Elitfönster På Plats Jönköping

Välkommen till Elitfönster På Plats Jönköping!

Bor du i Gislaved, Gnosjö, Habo, Herrljunga, Jönköping, Mullsjö, Ulricehamn, Vaggeryd eller Värnamo? Låt oss då erbjuda dig ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom hur vi på enklast och smidigast vis kan hjälpa dig med montering av fönster eller dörrar. Nijaz är vår man på plats som hjälper dig med alla frågor du kan tänkas ha.

Läs vad 40 kunder tycker om Elitfönster På Plats Jönköping 2

2022-11-29 Verifierad kund
    Helt ok.
    Fönsterbyte
    Blev vad vi förväntade oss
    2022-11-28 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Noggrann och leverans i tid.
    Hej Örjan
    2022-11-22 Verifierad kund
    Har fått ett väldigt bra bemötande och fått tydlig information, när vi beställde både dörrar och fönster. När vissa saker strulade så löste Nijaz allt på ett väldigt bra sätt och var alltid snabb på att återkomma om vi undrade över något.
    Tack Anna för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen supersnyggt hemma hos er och helt rätt färgval på nya fönster och dörrar. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz Nijaz Bilic
    2022-11-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och arbetet blev perfekt utfört.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Ett proffsigt och bra bemötande. Han var inte så påstridig som många andra försäljare kan vara. Trevlig, proffsig och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Nijas, de snickare som gjorde installationen och med våra 12 nya fönster och 3 altandörrar. Allt fixat på 3 dagar. Imponerande.
    Tack Håkan för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster och dörrar. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz Nijaz Bilic
    2022-11-10 Verifierad kund
    Vi har bara goda erfarenheter av Nijaz. Han har uppträtt korrekt och professionellt. Han har varit mycket hjälpsam och hela tiden förklarat hur proceduren är på Elitfönster i samband med utbyte av 2 fönster.

Thorbjörn Ljunggren
    Tack Thorbjörn för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Lugn och trygg. Kunnig och noggrann.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemötta. Allting sköttes perfekt.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Elitfönster från start till mål.
    Proffsigt bemötande och enkla att ha o göra med.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta . Vi hade ganska höga förväntningar men dessa överträffades .
    Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet. Det blev riktigt bra hos er. Fredrik och Jimmie gjorde ett riktigt kanonjobb.
    2022-09-30 Verifierad kund
    * Vi blev bra bemött.
    * Vi hade förväntat att det skulle vara smidigt att byta fönster. Och det blev så ochså.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött och framför allt hjälpsam
    2022-07-29 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt och äkta.
    Vi hade höga förväntningar som företaget levde upp till.
    Vi köpte fyra fönster från Elitfönster.
    Stefan och Maria
    Hej Stefan och Maria
    Tack för omdömet och tack ännu en gång för de goda saffransbullarna ni bjöd på när vi gjorde slutbesiktning :)
    2022-07-06 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt från 1a besök till slutbesiktning. Vi är jättenöjda med slutresultatet. Vi bytte fönster och balkong dörrar.
    Hans och Eva
    Hej Hans och Eva
    Tack för rekommendationen och tack ännu en gång för förtroendet! Ha en fortsatt trevlig sommar!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Vi har köpt en ny dörr. Har blivit bra bemött av företaget. Allt har gått enligt planerna och vi har haft en bra kontakt med våran försäljare. Snickaren som satte upp dörren har också varit mycket bra. Vi är mycket nöjda.
    Hej Ann
    Tack för rekommendationen. Ha en fortsatt trevlig sommar!
    2022-05-31 Verifierad kund
    - väldigt bra med en positiv Nijaz som var mycket omtänksam
    och ville att vi skulle få den bästa upplevelsen. Hela kedjan har fungerat bra med specifikationer, leveranser, leveranstider och montage. Bra genomgång vid slutbesiktning då vi fick ytterligare tips hur vi skall använda våra nya produkter.
    - höga förväntningar när det är ett smålandsföretag och detta
    toppade man. Bra jobbat!
    - vi bytte fönster, altandörrar och ytterdörr. Köpte till plissé,
    persienner, yalelås. Brun utsida på fönster och vit insida.
    Allt färdigt på den tidsramen vi satt och till önskad kvalité.
    Vi är mycket nöjda med Nijaz, företaget, produkterna och montörerna.
    Hej Stefan och Rose-Marie
    Tack för att vi fick vara med och hjälpa till med fönster och dörrbyte hemma hos er! Det var ett rent nöje från vår sida.
    Och så snyggt det blev👌
    Tack ännu en gång och ha en trevlig sommar!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Det var ett professionellt bemötande men intrycket av tillit och kunskap. Bra information hur allt skulle gå till från start till slut och om produkterna. Köpte fönster och dörrar. Kunde inte vara mer nöjd med allt!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Behjälplig, professionell… vi är jättenöjda!
    Det blev verkligen supersnyggt hemma hos er med nya fönster och dörrar. Tack ännu en gång för förtroendet!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Nijaz är en närvarande, kommunikativ och effektiv säljare som agerar snabbt. Lätt att ha att göra med med ett trevligt bemötande.
    Tack för omdömet och tack ännu en gång för förtroendet.
    2022-04-18 Insamlad av företaget
    Nu sitter våra " Elitfönster på plats " , där de ska vara. Ett fint utfört arbete som vi är mycket nöjda med. Ett stort tack till Nijaz Bilic som sett till att arbete gått smidigt och utan problem. Vi är mycket nöjda med resultat.
    Ingrid och Denny Nersäter.
    Tack Ingrid och Denny för att ni tar er tid att dela med er om eran upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster och helglasade altandörrar.
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Serviceminded, tillgänglig. Köpte fönster till hela bostaden samt altandörr.
    Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse och tack för förtroendet!
  • skrev om Elitfönster På Plats Jönköping
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Vi har bytt alla fönster i fastigheten samt ytterdörr och två altandörrar. Fick bra intryck av säljaren redan vid första mötet och upplever oss nöja med kommunikationen med honom under hela "resan". Snickarna som var här gjorde ett kanonjobb, funkade smidigt. Förutom bra produkter vägde det tungt med de garantier Elitfönster har när vi gjorde vårat val av leverantör. Idag hade vi slutbesiktning och är supernöjda med resultatet!
    Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Ni gjorde helt rätt val i frågan om produkter och färger. Jättesnyggt med infällda fönsterbänkar på insidan:)
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Superbra .försäljaren och snickare.problem problem löstes
    Tusen tack för ditt omdöme och tack för förtroendet!
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Vi kände trygghet med Nijaz, kändes nära och tillgänglig. Förstod vårat behov och har visat vilja att vi ska få det bästa. Vi är oerhört nöjda med bemötandet och hela processen. Stort tack
    Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Riktigt snyggt blev det med matchande svarta fönsterbleck på utsidan!
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Beställde ytterdörr och montage av ytterdörr , blev supernöjd med resultatet.
    Trevlig säljare som hjälpte oss genom
    hela processen.
    Rekommenderas varmt.
    Tusen tack för ditt omdöme och tack för förtroendet!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Jag blev bra bemött, jag hade stora förväntningar efter tips från en kamrat.
    Företaget levde bra upp till det, jag rekommenderar er utifrån vad
    jag upplevt.
    Tusen tack för er rekommendation. Blev verkligen fint hemma hos er. Tack för förtroendet!
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    När vi köpte dör och fönster, tycker jag det var ett professionellt bemötande genom hela processen. Det som gick att hantera digitalt (tex godkänna offert), gjordes så. Och det man behövde se i verkligheten kunde man göra.
    Tack så jättemycket för ert omdöme och tack för förtroendet!
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande. Allt har gått bra från början till slut. Som kund är vi mycket nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera Elitfönster till vänner och bekanta.
    Vi byte ett antal av olika storlekar och balkongdörr med sidljus.
    Skulle definitivt anlita Elitfönster i framtiden.
    Tack för att vi fick ert förtroende! Det ska vara enkelt och smidigt att byta fönster.
    2021-11-25 Insamlad av företaget
    Under hela processen var Nijaz mycket professionell. Nijaz gav vägledning och återkopplade alltid snabbt på våra frågor. Vi är helnöjda med resultatet.
    Tack för att jag fick vara delaktig i projektet med att uppgradera ert hem! Det blev verkligen riktigt snyggt med helt rätt val av produkter och färger.
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsigt och fint bemötande. Byte av fönster och dörrar. Vi förväntade oss att få ett väl utfört arbete och det har vi också fått 👍
    Solveig och Lars-Börje Löwdell
    Tack Solveig och Lars-Börje för att vi fick montera nya fönster och dörrar hos er!
    Det var ett nöje att hjälpa er genom detta projekt.
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Allt professionellt,bra förklaring och på slutet bra resultat.👍
    Tack för att vi fick förtroendet att montera nya Elitfönster i ditt hem. Det blev verkligen supersnyggt med vita Original Alu Vrid fönster hos er!
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Nijaz är en trevlig och seriös säljare av Elitfönster. Han följer intresserad med i bytet av fönster och blir det problem så hjälper Nijaz snabbt till och löser problem och svarar på frågor.
    Vill oxå tacka Elitfönster snickare i Jönköping; Supersnickarna. De är imponerande snabba och skickliga att montera fönster.
    Tack Eva och Anders! Det blev supersnyggt med nya fönster hemma hos er!
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Ett vänligt och professionellt bemötande. Stor kunskap och lyssnade verkligen på våra önskemål och synpunkter. Kom med bra förslag på fönsterprodukter och hela processen från första kontakten till uppsatta fina fönster upplevde vi som trovärdigt, tryggt och perfekt!
    Tack för de fina orden! Retro fönster som vi valde till ert hus blev så rätt! Otroligt snyggt blev det!
    2021-09-26 Insamlad av företaget
    Mycket bra kunnig om sina fönster ! Klockren kontakt med snabba svar om man hade frågor !
    Det blev enastående snyggt med nya fönster och dörrar med passande spröjs på ditt hus. Tack för att jag fick vara med och skapa ett hem för er att trivas i. Nijaz Bilic
    2021-07-04 Insamlad av företaget
    Noggrann och tydlig i informationen i och om offerten. Informerade tydligt alla stegen i fönsterbyten. Tillmötesgående och tillgänglig.. snabb process utan att vara pådrivande. Saklig, kunnig och trevlig
    Det blev jättesnyggt med nya fönster och dörrar hos er. Tack ännu en gång för att vi fick ert förtroende för projektet.
    Ha en trevlig sommar!
    2021-06-11 Insamlad av företaget
    He is great!
    Excelente service
    He was always on time with required info.
    He took care about our needs in the whole process.
    We are very satisfied with his great service.
    Thanks Alicia!
    The house now looks really beautiful and modern with new windows and doors installed.
    Have a nice summer!
    2021-03-25 Insamlad av företaget
    Vi köpte fönster och dörrar, samt byte av dessa. Bemötandet var professionellt, vilket var förväntat. Elitfönster levde upp till alla förväntningar. Nijaz var kunnig, hjälpsam, seriös och trevlig. Högsta betyg till Nijaz.
    Tack för rekommendation Nils-Erik! Det blev otroligt snyggt med nya fönster och dörrar hos dig. Jag hör av mig sen för att höra hur nöjd du är med nya konforthandtagen på fönstren.
    Mvh/ Nijaz
    2021-03-14 Insamlad av företaget
    Köpte fönster o altandörrar med installation. Fick bra tips o råd av Nijaz både när vi var på Elitfönster o när Nijaz var hemma hos oss. Mycket bra bemötande. Snabb installation. Supersnickarna gjorde ett fint o snabbt jobb.
    Hej Doris
    Tack för rekommendationen! Det blev jättefint med nya Comfort Edition fönster. Det valet vi gjorde av fönster på framsidan blev en perfekt lösning.
    2021-03-03 Insamlad av företaget
    Vi köpte fönster, altandörrar och ytterdörr från Elitfönster. Professionella, tydliga och höll vad de lovade och även när det blev fel så rättades dessa till utan problem. Känner oss mycket trygga med lovade garantier.

// Peter
    Hej Peter
    Tack för rekommendationen! Självklart så håller vi vad vi lovar, hör bara av dig om det skulle vara nåt.
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Vi köpte 16 fönster inklusive montering. Nijaz kom till oss och mätte upp och därefter inkom offert inom en vecka. Han gick igenom allt mycket noga från början. Det var det som gjorde att allt klaffade till 100%. Han lyssnade lyhört på våra önskemål och förde det vidare till snickarna. Våra förväntningar blev uppfyllda helt och hållet avseende speciella önskemål och tidsplaneringen. Sammanfattningsvis blir det högsta betyg.
    Hej Torbjörn
    Tack för att vi fick förtroendet att montera nya fönster och dörrar i ditt hem. Det blev verkligen jättesnyggt med nya vita aluminiumbeklädda fönster. Kanonsnyggt på insidan också med persienner och infällda fönsterbänk.