Elitfönster På Plats Jönköping

Elitfönster På Plats Jönköping

Välkommen till Elitfönster På Plats Jönköping!

Bor du i Gislaved, Gnosjö, Habo, Herrljunga, Jönköping, Mullsjö, Ulricehamn, Vaggeryd eller Värnamo? Låt oss då erbjuda dig ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom hur vi på enklast och smidigast vis kan hjälpa dig med montering av fönster eller dörrar. Nijaz är vår man på plats som hjälper dig med alla frågor du kan tänkas ha.

Läs vad 9 kunder tycker om Elitfönster På Plats Jönköping 2

2021-09-29
    Nijaz är en trevlig och seriös säljare av Elitfönster. Han följer intresserad med i bytet av fönster och blir det problem så hjälper Nijaz snabbt till och löser problem och svarar på frågor.
    Vill oxå tacka Elitfönster snickare i Jönköping; Supersnickarna. De är imponerande snabba och skickliga att montera fönster.
    Tack Eva och Anders! Det blev supersnyggt med nya fönster hemma hos er!
    Mvh, Nijaz
    2021-09-29
    Ett vänligt och professionellt bemötande. Stor kunskap och lyssnade verkligen på våra önskemål och synpunkter. Kom med bra förslag på fönsterprodukter och hela processen från första kontakten till uppsatta fina fönster upplevde vi som trovärdigt, tryggt och perfekt!
    Tack för de fina orden! Retro fönster som vi valde till ert hus blev så rätt! Otroligt snyggt blev det!
    Mvh, Nijaz
    2021-09-26
    Mycket bra kunnig om sina fönster ! Klockren kontakt med snabba svar om man hade frågor !
    Det blev enastående snyggt med nya fönster och dörrar med passande spröjs på ditt hus. Tack för att jag fick vara med och skapa ett hem för er att trivas i. Nijaz Bilic
    2021-07-04
    Noggrann och tydlig i informationen i och om offerten. Informerade tydligt alla stegen i fönsterbyten. Tillmötesgående och tillgänglig.. snabb process utan att vara pådrivande. Saklig, kunnig och trevlig
    Det blev jättesnyggt med nya fönster och dörrar hos er. Tack ännu en gång för att vi fick ert förtroende för projektet.
    Ha en trevlig sommar!
    2021-06-11
    He is great!
    Excelente service
    He was always on time with required info.
    He took care about our needs in the whole process.
    We are very satisfied with his great service.
    Thanks Alicia!
    The house now looks really beautiful and modern with new windows and doors installed.
    Have a nice summer!
    2021-03-25
    Vi köpte fönster och dörrar, samt byte av dessa. Bemötandet var professionellt, vilket var förväntat. Elitfönster levde upp till alla förväntningar. Nijaz var kunnig, hjälpsam, seriös och trevlig. Högsta betyg till Nijaz.
    Tack för rekommendation Nils-Erik! Det blev otroligt snyggt med nya fönster och dörrar hos dig. Jag hör av mig sen för att höra hur nöjd du är med nya konforthandtagen på fönstren.
    Mvh/ Nijaz
    2021-03-14
    Köpte fönster o altandörrar med installation. Fick bra tips o råd av Nijaz både när vi var på Elitfönster o när Nijaz var hemma hos oss. Mycket bra bemötande. Snabb installation. Supersnickarna gjorde ett fint o snabbt jobb.
    Hej Doris
    Tack för rekommendationen! Det blev jättefint med nya Comfort Edition fönster. Det valet vi gjorde av fönster på framsidan blev en perfekt lösning.
    2021-03-03
    Vi köpte fönster, altandörrar och ytterdörr från Elitfönster. Professionella, tydliga och höll vad de lovade och även när det blev fel så rättades dessa till utan problem. Känner oss mycket trygga med lovade garantier.

// Peter
    Hej Peter
    Tack för rekommendationen! Självklart så håller vi vad vi lovar, hör bara av dig om det skulle vara nåt.
    2021-02-19
    Vi köpte 16 fönster inklusive montering. Nijaz kom till oss och mätte upp och därefter inkom offert inom en vecka. Han gick igenom allt mycket noga från början. Det var det som gjorde att allt klaffade till 100%. Han lyssnade lyhört på våra önskemål och förde det vidare till snickarna. Våra förväntningar blev uppfyllda helt och hållet avseende speciella önskemål och tidsplaneringen. Sammanfattningsvis blir det högsta betyg.
    Hej Torbjörn
    Tack för att vi fick förtroendet att montera nya fönster och dörrar i ditt hem. Det blev verkligen jättesnyggt med nya vita aluminiumbeklädda fönster. Kanonsnyggt på insidan också med persienner och infällda fönsterbänk.