Elitfönster På Plats Malmfälten

Elitfönster På Plats Malmfälten

Välkommen till Elitfönster På Plats Pajala!

Bor du i Gällivare, Haparanda, Jokkmokk, Kalix, Kiruna, Pajala, Överkalix eller Övertorneå? Då är Örjan Kero din kontaktperson. Han kan ge dig råd och tips på vad du behöver tänka på när du vill montera fönster eller dörrar. Vi är ett av Sveriges ledande fönstervarumärke. Välkommen!

Läs vad 61 kunder tycker om Elitfönster På Plats Malmfälten 2

2021-05-26
    Fönsterbyte i världsklass. Stort tack till Örjan och grabbarna på Elitfönster På Plats för god service, gott bemötande och riktigt bra jobb. Snabbt och proffsigt.
    Tack Åsa för den fina recensionen. Vi tackar för förtroendet! Örjan Örjan Kero
    2021-05-26
    Vi är supernöjda med vårt fönsterbyte. 4st stora och 3st små fönster tog en dag att byta. Riktigt snabba och proffsiga hantverkare! Inget negativt alls att anmärka på. Kan varmt rekommendera Elitfönster På Plats och Örjan Kero.
    Tack för den fina recensionen, vi tackar för förtroendet 💪 Örjan Örjan Kero
    2021-05-26
    Fantastiskt utmärkt bra från ax till limpa.
    - Snabb återkoppling på frågor
    - Korrekt gjort anbud
    - Bra leverans enligt plan
    - Makalöst bra demontering/montering, snabbt, snyggt och professionellt hela vägen.
    - Överträffade alla förväntningar med råge.
    - Rekomenderas "First Class" Delivery.
    Tackar Pentti för de fina orden. Vi tackar som vanligt för förtroendet 💪 Örjan Örjan Kero
    2021-05-13
    balkongdörr+fönster .MYCKET VÄL.Mycket duktigt folk trevliga och ha göra med .Kommer och rekomendera det företag till alla som behöver hjälp med liknande arbeten.
    Tack Ingvar, kul att du nöjd med jobbet! Vi tackar som vanligt för förtroendet 💪 Örjan Örjan Kero
    2021-05-12
    En väldigt kompetent försäljare/rådgivare med en väldigt proffesionellt organisation.
    Hela uppdraget är vi väldigt nöjda med!
    Kommer att rekommendera produkten samt Örjan med personal.
    Tack Sven för de fina orden. Det värmer, och vi tackar för förtroendet 💪 Örjan Örjan Kero
    2021-05-12
    Fönsterbyte i äldre trähus. Mycket bra bemötande, fick hjälp med fönsterval. Höll utlovad tid och leverans. Effektiva och noggranna montörer. Allt med fönsterbytet överträffad förväntningarna.
    Kan rekommendera andra att anlita Örjan Kero.
    Tackar Sören för den fina recensionen. Vi tackar som vanligt för förtroendet! Örjan Örjan Kero
  • Kent S
    skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten
    2021-05-12
    Örjan är nog den bästa och trevligaste försäljare jag stött på verkligen lyhörd för kundens önskemål.Och en fantastisk bra service.Har tidìgare bytt två fönster och denna gång balkong dörr och ett toafönster.Och valet var självklart så jag ringde Örjan Kero som gjorde ett hembesök.👍
    Tack Kent för den varma recensionen. Vi tackar för förtroendet 💪 Örjan Örjan Kero
    Fönster och installation.
    Ett fint bemötande av både installatörer och försäljare.
    Rekommenderar till fler fönsterspekulanter.
    Tack Inger för den fina recensionen. Vi tackar som vanligt för förtroendet! Örjan Örjan Kero
    2021-05-12
    Säljare som gav mig gott intryck om företaget och information om produkten på ett väldigt bra sätt. Sålde in sig själv och fönster på ett positivt sätt. Det företroende han gav blev köpet av nya vackra treglasfönstren från ELITfönster till nästan hela huset (6 av 8). Då väl arbetet var gjort som gick så smidigt och snabbt kan jag inte vara mer än nöjd. Installeringen blev så bra! Från annons till färdig leverans toppbetyg, blev så nöjd. Skickliga montörer ska ha ett plus
    Tack Pia o Benny för den fina recensionen, det värmer. 😊 Vi tackar för förtroendet! Örjan Örjan Kero
    2021-04-29
    Fönsterbyte hela huset. Mycket bra bemötande. Fönsterbytet gick snabbt och blev ordentligt gjort. Motsvarade våra förväntningar.
    Tack Svea för den fina recensionen. Vi tackar för förtroendet! Örjan Örjan Kero
    2021-04-22
    Köpte fönster och en altandörr av Örjan Kero med firma. Leverans och installation på dagen som utlovat. Helt nöjd.

Har några fönster kvar som också ska bytas; blir med stor sannolikhet Elitfönster på plats.
    Tack Henrik för din recension. Vi tackar som vanligt för förtroendet. Bara att höra av dig om du vill att jag räknar på resten av fönstren. Örjan Örjan Kero
    2021-04-12
    Köpte fönster o balkong dörrar inklusive demontering av dom gamla ock montering av dom nya.. inklusive färdig ställande på in ock ut sidan.Mycket bra ock bekväm dialog med alla som varit involverade med detta arbete!
    Mvh... Eilert k
    Tack Eilert för din fina recension. Vi tackar för förtroendet som vanligt, bra markservice hos dig med kaffe och tilltugg! Örjan Örjan Kero
    2021-03-12
    Vi har bytt källar/garage/toafönster, ytterdörr och altandörr.
    Såg deras jobb hos en granne till oss och rekommenderade dom till min mamma som bytte alla fönster, dörrar i sitt hus och de va jättefint gjort, snabbt och smidigt och fina fönster/dörrar.
    Detta gjorde att vi kontaktade Örjan för offert hos oss.
    Mycket bra bemötande och genomgång av vad som var aktuellt och bytas. Andra besöket gicks det igenom igen och kontrollmättes för att slutligen beställas.
    Allt levererades punktlig och korrekt, sen var det som förväntat ett snabbt installationsjobb och snyggt och prydligt.
    Imponerande när Örjan ringer samma dag som arbetet är klart och hör sig för om allt är okej.
    Rekommenderas varmt..
    Tack Jonas för din fina recension och din rekommendation av oss till andra! Det värmer och är otroligt kul när mun till mun metoden funkar som allra bäst :-) Vi tackar för förtroendet som vanligt! Örjan Örjan Kero
    2021-03-09
    Monterat och klart. Utmärkt kundbemötande och smidigt och snabbt montage.
    Tack Joakim för din fina recension. Alltid lika kul när kunden är nöjd :-) Örjan Örjan Kero
    2021-03-04
    Mycket bra och smidig affär ända från försäljning till montage! Vi är Mycket nöjda och rekommenderar andra att anlita dem!
    Tack Jim o Catrin för eran positiva recension, att ni rekommenderar oss till andra är otroligt värdefullt för oss. Vi tackar o bockar för förtroendet! Örjan Kero Örjan Kero
    2021-02-28
    Bra fönster och stuprör. Duktiga killar! Snabbt och bra utfört! Tack!
    Tack Inger för din fina recension. Det betyder mycket för oss, vi får tacka för förtroendet! Örjan Örjan Kero
    2021-02-25
    Mycket proffsigt bemötande både vid beställning av fönster o vid leverans! Även bra på att ge tips inför fönsterbyte med tanke att jag också ska byta fasad senare.Snabbt gick det också vid montering!
    Tack Monica för din fina recension, alltid lika roligt när kunden är nöjd 😊 Vi får tacka för förtroendet! Örjan Örjan Kero
    2021-02-25
    Väldigt snabba att byta 10 fönster och en altandörr. Tog bara 1 dag. Nöjd med utförandet och slutresultat. Smidigt när de själva måttar så allt blir rätt.
    Tack John för recensionen, ja det går snabbt dels när vi är några stycken och ni hade förberett väldigt bra med både undanplockning och snöskottning! Vi tackar för förtroendet ! Örjan Örjan Kero
    2021-02-21
    Komplett fönsterbyte samt några fristående fönster och dörrar.

Alltigenom väldigt bra
    Tack Robert för din positiva recension. :-) Örjan Örjan Kero
    2021-02-21
    Beställde fönsterbyte 8st, bra bemötande, trevliga och professionella.
    De gjorde ett snabbt och bra jobb och höll vad vi kom överens om 👍
    Bara gott att säga om affären.
    Tack Robert för din positiva recension, alltid lika kul när kunden är nöjd. :-) Örjan Örjan Kero
    2021-02-20
    Fönsterbyte.
    Otroligt professionella i yrket och kundbemötande.
    Städade upp efter sig efter avslutat arbete.
    Snabba.
    Rekommenderar verkligen detta företag..
    Vi är mer än nöjda ! Snyggt jobbat!
    Tack Mona o Niklas för den fina recensionen. Det blev faktiskt riktigt snyggt om vi får säga det själv! Vi tackar för förtroendet! Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Byte av fönster och altandörr från brunbetsade till vita.
    Fick många goda råd om vilka som kunde vara öppningsbara respektive fasta. Helglasad altandörr gjorde stor skillnad till det bättre. Ljust och fint!
    Bytet gick fort. Plockade bort efter sig. Mycket trevliga och proffsiga.
    Vi är nöjda med allt och det blev sååå ljust och snyggt. 👍
    Tack Inger för din fina recension! Ja, det blir en jätteskillnad med vita fönster jämfört med lasyrbrunt , och helglasdörren blir som pricken över iet. Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Bra service och trevliga medarbetare.
    Tack Anthony för recensionen. Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    De var ett fint jobb av fönster byte och väl städat efter är verkligen nöjd med jobbet vill rekommendera andra att anlita dem utmärkt
    Tack Sven-Olov för din rekommendation, betyder mycket för oss! Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Köpte fönster + montering. Mkt proffsigt bemött, ingen stress, bra beskrivning av hela proceduren från köp till montering o betalning. Företaget levde helt upp till mina förväntningar med presentation av materialet, köp o montering. Bra planering i tid. Mkt nöjd m företaget. Tipsat andra som funderar på byte av fönster om detta företag.
    Tack Mia för recensionen. Det blev ett riktigt lyft för huset med nya fönster o dörrar plus fasadbytet. Speciellt spröjslösningen du föreslog blev liksom kronan på verket! Kul att du rekommenderat oss, det betyder jättemycket. Örjan Örjan Kero
    Köpte fönster
    Det jag gillar är att säljaren även monterade, det gör förtroendet ökar ordentligt
    Tack Per för recensionen, ja jag brukar vara med o montera en hel del. Kul med lite arbetskamrater ibland i ett annars ensamt jobb. Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Beställde byte av 6 st fönster. Och företaget uppträdde mycket professionellt. Monteringen ser bra ut och det gick fort. Var inte mycket att städa efter att dom gjort klart. En sak fattades men företaget beställde det utan problem och gjorde en snabb montering.
    Tack Robert för recensionen. Vi brukar försöka hålla det rent omkring oss då det är mycket roligare att jobba när det är städat. Det händer ibland att det saknas grejer i leveranserna, men det är bara att lösa det så snabbt som möjligt. Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Jag har köpt fönster med montering till villan och fritidshuset.
    Bemötandet var mycket bra
    Förväntningarna var att arbetet skulle bli bra, företaget levde upp till bättre än förväntat
    Jag rekommenderar det företaget till alla som ska byta fönster
    Tack Mona för rekommendationen. Det betyder mycket för oss! Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Bra och lätt att ha att göra med.
    Tackar Patrik för recensionen ! Skönt att vi inte var svåra att ha att göra med :-) Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Mycket proffsigt arbete av Elitfönster, snabbt och rent utfört arbete. Ingenting att klaga på! kan varmt rekommendera Elitfönster till framtida arbeten!
    Tackar Johan för rekommendationen, det blev ett rejält fyspass för oss pga 3 våningar:-) Men bra att förena nytta med nöje ! Örjan Örjan Kero
    2021-02-19
    Bytte alla fönster samt balkongdörr i villan
    Vi kom i kontakt med företaget och Örjan Kero första gången på Noliamässan
    Hade även hört av andra hur bra Eliten fönster är så vi hade höga förväntningar
    Vi är mycket nöjda, höll utlovad tid vid leverans och installation
    Arbetet utfördes snabbt och proffsigt
    Tack Lennart för recensionen, kul att du tyckte vi skötte oss :-) Örjan Örjan Kero
    2021-02-18
    Fönstren med byte. Proffsig mycket bra. Dom levde upp till förväntningarna. Jag har rekommenderat dom.
    Tackar Rune för rekommendationen, det blev några fönster på villan såväl som kontoret :-) Vi har märkt av att du rekommenderat oss :-) Örjan Örjan Kero
  • Ingvar R
    skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten
    2021-02-18
    Jag köpte byte av 3 st fönster varav ett av dem var ett större fönster.
    Bemötandet var proffesionellt och tydligt samt att alla överenskommelser i tider och planering gick planenligt. Jag uppskattade också att jag kunde få kontakt med Örjan Kero så ofta jag hade behov.
    Jag kände kort och gott att jag hade med kunnigt folk att göra som ställde upp på kunden hela vägen till slutfört arbete.
    Lycka till Örjan Kero med Team.
    Med vänlig hälsning,
    Ingvar Rudegran
    Tack Ingvar för de varma orden. Det är som vårat mål att vara tillgängliga för kunden och göra bra jobb! Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Treglas fönster till hela huset. På absolut bästa sätt. Kunskap pris leveranstid. Ett jättetryggt köp
    Tack Hans, hoppas att monteringen gick bra! Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Köpte en altandörr, nöjd med kvaliteten och bemötande.
    Tack Per-Erik, kul att du är nöjd med dörren! Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Snabb och god service vid fönsterbyte. Kommer att rekommendera våra vänner detta företag👍👍👍👍
    Tack Magnus för rekommendationen, det betyder jättemycket för oss. Bara nedre våningen kvar att montera nu om några veckor! Örjan Örjan Kero
    Elit Vridfönster.med myggnät.
    Mycket bra info av Örjan som var och mätte på plats och priset var samma med hemleverans som till butik.
    Jätteviktigt för oss att det levererades rätt vecka pga älgjakt mm.
    Toppen bra med proffshjälp på Plats och med leverans till gården och i rätt tid!
    Solveig
    Tack Solveig, skönt när allt klaffar som det ska! Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Köpt 4 ST fönster och nu även en balkong dörr, mkt trevligt bemötande och väldigt snyggt utförda arbeten. Hade inga direkta förväntningar men måste säga att allt gått väldigt smidigt och enkelt från början till slut 👍
    2021-02-17
    Utbyte av samtliga fönster o fönsterdörrar.
    Trevligt bemötande o mkt proffsigt utförande.
    Har rekommenderat företaget till bekanta som skall byta fönster.
    Tack Elisabeth för din recension. Ja, jag har fått en hel del kunder via dina rekommendationer vilket jag får tacka så mycket för. Det betyder oerhört mycket för oss :-) Örjan Örjan Kero
    Fönster med montage
    Vänliga och serviceinriktade. Håller vad det lovar.
    Allt har fungerat över mina förväntningar bra och snyggt jobb. Riktiga proffs
    Jag är Super nöjd kommer absolut att rekommendera och anlita Elitfönster
    5 st fönster till stugan våren 2019
    4 st fönster till garaget hemma våren 2020.
    Jag blev mycket bra bemöt av dom.
    Mycket nöjd med byte av fönsterna samt att de var grov städat efter dom hadde gjort jobbet 😀👍
    Tack Kurt för recensionen. Roligt att du är nöjd med jobbet såväl i stugan som i garaget! Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Vi är mycket nöjda med arbetet och fönster och det trevliga bemötande vi fick. Hälsningar Elfrid och Eva.
    Tack Elfrid och Eva för recensionen. Alltid lika kul när kunderna är nöjda! Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Bra bemötande och flexibla lösningar. Bästa servicen och ett toppenresultat!
    Tack Jaana för recensionen. Kul lösning med kattluckan :-) Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Vi har köpt fönstrar med myggnät. Örjans kom till oss ,svarat till alla frågor och föreslåg oss det bästa. Monteringen gick snabb och professionell och vi var mycket nöjda. Det hela från konsultation, beställningen och Monteringen fyllde i våra förväntningar. Vi rekommenderar Elitfönstrar till våra kompisar.
    Tack Andrea och Avishai för recensionen. Ni kommer garanterat att ha myggfritt inomhus framöver :-) Örjan Örjan Kero
    Vi köpte Elitfönster
    Vi blev mycket väl bemötta av företaget, fick svar på alla frågor vid upphandling och arbetet utfördes enligt plan.
    Vi förväntade oss leverans och montering inom en viss tid och att jobbet skulle utföras proffsigt.
    Företaget gjorde det och levde upp till våra förväntningar med råge.
    Vi kan rekommendera Örjan Kero , hans firma och montörer!
    Tack Ragnar och Irene för rekommendationen. Vi tyckte själva att det blev ett riktigt lyft för stugan så fint placerad vid älvarnas älv :-) Örjan Kero
    2021-02-17
    Fönster- (6st) och dörrbyte.
    Bemötande och genomförande var utmärkt. Jag kontaktade dem då jag fått rekommendation.

Jag är helnöjd med deras insats.
    Tack Mikael för recensionen. Det gick ju jättesmidigt även med skiftet av ytterdörren då de var identiskt lika. Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Jag är nöjd med bemötandet från företaget och montering av fönstret , men utvändigt är jag miss nöjd med snickeriet ,, nedre PLÅTEN är dåligt förankrat som inte en snickare skulle godkänna 🤭
    Hej Svea och tack för recensionen. Vi kommer förbi vid tillfälle och kollar fönsterblecket! Örjan Örjan Kero
    8 fönster och 3 dörrar.
    Bemött av Örjan kero , mycket bra.

Fönster och dörrar bytet gick mycket bra ,och mycket fortare än väntat. 1 dag.
    Trodde att skulle vara mycket städning efteråt men montörerna städa upp efter sig hela tiden.
    Sammanfattning mycket nöjd med arbetet.
    Tack Peter för recensionen. Vi försöker hålla det rent omkring oss, roligare att jobba då :-) Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    7 fönster till stugan. Den bästa kontakt jag haft med någon försäljare.

Efter den första kontakten förväntade jag mig ett proffsigt utförande och det fick jag.

Fantastisk roligt att träffa ärliga, trevliga människor med stor yrkesstolthet.
    Tack Elisabeth, roligt att du är nöjd trots lite strul med leveransen. Men det blev ett riktigt bra slutresultat! Örjan Örjan Kero
    2021-02-17
    Fönster byte på hela fastigheten.
    Bra bemötande och proffsigt utfört uppdrag. Allt gick smidigt och snabbt.
    Det lämnade rent och snyggt efter sig.
    Resultatet helt perfekt!
    Tack Emma för recensionen. Det blev faktiskt riktigt snyggt om jag får säga det själv :-) Örjan Örjan Kero