Elitfönster På Plats Växjö

Elitfönster På Plats Växjö

Välkommen till Elitfönster På Plats Växjö!

Bor du i Alvesta, Uppvidinge, Växjö, Älmhult? Tveka inte att kontakta Johan som är ansvarig för din region. Han hjälper dig med rådgivning kring montering av fönster och dörrar. Våra montörer är certifierade och med lång erfarenhet.

Läs vad 4 kunder tycker om Elitfönster På Plats Växjö 2

2021-04-12
    Fönster och dörrar, monterat och klart
    . Elitfönster kom hem till oss och tog alla mått som behövdes. Där efter lämnades ett pris på totalkostnaden monterat och klart. Detta utfördes av Johan bjällbo med kollegan till mycket stor belåtenhet.
    2021-04-08
    Vänligt bemötande. Professionellt. Snabba svar.
    Sedan dröjde leveransen från Elitfönster längre än vad jag väntat mig, men det var inte JBs fel utan hanterades väl.
    2021-04-07
    Byte av fönster.
    Fantastiskt bemötande och väldigt fint resultat!
    Vi är mkt nöjda!
    2021-04-07
    Jag bestämde mig för att byta våra 10 fönster och skickade in förfrågan till Elitfönster och några andra. Snabbt svar, besök och en offert på mindre än en vecka. Proffsigt bemötande inget försäljarsnack. Beställning och väntan på att fönsterna tillverkas (ca. 10 veckor). Monteringen gick snabbt, täckte över och städade exemplariskt efter sig.
    Man blir verkligen glad att ha anlitat så bra hantverkare 😊

Bosse Nilsson
    Hovmantorp
    Tack för dina fina ord Bosse! Det är roligt när man får jobba i ett trevligt hus! //Johan Johan Bjällebo