Elitfönster På Plats Växjö

Välkommen till Elitfönster På Plats Växjö!

Bor du i Alvesta, Uppvidinge, Växjö, Älmhult? Tveka inte att kontakta Johan som är ansvarig för din region. Han hjälper dig med rådgivning kring montering av fönster och dörrar. Våra montörer är certifierade och med lång erfarenhet.

Läs vad 9 kunder tycker om Elitfönster På Plats Växjö 2

2021-06-17
    Anlitade dem som totalentreprenad för byte av alla fönster och dörrar på ett 70-talshus.

Gav ett gediget och professionellt intryck direkt från start som höll i sig hela vägen.

Vänliga, lyhörda och aldrig några problem om man kom med förslag eller invändningar under projektets gång.

Rekommenderas.
    2021-05-28
    Har bytt alla fönster och en ytterdörr på ett 170 år gammalt hus med de utmaningar som det ger, allt är inte rakt eller i vinkel.
    Det var roligt att följa Johan o Davids arbete och se hur smidigt de löste fönster-dörrbytet. Kvalitet på både jobb och material. Rekommenderas varmt.
    2021-05-27
    Fönsterbyte plus byte av altandörr,dörr till tvättstuga och balkong.
    Allt super duper!
    2021-04-25
    Vid byte av fönster och altandörr var valet enkelt. Bra tydlig offert! Proffsigt bemötande och snyggt utfört. Nu har vi betydligt bättre inomhusklimat med moderna fönster och spaltventiler, helt i linje med våra förväntningar. Johan och David rekommenderas varmt!
    2021-04-19
    Två entredörrar, en altandörr och en förrådsdörr.

Det tog mycket lång tid från det att säljaren gjorde sitt besök tills att jag fick ytterligare kontakt, men det var egentligen inget stort problem då det inte var brådskande för mig. Detta var internt i Elitfönster. Kontakten med installatören gick mycket snabbare.

Vad gäller produkterna som installerades blev jag positivt överraskad av. Bra känsla kring de nya dörrarna och att de släpper in mer ljus, och nya fräscha dörrfoder. Den nya altandörren är lika dan som den vi hade tidigare vid uterummet. De som utförde installationen, JD, var professionella och gjorde ett mycket bra jobb.

Vi beställde Yale doorman lås. Vi fick lte problem med en av låsen efter någon dag, den gick inte att låsa, men vi löste det under dagen. Jag blir lite nervös om/när den skulle sluta fungera, och vem som har service på låset, men jag får kolla det.
    Hej Per-Olof!
    Vad bra att dörrarna blev till belåtenhet, jag tyckte själv att det blev bra!
    Du får gärna kontakta mig om det skulle vara så att något krånglar, eller verkar onormalt.
    Jag finns ju i närheten.
    Mvh Johan
    2021-04-12
    Fönster och dörrar, monterat och klart
    . Elitfönster kom hem till oss och tog alla mått som behövdes. Där efter lämnades ett pris på totalkostnaden monterat och klart. Detta utfördes av Johan bjällbo med kollegan till mycket stor belåtenhet.
    2021-04-08
    Vänligt bemötande. Professionellt. Snabba svar.
    Sedan dröjde leveransen från Elitfönster längre än vad jag väntat mig, men det var inte JBs fel utan hanterades väl.
    2021-04-07
    Byte av fönster.
    Fantastiskt bemötande och väldigt fint resultat!
    Vi är mkt nöjda!
    2021-04-07
    Jag bestämde mig för att byta våra 10 fönster och skickade in förfrågan till Elitfönster och några andra. Snabbt svar, besök och en offert på mindre än en vecka. Proffsigt bemötande inget försäljarsnack. Beställning och väntan på att fönsterna tillverkas (ca. 10 veckor). Monteringen gick snabbt, täckte över och städade exemplariskt efter sig.
    Man blir verkligen glad att ha anlitat så bra hantverkare 😊

Bosse Nilsson
    Hovmantorp
    Tack för dina fina ord Bosse!
    Det är roligt när man får jobba i ett trevligt hus!
    //Johan
    Johan Bjällebo