Otash

Rusthållarevägen 17, 192 78 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Otash!
Vi är ett företag som funnits sedan 2017. Trots vår unga ålder som företag så har vi stor kompetens inom företaget och medarbetare med lång erfarenhet inom branschen.

Varför Otash?
- Tar oss ann såväl små som stora projekt.
- Hög kvalitet till ett rimligt pris.
- Arbetar enbart med godkända kvalitetsprodukter.
- Lämnar alltid garantier på utfört arbete.

Vi kan hjälpa dig med allt inom bygg, såväl utomhus som inomhus. Målning, ombyggnad, fasadrenovering, köksrenovering, badrumsrenovering, murning, bygga altan, takarbeten, fönster- och dörrbyte är bara några av de tjänster vi tillhandahåller. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 4 kunder tycker om Otash

• 2019-06-17

Marie M skrev om Otash
    Byte av altangolv samt byte av hängränna.Bra bemötande trots språksvårigheter. Arbetet utfördes snabbt och ordentligt. Bra att de forslade bort gammalt material. Läs mer
  • KARIN A

2019-06-12

KARIN A skrev om Otash
    Anlitade Otash för fönsterputsning av vår villa. Punktlig, noggrann och trevlig. Samt ett strålande resultat:)
    Rekommenderar Otash varmt! Läs mer
  • Jonas S

2019-05-10

Jonas S skrev om Otash
    Målade om alla våra fasadväggar, några som va röd tegel och träpanel till Ute vit och vi kan inte säga annat än att vi är mycket nöjda med resultatet.
    Dom var noga med tvätt och skrapning av färg, täckte fönster och städade efter sig varje dag.
    Höll tidsplanen som dom lovat från första början.

Framför allt MYCKET trevliga allihopa!

Kan varmt rekommendera Otash! Läs mer
  • Therese E

2019-05-09

Therese E skrev om Otash
    De var ordentliga med sitt arbete och lämnade alltid arbetsplatsen undanplockad och ren vid dagen slut. Arbetet som skulle ta 2,5 vecka - då jag hade bråttom tog de in extra personal och allt var klart redan efter 8 dagar, helt fantastiskt.
    Jag rekommenderar Otash.se med bästa betyg. Läs mer

Rusthållarevägen 17, 192 78 Sollentuna