Stockholms Bad & Kök

3.9

8 omdömen om Stockholms Bad & Kök

Björn A
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Hade bra förslag på lösningar beträffabde materialval, och utformningen av ombyggnaden. Är felxibla att ha att göra med när förändringar krävs under projektets gång. Lätta att få tag på. Höll inte utlovade tider. Överlag är jag positiv.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 648 omdömen 3.7 av 648 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Per J
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Skickligt och professionellt arbete. Städar efter isg :) Inget tjafs om ev extraarbete. Skulle dock gärna se lite bättre information i förväg om när man inte tänker komma och orsaker till förseningar.

Nezha S
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Bra arbete! Dock några justeringar samt frakten av sopor drog på tiden innan det blev gjort, detta ger företaget ett litet minus.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Nöjd K
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Bra utfört arbete som vi är nöjda med. Lätt att ha en kontinuerlig kontakt med arbetsledaren, som även kontaktade oss om någonting behövdes göra annorlunda pga upptäckta hinder. Dvs de lät oss godkänna eventuella ytterligare utgifter innan de genomförde arbetet.

Klas
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Trevliga, lätta att ha att göra med. Kommer med goda förslag på smartare lösningar man inte tänkt på. Badrummet blev riktigt fint.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Karl Henrik S
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Bra hantverkare , men det är pronlem att kommunicera med dem då de inte talar svenska eller engelska

Kerstin
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Bra bemötande, håller tidsram och offert. Kommer m förslag på olika varianter och lösningar. Bra kakling och även snickeri, målning, och el.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
marcus l
Skrev om Stockholms Bad & Kök

Mycket lätta att arbeta med, samt proffesionellt resultat.