Elitfönster På Plats Jönköping

Elitfönster På Plats Jönköping

• BadgeThreeYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Jönköping! Bor du i Gislaved, Gnosjö, Habo, Herrljunga, Jönköping, Mullsjö, Ulricehamn, Vaggeryd eller Värnamo? Låt oss då erbjuda dig ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom hur vi på enklast och smidigast vis kan hjälpa dig med montering av fönster eller dörrar. Nijaz är vår man på plats som hjälper dig med alla frågor du kan tänkas ha.

63 omdömen om Elitfönster På Plats Jönköping

Sedan starten hos Reco 2020

Marcus H
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Gott bemötande och en trevlig säljare. Bra uppföljning efter färdigt montage.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Jag är glad att höra att du uppskattade mitt bemötande och uppföljning. Vi på Elitfönster På Plats strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och din feedback hjälper oss att fortsätta göra just det. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Ha en bra dag! 😊

Torbjörn D
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Perfekt bemött Levde helt upp till förväntningarna Kände att allt skulle gå bra, enligt mina förväntningar Reagerade inte negativt när jag önskade ändringar. Han verkade ha allt under kontroll. Även små detaljer. Jag bytte ut alla fönster.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för din positiva feedback! Det glädjer mig att höra att du är nöjd med min service och att jag kunde uppfylla dina förväntningar. Jag strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och din feedback bekräftar att vi är på rätt spår. Tack ännu en gång för att du valde Elitfönster På Plats för att byta ut dina fönster.

Patrik I
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Trevlig och tillmötesgående kille med mycket kunskaper.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för din positiva feedback! Jag är glad att du uppskattade min service och kunskap. Tack ännu en gång för att du valde Elitfönster På Plats.

Mats V

Det gick bra .VI är nöjda och belåtna.Hälsningar Mats och Agneta

Svar från Nijaz Bilic

Hej Mats och Agneta, Det gläder mig att höra att ni är nöjda. Tack för att ni delade er upplevelse med oss. Om ni har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta mig.

Jonas S
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Vi skulle gärna ha han som fönsterrådgivare vid eventuell utbyte av resterande fönster, fick förtroende av honom , återkomm snabbt varje gång vi hade frågor,

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för era vänliga ord! Jag är glad att ni känner förtroende för mig som er fönsterrådgivare. Ser fram emot att fortsätta hjälpa er med eventuellt fönsterutbyte och svarar gärna på era frågor. Återkom när som helst!

Lasse C
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Är väldigt nöjd, bra o strukturerad process och hög servicekänsla. Allt har fungerat bra. Vi beställde Retro fönster, 16 st för vårt hus.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för din positiva feedback! Jag är glad att höra att du är nöjd med våra Retro fönster och vår service. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och det är alltid trevligt att få bekräftelse på att vi gör ett bra jobb. Tack för att du valde oss för ditt projekt, och vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en bra dag! 😊

Rune N
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Hej. Nijaz var en person som spred glädje och kunskap hos oss.Väldigt trevlig o lämnade mycket bra information om offerten och dess villkor.Vi fick fortlöpande besked vad som skedde om tider och leverans och montage. Montaget som började 1 vecka tidigare än beräknat. Vi hade ju varorna hemma i garaget så det var väldigt bra.Efter utfört arbete blev det en besiktning av Nijaz och info. om materialets skötsel och praktiska detaljer om lås,spärrar m.m. Tidigare hade vi fått genomgång av material och offerten och vad vi fick...

Svar från Nijaz Bilic

Hej Catharina och Rune Tack så mycket för ert positiva omdöme och för att jag fick äran att arbeta med er, jag är jag oerhört glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse. Jag strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service och det glädjer mig att höra att ni uppskattade den klara kommunikationen och den tidiga leveransen. Tack igen för att ni tog er tid att dela er upplevelse.

Irene A
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Har blivit vänligt bemött Bara positivt

Svar från Nijaz Bilic

Hej Irene Tack för ditt omdöme! Jag är glad att höra att du är nöjd med bemötandet och våra tjänster. Tack ännu en gång!

Örjan B

Bra och kunnig. Artig Svarar alltid på telefon

Olov D
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Mycket trevligt bemötande, ödmjuk, noggrann. Mån om att vi som kund skulle bli nöjda.

Svar från Nijaz Bilic

Tack för att ni valde oss som helhetsleverantör för era fönster och dörrar.

Lena G
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Svarar snabbt på frågor och tar reda på funderingar snabbt, bra service:

Moniek V
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Jag bokade en offert hos Elitefönster och han svarade fort. När vi träffade lyssnade han bra och hade bra förslag till offert. Han reagerade snabbt på mina meddelanden och kommer med bra ideer. Jag är väldigt nöjd med honom som kontaktperson för Elitefönster.

Marcus L
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Noggrann, effektiv, ansvarsfull och bra återkoppling.

Christer B
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

TREVLIG, KORREKT, SAKLIG. HAR INGET ATT ANMÄRKA PÅ.

Bili J
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Trevlig. Bra på att återkomma med svar. De kändes bra helt enkelt.

Victor J
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Mycket vänligt bemötande. Kunnig med bra kommunikation.

Ywonne H
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Nijaz är väldigt trevlig och kunnig. Jag fick förtroende för honom direkt. Vid hembesöket så gick vi igenom alla fönster och dörrar och diskuterade lösningar. Han var väldigt noggrann och beskrev olika lösningar och gav väldigt bra förslag. Han tog sin tid och lyssnade. Även på slutbesiktningen gick han noggrant igenom alla fönster och dörrar för att se att allt var okej. Jag är väldigt glad att just han blev min kontakt och kan verkligen rekommendera honom.

Svar från Nijaz Bilic

Tack Ywonne för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen supersnyggt hemma hos dig med röda fönster. Tack igen för förtroendet!

Thomas N
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Väl bemött. Kunnig och tydlig.

Erland E
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Mycket snygga fönster . Fått vad som lovats .

Peter Z
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Nijaz Bilic var trevlig, kunnig, ärlig och pålitlig, kort sagt professionell, i sitt arbete som rådgivare och projektledare för Elitfönster på plats! Jag förväntade mig hög kvalitet när jag beställde Elitfönster och Diplomatdörrar, och det levererades också.

Svar från Nijaz Bilic

Tack för att du tar dig tid att ge omdöme, mycket uppskattat! Det var jättekul att få vara med i projektet från början och ändå fram till slutbesiktning. Riktigt snyggt blev det hemma hos er med helt rätt val av produkter och färger. Tack ännu en gång för förtroendet! Mvh, Nijaz

Heidi B
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Vi uppfattade Nijas som - trevligt i bemötande, - tillförlitlig och informativ, - kompetent och lyhörd. Vi köpte fönster och montering av dessa.

Rolf C
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Perfekt utfört från början till slut😀. Har köpt fyra fönster och en ytterdörr. Ett riktigt bra jobb av alla inblandade.

Marlene J
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Sympatisk o trevlig o kunnig.

Jan S

Helt ok. Fönsterbyte Blev vad vi förväntade oss

Örjan D
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Bra och trevligt bemötande. Noggrann och leverans i tid.

Hej Örjan Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet. Mvh, Nijaz

Anna K
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Har fått ett väldigt bra bemötande och fått tydlig information, när vi beställde både dörrar och fönster. När vissa saker strulade så löste Nijaz allt på ett väldigt bra sätt och var alltid snabb på att återkomma om vi undrade över något.

Svar från Nijaz Bilic

Tack Anna för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen supersnyggt hemma hos er och helt rätt färgval på nya fönster och dörrar. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz

Mikael K
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Proffsigt bemötande och arbetet blev perfekt utfört.

Håkan S
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Ett proffsigt och bra bemötande. Han var inte så påstridig som många andra försäljare kan vara. Trevlig, proffsig och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Nijas, de snickare som gjorde installationen och med våra 12 nya fönster och 3 altandörrar. Allt fixat på 3 dagar. Imponerande.

Svar från Nijaz Bilic

Tack Håkan för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster och dörrar. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz

Thorbjörn L
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Vi har bara goda erfarenheter av Nijaz. Han har uppträtt korrekt och professionellt. Han har varit mycket hjälpsam och hela tiden förklarat hur proceduren är på Elitfönster i samband med utbyte av 2 fönster. Mvh Thorbjörn Ljunggren

Svar från Nijaz Bilic

Tack Thorbjörn för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz

Jenny J
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Lugn och trygg. Kunnig och noggrann.

Elisabeth Af Trolle S
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Vi blev jättebra bemötta. Allting sköttes perfekt.

Magnus S
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Jag är supernöjd med Elitfönster från start till mål. Proffsigt bemötande och enkla att ha o göra med.

Björn L
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Vi blev trevligt bemötta . Vi hade ganska höga förväntningar men dessa överträffades .

Svar från Nijaz Bilic

Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet. Det blev riktigt bra hos er. Fredrik och Jimmie gjorde ett riktigt kanonjobb. Mvh, Nijaz

Minella L
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

* Vi blev bra bemött. * Vi hade förväntat att det skulle vara smidigt att byta fönster. Och det blev så ochså. *

Kent L
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Mycket trevligt bemött och framför allt hjälpsam

Stefhan J
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Väldigt proffsigt och äkta. Vi hade höga förväntningar som företaget levde upp till. Vi köpte fyra fönster från Elitfönster. Stefan och Maria

Svar från Nijaz Bilic

Hej Stefan och Maria Tack för omdömet och tack ännu en gång för de goda saffransbullarna ni bjöd på när vi gjorde slutbesiktning :) Mvh, Nijaz

Hans L
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Allt fungerade perfekt från 1a besök till slutbesiktning. Vi är jättenöjda med slutresultatet. Vi bytte fönster och balkong dörrar. Hans och Eva

Svar från Nijaz Bilic

Hej Hans och Eva Tack för rekommendationen och tack ännu en gång för förtroendet! Ha en fortsatt trevlig sommar! Mvh, Nijaz

Ann L
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Vi har köpt en ny dörr. Har blivit bra bemött av företaget. Allt har gått enligt planerna och vi har haft en bra kontakt med våran försäljare. Snickaren som satte upp dörren har också varit mycket bra. Vi är mycket nöjda.

Hej Ann Tack för rekommendationen. Ha en fortsatt trevlig sommar! Mvh, Nijaz

Stefan H
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

- väldigt bra med en positiv Nijaz som var mycket omtänksam och ville att vi skulle få den bästa upplevelsen. Hela kedjan har fungerat bra med specifikationer, leveranser, leveranstider och montage. Bra genomgång vid slutbesiktning då vi fick ytterligare tips hur vi skall använda våra nya produkter. - höga förväntningar när det är ett smålandsföretag och detta toppade man. Bra jobbat! - vi bytte fönster, altandörrar och ytterdörr. Köpte till plissé, persienner, yalelås. Brun utsida på fönster och vit insida. Allt...

Svar från Nijaz Bilic

Hej Stefan och Rose-Marie Tack för att vi fick vara med och hjälpa till med fönster och dörrbyte hemma hos er! Det var ett rent nöje från vår sida. Och så snyggt det blev👌 Tack ännu en gång och ha en trevlig sommar! Mvh, Nijaz

Sara M
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Det var ett professionellt bemötande men intrycket av tillit och kunskap. Bra information hur allt skulle gå till från start till slut och om produkterna. Köpte fönster och dörrar. Kunde inte vara mer nöjd med allt!

Dario G
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Behjälplig, professionell… vi är jättenöjda!

Svar från Nijaz Bilic

Det blev verkligen supersnyggt hemma hos er med nya fönster och dörrar. Tack ännu en gång för förtroendet! Mvh, Nijaz

Jonatan J
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Nijaz är en närvarande, kommunikativ och effektiv säljare som agerar snabbt. Lätt att ha att göra med med ett trevligt bemötande.

Svar från Nijaz Bilic

Tack för omdömet och tack ännu en gång för förtroendet. Mvh, Nijaz

Denny N
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Nu sitter våra " Elitfönster på plats " , där de ska vara. Ett fint utfört arbete som vi är mycket nöjda med. Ett stort tack till Nijaz Bilic som sett till att arbete gått smidigt och utan problem. Vi är mycket nöjda med resultat. Ingrid och Denny Nersäter.

Svar från Nijaz Bilic

Tack Ingrid och Denny för att ni tar er tid att dela med er om eran upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster och helglasade altandörrar. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz

Kicki H
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Serviceminded, tillgänglig. Köpte fönster till hela bostaden samt altandörr.

Svar från Nijaz Bilic

Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse och tack för förtroendet! Mvh, Nijaz

Anna Å
Skrev om Elitfönster På Plats Jönköping

Vi har bytt alla fönster i fastigheten samt ytterdörr och två altandörrar. Fick bra intryck av säljaren redan vid första mötet och upplever oss nöja med kommunikationen med honom under hela "resan". Snickarna som var här gjorde ett kanonjobb, funkade smidigt. Förutom bra produkter vägde det tungt med de garantier Elitfönster har när vi gjorde vårat val av leverantör. Idag hade vi slutbesiktning och är supernöjda med resultatet!

Svar från Elitfönster På Plats Jönköping

Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Ni gjorde helt rätt val i frågan om produkter och färger. Jättesnyggt med infällda fönsterbänkar på insidan:) Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz

Dan B
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Superbra .försäljaren och snickare.problem problem löstes

Tusen tack för ditt omdöme och tack för förtroendet! Mvh, Nijaz

Andreas K
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Vi kände trygghet med Nijaz, kändes nära och tillgänglig. Förstod vårat behov och har visat vilja att vi ska få det bästa. Vi är oerhört nöjda med bemötandet och hela processen. Stort tack

Svar från Nijaz Bilic

Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Riktigt snyggt blev det med matchande svarta fönsterbleck på utsidan! Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz

Annelie A
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Beställde ytterdörr och montage av ytterdörr , blev supernöjd med resultatet. Trevlig säljare som hjälpte oss genom hela processen. Rekommenderas varmt.

Tusen tack för ditt omdöme och tack för förtroendet! Mvh, Nijaz

Jonas A
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

Jag blev bra bemött, jag hade stora förväntningar efter tips från en kamrat. Företaget levde bra upp till det, jag rekommenderar er utifrån vad jag upplevt.

Svar från Nijaz Bilic

Tusen tack för er rekommendation. Blev verkligen fint hemma hos er. Tack för förtroendet! Mvh, Nijaz

Gustav F
Skrev om Nijaz Bilic en del av Elitfönster På Plats Jönköping

När vi köpte dör och fönster, tycker jag det var ett professionellt bemötande genom hela processen. Det som gick att hantera digitalt (tex godkänna offert), gjordes så. Och det man behövde se i verkligheten kunde man göra.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så jättemycket för ert omdöme och tack för förtroendet! Mvh, Nijaz