Elitfönster På Plats Malmö

Elitfönster På Plats Malmö

Välkommen till Elitfönster På Plats Malmö!

Bor du i sydvästra Skåne och behöver byta fönster i din bostad?
Vi utför kompletta fönsterbyte till fast pris!

När du väljer att byta fönster med oss, kan du alltid känna dig trygg med svensktillverkade fönster från Elitfönster och ytterdörrar från Diplomat, som byts av certifierade montörer med lång erfarenhet.

Vi kommer hem till er och pratar fönster och dörrar.
Mäter och diskuterar lösningar och alternativ.

Skickar offert utan några köpkrav eller förpliktelser.
Allt du behöver göra är att ta kontakt så kommer vi och hjälper er med ert fönsterbyte.

Välkommen med er förfrågan!

Läs vad 33 kunder tycker om Elitfönster På Plats Malmö 2

2021-07-30
    Hej! Är väldigt nöjd med Martins bemötande.
    Lyssnande, kunnig, bra säljapproach.
    Följer upp och sluför.
    Mkt kompetent.
    2021-07-24
    Problemfritt och smidigt, nöjda med fönstret.
    2021-06-30
    Efter kontakt via Facebook så ordnades snabbt möte och offert av Martin.
    Installation av 20 st blandat fasta och vridfönster samt 2 ytterdörrar med sidoljus gick sen utmärkt.
    Vi är mycket nöjda.
    /Johan
    2021-06-24
    Snabb offert, bra hjälp och beställningen funkade bra. Lite lång väntetid på leverans. Montaget av fönstret gick jättesnabbt. Plåtar och lister dröjde dock ett par veckor till och vi fick ingen förvarning om att den montören skulle komma så det var tur att vi var hemma. Slutresultatet blev väldigt bra.
    2021-06-17
    Bra bemötande ärliga och goda rod och tips.Håller tider, tillgängligheten var utmärkt. Förväntningarna var höga därför anlitade vi bolagen.
    Vi beställde fönster och vi är nöjda.
    2021-06-07
    Dubbeldörrar istället för befintligt fönster . Trevligt bemötande från början till slut . Allt gjort effektivt sätt, gick fortare än vad jag trodde . Är supernöjd med allt . Har redan rekommenderat till vänner !
    2021-05-21
    Mycket bra kommunikation
    Duktig säljare som lyssnar och bryr sig
    Duktiga montörer
    Tydligt att fönsterna håller mycket god kvalitet

Vi rekommenderar helt klart Elitfönster på Plats!
    Hej Nicklas. Tack för er rekommendation och fina ord om oss. Önskar trevlig sommar och lycka till vidare med era projekt. Martin Schubert
    2021-05-09
    Vi köpte Elitfönster och är mycket nöjda.

Martin var 100 procentig och hjälpte till och lyssnade på alla våra önskemål och utförde dom också på bästa sätt 👍👍👍👍👍

Tidigare hade vi också Elitfönster så förväntningarna var höga då vissa var drygt 40 år gamla. Under denna period har det säkert hänt en del i utvecklingen så därför var förväntningarna höga för Elitfönster är ”TOP OF THE TOP”.
    Företaget levde upp till alla förväntningar och lite till.

Om man kortfattat summerar från beställning, utlovade leveranstid till av- och på montering av fönstren så her jag det hela 5 stora 🌟🌟🌟🌟🌟.

Kommer rekommendera Elitfönster till släkt och vänner.
    Med vänlig hälsning,
    Fam. Asanovski
    Hej Adnan. Tack för er fina recension. Önskar er en trevlig sommar. Martin Schubert
  • Joao G
    skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö
    2021-05-08
    Vi har fått fönster och dörrar bytt.Vi är nöjda med Arbetet och med bemötandet.
    Alla som var inblandade i arbetet var trevliga.
    Vi kommer att rekommendera Elitfönster.
    Hej Joao. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi tackar för förtroendet och tackar för er rekommendation. Martin Schubert
    2021-05-07
    Vi är väldigt nöjda med den service vi har fått av Martin och Elitfönster På Plats - från start till slut.
    Hej Malin. Tack för er recension och rekommendation. Önskar trevlig sommar. Martin Schubert
    2021-05-06
    Mycket bra. Klar o tydlig. Mycket nöjd
    2021-04-30
    Snabbt och bra monterat, slutresultatet blev väldigt bra. Inte det billigaste alternativet, men man får vad man betalar för.
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Kul att du är nöjd 😌. Med vänlig hälsning, Martin Martin Schubert
    2021-04-15
    Vi bytte alla fönster och dörrar i huset. Martin var supertrevlig och så hjälpsam och svarade alltid på alla mina dumma frågor oavsett tidpunkt på dagen. Hans mål var att vi skulle känna oss trygga och nöjda och det lyckades han med.
    Tack för er recension! Kul att ni är nöjda med oss och vårat arbete. =) Martin Schubert
    2021-04-12
    Bytte 21 fönster i mitt hus. Valde Elitfönster på Plats, inte för att de var billigast men de kändes bäst, både avseende fönsterkvalitet och montageprojekt. Och det blev bra, mycket bra. Fönster levererades på utsatt dag, monteringen skedde under planerad vecka och hela arbetet blev mycket bra. Jag är supernöjd med projektledaren Martin och hantverkarna.
    Tack Bengt för er recension. En fantastisk villa på ett fantastikst läge. Kul med specialfönster, specialkulör och många tillbehör. Och framförallt är det alltid lika kul med mycket nöjda kunder. Tack och bock för förtoendet. Martin Schubert
  • Jerry K
    skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö
    2021-03-30
    Köpt fönster till huset
    Säljare var super trevlig rak och ordning på detaljerna. Bytet gick snabbt av fönster med mycket trevlig personal
    Och kan verkligen rekommendera
    Martin Schubert och personal på elitfönster Jerry Konneus
    Tack Jerry för er recension och rekommendation, det betyder otroligt mycket för oss. Montörerna tackar och bockar för kaffe med tilltugg. 😊 Blev jättefint hos er. Martin Schubert
    2021-03-27
    Vi kontaktade Martin Schubert, Elitfönster, för att installera nya fönster i vårt hus. En mycket trevlig och kunnig säljare. Från leverans av fönster till arbetet med insättning av desamma gick allt precis som vi blivit lovade. Duktiga killar som arbetade effektivt och allt blev till stor belåtenhet. Det blev precis som vi önskat!
    Tack för recensionen och förtroendet att byta fönster hos er. Blev mycket fint. Martin Schubert
    2021-03-26
    Fantastiskt bra och snabb service. Rekommenderar varmt
    Tack för din recension och rekommendation. Martin Schubert
    2021-03-08
    Vi blev supernöjda med hur smidigt fönsterbytet gick.
    Riktigt proffsigt/ tack så mycket
    Tack själv för förtroendet att byta fönster i ert fina hus. Martin Schubert
    2021-02-23
    3 glas fönster till hela fastigheten.
    Blev mycket bra bemött av både säljare och montagepersonal.
    Mina förväntningar var att vi skulle känna oss nöjda med vår investering och att vi skulle få ljusare bl.a. att altandörren är helglasad och vita fönsterfoder samt att sänka vår el-räkning lite.
    Förväntningarna är hittills uppfyllda.
    2021-02-19
    Vi skulle hela tiden följa upp och ringa för att det skulle hända något. Förseningar, fel leverans, osv, nästen 6 månaders förlopp för 1 fönster och 1 terrassdörr. Till sist skulle vi skriva till VD’en. Det ska sägas att vår lokala koordinator såg ut till at göra allt han kunde för att hjälpa.
    Hej Fabrice. Tack för att du tar dig tid att recensera. Ber om ursäkt för att vi inte kunde leverera snabbare. Allt blev monterat enligt tidtabell förutom spröjsen i terassdörren som ni ville måla själva. Efter er ändring om nya spröjs tog det lång tid att få leverans tyvärr. Vi tar med oss detta i framtiden. Resultatet blev väldigt snyggt i ert uterum med dubbla terassdörrar. Ha det bra/Martin Elitfönster På Plats Malmö
    2021-02-17
    En dörr o ett fönster.allt gick jätte bra.
    2021-02-17
    Vi köpte 10 st fönster ( 6 fasta + 4 öppningsbara ) samt 1st terrassdörr.
    Bemötandet var bitvis bra, återkopplingen med tider vid montaget var dock mindre bra.
    Förväntningen var att ledtiden från beställning till klart projekt skulle vara kortare. Persienn strul drog verkligen ut på tiden och lösningen var inte den vi beställt ( det visade sig att det inte gick att leverera men detta kom inte fram fören montaget var påbörjat).
    Vi är mycket nöjda med kvaliteten på fönstren, montaget var bra. Med lite distans till det hela så var persienn problemen det negativa.
    Hej Mats, tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme! Det är alltid tråkigt när vi inte lyckas göra kunder helt nöjda och jag ber om ursäkt att vi brustit i kommunikationen här. Vi tar självklart till oss kritiken och ska göra vårt bästa för att vara tydligare framöver, särkilt kring ledtiderna. Kul att höra att ni trots allt är nöjda med det mesta! Vi hoppas ni får mycket glädje av fönstren framöver. Hör av er om det är något. Elitfönster På Plats Malmö
  • Christina J
    skrev om Elitfönster På Plats Malmö
    2021-02-17
    Bytte fönster i 2 sovrum+vardagsrum. Bytet gick snabbt och smidigt, trevlig personal och proffsigt utfört. Rimlig kostnad. Tummen upp helt enkelt.
    Tack för recensionen. Kul att ni är nöjda. Elitfönster På Plats Malmö
  • Nils H
    skrev om Elitfönster På Plats Malmö
    Fönsterbyte. Snabbt lätt och smidigt
    Tack för ert omdöme. Blev väldigt snyggt med er nya terassdörr istället för det gamla fönstret. Elitfönster På Plats Malmö
    2021-02-17
    Mycket nöjd med väl utfört arbete.
    Tack för ert omdöme. Blev väldigt snyggt med era nya dubbla terassdörrar istället för era gamla fönster. Elitfönster På Plats Malmö
    En ytterdörr
    Helt ok mycket bra
    Det var vad jag hoppas på
    Bra o skicklig personal
    2021-02-15
    Bra, trevligt bemötande från försäljare och proffsig montering och arbete.
    Tack för att ni valde Elitfönster på plats ännu en gång. Martin Schubert
    2021-02-15
    Komplett dörr och fönsterbyte, 26 enheter. Bra från början till slut med säljare och montörer. Det jag anmärkte på fixades snabbt. Trevligt att säljaren kom med lite förslag på hur man kunde spara pengar med olika val av fönster beroende på dess placering. Trevliga montörer och säljare gjorde inte saken sämre.
    Blev väldigt snyggt hos er. Dörrarna från Diplomat tillsammans med sidoljusen blev toppen. Tack för förtroendet. Martin Schubert
    2021-02-15
    Jag är jätte nöjda av allt detta de gjorde.
    Vi Tackar de.
    Tack Kabir. Lycka till med ert nya hus. Elitfönster På Plats Malmö
    2021-02-15
    Fönster och dörrar utbytta. Trevlig personal, bra utfört arbete. Både kontaktpersonen och hantverkarna var mycket bra att ha att göra mef!
    2021-02-15
    Mycket proffsigt från början till slut.
    Mycket bra säljare och montörer, kunniga och hänsynsfulla.

Kunde följa hela proceduren från början till slut på ett mycket
    enkelt sätt.

Kanske det var enkelt för mig då jag är rätt så insatt i bygge.
    2021-02-15
    Bra bemötande rakt igenom. Köpte 2 fasta fönster inkl. Montage.
    Tack för förtroendet. Blev kanon med de stora fönsterna i er fina villa. Martin Schubert
    Snabb o smidig service. Mycket trevlig representant från Elit