RVIN El & Bygg AB

RVIN El & Bygg AB

rvinelbygg.se
  • Badge2023

RVIN El & Bygg AB står stolt som ett mångsidigt byggföretag med särskild expertis inom elinstallationer. Vi strävar efter att bli det främsta och säkraste byggföretaget i Stockholm, vilket gör oss till det självklara alternativet för både privatpersoner och företag när det är dags att renovera eller bygga om. Vi tar hand om...

33 omdömen om RVIN El & Bygg AB

Gabbro house  A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Vi på Gabbro House AB anlitade Rvin el bygg ab för att utföra el-dragning på badrum i södermalm. Arbetet blev riktigt bra och proffsigt gjord av deras behöriga elektrik. Vi är super nöjda och kommer definitivt anlita de i våra framtida projekt som underentreprenör. Rekommenderar denna firman.

Nazar K
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Väldigt proffsigt företag på Badrumsrenovering, jag är höjd med resultatet, bra planering och kommunikation med arbetsledare. Badrummet va klart tidigt som vi kommer överens. Tack Ruslan. Rekommendera Rvin El & Bygg AB

Nurullobek A

Bästa samarbete partner💪💪💪. Duktiga elektriker

Inger S
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Hej. Jag fick en offert från Sundbybergs bygg som vi godkände. Men fakturan kom från Rvin El & Bygg. Jag har kontaktat vår kontaktperson och bett att få en ny faktura från Sundbybergs bygg & Riv, eftersom försäkringsbolaget vill ha faktura från samma företag som offererade. Mvh Inger Söderholm

Kristan A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Bra komunikation, utmärkt slut resultat.

Otto D
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Gjorde el-arbete i mitt badrum. Väldigt bra jobb och professionella elektriker! Rekommenderar varmt

Henrik K
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Dom gjorde allt enligt offert och lite till. Det var inga extra debiteringar utom sådant som vi kommit överens om. Klara i tid som överenskommet. Kom på en sak dom missat efter godkännande. Det fixa dom utan någon diskussion. Bästa firma jag använt.

Patrick K
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Anlitade RVIN El & Bygg AB för renovering av kök och delvis målning av hallen. Arbetet utfördes snabbt, noggrant och är väldigt nöjd med resultatet. Snabb återkoppling vid frågor och lyhörda för justeringar under arbetets gång. Kan rekommendera!

RASUL M
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Jag fick en återkoppling snabbt efter att jag fyllt i formuläret på hemsidan. Han som ringde kändes flexibel med tiderna och när han väl kom hem för att installera gick det fort och lätt. Vi är supernöjda med resultatet och kommer att anlita detta företag vid framtida uppdrag.

Karen K
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Snabba, professionella och lyhörda. Jättenöjd med det utförda jobbet på alla sätt!

Moderna A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Tack för snabbt och trevlig bemötande

Jacob E
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Rvin gjorde ett bra jobb när de hjälpte oss att renovera hela övervåningen och trapphuset. Nytt tak med spottar, bredspackling och målning av väggar, målning trappa samt platsbygda elementskydd. Vi har haft en bra dialog genom hela projektet och är mycket nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera Rvin el och bygg!

Renovera A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Ruslan och gubbarna sköter samtliga våra el-arbeten som vi har på varje projekt, ansvarsfulla och professionella elektriker som är lyhörda! Mvh Renovera Badrum Stockholm AB

David H
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Vi tar del av Rvin els tjänster löpande för våra egna projekt. Fungerar alltid bra och får det vi blir utlovade. Pris värd samarbetspartner / Odentor Bygg & Fastigheter AB

Egor P

Irene G
Skrev om RVIN El & Bygg AB

We have done our bathroom’s renovation with Ruslan. He is a professional and customer oriented, always willing to help us with every issue, problem and question. We will definitely keep his contact for the future.

Doniyor S
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Fick hjälp med att byta elcentral! Kunde inte blivit nöjdare!

MERRO A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Superkunniga och kundorienterade. Anlitade dem för att lösa el i samband med en renovering. Jag är mycket nöjd och kommer anlita dem igen.

Benjamin Ndubuisi U
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Jag kontaktade företaget för installation av eluttag i badrummet samt installation av jordfelsbrytare. Bra bemotande. Trevliga och kunniga. Väl utfört arbete till ett rimligt pris. Mycket nöjd. Varmt rekommenderar.

Gulnaza I
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Vi anlitade Rvin El & Bygg AB efter rekommendation och är mycket nöjda. De målade hela vårt bostad. Vi fick råd och stöd angående färger. De är otroligt noggranna och professionella. Bostaden blev jättefint! Vi kommer definitivt att återkomma när det är dags att renovera inomhus i framtiden.

Islam S
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Jag är jättenöjd. Jag skulle vilja rekommendera, eftersom jobbet utfördes i hög kvalitet, snabbt och professionellt.

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Islam S! Härligt att arbetet gått smidigt hela vägen ! Det glädjer oss att du är nöjd med arbetet och tack för ditt omdöme. Trevlig sommar, RVIN EL & BYGG AB

Dezign A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Mycket duktiga och snabba på det dem gör!

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Design A! Kul att du känner dig nöjd med renoveringen. Tack för din rekommendation och omdöme. Trevlig sommar! RVIN EL & BYGG AB

Larisa K
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Stark rekommenderar! Fick hjälp med att renovera badrummet och köket. Jättenöjd med själva jobbet. Bra kommunikation, byggarbetare blev klara med jobbet i tid,. Snyggt jobb! Vi är jättenöjda!

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Larisa! Tack för din rekommendation och att du tagit dig tid att skriva om oss. Vi blir glada att du känner dig nöjd med utfört arbete!

Nagavardhana Babu T
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Friendly and cooperative . Perfect invoicing amount (as mentioned before start of work ). Helped to transport items from store . I recommend .

Thank you for your trust. Med vänlig hälsning, RVIN EL & BYGG AB

Farkhad A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Jag är jättenöjd med arbetet och bemötandet jag fick. Målningen är snyggt gjord och de var bra på att komma ihåg instruktionerna utan anteckning. De bredspacklade väggarna för att få bort tidigare väv, samt målade tak, lister, väggar, tapetserade några väggar och gjorde en del snickeriarbeten. Allt väldigt bra utfört, jag är supernöjd.

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Farkhad! Tack för ditt fina omdöme och härligt att ni blev nöjd över arbetet. Bästa hälsningar RVIN EL & BYGG AB

Petter S
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Ruslan and RVIN El & Bygg AB helped us in renovating kitchen and ceiling in our apartment in central Stockholm. The end result looks great and we are very happy with their work. They were solution oriented and accommodating. Ruslan gave us an initial price indication before they started working, which we were satisfied with and in the end there was no big surprises on the final invoice. Well done Ruslan and RVIN El & Bygg AB!

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Petterr! Tack för din feedback, det gör oss glada att höra att du blev nöjd. Bästa hälsningar RVIN EL & BYGG AB

Raffi K
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Utmärkt arbete jag rekommenderar verkligen rvin el & bygg ab

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Raffi! Härligt att höra att slutresultatet överträffade dig och att du är nöjd! Vi tackar för att du lämnat ett fint omdöme om oss :) Bästa hälsningar, RVIN EL & BYGG AB

Sofia O
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Renoverat hela badrummet. Bra kommunikation, förstående och svarade allltid direkt när man hade en undran. Resultaten var mycket bättre är förväntat och snabbt genomfört! Kommer använda firman till fler projekt! Rekommenderar!

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Sofia! Härligt att höra att du vill rekommendera oss, och kul att du vart nöjd med renovering av badrum. Bästa hälsningar RVIN EL & BYGG AB

Iscano A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Snabba och pålitliga. Bra samspel med andra aktörer på bygget

Svar från RVIN El & Bygg AB

Hej Iscano! Tack för ditt fina omdöme och härligt att ni blev nöjd över arbetet. Bästa hälsningar RVIN EL & BYGG AB

Arun P
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Good work and completed on time .

Thank you for your trust. Med vänlig hälsning, RVIN EL & BYGG AB

Seip D
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Gjorde om duschrummet med Rivn el & bygg AB. Nöjd med väl utfört arbete! Transparent och god kommunikation genomgångande under renoveringen. Kan absolut rekommendera.

Zarema A gillar detta

Tack för din rekommendation! MVH RVIN EL & BYGG AB

SARA A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Jag är mycket nöjd då jag har fått ett bra bemötande och de varit mycket tillmötesgående.

Svar från RVIN El & Bygg AB

Varje kund är mycket viktig för oss och att ta emot ord av tacksamhet och förtroende är huvudmålet för vårt företag. Tack Med vänlig hälsning, RVIN EL & BYGG AB

Renby A
Skrev om RVIN El & Bygg AB

Håller tempo från första dagen.. Jag är väldigt nöjd med kommunikation och med slut resultat.

Stort tack! Med vänlig hälsning, RVIN EL & BYGG AB