Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Sollentuna Stockholms Bad & Kök

Domherrevägen 11, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Stockholms Bad & Kök

• Björn A
    Björn A skrev om Stockholms Bad & Kök
    Hade bra förslag på lösningar beträffabde materialval, och utformningen av ombyggnaden. Är felxibla att ha att göra med när förändringar krävs under projektets gång. Lätta att få tag på. Höll inte utlovade tider. Överlag är jag positiv. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Stockholms Bad & Kök
    Skickligt och professionellt arbete. Städar efter isg :) Inget tjafs om ev extraarbete. Skulle dock gärna se lite bättre information i förväg om när man inte tänker komma och orsaker till förseningar. Läs mer
  • Nezha S
    Nezha S skrev om Stockholms Bad & Kök
    Bra arbete! Dock några justeringar samt frakten av sopor drog på tiden innan det blev gjort, detta ger företaget ett litet minus. Läs mer
  • Nöjd K
    Nöjd K skrev om Stockholms Bad & Kök
    Bra utfört arbete som vi är nöjda med.
    Lätt att ha en kontinuerlig kontakt med arbetsledaren, som även kontaktade oss om någonting behövdes göra annorlunda pga upptäckta hinder. Dvs de lät oss godkänna eventuella ytterligare utgifter innan de genomförde arbetet. Läs mer
  • Klas
    Klas skrev om Stockholms Bad & Kök
    Trevliga, lätta att ha att göra med. Kommer med goda förslag på smartare lösningar man inte tänkt på. Badrummet blev riktigt fint. Läs mer
  • Karl Henrik S
    Karl Henrik S skrev om Stockholms Bad & Kök
    Bra hantverkare , men det är pronlem att kommunicera med dem då de inte talar svenska eller engelska Läs mer
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Stockholms Bad & Kök
    Bra bemötande, håller tidsram och offert. Kommer m förslag på olika varianter och lösningar. Bra kakling och även snickeri, målning, och el. Läs mer
  • marcus l
    marcus l skrev om Stockholms Bad & Kök
    Mycket lätta att arbeta med, samt proffesionellt resultat. Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Sollentuna:

Katja L Katja L tycker: