Elitfönster På Plats Jönköping

Elitfönster På Plats Jönköping

Välkommen till Elitfönster På Plats Jönköping!

Bor du i Gislaved, Gnosjö, Habo, Herrljunga, Jönköping, Mullsjö, Ulricehamn, Vaggeryd eller Värnamo? Låt oss då erbjuda dig ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom hur vi på enklast och smidigast vis kan hjälpa dig med montering av fönster eller dörrar. Nijaz är vår man på plats som hjälper dig med alla frågor du kan tänkas ha.

Läs vad 4 kunder tycker om Elitfönster På Plats Jönköping 2

2021-03-25
    Vi köpte fönster och dörrar, samt byte av dessa. Bemötandet var professionellt, vilket var förväntat. Elitfönster levde upp till alla förväntningar. Nijaz var kunnig, hjälpsam, seriös och trevlig. Högsta betyg till Nijaz.
    Tack för rekommendation Nils-Erik! Det blev otroligt snyggt med nya fönster och dörrar hos dig. Jag hör av mig sen för att höra hur nöjd du är med nya konforthandtagen på fönstren. Mvh/ Nijaz Nijaz Bilic
    2021-03-14
    Köpte fönster o altandörrar med installation. Fick bra tips o råd av Nijaz både när vi var på Elitfönster o när Nijaz var hemma hos oss. Mycket bra bemötande. Snabb installation. Supersnickarna gjorde ett fint o snabbt jobb.
    Hej Doris Tack för rekommendationen! Det blev jättefint med nya Comfort Edition fönster. Det valet vi gjorde av fönster på framsidan blev en perfekt lösning. Nijaz Bilic
    2021-03-03
    Vi köpte fönster, altandörrar och ytterdörr från Elitfönster. Professionella, tydliga och höll vad de lovade och även när det blev fel så rättades dessa till utan problem. Känner oss mycket trygga med lovade garantier.

// Peter
    Hej Peter Tack för rekommendationen! Självklart så håller vi vad vi lovar, hör bara av dig om det skulle vara nåt. Nijaz Bilic
    2021-02-19
    Vi köpte 16 fönster inklusive montering. Nijaz kom till oss och mätte upp och därefter inkom offert inom en vecka. Han gick igenom allt mycket noga från början. Det var det som gjorde att allt klaffade till 100%. Han lyssnade lyhört på våra önskemål och förde det vidare till snickarna. Våra förväntningar blev uppfyllda helt och hållet avseende speciella önskemål och tidsplaneringen. Sammanfattningsvis blir det högsta betyg.
    Hej Torbjörn Tack för att vi fick förtroendet att montera nya fönster och dörrar i ditt hem. Det blev verkligen jättesnyggt med nya vita aluminiumbeklädda fönster. Kanonsnyggt på insidan också med persienner och infällda fönsterbänk. Nijaz Bilic