Läs vad 12 kunder tycker om Elitfönster På Plats Huddinge 2

• 2021-01-18
    Jag köpte tre badrumsfönster.
    Jag tycker att jag blev väl bemött. Inga problem med offert eller order.
    Det tog lite tid att tillverka och leverera fönstren, men det förvarnade Nichlas Finnman för.
    Nöjd med installation och slutresultat.
  • 2021-01-13
    Fönsterbyte i hela huset (23 st). Grymt bra projektledare (Niclas F) och ansvarig för arbetet (Adam). första gången som mina förväntningar, bemötande etc överträffas. Varma rekommendationer till alla att anlita dom!
  • 2020-12-07
    Toppen fönster, proffsigt montage. Överträffade mina förväntningar.
  • 2020-11-16
    Vi köpte en altandörr. Elitfönsters Nichlas Finnman har varit en utmärkt kommunikatör mellan oss och Elitfönster som företag..
    Har nämnt för NF att vi saknade ett show room i första början.
    Allt har fungerat bra från allra första början till färdig installation.
    Tack!
  • 2020-11-11
    Nichlas skötte det hela perfekt.
    Allt löpte å smidigt och enligt plan.
    Snickaren Adam på plats var väldigt kunnig och snabb.
    De bytte ut 17 partier och byggde upp väggar under 4st fönster.

Tackar för ett proffsigt utförande.

Mvh Jonas Reutervik
    Johan E
  • 2020-10-14
    Vi köpte en balkongdörr inklusive installation. Trevligt bemötande från både sälj och installatörer. Lång leveranstid inklusive installation är enda saken som jag ser som behov av förbättring. I övrigt allt toppen.
  • 2020-09-13
    Vi bytte ut 13 fönster samt två altandörrar och vi är verkligen supernöjda med ALLT.....från de små enskilda detaljerna till helheten, från Nichlas trevliga bemötande och hans kompetens till Adams proffsiga utförande....riktigt bra genomfört 👍🏼
  • 2020-09-11
    Bytte ytterdörr med sidoglas. Blev väl bemött allting fungerade precis som överenskommet. Mycket bra hantverkare.
  • 2020-09-11
    Vi bokade Elitfönster på plats för att byta samtliga fönster och altandörrar i vårt hus. Vi blev väldigt vänligt och professionellt bemötta av dem. Allt från att komma på utsatt tid, till att ge professionella förslag på vilka material och fönster som passar bäst både för husets utseende och även från en ekonomisk synvinkel, också att snickaren var med från början och mätte upp och tittade runt hur och vad han behövde fixa runt om. Fönstren levererades på utsatt tid. Snickaren satte upp fönstren och altandörr med alla foder och lister på 2 dagar med en väldig noggrannhet.
    Vi hade rätt högt uppsatta förväntningar på detta och de uppfylldes med råge. Vi är supernöjda.
    Efteråt har vi också haft kontakt med fakturaavdelningen och också där har vi blivit väldigt bra bemött.
  • 2020-09-10
    Bytt fönster. Mycket bra i alla avseenden.
    Proffsig installation av Adam.
    Väldigt nöjd med Nichlas och det bemötande jag fått.
  • 2020-09-09
    Vi bytte ut 5 st fönster i vårt radhus i vintras.Allt gick planenligt från början.Bemötandet,engagemanget..allt var toppen.Vi har fått svar och råd på alla frågor på ett transparent sätt.Arbetet utfört väldigt proffesionellt ,också i toppklass.Nichlas är fortfarande engagerad och hjälpte oss nyligen med en mindre reklamation.
    Den totala upplevelsen har varit över vår förväntan.
    Dennis,Joanna
  • 2020-09-09
    Bra bemötande.
    Tydlig och allt fungerade som det var bestämt från början