Elitfönster På Plats Jakobsberg

Elitfönster På Plats Jakobsberg

Välkommen till Elitfönster På Plats Jakobsberg!

Är det dags att byta fönster och du bor i nordvästra Stockholm? I så fall är Cecilia Kjellbom din kontaktperson.

Du kan alltid känna dig trygg med svensktillverkade fönster från Elitfönster och ytterdörrar från Diplomatdörrar. Hos oss får du alltid ett komplett fönsterbyte med fast pris.

Vi jobbar bara med egna certifierade montörer med lång erfarenhet och de kommer installera dina nya fönster och dörrar snabbt och smidigt med kvalitet som högsta prioritet.

Är du nyfiken på vad dina nya fönster och dörrar skulle kosta? Börja med att boka ett gratis hembesök så vi kan ge råd och tips om vad som passar ditt hem bäst. Välkomna!

Läs vad 39 kunder tycker om Elitfönster På Plats Jakobsberg 2

2022-04-26 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemötande och ett väl utfört arbete.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Hoppas ni kommer bli fortsatt nöjda med nya ytterdörren, altandörren och era fönster. Våra montörer uppskattade extra mycket att få jobba nära sina hem ;-) Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och varmt välkommen åter om det blir aktuellt igen i framtiden. Cecilia Kjellbom
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Toppen! Smidigt och effektivt.
    Tack för omdömet, alltid trevligt med nöjda kunder! Skönt att ni blev nöjda med den nya altandörren, riktigt snyggt med helglasat - hoppas det kommer märkas stor skillnad i rummet sedan när det blir mörkare ute igen. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    En mycket trevlig erfarenhet från början till slut!
    Allt funkade utmärkt. Cecilia visade ett fantastiskt engagemang, var pålitlig, kunnig, lösningsorienterad; och svarade snabbt på mina frågor vare sig det var sent på kvällen eller på helgen.
    Leveransen funkade utan problem. Min order kom till och med fyra veckor tidigare än utlovat.
    Cecilia och Elitfönster får hösta betyg från mig!
    Tack för att du tar dig tid att berätta om din upplevelse! Du hade tur med din order, vi fick ökad leveranskapacitet från fabriken så kul att överträffa dina förväntningar. Blev snyggt med integrerade fönsterbänkarna också och tätt och bra med nya fönster. Hoppas du återkommer i framtiden om du råkar flytta till nytt boende som också behöver nya fönster. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Projektet blev inte som utlovat för att man tog in en underentrepenad för installation av fönster, så kritiken eller missnöjet kanske blir lite felriktat men jag som kund va tvungen att ha dialog med säljare, montörer, platschefen, montörsansvarig på Elitfönster på plats.
    Min rekommendation kanske återspeglar hela Elitfönster på plats, men Cecilia som säljare va den som sålde projektet.
    Ledsamt att höra att du känner dig så besviken. Det var definitivt ett misstag av vår montageorganisation att ta in för oss nya montörer även om de kom rekommenderade. Vi försökte bara på alla sätt att få ert montage gjort innan sommarsemestern började när det var leveransförseningar p g a pandemin och ordinarie team inte skulle hinna . Jag bad er löpande om ursäkt under hela den processen och även efteråt och hoppas i alla fall att ni nu är nöjda med produkterna även om tiden för montaget denna gång var under all kritik. Dessa montörer har sedan dess aldrig fått jobba hos våra kunder igen, men så trist att detta skulle behöva drabba er! Med facit i hand skulle vi bara bett er vänta på montaget till efter semesterperioden så det har vi tagit lärdom av. Känns hårt att mitt omdöme blev så lågt men jag får ta smällen för hela projektet antar jag. Tack i alla fall för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och jag är stolt att jag ber alla om omdömen - hade varit enklare att låta bli när man anar att det kommer blir lågt. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Vi fick väldigt bra och proffsig hjälp av Cecilia och Elitefönster. Snabbt och enkelt två dagar tog installationen och nu har vi vi fina nya fönster. Huset fick verkligen ett lyft på insida och utsida.
    Kan varmt rekommendera detta gäng!

Lina Rohdin Ekblom
    Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Håller verkligen med om att de nya fönstren med "industri-stil spröjs" verkligen passar perfekt på ert hus. Välkommen tillbaks om det blir aktuellt någon gång i framtiden. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
    2022-01-31 Insamlad av företaget
    Vi var i behov av att byta fönster i vårt hus. Kontaktar då Elitfönster och fick omedelbart kontakt med Cecilia Kjellbom som följande dag besökte oss. Vi fick ett bra och proffsigt bemötande som vi var trygga med. Vid frågor svarade hon snabbt på både mobil och e-post. Då fönster bytet var klart och Cecilia kom dagen efter för inspiration. Proffsigt och bra.
    Tack för att ni tar er tid och delar med er av er upplevelse! Underlättar mycket när man kan få boka in sig för besök på kort varsel när man är i närheten. Det "normala" är ju ett antal besök; inför offert, kontrollmätning, montagebesök och så klart slutkontrollen. Skönt att vi kunde lösa en leverans av altandörr redan innan resten också så det blev enklare med valpen - kommer sakna Charlie! Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Elitfönster och Cecilia Kjellbom!
    Köpte nya fönster till mitt radhus och jag är så nöjd!
    Fantastisk service, snabba svar, trevligt bemötande och installatörerna gjorde ett grymt snabbt och snyggt jobb!

Supernöjd!!
    Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Hoppas att du är extra nöjd med Comfort Edition denna blåsiga vinter och det blev riktigt snygg med den vita färg du valde på fönstren i kontrast till dina nyputsade väggar. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-24 Insamlad av företaget
    Cecilia var superduktig på att återkoppla och följa upp.
    Vi köpte nya fönster och balkongdörrar till vårat radhus.
    Mycket nöjda med bemötandet!
    Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme, betyder mycket för mig/oss! Skönt att höra att du är nöjd både med våra produkter men framförallt med mig och kollegorna/montörerna. Bra att vi också kunde fixa extra breda foder för snyggare montage utomhus. Ber om ursäkt igen för att du fick vänta på sista fönsterbrädan. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-20 Insamlad av företaget
    Våra förväntningar är svåra att precisera men vi fick ett mycket trevligt och personligt bemötande både från Cecilia och montörerna. Vi hade beställt byte av fönster i hela huset och det blev utfört på ett mycket professionellt sätt.
    Tack så mycket för att vi fick förmånen att hjälpa er med ert fönster och altandörrsbyte! Blev en bra kombination av öppningsbara och fasta fönster beroende på hur ni använder rummet och säkert skönt med vissa låsbara handtag även på fönstren. Hoppas ni kommer märka att det blir tystare och varmare. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-20 Insamlad av företaget
    Mina förväntningar levde företaget upp till.

Jag blev väl bemött av företaget
    Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme! Skönt att höra att ni är nöjda med era första nya fönster, hoppas ni märker av skillnad i ljud och bättre inomhusvärme nu med nya 3-glas fönster. Om det blir aktuellt att fortsätta med resten av huset hoppas jag vi får chansen att offerera igen. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Kommer med förslag på lösningar men lyssnar också på vad kunden vill ha.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Bra lösning/kombination av fönster med olika funktioner i gästhuset. Kändes också extra bra att montörerna kunde sätta upp extra droppbleck i samband med montaget. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
  • skrev om Elitfönster På Plats Jakobsberg
    2022-01-18 Spontant omdöme
    Elitfönster och Cecilia Kjellbom hjälpte oss med byte av fönster. Proffsigt bemötande, från första kontakt till installation och uppföljning. Rekommenderas!
    Tack för att du hjälper oss genom att lämna omdöme! Blev riktigt snyggt med era integrerade vädringsluckor - helt i linje med stilen på huset som det såg ut innan fönsterbytet och praktiskt i sovrum på samma gång. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Elitfönster På Plats Jakobsberg
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Elitfönster och Cecilia Kjellbom hjälpte mig med byte av fönster och balkongdörr. De är proffsiga, alltid trevligt bemötande och höll tidsplanen. Högsta klass, är mycket nöjd. Rekommenderas!
    Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme efter vårt projekt! Hoppas den helglasade nya altandörren kommer släppa in massa mera ljus in i rummet. Om du har lust får du gärna maila mig om vad vi skulle kunna göra för att förbättra oss och kanske få högre betyg. Varmt välkomna igen om det behövs bytas ut mera fönster hemma eller på landet.Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande och god service.
    Tack för att du hjälper oss genom att lämna omdöme! Kommer gärna på besök igen längre fram på året när era nya solskyddsglas kommer till sin rätt. Om det blir aktuellt med fler fönster eller dörrprojekt i framtiden hoppas vi på förnyat förtroende. Tack igen för att vi fick hjälpa er i detta projekt! Cecilia Kjellbom
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Cecilia gav ett väldigt proffsigt och kunnigt intryck, svarade bra på våra frågor och stöttade i hela processen. Vi är mycket nöjda med installationsarbetet och våra nya fönster.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Blev snyggt med genomföringen av reglagen vid nya fönstren som våra montörer gjorde för era befintliga markiser. Om du har lust får du gärna maila mig om vad vi skulle kunna göra för att förbättra oss och kanske få högre betyg. Varmt välkomna igen om det behövs bytas ut mera fönster.Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Ett snabbt och proffsigt bemötande av Cecilia Kjellbom. Både inför fönsterbytet och uppföljning efteråt. Jag är mycket nöjd med både mitt val av Elitfönster.
    Tack för din återkoppling till oss! Alltid bra att få höra hur vi "skött oss". Extra kul för mig att få träffa ung vuxen vars rum vi fått förmånen att fixa till på slutkontrollen - han verkade nöjd så kanske också en blivande kund till mig någon gång i framtiden? Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Kanon, snabba puckar! Finsnickeriet på insidan med foder och likande hade jag velat haft något noggrannare. Men i helhet är vi väldigt nöjda med Cecilia och Elitfönster.

Tack för hjälpen!
    Tack för att du tar dig tid att återkoppla! Mycket vänligt att ge oss full pott. Montörerna som jobbade hemma hos er är ett av våra nyare team så ska definitivt ge dem din feedback - tack för din uppriktighet! Hoppas att det nya "förminskade" fönstret inför er badrumsrenovering kommer att leda till att ni kan skapa det nya utrymmet precis som ni önskat. Jag är speciellt förtjust i alla era helglasade altandörrar - och snart kommer vårsolen tillbaks. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Jag behövde byta fönsterna och balkongdörren. Kollade runt och anlitade ett annat företag (M F) och de kom för att mäta våra fönster men vägrade komma och montera in de nya fönsterna. Sedan hittade jag elitfönster och fick kontakt med Cecilia som var mycket hjälpsam och lyhörd. Elitfönster var mycket snabba och smidiga med jobbet vilket jag är mycket tacksam över. Jag rekommenderar de stort till alla som har tänkt att byta fönster. En guldstjärna till Cecilia och hennes montörer.
    Tack för ditt fina omdöme, känns bra att höra att vi lyckades leva upp till och kanske överträffa dina förväntningar! Slutresultatet blev verkligen superbra - så extra snyggt med dina nya integrerade fönsterbrädor. Bra utsiktsplats för söta katten och tror att persiennerna snart kommer göra mera nytta när vårsolen kommer tillbaks! Tack också för dina vänliga ord om att du rekommenderar oss vidare, vi kommer gärna tillbaks om du råkar flytta och behöver våra tjänster igen. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Cecila var enormt servicevänlig, flexibel och responsive. Fick alltid svar på frågor och korrigeringar i offerter med mera löstes alltid på ett bra sett.

Samarbetet med installatörerna och information runt leverans funkade smartfritt, och även uppföljning och fakturering i eftertid blev gjort på ett utmärkt sett.

Så summerad så kan jag ge mina bästa rekommendationer till Cecilia på Elitfönster På Plats Jakobsberg.

Håvard Jörgensen
    Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme om oss! Skönt att vi fick till en offert med rätt typ av ljudisolering på dina fönster till slut, tack för ditt tålamod och inspel kring vad du önskade. Känns också bra att höra att allt kring montaget blev som du ville, jag är stolt över våra montörer - märks att de bara jobbar med detta! Ser fram emot att få chansen att hjälpa dig igen om du vill gå vidare med resten av huset! Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, levde upp till förväntningarna.
    Tack för att du tar dig tid att återkoppla! Vill återigen be om ursäkt för det strul som drabbade ditt projekt, p g a pandemin så fick fabriken brist på beslag under en tid så dina enheter monterades först utan beslagen - så ska det ju inte vara. Till råga på allt så kom även din dörr fellevererad först så vi fick komma tillbaks och "göra om göra rätt", så mycket generöst att ändå ge oss 4 stjärnor! Hoppas att den samlade bilden nu efteråt är att du är nöjd med produkterna samt de av oss på Elitfönster på plats som du träffade lokalt. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
  • skrev om Elitfönster På Plats Jakobsberg
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Nöjd från början till slut , bra service
    Tack igen, tror minsann vi fått en dubblett här, du var så snabb och gick in själv för att återkoppla innan vi ens hann skicka ut inbjudan till att lämna omdöme. Tack för det och som sagt redan tidigare, välkommen tillbaks om det blir aktuellt med fler byten. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Elitfönster På Plats Jakobsberg
    2022-01-17 Spontant omdöme
    Vi var mycket nöjda med Cecilia och Elitfönster!
    Tack för din återkoppling! Ett spännande montage vi fick förmånen att göra hos er - underbart med alla fönster i Master Bedroom, lösningen med extra breda ektröskeln till nya ytterdörren och sedan fönsterbänksnischen våra montörer fixade extra vid entrén. Alltid kul att få se resultatet av noggrant utförda montage. Hoppas barnen hunnit utnyttja sina biocheckar också trots allt. Välkomna tillbaks om det blir aktuellt med fler "byten" och tills dess - tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
  • Mikael S
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Beställde nya fönster på försommaren. P.g.a detta så blev leverans tiden ganska lång eftersom sommar semestern kom i vägen.
    När väl fönstren kom så gick det snabbt och smidigt.
    Mycket trevliga montörer som gjorde ett galant jobb.
    När dom var färdiga så städade dom upp och tog med sig gammalt byggmaterial och även dom gamla fönstren.
    Trevligt var att när allt var klart så gjordes en efterkontroll.
    Säljaren lämnade även en flaska champagne vid slutkontrollen.
    Behöver byte av några fönster till och kommer garanterat anlita Elitfönster igen.
    Rekommenderas.
    Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse med oss, och tack för de fina orden! Det var "bara" en Cava men glad att den uppskattades och det är alltid trevligt att komma tillbaks för slutkontrollen och själv på plats se att våra montörer återigen kunna hjälpa en till familj med ett proffsigt resultat. Ser fram emot en ny chans att hjälpa er när det blir dags för "sjösidan" med. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
  • LARS J
    2022-01-17 Spontant omdöme
    Proffsigt hela vägen

Jag behöver byta ytterdörren. Vad gör jag? Elitfönster På Plats löser hela uppgiften åt mig på ett proffsigt och snyggt sätt. Lätta att få konakt med säljare, även utanför kontorstid, och snabba svar på frågor.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Jag hoppas att det var tack vare att vi skötte oss så bra första gången vi fick hjälpa dig med några fönsterbyten som vi var det självklara valet även denna gång? Blev verkligen ett lyft när den nya dörren satt på plats, skönt också att vi kunde hjälpa dig köpa in en nyare version av Yale Doorman lokalt till montaget. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Ni är alltid välkomna tillbaks. Cecilia Kjellbom
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Vi kompletterade vårt hus med ytterligare 1 fönster ur samma serie som vi använt tidigare och köpta via Hemmafönster.
    Säljaren Cecilia Kjellbom gav ett engagerat och vänligt bemötande och var också behjälpt med kontakt till snickare som kunde såga upp hål i fasad och montera fönstret på plats.
    Smidig kontakt och leverans av fönster - som nu pryder sin plats!
    Vi köpte fast fönster ur serien Elite Alu Original
    Tack för dina vänliga ord, alltid uppskattat att få chansen att "komma tillbaks" till samma familj/hus även om vi bytt företagsnamn sedan dess men alltid sålt och monterat Elitfönsters produkter. Stolt över våra montörer som gärna hjälper till lite extra när de kan. Skönt att det löste sig med bygglov enligt din fina ritning och det nya fönstret passar verkligen perfekt där - säkert värdehöjande med och inte bara för trivseln! Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-16 Spontant omdöme
    Cecilia Kjellbom var till stor hjälp när vi skulle byta våra fönster och dörr. Hon var alltid tillgänglig och effektiv. Resultatet blev mycket bra till slut och vi är väldigt nöjda! Cecilia och Elitfönster har våra bästa rekommendationer!
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, betyder mycket för mig! Så skönt att att vi kunde hjälpa er med ert byte av fönster, altandörr och ytterdörr. Extra bra att vi kunde få fabrikens hjälp att komplettera ett fönster med en plisségardin också, den passade verkligen bra där. Bra mätning av våra certifierade montörer. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2022-01-16 Spontant omdöme
    Bra service från början till slut, nöjda.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, betyder mycket för mig! Så skönt att höra att ni är nöjda, jag tycker verkligen att nya fönstren och altandörren gav ett lyft på fasaden mot gatan. Hoppas lite tätare fönster också känns bra nu under kalla och blåsiga dagar. Varmt välkomna tillbaks om det blir aktuellt med fler byten någon gång i framtiden! Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
  • Anette P
    2021-08-16 Insamlad av företaget
    Byte av ytterdörr + sidoljus.
    För mig var det viktigt att den jag anlitade skulle ta hand om allt! (mätning, beställning, montering, bortforsling av gammal dörr etc). Ok, det blir dyrare än att själv beställa dörr och anlita snickare, samordna med leverans m.m., men för mig är det värt att betala mer just för att slippa detta.

Säljaren/projektledaren Cecilia var väldigt professionell. Lätt att få kontakt med gällande allt i processen, och svarade snabbt på sms och mail. Följde upp och återkopplade.

Montörerna kom exakt på utsatt dag och tid och gjorde ett strålande jobb, trevliga var de också.
    Väldigt positiv upplevelse, tänk om allt inom bygg och renovering kunde gå till så :-)

Ska jag ge nåt negativt (som kan vara av lärdom för företaget), så är det två saker:
    Fakturan kom i två omgångar, med ett par veckors mellanrum, lite förvirrande. Antalet arbetstimmar otydligt, det står 30 "enheter". Om det avser timmar vet jag inte, för det stämmer inte med verkligheten i så fall.

Dörren började gnissla ordentligt efter ett par veckor, gångjärnen var ej smorda med låsfett, det hade varit enkelt för montörerna att göra detta alt. tala om för mig att det skulle göras. Enl. Diplomatdörrar ska det göras direkt när dörren är ny . Nu är det gjort av mig i alla fall och gnisslet är borta. :-)

Annars allt perfekt och kan varmt rekommendera Elitfönster På Plats!
    Tack för det fina omdömet för min roll i ditt "dörrbytar-projekt" och också kul att höra att du är så nöjd med montaget/våra montörer :-) Ska definitivt föra vidare dina kommentarer kring fakturan och missen med att dörren inte smordes innan de lämnade. Tack för att du tog dig tid att lämna den feedbacken också. Skönt att det löste sig och hoppas du kommer få njuta av din större dörr och allt ljus som kommer in via nya sidoljuset. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
    2021-07-12 Insamlad av företaget
    Punktliga och hjälpsamma personal som försöker möta kundens önskemålet.
    Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er byta de sista fönstren i ert nyköpta hus. Hoppas det kommer bli skönt med den större glasytan sedan när vi går mot mörkare tider igen. Cecilia Kjellbom
    2021-07-11 Insamlad av företaget
    Trevlig och alert säljare samt trevliga och duktiga montörer. Skulle definitivt anlita dem igen.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme och ser fram emot att hjälpa er igen om ni vill byta ut fler fönster i huset. Hoppas att ni kommer trivas extra bra med er integrerade vädringslucka också. Cecilia Kjellbom
    2021-07-10 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande, proffsigt och snabb installation.
    Tack snälla för omdömet, var så kul för oss alla att få göra ett projekt som var mer än "bara" att ersätta äldre fönster eller dörrar med nya. Hoppas ni kommer få massa glädje av ert nya stora glasparti med både fasta delar och en underbar pardörr ut mot uteplatsen och poolen. Cecilia Kjellbom
    2021-07-09 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Elitfönster på plats för fönsterbyte i två omgångar. Trevliga Cecilia ger ett kunnigt och seriöst intryck. Servicen var den bästa genom hela processen.
    Alltid trevligt när jag får återkommande kunder, bra betyg för våra montörer också. Skönt för alla i familjen att få fönster som passar hur man använder sitt rum. Extra snyggt tycker jag det blev med ert nya stora altandörrsparti - hoppas det kommer passa bra inte bara denna sommaren. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme och om ni någonsin flyttar kommer jag gärna tillbaks och hjälper till igen! Cecilia Kjellbom
    2021-02-21 Insamlad av företaget
    Trevlig och mån om att jag får det bra. Köpte flera fönster och fick snabb service.
    Tack Monica för att du tar dig tid att återkoppla! Vi är alltid tacksamma när vi får komma tillbaks till hem där man redan börjat byta fönster med oss för förnyat/utökat förtroende. Underbart stort köksfönster du har - snart kommer vårsolen också. Tack igen för din beställning! Cecilia Kjellbom
    2021-02-21 Insamlad av företaget
    Bytte några fönster och en altandörr. Blev snabbt kontaktad efter offertförfrågan och Cecilia Kjellbom kom ut o tittade och mätte på plats. Supertrevlig och proffsig. Vi skulle bara byta några fönster men Cecilia proppsade inte på att vi skulle byta fler. Hon såg till vårat behov. Var inte en påstridig säljare. Stort plus! Tidsplanen höll. Leveransen av fönster kom när den skulle. Altandörren däremot var inte med men Cecilia kontaktade omedelbart fabriken och tack vare hennes snabba ingripande kom dörren bara ett par dagar senare. Montörerna var superduktiga. Kontakten med Cecilia flöt hela tiden på bra. Lätt att komma i kontakt med henne. Ännu ett stort plus. Är mycket nöjda med jobbet, kvalitén på fönstren och kontakten med Cecilia. Superbra jobb! Anlitar helt klart Elitfönster igen den dagen vi behöver byta fler fönster!
    Tack Catharina för att jag fick förmånen att hjälpa er och så bra att ni är nöjda med oss i alla led! Kul att höra att ni uppskattar att jag känner av vad som "måste/borde" göras nu och vad man kan vänta med. Hoppas att ni kommer njuta stort av ert nya altandörrsparti nu när det snart är säsong igen och att hunden Matt är lika glad som ni. Kommer sakna hans energi när vi nu är klara med vårt projekt. Allt gott och välkomna åter i framtiden om det blir aktuellt! Cecilia Kjellbom
    2021-02-18 Insamlad av företaget
    Köpte fönster till undervåningen. Blev bra bemött kunniga kompetenta. Duktiga hantverkare
    Tack Tony, alltid kul med återkommande kunder! Hoppas förstås få chansen en tredje gång om ni vill byta även på övervåningen någon gång i framtiden. Måste vara skönt med mera solskydd på er solsida. Cecilia Kjellbom
    2021-02-18 Insamlad av företaget
    Cecilia Kjellbom på Elitfönster På Plats är bäst i klassen!

När vi skulle byta fönster i vårt hus valde vi mellan tre likvärdiga företag. Fönsterrådgivaren Cecilia Kjellbom på Elitfönster stack ut från första kontakten och utklassade sina branschkollegor. Det gjorde valet av leverantör lätt.

För oss var ledord som: ärlighet, kunnighet och trygghet direkt avgörande vid val av leverantör. Cecilia levde upp till alla våra högt ställda förväntningar och tog totalansvar genom hela processen.

Så funderar du på att byta fönster - gör det enkelt för dig och kontakta den bästa först! Tack Cecilia Kjellbom på Elitfönster på Plats, vi är supernöjda med våra fönster!
    Tack George för att du tar dig tid att berätta om dina erfarenheter av vårt koncept, och för att jag fick förmånen att "hålla er i handen" under ert fönsterbytarprojekt! Extra glad att jag kunde övertyga er om att välja lite mera glasyta i vissa rum än innan. Hoppas också att den extra ljustäta jalusin kommer till nytta för skönhetssömnen - barnbarn är bra på att trötta ut alla sina vuxna ;-) Cecilia Kjellbom
    2021-02-18 Insamlad av företaget
    Köpte fönster till hela huset och hade redan från första mötet ett väldigt gott intryck. Vi blev aldrig besvikna. Snabb återkoppling och tillgänglig för eventuella frågor som dök upp.
    Så vi är så nöjda med val av elit fönster och deras fanatiska personal från början till slutet.
    Tack Linda för ditt fina beröm! Så tacksam att vi fick komma in tidigt när ni nyss flyttat in i ert nya hem och hjälpa till med att uppgradera "grundstommen" till nutidsstandard. Hoppas hela storfamiljen fortsätter att njuta av ert tystare och energisnålare hus. Cecilia Kjellbom
    2021-02-18 Insamlad av företaget
    Bara positivt förutom den första leveranstiden
    Tack Arne för att du tar dig tid att ge oss feedback så vi kan bli bättre. Din första meddelade leveranstid berodde ju på att det blev ett fel med val av månad när ordern registrerades (mänskliga faktorn) men tack vare att du uppmärksammade oss på det direkt när du fick orderbekräftelsen så kunde vi ju styra om till en mer normal leveranstid. Hoppas du nu kan njuta av en "dragfri" altandörr! Tack igen för din beställning. Cecilia Kjellbom
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Cecilia Kjellbom var till stor hjälp när vi skulle byta våra fönster och dörr. Hennes servicenivå och vilja att det skulle bli bra var exceptionell. Att göra ändringar i offerten gjorde hon med vändande mejl - även på helgen! Resultatet blev mycket bra och vi är väldigt nöjda! Cecilia och Elitfönster har våra bästa rekommendationer!
    Tack Helen, uppskattar verkligen chansen att få ge råd kring den bästa kombinationen av ny ytterdörr och fönster som både smälter in i stilen på ert hus, ökar värdet samt ger er ett bättre inomhusklimat. Cecilia Kjellbom