Badrumsdröm Stockholm

Badrumsdröm Stockholm

badrumsdrom.se
  • Badge2023

Välkommen till Badrumsdröm! Nöjer du dig inte med bra? Vi på Badrumsdröm finns till för dig som vill renovera badrummet och inte vill tumma på kvaliteten. Är du trött på hantverkare som inte blir klara i tid och tar ut ett pris som absolut inte vara tänkt från början. Denna typ av irritation är den allra vanligaste och du...

33 omdömen om Badrumsdröm Stockholm

Sedan starten hos Reco 2019

Anna A
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Professionellt och bra bemötande, Panos visade stort intresse för att bemöta våra önskemål och förklarade tydligt alla steg i processen i renoveringen av vårt badrum. Vi är supernöjda med både slutresultat och samarbete!

Sofia A
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Panos är så varm och genuin! Redan vid första mötet fick jag en trygg och familjär känsla av honom. Badrumsdröm är proffessionella, seriösa och duktiga. Rekommenderar varmt!

Paraskevi F
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Mycket nöjd med uppfräschning av badrummet. . Vi fick allt som vi hade förväntat oss. Proffesionellt och trevlig bemötande ! Vi kan starkt rekommendera Badrumsdröm Stockholm.

Carl A
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Anlitade badrumsdröm för att renovera mitt badrum på Kungsholmen i Stockholm,. En av Panos styrkor var hans förmåga att ge värdefull input under renoveringsprocessen. Han kom med kreativa idéer och användbara förslag som verkligen bidrog till att förbättra resultatet. Det kändes tryggt att ha en hantverkare som inte bara utför arbetet, utan också aktivt engagerar sig i att skapa det bästa möjliga slutresultatet. Vi höll en konsekvent kommunikation, vilket skapade en transparent och öppen atmosfär. Jag uppskattade verkligen...

Carl Lennart B
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Panos var mycket engagerad och professionell i sitt arbete med att renovera vårt duschrum. Det var också väldigt skönt med någon som är så lättillgänglig och som bryr sig genuint om ett bra resultat från start till slut, det gjorde att hela arbetet kändes tryggt. Vi kan varmt rekommendera Panos/ Badrumsdröms tjänster!

Alexander H
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Jag har nyligen anlitat Badrumsdröm Stockholm för att renovera mitt badrum och skulle ge dem betyget 4/5. Totalt sett är jag väldigt nöjd med resultatet av renoveringen, men det fanns några saker som gjorde att de inte fick full pott. Det positiva med Badrumsdröm Stockholm var att de levererade ett professionellt arbete och resultatet av renoveringen blev verkligen fantastiskt. Badrummet blev precis som jag hade föreställt mig och kvaliteten på arbetet var hög. Teamet var också trevligt och tillmötesgående, vilket gjorde...

Nine S
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Väldigt nöjd med jobbet som utfördes av Panos från Stockholms Badrumsdröm. Flitig, kunnig och punktlig. Dessutom trevlig. Allt blev precis som vi önskade och klart i tid. Rekommenderar!

Klara J
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Renovering av ett mindre badrum. Vi blev jättenöjda! Det bästa med badrumsdrömmen och Panos var att han är väldigt noggrann och pålitlig, vi kunde vara helt trygga med att allt blev gjort på rätt sätt och med bra kvalité. Både samarbete, bemötande och utfört arbete är vi nöjda med. Resultatet är fläckfritt och jag kan varmt rekommendera Badrumsdrömmen till fler.

Erik B
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Kan rekommendera Panos och Badrumsdröm Stockholm. Fick en bra känsla redan från första mötet och han såg till att varje detalj blev som vi ville. Vid osäkerhet tog han sig alltid tid att fråga så vi skulle bli nöjda. Så upplevelsen kan beskrivas som professionellt, trevligt och vi är mycket nöjda med resultatet.

Tina S
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Nu är min badrumsrenovering klar. I förtid! Är jätte nöjd! Allt blev precis som jag önskade. Panos är proffs på detta. Han är trevlig, kunnig och kreativ. Tar väl hand om såväl sina hantverkare som kundens önskemål. Rekommenderar verkligen Badrumsdröm Stockholm till alla som önskar en lyckad och problemfri renoveringsprocess.

Anders L
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Trevligt och proffsigt bemötande. Tidplanen höll och arbetet blev mycket väl utfört. Stort tack för hjälpen med vårt kök och badrum!

Evangelos P
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Mycket nöjd med Panos och Badrumsdröm Stockholm AB. Panos som driver företaget, är mycket kunnig, lätt att kommunicera med och håller i hela processen med järnhand. Handvekarna är trevliga och följer alla regler och rekommendationer in i minsta detalj. Jag rekommenderar varmt Panos och Badrumsdröm Stockholm AB!

Ahmed S
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

under september utförde de ett badrum renovering hos oss, mycket trevlig bemötande, renovering av vårt badrum flöt på enligt plan och blev proffsigt utförd

Mayyadah A
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Vi rekommenderar verkligen Badrumsdröm. De har varit pålitliga, lösnings orienterade och resultatet på arbetet har blivit mycket bra. De är kunniga hantverkare. Och har förutom nytt badrum och hall hjälpte oss att renovera ett original kök från 70- talet.

Uwe N
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Vi anlitade Panos I augusti för delvis ombyggnad av ett badrum. Noggrannare person får man leta länge efter, mycket nöjd! Kan verkligen rekommendera Panos och Badrumsdröm Stockholm AB

Lei Z
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Vi är mycket nöjda med Badrumsdröms arbete. Vi har fått flera erbjudanden innan vi fattade vårt beslut, erbjudandet från Badrumsdröm är det mest detaljerade och väl förberedda. Panos är väldigt lätt att kommunicera med, förutom att uppfylla våra behov har han också gett oss många professionella rekommendation utifrån hans kunskap om renovering och erfarenhet. Panos arbetar med hjärtat. Vi rekommenderar starkt Badrumsdröm!

Hanna W
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Jag och min sambo har totalrenoverat badrum och det blev klart nu i December, strax före årsskiftet. Min upplevelse av att ha anlitat Badrumsdröm för detta uppdrag har varit väldigt gedigen. Proffsigt och trevligt bemötande redan från start vid offert besöket och rakt igenom hela processen. Panos är lätt att kommunicera med oavsett vad och när under hela arbetats gång. Han är noggrann, organiserad och strukturerad både jämtemot kunden (oss) och de hantverkare han har runt ikring sig genom hela arbetet. Han är helt enkelt...

Mattias H
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Totalrenovering av ett badrum i november. Seriöst och proffsigt första intryck av företaget vid offertbesök. Bra strukturerat upplägg av vad som ska göras vid en badrumsrenovering. Bra kommunikation av Panos under arbetets gång och han är bra lösningsorienterad. Slutresultatet överträffade mina förväntningar med stor råge!

Lars J
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varmt!

Veronica L
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Vi anlitade Badrumsdröm för vårt badrum våren 2021 och är jättenöjda med både resultatet och det bemötande vi fick från Panos under hela arbetets gång. Panos, som driver företaget och som är den som utför arbete tillsammans med rörmokare, elektriker och kakelsättare, är otroligt tillmötesgående, noggrann och tillgänglig. Han bryr som om resultatet på riktigt och lägger mycket eftertanke på varje moment. Vi kan varmt rekommendera att anlita honom (Badrumsdröm) 😊

Julia B
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Anlitade Badrumsdröm för totalrenovering av mitt badrum och jag kan inte vara mer nöjd med resultatet. Otroligt duktiga och proffsiga hantverkare. Panos är väldigt trevlig, tillmötesgående och lätt att ha och göra med, det märks att kunden är i fokus och att resultatet ska bli precis som kunden önskar. Rekommenderar varmt!

Mariana E
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Att panos deklarerat att han arbetar med ett uppdrag i taget gör att han vill följa upp kontrollera varje steg var mycket positivt. Kommunikatio nen och tidsplanen fungerade klockrent kan vara självkritisk att jag inte kunde få varor levererade i tid. Panos gjorde allt vad de kunde för att hålla tider.kan varmt rekommendera badrumsdräm!

Athina F
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Gjorde delvis ombyggnad av badrum i november, mycket nöjd! Kan verkligen rekommendera Badrumsdröm Stockholm AB

Eva S
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Badrumsdröm Stockholm AB fräschare upp vår WC, byte av gamla rör, byte av vissa kakelplattor och fogning. Duktiga och noggranna hantverkare, rekommenderas varmt!

Filio R
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Renovering av Badrum Mycket skickliga och trevliga hantverkare, arbetet utfördes under november 2020. Badrumsdröm Stockholm AB rekommenderas!

Razieh Z
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Företaget Badrumsdröm har renoverat mitt kök vilket jag är väldigt nöjd med. De har ett vänligt bemötande och var i dialog med mig under hela processen. Resultatet blev precis det jag förväntade mig. Därför rekommenderar jag dem stakt.

felix g
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Totalrenovering av badrum Badrumsdröm Stockholm AB, renoverade mina föräldrars badrum och de rekommenderade mig att anlita samma företag, jag är mycket tacksam för deras tips. Jag anlitade Badrumsdröm för att totalrenovera mitt badrum, arbetet utfördes under oktober 2020. Badrumsdröm var pålitliga, snabba på att svara och mycket trevliga, vilket skapade en enkel kommunikation. Slutresultatet är jag överlycklig med, eftersom det förutom att följa alla branschregler och godkännas av min förening utan en enda anmärkning,...

Malin W
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Vi anlitade Badrumsdröm Stockholm AB för en totalrenovering av vårt badrum under september månad och är otroligt nöjda! Panos var så mån om att allt ned till minsta detalj skulle bli enligt våra önskemål och vi kunde känna oss helt trygga genom hela processen. Det var dessutom väldigt lätt att ha att göra med Panos och vi kunde dels diskutera olika alternativ dels lita på att han kom i tid och att arbetet utfördes med god kvalitet. Det har verkligen känts lyxigt att ha anlitat någon som bryr sig lika mycket om ett gott...

Angela Ä
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Helrenovering av gammalt badrum i mycket dåligt skick under juli månad 2020. Värmegolv, kakel, klinker, mosaik och inredning. Bra kommunikation med panos och fint arbete. Mycket nöjd med resultatet.

Björn G
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Vi är jättenöjda med vårt nya badrum. Panos är jättetrevlig, väldigt bra att ha att göra med, och är noggrann! Han är personlig och trevlig, jobbar hårt, är noga med detaljer. Dessutom kan han design, och vill anstränga sig lite extra för att det ska bli riktigt bra.

Solveig T
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Ett fräscht och fint badrum. Panos var en fantastiskt fin människa, glad och tillmötesgående för alla förslag. Jag kan med nöje rekommendera honom till alla jag känner. Ja, alla mina förväntningar blev tillgodosedda och mer därtill. Jag blev verkligen mycket nöjd med resultatet och företaget levde upp till dem. Jag njuter varje gång jag går in i badrummet och är så glad över resultatet.

Björn T
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Panos och Badrumsdröm har renoverat mina föräldrars badrum. Panos har varit otroligt engagerad och kommunikationen har fungerat klockrent! Seriös och professionell hantering både av honom själv och av de underleverantörer som varit inblandade. Vi är supernöjda och badrummet fick ett helt nytt utseende. Flytt av toalett och spottar i taket var kronan på verket. Nu är det en fröjd att gå in där och fötterna blir glada av värmegolvet och handduken är varm och skön av handdukstorken. Ventilationen fick också ett lyft tack vare...

Linnan H
Skrev om Badrumsdröm Stockholm

Totalrenovering av badrum. Jag tog in flera offerter från olika företag och förstod att många anlitade underentreprenörer för att utföra jobben. Detta kändes inte så tryggt, för mig är det viktigt att veta vem som springer ut och in i min bostad. Jag valde att anlita Badrumsdröm Stockholm AB då projektledaren Panos var professionell och ingav en kunnig och trygg känsla. Han informerade mig om att företagets vision är att ha den bästa servicen och dom mest nöjda kunderna i Stockholm, inte bara utföra så många projekt som...