Elitfönster På Plats Trollhättan

Välkommen till Elitfönster På Plats Trollhättan!

Bor du i Trollhättan, Uddevalla, Vänersborg? Hör då av dig till Robin som är kontaktperson i din region. Han ger dig råd och tips om hur du går tillväga för att få monterade fönster och dörrar på plats.

Läs vad 11 kunder tycker om Elitfönster På Plats Trollhättan 2

2021-09-05
    100% nöjd från första kontakt till färdigt jobb. Bra fönster suveräna snickare!
    2021-09-03
    Fönsterna håller mycket hög kvalitet och jag fick bra service.
    2021-09-03
    Snabbt och smidigt byte.
    Men plåten var böjd och ska åtgärdas av snickarna som satte in fönstren.
    Hej Sara! Tråkigt att du uppfattde ditt byte med oss som 3/5. Också tråkigt att en utav plåtarna kom till skada, men den byter vi ut såklart. Tack för ditt omdömme och vi jobbar ständigt med att utveckla oss för att få 5/5 utav alla våra kunder i framtiden. Tack för ett gott sammarbete och njut utav era nya fönster och dörrar!

2021-06-27
    Vi köpte fönster , fick toppenbemötande från första början av Robin Ivenhag, som va våran kontakt. Väldigt nöjda, inget att klaga på!
    Hej Tomas! Jättekul att ni är nöjda, då är vi det med! Snart blir även en fönsterbräda monterad. Tack för ett gott sammarbete!

2021-06-16
    Trevlig och kunnig säljare med gott bemötande och stor tillgänglighet såväl i anbudsförfarandet som under arbetets gång såväl som efter avslutat arbete.
    Trevlig hantverkare med gott bemötande och informerande kring eventuella frågor under arbetets gång.
    Snabb, bra och väl genomförd hantering överlag.
    Installerade 9 fönster av olika slag (såväl sidohängda som vändbara och icke öppningsbara) med tillhörande montering av persienner, ventiler, smyglister och fönsterbrädor samt 1 ytterdörr och två altandörrar. Bytet innebar dessutom att insättningen av ytterdörren blev av en och en halvdörrs-typ istället för tidigare form med dörr och sidofönster.
    Mycket nöjd!
    Hej Joakim! Fantastiskt kul att läsa dig välformade omdömme och vi är glada över att du är nöjd! Tack för ett gott sammarbete!

2021-06-15
    Bra och tillmötesgående säljare samt duktiga hantverkare. Vi blev mer än nöjda med slutresultatet.
    Hej Joakim! Tack för gott sammarbete! Det värmer att ni blev nöjda!

2021-06-14
    Trevlig och kunnig personal från början till slut av projektet.
    Hej Joachim! Tack för dom snälla orden och det är ömsesidigt. Tack för ett gott sammarbete!

Elitfösnter På Plats - Trollhättan
  • Reijo H
    skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-05-27
    Vi gjorde ett fönster byte i hela vårt hus. Och passade samtidigt på att välja en svart aluminium utsida. Det gjorde att 60-talshuset flyttade in i nutid och även in i framtiden. Företaget levde med råge upp till alla förväntningarna och hantverkarna gjorde ett väldigt bra arbete. Alla var väldigt trevliga och tillmötesgående och jag rekommenderar dem för ett fönster byte i ditt hus /Reijo
    Hej Reijo! Jag håller med till 100%. Ni gjorde ett mycket bra val utav fönster och det har varit en ära att få sammarbeta och hjälpa er med detta! Ha de gött fortsatt så hörs vi! Mvh Robin Robin Ivehag
    2021-03-21
    Vi köpte fönster och balkongdörrar till vårt hus. Vi blev väldigt professionellt bemötta. Vi diskuterade olika alternativ som fanns och sedan när vi bestämt oss för vad vi ville ha så var dem väldigt noga med att kolla så vi var nöjda med det vi beställt. Elitefönster var också noga med att kolla så arbetet flöt på som det skulle och att dem höll tidplanen. Det var heller inga bekymmer om vi ville höra av oss i efterhand om vi hade frågor och funderingar. Det ger en stor trygghet för oss som kunder.
    Vi är mycket nöjda med Elitefönster!
    Hej Lena!

Stort tack för ditt fina omdömme! Det gäldjer mig att ni är nöjda och de är vad det handlar om. Njut nu utav era nya fönster och dörrar så hoppas jag att vi ses igen!

Mvh Robin
  • skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-02-24
    Vi köpte nio st. fönster och en balkongdörr. Företaget levde upp till våra förväntningar. Hög kvalitet på fönstren. Snabbt, snyggt, rent och trevligt. Bara att rekommendera!
    Jättekul att ni är nöjda! Tack för dom fina orden och tack för ett bra sammarbete!

Mvh Robin
  • Karl A
    skrev om Robin Ivehag en del av Elitfönster På Plats Trollhättan
    2021-02-20
    Bytte fönster i ett gammalt torp i Åsaka det blev nya fönster runt om.
    Efter mätning fick vi välja på 2 typer med spröjs och dessutom en kalkyl på priser.
    Fönstren levererades och kom snabbt på plats.
    Allt sköttes över förväntan! Finns absolut inget att klaga över!
    Mvh Karl i Åsaka
    Tack för dom fina orden och för ett bra sammarbete. Kul att du är nöjd!

Mvh Robin Ivehag