Elitfönster På Plats Trollhättan

Elitfönster På Plats Trollhättan

• BadgeThreeYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Trollhättan! Bor du runt Trollhättan, Uddevalla, Vänersborg eller i Skaraborg? Hör då av dig till Robin som är kontaktperson i din region. Han ger dig råd och tips om hur du går tillväga för att få monterade fönster och dörrar på plats.

75 omdömen om Elitfönster På Plats Trollhättan

Sedan starten hos Reco 2020

Marianne M
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Han har en bra uppfattning om hur det ska se ut när de är färdigt,Han är bra på att förklarar ,Han hälsar som en karl .Jo han är ju försäljare så prata om varan kan han och de mesta blev ju som han sa ,Snickaren har ju lite mer å jobba på så som tider å färdigställa de saker som de skruva ner .Robin skulle jag göra mer affärer med även om vi bara köpt fönster

Roger M
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

väldigt trevligt bemötande. Bytt 10 fönster och en altandörr. Proffsigt utfört inom rimlig tid

Sonja S
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Proffsigt från start till mål.

Magnus S
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Mycket bra hantering från första förberedande möte via själva fönsterbytet till slutbesiktning.

Hans H
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin gjorde ett hembesök och mätte aktuella fönster. Han lämnade en offert som vi accepterade. Därefter ett nytt besök med snickare för att mer precist lägga upp arbetet. Efter installation ett trevligt uppföljningssamtal. Robin är en säljare som man kan lita på att han dessutom är en trevlig människa gör inte saken sämre.

Helena L
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin är kunnig på sitt område, inte "gå påig" och säljig. Han ger kloka råd till oss kunder och ser inte allt i att störst sälj är bäst. Han ser redan vid konsultationsbesöket till att detta ska sluta med både nöjda kunder och egen yrkesstolthet i behåll. Detta innefattar att han inte försöker sälja på mer än vad hushållet behöver. Vi litar på vad han säger, då han även klart säger när något inte behöver bytas 😊👌 Vi hade stora förväntningar på att få hjälp bedöma vad vi skulle välja och hur vi skulle tänka gällande byte...

Gustaf H
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin är trevlig och ger ett mycket tryggt intryck. Han är kunnig och förklarade på ett bra sätt hur jag kunde tänka kring fönsterbytet och vad som var möjligt att göra. Rekommenderar honom varmt!

Emad M
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Väldigt professionell och levererade det han lova.

Benny P
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Jätte bra o kunnig o trevligt bemötande av Robin kan rekommenderas 😀

Arne K
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin är kunnig om produkterna och ger bra och proffesionell information om både produkt och arbetet som ska utföras. Han är med och inspekterar hur arbetet utförs och slutresultatet. Ett tryggt och kunnigt bemötande från Robin. Vi är mycket nöjda. Arne.

Gavin S

Varm, bra och seriös bemötande! Med vänlig hälsning,, G

Ture V
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevligt bemötande. Höll vad han lovat.

Marianne O
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Bara gott att säga om Robin, allt det han förklarade hur mitt fönsterbyte skulle komma att gå till och när stämde. Lugn och trevlig

Karl J
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Bra bemötande, tillgänglig via mobilen ofta.

Tomas B
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin gott och väl upp till förväntningarna på Elitfönster.

Claes H
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Bra bemötande och rådgivning vid byte av fönster och altandörr.

Tommy K
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Kunnig, hjälpsam och trevlig. Inga bekymmer med något. Ser till kundens bästa.

Jan F
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevlig person med bra bemötande hjälpsam och det kändes som ett tryggt köp.

Ewa L
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Mycket kunnig och tillmötesgående.

Arne D
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Har varit bra bemött och trevlig person. Stora förväntningar Blev inte riktigt nöjd. Köpte en ytterdörr och flera fönster.

Marcus B
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin är en mycket trevlig och professionell person som gjorde att hela processen med fönster- och dörrbyte kändes trygg. Kan tveklöst rekommendera Elitfönster På Plats, och särskilt Robin som representant!

Gunilla A
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

En utomordentlig projektledare och person Han har mycket stora kunskaper och sätter kunden i centrum samt analyserar och avstämmer allt innan det definitiva beslutet tas.Han är dessutom en utomordentlig arbetskamrat

Henric G
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Jag tycker att Robin var en trevlig och professionell kontakt i samband med vårt fönsterbyte. Jag är helt nöjd med hela fönsterbytet från kontakt till att fönstren nu är monterade och allt är klart.

Svar från Robin Ivehag

Tack för förtroendet Henric och tack för ett gott samarbete! Ha en härlig sommar! Mvh Robin

Ingemar L
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevligt och serviceinriktat bemötande. Bra montörer som kom när de lovade och gjorde ett snabbt och snyggt jobb.

Svar från Robin Ivehag

Kul att du är nöjd Ingemar och tack för förtroendet! Ha en bra sommar nu! Mvh Robin

Gayathri R
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Jag här köpte en dorr och fonster. Det vär bra och rent jobb. Allt vi behöver vär fixat.

Svar från Robin Ivehag

Kul att du är nöjd Gayathri och tack för förtroendet! Ha en fin sommar! Mvh Robin

Marc S
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevligt bemötande och stort engagemang.

Tack för förtroendet Marc! Ha en fin sommar! Mvh Robin

Edgaras N
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Vi skulle byta samtliga fönster i vårt hus. Jag skrev till flera olika fönsterföretag för att boka hembesök. Robin var den förste som hörde av sig till mig och vi kunde boka tid. Robin är kompetent, trevlig, duktig på att svara på frågor och snabb med offerter. Han är lätt anträffbar, svarar snabbt på t.ex. sms och dessutom snickrar själv. Fick väldigt bra intryck av honom. Vi valde till slut annat företag, men det var pga vår budget. Annars är Robin någon som jag skulle rekommendera att vända sig till i första hand om man går i tankar om att byta fönster.

Svar från Robin Ivehag

Tack för dom fina orden Edgaras! Hoppas att erat fönsterbyte blev bra. Ha en fin sommar! Mvh Robin

Per J
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Snabbt och effektivt jobb enligt plan. Inget att anmärka på.

Jättekul att ni är nöjda Per, och tack för förtroendet! Mvh Robin

Jan T
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Kanonbemötandr, bra leverans både material och arbete

Tack för förtroendet Janne, och kul att du är nöjd! Mvh Robin

Charlotta E
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Mycket väl bemött. Snabba svar på både mejl och sms. Tillmötesgående och förstående och hjälpte till att lösa ev problem. Fönster till radhus.

Tack för förtroendet Charlotta och tack för erat tålamod! Mvh Robin

Catarina E
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevlig och tillmötesgående vid fönsterbytet

Tack för förtroendet Catarina, kul att ni är nöjda! Mvh Robin

Kristina L
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Anlitat Elitfönster tidigare,fungerar utmärkt,bra bemötande och dom har gjort ett bra jobb.

Svar från Robin Ivehag

Alltid kul med återkommande kunder! Tack för förtroendet återigen Kristina! Mvh Robin

Anna-Gretha M
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Vi har under hela tiden blivit mycket väl bemötta. Självklart hade vi höga förväntningar och dessa förväntningar har Robin verkligen levt upp till med råge. De fönster som vi beställde har monterats snabbt och med mycket hög proffessionalitet.

Riktigt rolig läsning Anna-Gretha, och tack för förtroendet! Mvh Robin

Henrik J
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin är mycket kompetent och är förtroendeingivande som säljare. Han lyssnade och förstod våra önskemål. Lösningen som presenterades var dyrare än annan offert vi fått men vår analys var att Elitfönster och deras kompetenta, svenska/lokala installatörer var värd en större peng. Vi är mycket nöjda med våra nya Elitfönster och den perfekta monteringen. Kan varmt rekommendera Robin, Elitfönster och hans Team.

Svar från Robin Ivehag

Tack för att vi fick chansen att göra detta (special) jobb! Riktigt kul att det blev så bra och att ni är nöjda! Mvh Robin

Ann-Charlotte S
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin har ett fint bemötande och återkopplade alltid på sms eller samtal. Lätta att prata med och lyssnade på våra önskemål och kom med bra förslag och rekommendationer. Vi är väldigt nöjda med snickaren och våra fönster, samt dörrarna. Rekommenderar Elitfönster och Robin. Hälsningar Per och Lotta Sköld 🛡️

Tack för dom fina orden Lotta! Otroligt kul att ni är nöjda! Mvh Robin

Anette H
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Vi bytte ut våran altandörr. Jättenöjda med Elitfönster!

Underbar lösning Anette, och tack för förtroendet! Mvh Robin

Anneli N
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Två nya fönster är på plats och allt från start med första kontakten ,offerten, återkopplingen och uppdatering i processen till avslut där montaget är genomförd och dialog kring arbetet har flytit på. vi är nöjda med hantverket .Robin har ett genuint intresse för sina kunder och det är en rak kommunikation som uppskattas . Supernöjda!

Tack för riktigt fint samarbete Anneli, och tack för förtroendet! Mvh Robin

KLAS L
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Kontaktade Robin via vänners varma rekommendationer. Blev trots det mycket positivt överraskad av Robins engagemang, servicekänsla och ärlighet. Alltid nära till hands, och alltid snabb återkoppling! Trots tråkiga tider fick vi snabb leverans, och hantverkarna va på plats dagen därpå. Kan starkt rekommendera både Robin och Elitfönster på plats till alla som funderar på en rejäl uppgradering hemma.

Svar från Robin Ivehag

Tack för ett underbart samarbete Klas, har varit ett privilegium att få hjälpa er! Mvh Robin

Rolf P
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Var bra tillmötesgående har inget att klaga på

Kul att läsa Rolf! Tack för förtroendet! Mvh Robin

Daniel K
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Robin kontaktade mig efter att jag gjort en intresseanmälan och var snabbt på plats för att hjälpa till med uppmätning och diskussioner kring vad som skulle fungera bäst för mig gällande fönster och altandörrar. Jag fick bra råd och ett bollplank gällande mina frågor vilket i slutändan blev riktigt bra. Resan från första kontakt till färdigmonterad fönster och dörrar gick väldigt smidigt, och Robin var i kontakt med mig under hel rean vilket gjorde det tryggt. Sammantaget så är jag väldigt nöjd med mitt val. /Daniel

Svar från Robin Ivehag

Tack för förtroendet Daniel! Framför allt väldigt kul att du kände dig trygg genom hela resan! Mvh Robin

Christian B
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Bra fönster och grymma hantverkare! Vi är otroligt nöjda med Robin och produkten som han säljer. Robin upplever vi som ärlig, rak och väldigt kundfokuserad. Processen från beställning till färdig installation gick för oss som kunder väldigt smidigt. Vi kan absolut rekomendera Robin och elitfönster på plats.

Svar från Robin Ivehag

Tack för ett otroligt ömsesidigt samarbete och tack för förtroendet! Mvh Robin

Peter B
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevligt och personligt bemötande. Bra kommunikation och uppdateringar via SMS om leveranstider och avstämningar. Kan rekommendera att göra affärer med Robin. Tack för en fin altandörr!

Svar från Robin Ivehag

Tack för ditt omdöme Peter, kul att det blev så bra med den nya dörren! Ha nu en riktigt fin midsommar! Mvh Robin

Linda T
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Seriös och professionell säljare/projektledare, engagerad och hjälpsam i beslutsprocessen, när vi skulle välja typ av fönster etc. Kunnig och genuin. Vi köpte kompletta fönster med spröjs till husets markplan. Vi efterfrågade att förnya och byta karaktär på huset och dess stora 60-tals fönster. De nya fönstren gav huset ett mjukare och modernare helhetsintryck.

Svar från Robin Ivehag

Tack för ditt fina omdöme Linda! Det var riktigt roligt att få hjälpa er med detta och få vara med och göra denna förändring! Ha en fin midsommar! Mvh Robin

Anders C
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Mycket sympatisk och ärlig i sitt säljande av fönster. Var sen även med o monterade vilket ger erfarenhet av vad han säljer.

Svar från Robin Ivehag

Tack för ditt omdöme Anders och tack själv för ett genuint samarbete. Ha en fin midsommar! Mvh Robin.

Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevliga killar och mycket bra bemötande av Robin. Kanon helt enkelt.

Svar från Robin Ivehag

Tack Maria! Det är roligt att jobba med trevliga och enkla kunder som er! Trevlig midsommar! Mvh Robin.

Susanne K
Skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan

Varje person får bilda sig sin egna uppfattning, dock upplevde jag att de fönster och den dörr som byttes blev gjort med ett gott resultat och att jag utifrån det kan rekommendera denna typ av tjänst.

Svar från Robin Ivehag

Tack för ditt omdöme och förtroende Susanne! Ha en fin midsommar! Mvh Robin.

Anders C
Skrev om Elitfönster På Plats Trollhättan

Trevlig säljare och snickare. Det blev som lovat och en litet fel på ett fönster rättades upp med att vi fick ett nytt fönster. Jag rekommenderar verkligen Elitfönster på Plats.

Svar från Elitfönster På Plats Trollhättan

Tack Anders för ett fint samarbete! Vi rättar alltid upp eventuella fel. Ha en fin midsommar! Mvh Robin.

Andreas A
Skrev om Elitfönster På Plats Trollhättan

Fönsterbytet och allt däromkring har skett på ett mycket trevligt och proffesionellt vis. Kan varmt rekommendera företaget och dess tjänster.

Svar från Elitfönster På Plats Trollhättan

Tack Anders och tack själv för ett fint samarbete! Ha en fin midsommar! Mvh Robin.

Skrev om Elitfönster På Plats Trollhättan

Toppenbra allting och är jättenöjda

Svar från Elitfönster På Plats Trollhättan

Tack Maria, kul att det blev så bra! HA en fin midsommar! Mvh Robin.

Skrev om Elitfönster På Plats Trollhättan

En toppenbra försäljare och det blev så bra.

Svar från Elitfönster På Plats Trollhättan

Tack för ett gott samarbete! Mvh Robin.