Elitfönster På Plats Trollhättan

Välkommen till Elitfönster På Plats Trollhättan!

Bor du runt Trollhättan, Uddevalla, Vänersborg eller i Skaraborg? Hör då av dig till Robin som är kontaktperson i din region. Han ger dig råd och tips om hur du går tillväga för att få monterade fönster och dörrar på plats.

Läs vad 40 kunder tycker om Elitfönster På Plats Trollhättan 2

2022-11-16 Verifierad kund
    Vi bytte ut våran altandörr. Jättenöjda med Elitfönster!
    2022-10-01 Verifierad kund
    Två nya fönster är på plats och allt från start med första kontakten ,offerten, återkopplingen och uppdatering i processen till avslut där montaget är genomförd och dialog kring arbetet har flytit på. vi är nöjda med hantverket .Robin har ett genuint intresse för sina kunder och det är en rak kommunikation som uppskattas .
    Supernöjda!
    2022-09-08 Spontant omdöme
    Kontaktade Robin via vänners varma rekommendationer. Blev trots det mycket positivt överraskad av Robins engagemang, servicekänsla och ärlighet. Alltid nära till hands, och alltid snabb återkoppling!

Trots tråkiga tider fick vi snabb leverans, och hantverkarna va på plats dagen därpå.

Kan starkt rekommendera både Robin och Elitfönster på plats till alla som funderar på en rejäl uppgradering hemma.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Var bra tillmötesgående har inget att klaga på
    2022-08-02 Verifierad kund
    Robin kontaktade mig efter att jag gjort en intresseanmälan och var snabbt på plats för att hjälpa till med uppmätning och diskussioner kring vad som skulle fungera bäst för mig gällande fönster och altandörrar. Jag fick bra råd och ett bollplank gällande mina frågor vilket i slutändan blev riktigt bra. Resan från första kontakt till färdigmonterad fönster och dörrar gick väldigt smidigt, och Robin var i kontakt med mig under hel rean vilket gjorde det tryggt. Sammantaget så är jag väldigt nöjd med mitt val.

/Daniel
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bra fönster och grymma hantverkare! Vi är otroligt nöjda med Robin och produkten som han säljer.
    Robin upplever vi som ärlig, rak och väldigt kundfokuserad.

Processen från beställning till färdig installation gick för oss som kunder väldigt smidigt.

Vi kan absolut rekomendera Robin och elitfönster på plats.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande. Bra kommunikation och uppdateringar via SMS om leveranstider och avstämningar. Kan rekommendera att göra affärer med Robin. Tack för en fin altandörr!
    Tack för ditt omdöme Peter, kul att det blev så bra med den nya dörren! Ha nu en riktigt fin midsommar!
    Robin
    2022-05-24 Verifierad kund
    Seriös och professionell säljare/projektledare, engagerad och hjälpsam i beslutsprocessen, när vi skulle välja typ av fönster etc. Kunnig och genuin. Vi köpte kompletta fönster med spröjs till husets markplan. Vi efterfrågade att förnya och byta karaktär på huset och dess stora 60-tals fönster. De nya fönstren gav huset ett mjukare och modernare helhetsintryck.
    Tack för ditt fina omdöme Linda! Det var riktigt roligt att få hjälpa er med detta och få vara med och göra denna förändring! Ha en fin midsommar! Mvh Robin Robin Ivehag
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket sympatisk och ärlig i sitt säljande av fönster. Var sen även med o monterade vilket ger erfarenhet av vad han säljer.
    Tack för ditt omdöme Anders och tack själv för ett genuint samarbete. Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Robin Ivehag
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevliga killar och mycket bra bemötande av Robin. Kanon helt enkelt.
    Tack Maria! Det är roligt att jobba med trevliga och enkla kunder som er! Trevlig midsommar! Mvh Robin. Robin Ivehag
    2022-05-01 Verifierad kund
    Varje person får bilda sig sin egna uppfattning, dock upplevde jag att de fönster och den dörr som byttes blev gjort med ett gott resultat och att jag utifrån det kan rekommendera denna typ av tjänst.
    Tack för ditt omdöme och förtroende Susanne! Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Robin Ivehag
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare och snickare. Det blev som lovat och en litet fel på ett fönster rättades upp med att vi fick ett nytt fönster. Jag rekommenderar verkligen Elitfönster på Plats.
    Tack Anders för ett fint samarbete! Vi rättar alltid upp eventuella fel. Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Fönsterbytet och allt däromkring har skett på ett mycket trevligt och proffesionellt vis. Kan varmt rekommendera företaget och dess tjänster.
    Tack Anders och tack själv för ett fint samarbete! Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Toppenbra allting och är jättenöjda
    Tack Maria, kul att det blev så bra! HA en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    En toppenbra försäljare och det blev så bra.
    Tack för ett gott samarbete! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-02-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och allt levererades i tid. Förväntningarna uppfylldes därmed med råge.
    Robin Ivehag som var säljare och representant och en av snickarna gjorde ett utmärkt jobb.
    Vi köpte och fick installerat två balkongdörrar och tre mindre fönster på övervåning.
    Ann-Louise Clement
    Tack för ditt omdöme Ann-Louise och tack för ett mycket trevligt samarbete! Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-02-12 Insamlad av företaget
    Snabbt och effektivt trots lite krångel med tanke på husets konstruktion, plus i kanten att det trots covid gick att få arbetet utfört i tid som planerat. Ett glatt humör och generellt gott bemötande. Ett gott utfört snickeriarbete och plus i kanten för persienner.
    Tack för ditt omdöme Susanne! Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
  • Jesper E
    skrev om Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Vi blev bra bemötta av säljaren Robin. Bra dialog och en väldigt bra känsla innan bytet av fönster vilket gjorde att man kände sig trygg. Då detta var första gången vi anlitat någon att göra ett större jobb vet man inte riktigt hur det ska gå.

Förväntningarna på bytet var höga och det genomfördes på ett väldigt bra sätt. Duktiga snickare som gjorde ett bra och grundligt jobb!

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda kunder och kan varmt rekommendera både Elitfönster och Interbygg.
    Tack för förtroendet Jesper! Riktigt kul att få vara med och lyfta erat hus! Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-01-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra.
    Klart godkänt.
    Vid monteringen bedrevs ett proffsigt arbete och resultatet blev mycket bra. vi bytte 3 fasta fönster och en altandörr.
    Tack för ditt omdöme Gunnar! Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-01-06 Insamlad av företaget
    Ett bemötande utöver det vanliga. Professionellt och personligt. Jag kan ge mina varmaste rekommendationer att anlita Robin ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tack Catarina! ha en fin midsommar! Mvh Robin. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-01-05 Insamlad av företaget
    proffsigt och mycket trevligt bemötande.

allt gick smidigt och lätt, jag är helnöjd med allt.
    Tack för omdömmet och för ett mycket trevligt sammarbete! Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-01-05 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande. Hoppfulla förväntningar som Elitfönster till ”120” procent utförde perfekt. Duktiga och snälla snickare. Dom bytte 9 fönster 🪟 i olika storlekar, 1 altandörr, 1 ytterdörr, 1 källardörr, allt detta tog 3 dagar ( trodde att det skulle ta längre tid) Effektiva och kunniga hantverkare . NÖJD
    Tack för förtroendet Helena! Kul att du är nöjd! Elitfönster På Plats Trollhättan
    Bemötandet: Mycket bra
    Förväntningarna: Levde upp mer än väl till de förväntningar jag hade.
    Upplevelsen var mycket bra allt från första mötet då vi såg på vad som kunde göras till själva arbetet som snickarna utförde och den efterbesiktning som gjordes
    Tack för omdömmet och tack för förtroendet Anders! Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    9 fönster,i olika storlekar, 1altandörr , 1 ytterdörr, 1 källardörr. Underbara snickare som gjorde allt på tre dagar. 🪟🔨😍 är så nöjd. Mycket bra företag!
    Kul att höra Helena! Tack själv för ett gott sammarbete! Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    En utmärkt och personlig service som överträffade förväntningarna. Flexibelt och professionellt bemötande. Jag bytte ut fönster och altandörr på nedervåning av mitt hus.
    Tack för förtroendet Catarina! Tack själv för ett gott bemötande. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Gott bemötande fint utförande !
    Håller vad de lovar.
    Tack Mats! Kul att du känner så. Vi jobbar hårt med att hålla god kommunikation och service. Elitfönster På Plats Trollhättan
    Mycket bra bemötande!! Bytte samtliga fönster. Supernöjd!!!👍
    Kul att du är supernöjd Siv! Vi tackar ödmjukast för förtreondet. Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Hade fått 5 i betyg om vi inte fått vänta nästan 4 månader på att allt skulle bli färdigställt.
    Härligt att du är nöjd med allt förutom väntetiden! Vi har haft vissa problem med levernasförseningar under Covid-19 pga. materialbrist. Men vi tar till oss allt feedback för att kunna utvecklas i framtiden. Tack för ett gott sammarbete! Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Bra jobb, snabb arbete, bra service. Fint överallt.
    Tack för ett gott sammarbete Pete! Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-09-05 Insamlad av företaget
    100% nöjd från första kontakt till färdigt jobb. Bra fönster suveräna snickare!
    Jätte roligt att ni är nöjda! Tack för förtroendet! Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Fönsterna håller mycket hög kvalitet och jag fick bra service.
    Tack för ett fint sammarbete Robert! Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Säljare Robin Ivehag :

Så nöjda med Robin.
    Trevlig, kunnig, flexibel och tillmötesgående för alla våra behov som köpare.
    Supernöjda med produkterna och resultatet från början till slut.
    Vi kände oss trygga med Robin som säljare.

Snickarna Hampus och Patrik Johansson:

Otroligt kompetenta snickare.
    Visste precis vad de gjorde trots vårat stenhus från 50-talet.
    Effektiva och noggranna.
    Resultatet blev över förväntan.
    Rekommenderar varmt Elitfönster på plats.
    Hej Sara! Tråkigt att du uppfattde ditt byte med oss som 3/5. Också tråkigt att en utav plåtarna kom till skada, men den byter vi ut såklart. Tack för ditt omdömme och vi jobbar ständigt med att utveckla oss för att få 5/5 utav alla våra kunder i framtiden. Tack för ett gott sammarbete och njut utav era nya fönster och dörrar!

2021-06-27 Insamlad av företaget
    Vi köpte fönster , fick toppenbemötande från första början av Robin Ivenhag, som va våran kontakt. Väldigt nöjda, inget att klaga på!
    Hej Tomas! Jättekul att ni är nöjda, då är vi det med! Snart blir även en fönsterbräda monterad. Tack för ett gott sammarbete!

2021-06-16 Insamlad av företaget
    Trevlig och kunnig säljare med gott bemötande och stor tillgänglighet såväl i anbudsförfarandet som under arbetets gång såväl som efter avslutat arbete.
    Trevlig hantverkare med gott bemötande och informerande kring eventuella frågor under arbetets gång.
    Snabb, bra och väl genomförd hantering överlag.
    Installerade 9 fönster av olika slag (såväl sidohängda som vändbara och icke öppningsbara) med tillhörande montering av persienner, ventiler, smyglister och fönsterbrädor samt 1 ytterdörr och två altandörrar. Bytet innebar dessutom att insättningen av ytterdörren blev av en och en halvdörrs-typ istället för tidigare form med dörr och sidofönster.
    Mycket nöjd!
    Hej Joakim! Fantastiskt kul att läsa dig välformade omdömme och vi är glada över att du är nöjd! Tack för ett gott sammarbete!

2021-06-15 Insamlad av företaget
    Bra och tillmötesgående säljare samt duktiga hantverkare. Vi blev mer än nöjda med slutresultatet.
    Hej Joakim! Tack för gott sammarbete! Det värmer att ni blev nöjda!

2021-06-14 Insamlad av företaget
    Trevlig och kunnig personal från början till slut av projektet.
    Hej Joachim! Tack för dom snälla orden och det är ömsesidigt. Tack för ett gott sammarbete!

Elitfösnter På Plats - Trollhättan
  • Reijo H
    skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    Vi gjorde ett fönster byte i hela vårt hus. Och passade samtidigt på att välja en svart aluminium utsida. Det gjorde att 60-talshuset flyttade in i nutid och även in i framtiden. Företaget levde med råge upp till alla förväntningarna och hantverkarna gjorde ett väldigt bra arbete. Alla var väldigt trevliga och tillmötesgående och jag rekommenderar dem för ett fönster byte i ditt hus /Reijo
    Hej Reijo! Jag håller med till 100%. Ni gjorde ett mycket bra val utav fönster och det har varit en ära att få sammarbeta och hjälpa er med detta! Ha de gött fortsatt så hörs vi! Mvh Robin Robin Ivehag
    2021-03-21 Insamlad av företaget
    Vi köpte fönster och balkongdörrar till vårt hus. Vi blev väldigt professionellt bemötta. Vi diskuterade olika alternativ som fanns och sedan när vi bestämt oss för vad vi ville ha så var dem väldigt noga med att kolla så vi var nöjda med det vi beställt. Elitefönster var också noga med att kolla så arbetet flöt på som det skulle och att dem höll tidplanen. Det var heller inga bekymmer om vi ville höra av oss i efterhand om vi hade frågor och funderingar. Det ger en stor trygghet för oss som kunder.
    Vi är mycket nöjda med Elitefönster!
    Hej Lena!

Stort tack för ditt fina omdömme! Det gäldjer mig att ni är nöjda och de är vad det handlar om. Njut nu utav era nya fönster och dörrar så hoppas jag att vi ses igen!

Mvh Robin
    2021-02-24 Insamlad av företaget
    Vi köpte nio st. fönster och en balkongdörr. Företaget levde upp till våra förväntningar. Hög kvalitet på fönstren. Snabbt, snyggt, rent och trevligt. Bara att rekommendera!
    Jättekul att ni är nöjda! Tack för dom fina orden och tack för ett bra sammarbete!

Mvh Robin
  • Karl A
    skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-02-20 Insamlad av företaget
    Bytte fönster i ett gammalt torp i Åsaka det blev nya fönster runt om.
    Efter mätning fick vi välja på 2 typer med spröjs och dessutom en kalkyl på priser.
    Fönstren levererades och kom snabbt på plats.
    Allt sköttes över förväntan! Finns absolut inget att klaga över!
    Mvh Karl i Åsaka
    Tack för dom fina orden och för ett bra sammarbete. Kul att du är nöjd!

Mvh Robin Ivehag