Elitfönster På Plats Malmfälten

Elitfönster På Plats Malmfälten

Välkommen till Elitfönster På Plats Pajala!

Bor du i Gällivare, Haparanda, Jokkmokk, Kalix, Kiruna, Pajala, Överkalix eller Övertorneå? Då är Örjan Kero din kontaktperson. Han kan ge dig råd och tips på vad du behöver tänka på när du vill montera fönster eller dörrar. Vi är ett av Sveriges ledande fönstervarumärke. Välkommen!

Läs vad 81 kunder tycker om Elitfönster På Plats Malmfälten 2

2022-08-01 Verifierad kund
    Snabbt uppringd av återförsäljaren efter vi anmält intresse för fönsterbyte.
    Verkade kunnig och hade stor erfarenhet av byte i likadana hus. Detta gjorde att man kände ett förtroende. Tog även tid på sig så man kände ingen stress inför de olika besluten.
    Vi bytte flera fönster o balkongdörrar inkl persienner och fönsterbrädor, ytterdörrar inkl kodlås. Arbetet utfördes professionellt. Vissa saker blev reklamerade men det upptäcktes genast av montörerna. Ett fönster blev reklamera pga smuts mellan glasen.
    Tack Åsa för den fina recensionen och vi tackar för förtroendet!

2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Proffsig i sitt yrkesutövannde.
    Har med råge levt upp till mina förväntningar.
    Vad roligt att du är nöjd Birgitta, vi får tacka för förtroendet!
    2022-07-29 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt och bra bemötande från start till slut. Kändes väldigt tryggt att göra den stora investering det faktiskt är att byta fönster.
    Örjan var lyhörd till de önskemål och behov vi hade till vårt hus.
    Fönsterbytet gick fort och blev väldigt bra.
    Tack Roger för de fina orden och vi tackar som vanligt för förtroendet!
    2022-07-09 Verifierad kund
    Örjan gjorde ett mycket bra och professionellt jobb med byte av våra fönster. Jag är mycket nöjd med utförandet och bemötandet. Dock kunde de inte avsluta jobbet helt. Än är inte fönsterbrädorna uppsatta. Det blev som jag förstod det nåt fel med leveransen av dem. Jobbet kommer dock att avslutas i slutet på augusti/ början på september. Förståeligt i dessa semestertider.
    Tack Carina för din recension. Ja, tyvärr hade det lämnats ett paket på utlastningen vilket händer och vi bara kan beklaga.
    Men, problem är till för att lösas !
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bemötandet var trevligt, professionellt, engagerat och lyhört. Gav känsla av erfarenhet och stor kunskap vilket ger trygghetskänsla. Han fanns med hela vägen. Förväntningarna mina var höga då ett totalt fönsterbyte är en stor investering. Resultatet motsvarade till fullo mina förväntningar. Vilket lyft för husfasader och inomhusmiljön och trivseln. Stort tack till alla som förverkligade min dröm om ett hus med vitspröjsade fönster och dörrar!
    Tack Irene för de värmande orden. Det blev fantastiskt snyggt tycker vi också.

Vi tackar som vanligt för förtroendet.

2022-06-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och trevlig att ha och göra med.
    Man får ett bra förtroende för fönstermontörerna dom verkar kunna det dom håller på med.
    Tack Lars för det fina omdömet, vi tackar för förtroendet!

2022-05-31 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Företaget levde upp till mina förväntningar då allt fungerade perfekt. Bara positiv upplevelse med all kontakt jag haft med Elit fönster på plats. Köpte fönster med byte till min fastighet.
    Tack Ann-Louise för det fina omdömet, vi tackar för att vi fick förtroendet!

2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och
    alla förväntningar uppfylldes
    Montering av nya fönster med mycket bra resultat
    Tack för det fina omdömet, kul att du är nöjd.

2022-05-28 Verifierad kund
    Ett fantastiskt team som är effektiva och noggranna. Jag är mycket imponerad av dig och dina medarbetare.
    Är mycket nöjd med allt.
    Marina
    Tack Marina för det fina omdömet, vi tackar som vanligt för förtroendet!

2022-05-28 Verifierad kund
    Fick väldigt bra förslag på olika lösningar och kände att jag som kund fick stå i fokus. Det slutade med att jag bytte ut alla fönster samt ytterdörr och verandadörr i huset. Resultatet överträffade mina förväntningar och blev ett stort lyft för utsidan av huset. Inomhus är känslan helt och hållet förändrad till det bättre. Alltid fått välplanerat och trevligt bemötande. Lämnar varma rekommendationer och högsta betyg.
    Tack Tomas för den fina recensionen och rekommendationen!

2022-05-28 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda över fönsterbytet som Örjan och hans gäng utförde. Snabbt gick det också.
    Tack Mikael för omdömet, vi tackar för för förtroendet!

2022-05-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, duktig personal och helheten var kanon. Skulle aldrig rekommendera någon annan för fönsterförsäljning ink montage i dagens samhälle.
    Tackar Marcus för det fina betyget och rekommendationen, vi vill även tacka för förtroendet!

2022-04-30 Verifierad kund
    Allt gick jättebra och smidigt!!
    Tack Larisa, kul att du är nöjd med resultatet!

2022-04-28 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd över Örjan. Supertrevlig och proffsig rakt igenom. En riktigt fin företrädare för Elitfönster.
    Tack Emil för de fina orden, vi tackar som vanligt för förtroendet!

2022-04-26 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande.
    Effektiva och bra jobb.
    Tack Anders för din recension, och vi tackar för förtroendet!

2022-04-24 Verifierad kund
    Köpte fönster till villan och pga att dom var väldigt skickliga och snabba köpte vi fönster till stugan också. Lätt att ha att göra med. Lättsam och vänlig, förklarande före och efter byte. Lätt att komma överens med. Man får en kompiskänsla vid kaffebordet. Mycket bra
    Tack Lars-Ove för den fina recensionen, det värmer.
    Vi får tacka för förtroendet!

2022-04-22 Verifierad kund
    Muntligt pris på fönsterbyte 81000kr men på fakturan var det 83000kr !!!!
    Lite besviken men i övrigt mycket bra och proffesionellt
    Hej Bernhard,
    Tack för ditt svar!
    Ja, det är tråkigt om det blir en missuppfattning så här, jag kan bara beklaga detta och jag har även dubbelkollat priset så det är tyvärr 83 000 kr som gäller.
    Men vi kanske kan kompensera detta på nåt sätt om ni skulle behöva t e x nåt tillbehör till era fönster och jag skulle ge er ett riktigt kanonpris på det som plåster på såren?
    Hör av er till mig i så fall!
    2022-04-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra jobb, snabbt arbete. Mina 5 fönster som jag beställde är bättre ljudisolerad nu,så jag är nöjd. Soperna kunde dom ta med sig.
    Hej Jaana och tack för ditt svar,
    Oftast brukar jag alltid göra upp med kunden om bortfrakt av byggavfallet redan vid säljtillfället så att vi är överens om det, kanske jag missat detta ?
    När vi kör bort avfallet till återvinningen så måste vi ta betalt för detta av kunden då vi betalar till återvinningen som företagare vilket inte ni som privatpersoner inte gör.
    Kul att du är nöjd i stort sett i alla fall :-)
    2022-04-22 Verifierad kund
    Snabba, professionella och trevliga. Mycket nöjd med resultatet av fönstren och ytterdörrarna.
    Hej Åsa och tack för ditt svar,
    Alltid lika kul när kunden är nöjd med vårat jobb, och skulle det vara nåt så är det bara att höra av er!
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, alltid trevlig och hjälpsam inget krångel höll vad han lovat och resultatet blev mycket bra
    Hej Alexander,
    Tack för din recension, roligt att ni är nöjda och glada med jobbet!
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Fönsterbyte i världsklass. Stort tack till Örjan och grabbarna på Elitfönster På Plats för god service, gott bemötande och riktigt bra jobb. Snabbt och proffsigt.
    Tack Åsa för den fina recensionen.
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda med vårt fönsterbyte. 4st stora och 3st små fönster tog en dag att byta. Riktigt snabba och proffsiga hantverkare! Inget negativt alls att anmärka på. Kan varmt rekommendera Elitfönster På Plats och Örjan Kero.
    Tack för den fina recensionen, vi tackar för förtroendet 💪
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Fantastiskt utmärkt bra från ax till limpa.
    - Snabb återkoppling på frågor
    - Korrekt gjort anbud
    - Bra leverans enligt plan
    - Makalöst bra demontering/montering, snabbt, snyggt och professionellt hela vägen.
    - Överträffade alla förväntningar med råge.
    - Rekomenderas "First Class" Delivery.
    Tackar Pentti för de fina orden. Vi tackar som vanligt för förtroendet 💪
    2021-05-13 Insamlad av företaget
    balkongdörr+fönster .MYCKET VÄL.Mycket duktigt folk trevliga och ha göra med .Kommer och rekomendera det företag till alla som behöver hjälp med liknande arbeten.
    Tack Ingvar, kul att du nöjd med jobbet!
    Vi tackar som vanligt för förtroendet 💪
    2021-05-12 Insamlad av företaget
    En väldigt kompetent försäljare/rådgivare med en väldigt proffesionellt organisation.
    Hela uppdraget är vi väldigt nöjda med!
    Kommer att rekommendera produkten samt Örjan med personal.
    Tack Sven för de fina orden. Det värmer, och vi tackar för förtroendet 💪
    2021-05-12 Insamlad av företaget
    Fönsterbyte i äldre trähus. Mycket bra bemötande, fick hjälp med fönsterval. Höll utlovad tid och leverans. Effektiva och noggranna montörer. Allt med fönsterbytet överträffad förväntningarna.
    Kan rekommendera andra att anlita Örjan Kero.
    Tackar Sören för den fina recensionen. Vi tackar som vanligt för förtroendet!

• Kent S
    skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten
    2021-05-12 Insamlad av företaget
    Örjan är nog den bästa och trevligaste försäljare jag stött på verkligen lyhörd för kundens önskemål.Och en fantastisk bra service.Har tidìgare bytt två fönster och denna gång balkong dörr och ett toafönster.Och valet var självklart så jag ringde Örjan Kero som gjorde ett hembesök.👍
    Tack Kent för den varma recensionen.
    Vi tackar för förtroendet 💪
    Fönster och installation.
    Ett fint bemötande av både installatörer och försäljare.
    Rekommenderar till fler fönsterspekulanter.
    Tack Inger för den fina recensionen. Vi tackar som vanligt för förtroendet!
    2021-05-12 Insamlad av företaget
    Säljare som gav mig gott intryck om företaget och information om produkten på ett väldigt bra sätt. Sålde in sig själv och fönster på ett positivt sätt. Det företroende han gav blev köpet av nya vackra treglasfönstren från ELITfönster till nästan hela huset (6 av 8). Då väl arbetet var gjort som gick så smidigt och snabbt kan jag inte vara mer än nöjd. Installeringen blev så bra! Från annons till färdig leverans toppbetyg, blev så nöjd. Skickliga montörer ska ha ett plus
    Tack Pia o Benny för den fina recensionen, det värmer. 😊
    2021-04-29 Insamlad av företaget
    Fönsterbyte hela huset. Mycket bra bemötande. Fönsterbytet gick snabbt och blev ordentligt gjort. Motsvarade våra förväntningar.
    Tack Svea för den fina recensionen.
    2021-04-22 Insamlad av företaget
    Köpte fönster och en altandörr av Örjan Kero med firma. Leverans och installation på dagen som utlovat. Helt nöjd.

Har några fönster kvar som också ska bytas; blir med stor sannolikhet Elitfönster på plats.
    Tack Henrik för din recension. Vi tackar som vanligt för förtroendet. Bara att höra av dig om du vill att jag räknar på resten av fönstren.
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    Köpte fönster o balkong dörrar inklusive demontering av dom gamla ock montering av dom nya.. inklusive färdig ställande på in ock ut sidan.Mycket bra ock bekväm dialog med alla som varit involverade med detta arbete!
    Mvh... Eilert k
    Tack Eilert för din fina recension. Vi tackar för förtroendet som vanligt, bra markservice hos dig med kaffe och tilltugg!
    2021-03-12 Insamlad av företaget
    Vi har bytt källar/garage/toafönster, ytterdörr och altandörr.
    Såg deras jobb hos en granne till oss och rekommenderade dom till min mamma som bytte alla fönster, dörrar i sitt hus och de va jättefint gjort, snabbt och smidigt och fina fönster/dörrar.
    Detta gjorde att vi kontaktade Örjan för offert hos oss.
    Mycket bra bemötande och genomgång av vad som var aktuellt och bytas. Andra besöket gicks det igenom igen och kontrollmättes för att slutligen beställas.
    Allt levererades punktlig och korrekt, sen var det som förväntat ett snabbt installationsjobb och snyggt och prydligt.
    Imponerande när Örjan ringer samma dag som arbetet är klart och hör sig för om allt är okej.
    Rekommenderas varmt..
    Tack Jonas för din fina recension och din rekommendation av oss till andra! Det värmer och är otroligt kul när mun till mun metoden funkar som allra bäst :-)

Vi tackar för förtroendet som vanligt!

2021-03-09 Insamlad av företaget
    Monterat och klart. Utmärkt kundbemötande och smidigt och snabbt montage.
    Tack Joakim för din fina recension. Alltid lika kul när kunden är nöjd :-)

2021-03-04 Insamlad av företaget
    Mycket bra och smidig affär ända från försäljning till montage! Vi är Mycket nöjda och rekommenderar andra att anlita dem!
    Tack Jim o Catrin för eran positiva recension, att ni rekommenderar oss till andra är otroligt värdefullt för oss.
    Vi tackar o bockar för förtroendet!
    2021-02-28 Insamlad av företaget
    Bra fönster och stuprör. Duktiga killar! Snabbt och bra utfört! Tack!
    Tack Inger för din fina recension. Det betyder mycket för oss, vi får tacka för förtroendet!
    2021-02-25 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt bemötande både vid beställning av fönster o vid leverans! Även bra på att ge tips inför fönsterbyte med tanke att jag också ska byta fasad senare.Snabbt gick det också vid montering!
    Tack Monica för din fina recension, alltid lika roligt när kunden är nöjd 😊
    Vi får tacka för förtroendet!
    2021-02-25 Insamlad av företaget
    Väldigt snabba att byta 10 fönster och en altandörr. Tog bara 1 dag. Nöjd med utförandet och slutresultat. Smidigt när de själva måttar så allt blir rätt.
    Tack John för recensionen, ja det går snabbt dels när vi är några stycken och ni hade förberett väldigt bra med både undanplockning och snöskottning!
    Vi tackar för förtroendet !

2021-02-21 Insamlad av företaget
    Komplett fönsterbyte samt några fristående fönster och dörrar.

Alltigenom väldigt bra
    Tack Robert för din positiva recension. :-)
    2021-02-21 Insamlad av företaget
    Beställde fönsterbyte 8st, bra bemötande, trevliga och professionella.
    De gjorde ett snabbt och bra jobb och höll vad vi kom överens om 👍
    Bara gott att säga om affären.
    Tack Robert för din positiva recension, alltid lika kul när kunden är nöjd. :-)
    2021-02-20 Insamlad av företaget
    Fönsterbyte.
    Otroligt professionella i yrket och kundbemötande.
    Städade upp efter sig efter avslutat arbete.
    Snabba.
    Rekommenderar verkligen detta företag..
    Vi är mer än nöjda ! Snyggt jobbat!
    Tack Mona o Niklas för den fina recensionen. Det blev faktiskt riktigt snyggt om vi får säga det själv!
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Byte av fönster och altandörr från brunbetsade till vita.
    Fick många goda råd om vilka som kunde vara öppningsbara respektive fasta. Helglasad altandörr gjorde stor skillnad till det bättre. Ljust och fint!
    Bytet gick fort. Plockade bort efter sig. Mycket trevliga och proffsiga.
    Vi är nöjda med allt och det blev sååå ljust och snyggt. 👍
    Tack Inger för din fina recension! Ja, det blir en jätteskillnad med vita fönster jämfört med lasyrbrunt , och helglasdörren blir som pricken över iet.
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Bra service och trevliga medarbetare.
    Tack Anthony för recensionen.
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    De var ett fint jobb av fönster byte och väl städat efter är verkligen nöjd med jobbet vill rekommendera andra att anlita dem utmärkt
    Tack Sven-Olov för din rekommendation, betyder mycket för oss!

2021-02-19 Insamlad av företaget
    Köpte fönster + montering. Mkt proffsigt bemött, ingen stress, bra beskrivning av hela proceduren från köp till montering o betalning. Företaget levde helt upp till mina förväntningar med presentation av materialet, köp o montering. Bra planering i tid. Mkt nöjd m företaget. Tipsat andra som funderar på byte av fönster om detta företag.
    Tack Mia för recensionen. Det blev ett riktigt lyft för huset med nya fönster o dörrar plus fasadbytet.
    Speciellt spröjslösningen du föreslog blev liksom kronan på verket!
    Kul att du rekommenderat oss, det betyder jättemycket.

Köpte fönster
    Det jag gillar är att säljaren även monterade, det gör förtroendet ökar ordentligt
    Tack Per för recensionen, ja jag brukar vara med o montera en hel del. Kul med lite arbetskamrater ibland i ett annars ensamt jobb.

2021-02-19 Insamlad av företaget
    Beställde byte av 6 st fönster. Och företaget uppträdde mycket professionellt. Monteringen ser bra ut och det gick fort. Var inte mycket att städa efter att dom gjort klart. En sak fattades men företaget beställde det utan problem och gjorde en snabb montering.
    Tack Robert för recensionen. Vi brukar försöka hålla det rent omkring oss då det är mycket roligare att jobba när det är städat. Det händer ibland att det saknas grejer i leveranserna, men det är bara att lösa det så snabbt som möjligt.

2021-02-19 Insamlad av företaget
    Jag har köpt fönster med montering till villan och fritidshuset.
    Bemötandet var mycket bra
    Förväntningarna var att arbetet skulle bli bra, företaget levde upp till bättre än förväntat
    Jag rekommenderar det företaget till alla som ska byta fönster
    Tack Mona för rekommendationen. Det betyder mycket för oss!

2021-02-19 Insamlad av företaget
    Bra och lätt att ha att göra med.
    Tackar Patrik för recensionen ! Skönt att vi inte var svåra att ha att göra med :-)

2021-02-19 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt arbete av Elitfönster, snabbt och rent utfört arbete. Ingenting att klaga på! kan varmt rekommendera Elitfönster till framtida arbeten!
    Tackar Johan för rekommendationen, det blev ett rejält fyspass för oss pga 3 våningar:-)
    Men bra att förena nytta med nöje !