Dåderman Kök och Badrum AB

Blecktornsgränd 13, 118 24 Stockholm — Visa karta

Vi är specialister på köks- och badrumsrenovering!

Årligen renoverar vi ca 500 objekt och vi har olika hantverkare, som elektriker, plattsättare och vvs-montörer representerade inom bolaget. Därigenom slipper vi komplicerad kommunikation med underentreprenörer och vi kan ordna allt kring din renovering, även att hämta tunga kakelplattor eller annat material.

Vi strävar alltid efter bästa kvalitet i vårt arbete och vi är noga med att skriva tydliga offerter för att du inte ska få några överraskningar under arbetets gång. Att kommunicera med dig som kund är otroligt viktigt för oss och vi frågar hellre en gång extra än missar ett önskemål om färg- eller materialval.

Kontakta oss med dina badrums- eller köksdrömmar så kan vi hjälpa dig att förverkliga dem!

Läs vad 128 kunder tycker om Dåderman Kök och Badrum AB

• 2020-05-13

ANN-CHARLOTTE C skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Dåderman renoverade ett badrum och tvättstuga för 12 år sedan, vi blev väldigt nöjda.De höll tiden, var effektiva,alla behörigheter, allt fungerade mycket duktiga.
    När vi augusti 2019 skulle renovera ett badrum till så beslöt vi att anlita Dåderman igen. De plastade in allt så det var inget problem att leva i bostaden under renoveringen. Lika nöjda denna gång.......

Vi har länge tänkt att öppna upp köket mot vardagsrum för öppen planlösning och Dåderman gjorde även detta arbete hos oss. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • David E

2020-04-22

David E skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Tagit in ett par offerter under en period och enligt Dåderman skulle mitt badrum kosta 100 000 kr per kvm. Efter rotavdrag! Utan någon inredning. Bara arbete och byggmaterial. Mitt badrum är ca 3 kvm.

Do the math. Läs mer
  • 2020-04-14

Marie Christina E skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Jag är mer än nöjd med denna firma. Mycket kunniga och noggranna hantverkare, allt gick enligt plan från början till slut. Rekommenderar varmt Dåderman kök och badrum. Läs mer
  • 2020-04-08

B√∂rje S skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Jag lät Dåderman Kök & Badrum totalrenovera en lägenhet på 75 kvm. Dom var i särklass dyrast. Men ju längre renoveringen gick ju mer övertygad blev jag att jag valt rätt företag. Jag vill varm rekommendera Dåderman Kök & Badrum vid renoveringar. Toppen. Läs mer
  • 2020-04-08

Pia S skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Badrumsrenoveringen fungerade alldeles utmärkt och Dåderman infriade alla löften. Vi är så nöjda med nya badrummet Läs mer
  • PATRIK F

2020-03-13

PATRIK F skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi hade väntat i över 10 år med renovering av tvättstuga och 2 badrum! Dåderman blev rekommenderad av en god vän som är plattsättare! Professionella, noggranna och service-minded! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Sara Helena F

2020-02-11

Sara Helena F skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi anlitade Dåderman efter en stor vattenskada i vår tvättstuga. Dåderman rev ut den gamla tvättstugan och den gjordes om till kombinerat badrum och tvättstuga. Vi la även till ett intilliggande badrum som skulle rivas ut och göras om till ”walk in closet”. Alla som jobbat hos oss har varit väldigt kunniga, engagerade och har även kommit med egna idéer och lösningar som inte vi tänkt på. Vi tycker det är bra att alla som arbetar är anställda av Dåderman så man inte behöver stanna av arbetet för att vänta in exempelvis elektriker från annan firma. Det har varit minst en kille hos oss varje dag men oftast flera. De har jobbat på snabbt och noggrant och alltid hållit rent och snyggt och städat efter sig varje dag. Vi är mer än nöjda med slutresultatet och vet var vi vänder oss om vi behöver renovera kök eller badrum igen 😊👍🏽. Läs mer
  • 2020-01-15

Per V skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi anlitade Dåderman för att renovera vårat badrum. Från det att de startade till avslut så flöt det på utan problem. Bemötandet var väldigt bra av alla vi hade kontakt med och i synnerhet av de som utförde arbetet.
    Slutresultatet är vi jättenöjda med och det kändes som de tar ansvar för att vi som kund ska känna oss nöjda.

Per & Anna Ekerö Läs mer
  • 2020-01-14

Kjell S skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Helrenovering av badrum, trevligt bemötande av alla inblandade helt klart, totalansvar för hela processen kändes tryggt, noggrann genomgång av alla detaljer och önskemål innan igångsättning dessutom ingen fakturering före slutbesiktning ett stort plus, tror inte att jag har mäktat med att styra upp mitt projekt själv med fler aktörer involverade. Det var inte den billigaste offerten, men med resultatet av de mycket proffsiga och kvalificerade hantverkarna värt varenda krona, vårt helhetsintryck är därför mycket över vad vi förväntat oss
    Kjell o Karin Söderqvist Läs mer
  • 2020-01-11

CATHRINE B skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Dåderman utförde helrenovering av badrummet i vår villa under fem veckor. Trots att allt revs ut så var det rent och prydligt varje från dag 1. Proffsigt inplastat och skyddat. Väldigt kunniga och alltid med ett trevligt bemötande. Vi kände oss så trygga med vårt val av Dåderman. Killen som utförde största delen av jobbet var väldigt kompetent och noggrann. Vi kan inte vara mer nöjda. Kommer att anlita dem igen när vi behöver. Rekommenderar dem till alla Läs mer
  • 2020-01-10

Peter D skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Det var tredje gången vi anlitade Dåderman. Denna gång för renovering av badrum samt övervåning (allrum + sovrum). Bra bemötande och hög servicenivå. Stort plus att hantverkaren var där varje vardag mellan 8-17. Fint och hög kvalite på hantverket. Läs mer
  • 2019-12-02

Henrik L skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Helrenovering av badrum. Välplanerat, väl genomfört och problemfritt. Klart före utsatt tid. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-29

Nora L skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Mycket välutförd totalrenovering av badrum. Vi är riktigt nöjda! Läs mer
  • 2019-11-29

Anna E skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    100% nöjd med Dåderman.
    Snabbt jobb, rent och snyggt under tiden. Höll tidplan. Alltid någon på plats.
    Rekommenderar dem alla dar i veckan! Läs mer
  • Alexander B

2019-11-05

Alexander B skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Kan absolut inte bli bättre!!! Dåderman renoverade mitt badrum, rev det gamla och byggde upp ett helt nytt.
    Full service från dag ett. Mycket professionella.
    Jan kom hem till mig och lämnade en offert, Robert kom och gick igenom hela renoveringen, Pavel var den som kom och kontrollerade arbetet, och Jarek var den som gjorde grovjobbet samt finputsningen. Dåderman plastade in allt med dammskydd, de skötte kontakten med min bostadsrättsförening, jag fick deras förnämliga rabatt på Kakelspecialisten (30%) och när allting var klart så fanns inte ett dammkorn kvar som visade att dom varit där.
    Jag kommer att anlita Dåderman för att renovera mitt kök också.
    Alex Björk Läs mer
  • Eva B

2019-10-15

Eva B skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Renoverade ett duschrum. Att komma ini lägenheten måste man passera byggarbetsplatsen: de plastade in den: efteråt var det som om de inte varit där: de arbetade snabbt och fin. var trevliga
    Företaget levde långt upp ovanför mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-09

Stefan H skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi gjorde en helrenovering av vårat badrum. Allt fungerade perfekt
    tidplanen höll inga extra faktureringar. Är kanske något dyrare än andra företag men det kan det vara värt när allt flyter på så bra.
    Jag kan rekomendera Dådermans. / Stefan med familj Läs mer
  • 2019-10-09

Leif L skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Jag har fått en helrenovering av badrummet. D var mycket konstruktiva i planeringen. Jobbet utfördes sedan på ett snyggt och professionellt sätt. Problem löstes snabbt med proaktiva avstämningar och avslutades med god marginal inom utlovad tid. Känns mycket förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-09-28

Anna R skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi anlitade Dåderman i våras för en badrumsrenovering. Av de offerter vi tog in var Dåderman dyrast, men det var det absolut värt då vi kände en otrolig trygghet och pålitlighet. De lade ned ordentlig tid på första mötet och gav många tänkvärda förslag, De hade dessutom de bästa garantierna och vi fick en tydlig offert. Allt sköttes utomordentligt från planering till genomförande. De var noggranna och det var välstädat och snyggt både i lägenheten, trapphuset och utanför porten. De höll ned ljudnivån och vi fick tom beröm från grannarna. Vi köpte i princip allt material via Dåderman och fick mycket bra hjälp med val av inredning. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-09-10

Katarina G skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Dåderman gjorde en helrenovering av mitt badrum. Jag tycker att de bör förbättra sin återkoppling efter att man har skrivit på kontraktet. Jag fick själv ta kontakt med dem efter några veckor för att säkerställa att det kommit fram. Själva renoveringen är jag väldigt nöjd med. Där var de väldigt proffsiga. Läs mer
  • Jörgen R

2019-08-25

Jörgen R skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Totalrenovering av badrum.
    Bemötandet var kanon av alla hela vägen.
    Mycket bra att vi fick träffa en inredningsdesigner (kostnadsfritt) och få inredningsförslag.och se hur slutresultatet skulle bli.
    Allt arbete utfördes med högsta kvalitet.
    Vi är supernöjda med vårat nya badrum och vi rekommenderar varmt Dåderman Kök och Badrum! Läs mer
  • 2019-08-18

Cecilia R skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Nytt badrum t lantställe
    Mkt bra bemötande
    Proffsigt utfört arbete
    Snyggt resultat
    Välstädat och återställt efter slutfört arbete
    Rekommenderar gärna Dåderman Läs mer
  • 2019-08-16

Birgitta W skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Beställde helrenovering av badrum. I priset ingick kontakt med en designer, hon kom samtidigt med projektledaren och arbetsledaren och hade en halvtimme på sig, det blev stressigt och jag hade velat ha mer tid för frågor och diskussion. Han som gjorde jobbet var väldigt duktig och tillmötesgående, men han pratade inte svenska så det var lite svårt att med min knaggliga engelska prata med honom. Bra att det var ett helhetskoncept, allt handlades hem efter mina önskemål. Mina inventarier skyddades mkt bra med plast m m och allt återställdes och det städades. Tom hissen kläddes in i papp. Bra! Tidsplanen hölls och jag är väldigt nöjd. Läs mer

Birgitta N skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Ombyggnad och renovering av tvättstuga och duschrum.
    Positivt och professionellt bemötande.
    Det blev som vi ville.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer

Rebecca J skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Badrumsrenovering. Proffsigt bemötande, fint och bra resultat! Läs mer
  • Tomas S

2019-08-14

Tomas S skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Dåderman har renoverat två badrum/toaletter. De har visat mycket stor professionalitet som företag. Allt från införäljning, planering och utförande av arbetet. Planerad tidsplan hölls fullt ut. Samtliga hantverkare var Dådermans egen personal och de fanns alltid någon hantverkare på plats. Aldrig att arbetet stod stilla.
    Hantverkarna visade stort engagemang och kunnande.
    Gjordes inköp av inventarier hos företag Dåderman har konto hos, så ombesörjde Dåderman allt frakt, vilket var mycket smidigt.
    Varje dag, innan dagen var slut, städades det och soppor och spill togs bort.
    Vi är mycket nöjda över slutresultat och kan varmt rekommendera Dåderman! Läs mer

Per K skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Renovering badrum. Blev så bra som vi hade förväntat oss. Riktigt bra!
    Som kund bör man dock alltid vara engagerad och följa jobbet löpande är min rekommendation på så sätt minskas ev missförstånd. Frågetecken som dök upp löstes i princip omgående.

Det är en fröjd att vara i badrummet! Läs mer
  • 2019-07-02

Kenth T skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Jag har just totalrenoverat mitt badrum och bad om offert från totalt 7 firmor, men valde Dåderman utifrån deras kundvänliga attityd, deras kundorienterade avtal, deras proffsighet och deras saklighet. Dåderman har enbart egna anställda och inte några underleverantörer - vilket gjorde mitt val enkelt.

Nina Karlsson - har varit min kontaktperson - (Projektledare och designer) och jag har bara uteslutande goda ord att säga om henne. Nina är oerhört professionell, kunnig, inspirerande, hjälpsam, super-trevlig och väldigt snabb att återkoppla vid frågor och funderingar. Ett super-proffs!

Arek som utfört huvudarbetet med plattsättning (golv o väggar) är också en stjärna, oerhört noggrann och väldigt bra att ha att göra med.

Pawel var ansvarig för det "tekniska" och allt har gått som på räls. Tidsplanen som jag fick hölls med exakthet.

Några små detaljer som jag önskade få åtgärdade fixades omedelbart.

Jag kan å det varmaste rekommendera Dåderman. Javisst, det kostar lite mer, men där finns inga överraskningar längs vägen! Läs mer
  • 2019-07-01

Ernst-olof Z skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Under april och maj renoverade "Dåderman" vårt badrum. Redan vid första kontakten fick vi av dem fackmannamässiga råd och information om hur renoveringen skulle gå till och vad vi själva skulle tänka på. Detta gjorde att vi ändrade våra initiala planer och följde de professionella råd vi erhöll, t.ex. i val av badrumsmöbler och placering av dessa. Den tidplan för renoveringen som "Dåderman" hade satt, hölls på dagen. I alla renoveringens steg var de professionella och vi fick redan från första dagen ett stark förtroende för och tillit till deras yrkesskicklighet. "Dådermans" arbete resulterade i ett badrum som överträffade våra förväntningar.
    / Ernst och Therese Läs mer
  • 2019-05-28

Yngve Anders Mikael S skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Jag anlitade Dåderman för renovering av två badrum efter varandra. Arbetet fungerade mycket bra med kunniga och mycket trevliga hantverkare. Resultatet blev mycket bra och klart inom utsatt tid. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Dåderman.
    Anders S Läs mer
  • 2019-05-06

Seppo H skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi valde Dåderman för renovering av vårt badrum från anno 1977. De gjorde ett proffsigt och förstklassigt arbete från första kontakten med projektledning till sist duktiga hantverkare. Vi hade en trevlig badrumstekniker som gjorde ett förstklassigt för- och underarbete. Kakel- och klinkersättningen med golvvärme blev det finaste vi kunde tänka oss - helt lysande anläggning. Inte att glömma rörmokeriet och elinstallationen. Tillhörande dokument och monteringsanvisningar på nyinstallationer överlämnades. Vi är jättenöjda på resultatet! Pris och kvalitet på utfört arbete totalt sätt är i balans och värd varenda krona. Läs mer
  • 2019-02-19

P-O L skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Totalrenovering och lite utbyggnad av badrum. Allt perfekt från planering till slutstädning och fakturering. Allt planerades, ritades och genomfördes med Dådermans hjälp. Vi behövde alltså inte ens åka till en kakelaffär. Perfekt resultat före utsatt tid. Noggranna i kommunikation med grannar. Läs mer
  • 2018-11-05

Elisabeth K skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi har nyligen renoverat vårt badrum, och vi ångrar oss inte en sekund att vi valde Dåderman. Proffsigt jobb in i minsta detalj. Arbetet blev utfört inom utsatt tid och vi fick Dådermans rabatter på alla inventarier. Vi kan rekommendera Dåderman! Elisabeth Christoffersson Karl Robert Pettersson Läs mer
  • Niklas A

2018-10-16

Niklas A skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi renoverade ett 6 kvm badrum i Sollentuna som var klart i början av juni. Jag rev själv och de byggde badrummet på 18 arbetsdagar. Helkaklat och med rördragning i vägg. Jag skulle säga att jag är extremt petig, sambon mer normal, men jag blev otroligt nöjd med resultatet.

Särskilda plus:
    + Extremt nöjd med utförandet. Jag är en påläst kund som snickrar och har kaklat en del själv. Blev väldigt imponerad av plattsättningen, allt är helt perfekt på ca 25 kvm vägg och 6 kvm golv.
    + Väldigt väl skyddade golv och väggar i anslutande hall och det rum som de monterade upp hyllor i för att förvara verktyg och material i. Garaget användes också för förvaring av större saker och inredningen. Inte ett märke någonstans efteråt då det var golvpapp och även skivmaterial på golvet. En sluss med dragkedjedörr gjorde att vi inte fick in något damm eller annat i övriga huset.
    + Priset var fast, upplevde de som dyra i offertfas men det var värt varenda krona. Inget tillkom efter vi bestämt de tillägg vi ville ha efter första offerten och fått en uppdaterad offert.
    + Väldigt tydligt vad som ingår och vad som räknas som tillägg (flytt av avlopp, extra eluttag m.m.).
    + Punktliga
    + Lätt att kommunicera med projektledare och de som jobbade hos oss.
    + En hantverkare var hos oss 50-60 timmar per vecka, jobbade gärna lördag för att bli klar snabbare, så aldrig någon oro för att inget händer.
    + Materialleveranser och avfallshantering tog andra än de som jobbade hos oss hand om (dvs ingen försvann halva dan för inköp eller annat).
    + Vi köpte inredningen hos en partnerfirma i Bromma. Bra rabatt och Dåderman hämtade inredningen när det närmade sig byggstart så jag slapp köra själv.

Minus:
    Priset högre än hos andra men det här var en helt igenom mycket bra upplevelse av att ha köpt en tjänst. Otrolig finish, inget tjafs om något (fanns enstaka småsaker jag tänkt ta upp som åtgärdades innan jag hann nämna något).

Kan rekommendera Dåderman när det är dags att renovera badrum! Vårt badrum stod klart efter 18 arbetsdagar och precis tre veckor då vår hantverkare jobbade de tre lördagarna också (frågade om det gick bra). Originalofferten sa 19-24 dagar inkl rivning som jag till sist valde att göra själv mot prisavdrag. Läs mer
  • Marie Z

2018-10-03

Marie Z skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Igår blev mitt lilla badrum färdigt, helt på utsatt tid. Jag är supernöjd både med allt från hembesök, offert, utförande och slutresultat.
    Allt har skötts otroligt proffsigt och hantverkarna har varit både noggranna, hjälpsamma och väldigt trevliga.
    Kan varmt rekommendera Dåderman för badrumsrenovering!! Läs mer
  • Anders O

2018-10-02

Verifierad kundrelation
    Anders O skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Renovering av badrum & toalett:
    1. Tydlig och komplett offert.
    2. Mycket bra förslag och återkoppling vid beställning/specifikation av material och inredning.
    3. Konstruktivt och detaljerat startmöte.
    4. Projektstart enligt överenskommelse med imponerande täckning av golv och väggar på omkringliggande entré/hall/rum - lufttät sluss, skumgummi-lister mot alla luftspringor.
    5. FANTASTISK detaljnoggrannhet - ALLA fogar, nivåer och lister har en OTROLIG precision.
    6. Frågetecken och avvikelser har hanterats i en positiv anda med bra lösningar/kompromisser.
    7. Avslut före överenskommen tid.
    8. Resultat: WOW :)
    9. Kommentar - Prisvärt!

"Betyg 11+ av 10 möjliga" Läs mer
    Niklas A gillar detta
  • Anna H

2018-09-14

Anna H skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Kunde inte vara mer nöjd med badrumsrenoveringen. Projektledare Monika Kula var helt fantastisk, tillgänglig och engagerad under hela projektet hade nästan daglig kontakt, vilket var en trygghet för mig. Inredare Nina Karlsson var till stor hjälp. Planerar nu för nästa badrum och kommer självklart anlita Dåderman igen. Vill absolut ha samma plattsättare Slawomir Switaj till de badrummet. Är verkligt imponerad av hans arbete. Sist men inte minst. Det var rent och snyggt under hela byggtiden, alla tidsramar höll också :) Läs mer
  • Mats J

2018-09-12

Mats J skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Anlitade Dåderman för en badrumsrenovering. Allting fungerade perfekt. De höll utlovad tid för arbetet, utlovat pris och höll hela tiden rent och dammsög golven varje dag. Hantverkaren som utförde arbetet var i arbete varje dag och var dessutom mycket trevlig. Besiktning och garanti på arbetet ingick också, inga fel eller missar hittade vi.
    Perfekt!
    Lite dyrare än andra men väl värda det. Läs mer
  • 2018-08-31

Mary E skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi är mycket nöjda med totalrenoveringen av vårt badrum. Allt har klaffat från första kontakten med projektledaren till färdigt badrum. En trevlig och pålitlig hantverkare som kom i tid, noggrann i sitt hantverk, städade efter sig. Har bara positivt att säga om Dåderman Bygg och Badrum. Läs mer
  • 2018-06-20

Cecilia G skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Dåderman har varit väldigt professionella under hela processen. Totalrenovering av badrum skedde helt enligt offert och god kommunikation med både projektledare och teknisk kunnig personal skedde löpande. Renoveringen utfördes på utsatt tid. Resultatet blev mycket fint och funktionellt. Dåderman är pålästa och utför badrumsrenovering enligt senaste byggnormer och har behöriga hantverkare. Känns tryggt och bra. Ger mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2018-05-09

Ragnar C skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Mycket väl utförd badrumsrenovering. Noggranna och kunniga. Har också alla viktiga certifieringar och kvalitetssäkrar och dokumenterar bygget kontinuerligt. Läs mer
  • 2018-03-23

Tommy T skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Grymt duktig firma. Finns ingenting att klaga på, superduktiga, noggranna, ingea genvägar, höll tidsrammen. Bra kommunikation så fort det fanns ev. avvikelser eller frågetecken. Lite småfix kvar sen flyttar vi in. Fem tummar upp.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tommy Läs mer
  • 2018-03-16

Marika A skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Dåderman har varit väldigt professionella i allt från första besöket (låg till grund för offerten), under hela byggnadstiden och till dess att badrummet var klart. Renoveringen gjordes i min lägenhet och därför kände jag att det var viktigt att ha en seriös hantverkare eftersom arbetet påverkade grannarna. De gjorde verkligen det lilla extra när det behövdes. Tydliga slutprotokoll samt garantier bidrog också till att jag känner mig mycket nöjd. Kan bara varmt rekommendera Dåderman. Läs mer
  • Anna B

2018-01-20

Anna B skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Ett badrum totalrenoverat, inredning bytt i ett annat.
    Tidsplanen hölls, fakturan stämde med offererat belopp.
    Arbetsytorna täcktes väl in och allt dammsögs efter varje arbetsdag.
    Trevliga och duktiga hantverkare som alla pratade svenska eller engelska. Jag fick bra råd kring kakelsättning och placering av inredning. Aningen stressigt i uppstart men allt blev rätt och finishen är mycket bra.
    En fuktskada uppdagades, dokumenterades och kommunicerades till besiktningsman utan extra kostnader.
    Jag är lite pedant och tycker inte om slarv, så att betala ett fast pris för ett mycket snyggt resultat passade mej. Jag vet nu att allt är riktigt gjort från grunden med fuktspärrar osv.
    Jag hade någon synpunkt på ett tilläggsarbete vid slutbesiktning och detta ordnades enligt mitt önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera Dåderman. Läs mer
  • 2018-01-03

Sylvia O skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi har nyligen renoverat vårt badrum på ca 7 kvadratmeter. Vi fick en offert efter en tydlig genomgång av vår önskade renovering. Offerten var dyrare än de andra förslag vi fick in, men jag är så hjärtligt trött på hantverkare som inte kommer enl överenskommelse, som inte blir klara i tid, som smutsar o grisar ned hela omgivningen......så jag ångrar verkligen inte att vi anlitade Dåderman trots att det var det dyraste alternativet.
    Arbetet inleddes med besök av 2 arbetsledare som gick i genom jobbet punkt för punkt. En del saker fick vi ändra eller komplettera efter diskussion .
    Varje dag under den fastställda renoveringstiden var alltid en man på plats, i vårt fall Robert Puchala. Han gjorde ett
    fantastiskt enastående jobb med vårt badrum. Snyggt o professionellt från början till slut.Dessutom rent och snyggt och städat under hela tiden. Allt skräp undanforslat. Vi är mycket nöjda med arbetsledaren Patrik och att tidsplanen höll och offerten stämde! Läs mer
  • Stefan G

2017-12-12

Stefan G skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Tog in offert för ombyggnad av litet badrum på Södermalm. Dåderman var absolut dyrast men de kändes seriösa och pålitliga. Arbetet flöt på utan konstigheter med Patrik som projektledare. Den bästa av recensioner är att mina grannar lovordat Dåderman hur de utfört arbetet. Tyst, rent och ordning o reda i trapphus, hiss och ute på trottoaren. Även info om t ex stänga av vatten har varit oklanderlig. En liten detalj är att de har namn och telefonnummer på sina big bags, så om någon har frågor vet de vart de ska vända sig. Mycket professionellt. Förutom detta är jag naturligtvis väldigt nöjd med mitt badrum! Läs mer
  • 2017-11-28

Ulla skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Badrumsrenovering i lägenhet. Dåderman gjorde ett mycket proffsigt arbete från offert till slutförande. Slutresultatet överträffade mina förväntningar. Tidsplanen hölls med råge. Ändringar gjordes utan diskussion. Offerten överensstämde med fakturan, inga tillägg. Samtliga inblandade var ytterst kunniga, tillgängliga och tillmötesgående. Anlitar gärna Dåderman igen.
    Ulla Läs mer
  • Malin J

2017-11-04

Malin J skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Dåderman renoverade min lilla toalett och mitt duschrum, jag är supernöjd med resultatet!
    Skickliga hantverkare, arbetet blev klart tidigare än beräknat, de informerade föreningen tydligt under hela renoveringstiden, kommunikationen med projektledaren var kanon och de städade ordentligt efteråt. Framförallt blev det otroligt snyggt!
    Jag har redan tipsat en granne om Dåderman och kan verkligen rekommendera dem till alla! Läs mer
  • 2017-10-15

Svante U skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi har helrenoverat vår tvättstuga på cirka 8 kvm och är verkligen helnöjda med resultatet. Proffsigt utförande och bemötande hela tiden. Rent och snyggt på arbetsplatsen och runt omkring och oerhört noggrann hantverkare. De var klara i tid och resultatet blev ännu bättre än vi hade hoppats på. Läs mer
  • 2017-09-29

Susanne Ö skrev om Dåderman Kök och Badrum AB
    Vi anlitade Dåderman för att bygga om och renovera vår tvättstuga på ca 6 kvm. Vi skulle få till den så att den inte bara fungerar som en tvättstuga utan även som en grovingång med dusch för våra smutsiga hundar. Var lite orolig för hur detta skulle fungera då man hört mycket om hantverkare. Allt flöt på mycket smidigt från planering till färdigställning. De vägra göra några utav de lösningar som vi tänkt oss då de sa att vi skulle ångra oss, vilket jag är helt övertygad om att vi hade. Tidsplanen hölls, lätt att få kontakt med arbetsledaren. Vi hade en mycket trevlig och pålitlig arbetare som utförde jobbet och gjorde det där lilla extra. Absolut inget slarv
    Mitt självklara val när nästa våtrum skall fixas är Dåderman utan tvekan. Läs mer

Blecktornsgränd 13, 118 24 Stockholm