Elitfönster På Plats Trollhättan

Elitfönster På Plats Trollhättan

Välkommen till Elitfönster På Plats Trollhättan!

Bor du i Trollhättan, Uddevalla, Vänersborg? Hör då av dig till Robin som är kontaktperson i din region. Han ger dig råd och tips om hur du går tillväga för att få monterade fönster och dörrar på plats.

Läs vad 3 kunder tycker om Elitfönster På Plats Trollhättan 2

• skrev om Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-03-21
    Vi köpte fönster och balkongdörrar till vårt hus. Vi blev väldigt professionellt bemötta. Vi diskuterade olika alternativ som fanns och sedan när vi bestämt oss för vad vi ville ha så var dem väldigt noga med att kolla så vi var nöjda med det vi beställt. Elitefönster var också noga med att kolla så arbetet flöt på som det skulle och att dem höll tidplanen. Det var heller inga bekymmer om vi ville höra av oss i efterhand om vi hade frågor och funderingar. Det ger en stor trygghet för oss som kunder.
    Vi är mycket nöjda med Elitefönster!
    Hej Lena! Stort tack för ditt fina omdömme! Det gäldjer mig att ni är nöjda och de är vad det handlar om. Njut nu utav era nya fönster och dörrar så hoppas jag att vi ses igen! Mvh Robin Elitfönster På Plats Trollhättan
  • skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-02-24
    Vi köpte nio st. fönster och en balkongdörr. Företaget levde upp till våra förväntningar. Hög kvalitet på fönstren. Snabbt, snyggt, rent och trevligt. Bara att rekommendera!
    Jättekul att ni är nöjda! Tack för dom fina orden och tack för ett bra sammarbete! Mvh Robin Robin Ivehag
  • Karl A
    skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-02-20
    Bytte fönster i ett gammalt torp i Åsaka det blev nya fönster runt om.
    Efter mätning fick vi välja på 2 typer med spröjs och dessutom en kalkyl på priser.
    Fönstren levererades och kom snabbt på plats.
    Allt sköttes över förväntan! Finns absolut inget att klaga över!
    Mvh Karl i Åsaka
    Tack för dom fina orden och för ett bra sammarbete. Kul att du är nöjd! Mvh Robin Ivehag Robin Ivehag