Otash

Otash

Ring 076-006 68 72 otash.se

Välkommen till Otash! Vi är ett företag som funnits sedan 2017. Trots vår unga ålder som företag så har vi stor kompetens inom företaget och medarbetare med lång erfarenhet inom branschen. Varför Otash? - Tar oss ann såväl små som stora projekt. - Hög kvalitet till ett rimligt pris. - Arbetar enbart med godkända kvalitetsprodukter....

16 omdömen om Otash

David K
Skrev om Otash

Effektiva, lyhörda och prisvärda. Skulle inte tveka att anlita dem igen.

Elitfönster På Plats Sollentuna
4.9/5 i betyg av 137 omdömen 4.9 av 137 omdömen

Trevligt bemötande allt fungerade perfekt.

Anna Kristina H Anna Kristina H
KARIN A
Skrev om Otash

Vi är så nöjda med vår trall på 45 kvm! Vänliga människor som är proffs!

Hej Karin ! Tack så mycket för rekommendationen Mvh

Daniel E

Noggranna och mycket skickliga. Visade prov på problemlösning och kom med bra förslag på ändringar för ett bättre resultat. Jag kan rekommendera Otash och hans killar.

Hej Daniel! Tack så mycket för rekommendation

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Dennis S

Väldigt nöjd med arbetet på min altan och badrumsrenovering! Allt har sköts på bästa möjliga sätt. Ett proffs!

Hej Dennis! Tack så mycket för rekommendation Mvh

Christoffer O

Arbetet var proffsigt och väldigt bra utfört! Jag kan varmt rekommendera dem! Mvh Christoffer

Hej Christoffer ! Tack så mycket för rekommendation Mvh

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Christian S

Otash EF byggde vår altan och staket under våren 2019. Den är byggd i två nivåer runt hörnet på vårt hus. Ca 100 kvm. Resultatet var över förväntan och arbetet var utfört på under två veckor. Glada och hjälpsamma.

Bengt J
Skrev om Otash

Professionella och duktiga. Bra bemötande, inget krångel! Utförde uppdraget på rätt tid. Kan rekommenderas!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Leif G
Skrev om Otash

Snickeriarbete, tapetsering, målning och el. Jag tyckte om både Otash och medarbetare Maya som utförde sitt uppdrag på ett bra sätt.

Svar från Otash

Hej Leif ! Tack så mycket för recommendation.

Carolina D

Strulfritt och killarna jobbade hårt

Hej Carolina ! Tack för rekommendation Mvh Maya

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 350 omdömen 4.8 av 350 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Jonas S
Skrev om Otash

Målning av fasad, tegel och träpanel. Otash är mycket pålitliga och noggranna, städade och täckte med skyddsplast efter varje arbetsdag. Kan varmt rekommendera detta företag! Vi är 100% nöjda! // Jonas

Hej Jonas ! Tack så mycket för rekommendation Mvh

Marie M
Skrev om Otash

Bygge av altangolv. Jobbade snabbt men ändå noggrant. Företaget levde upp till mina förväntningar.

Linda S
Skrev om Otash

De gjorde min altan på ca 6,5 timme. Är så otroligt nöjd! Altanen är finare än vad jag trodde var möjligt. Servicen var topp!

Hej Linda ! Tack för rekommendation Mvh Maya

Marie M
Skrev om Otash

Byte av altangolv samt byte av hängränna.Bra bemötande trots språksvårigheter. Arbetet utfördes snabbt och ordentligt. Bra att de forslade bort gammalt material.

Karin A
Skrev om Otash

Anlitade Otash för fönsterputsning av vår villa. Punktlig, noggrann och trevlig. Samt ett strålande resultat:) Rekommenderar Otash varmt!

Björn V gillar detta
Jonas S
Skrev om Otash

Målade om alla våra fasadväggar, några som va röd tegel och träpanel till Ute vit och vi kan inte säga annat än att vi är mycket nöjda med resultatet. Dom var noga med tvätt och skrapning av färg, täckte fönster och städade efter sig varje dag. Höll tidsplanen som dom lovat från första början. Framför allt MYCKET trevliga allihopa! Kan varmt rekommendera Otash!

Therese E

De var ordentliga med sitt arbete och lämnade alltid arbetsplatsen undanplockad och ren vid dagen slut. Arbetet som skulle ta 2,5 vecka - då jag hade bråttom tog de in extra personal och allt var klart redan efter 8 dagar, helt fantastiskt. Jag rekommenderar Otash.se med bästa betyg.