Elitfönster På Plats Huddinge

Elitfönster På Plats Huddinge

• BadgeFourYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Huddinge! Dags att byta fönster och dörrar? Vi säljer svensktillverkade kvalitetsfönster och dörrar. Alltid korrekt och snyggt monterade utav våra certifierade montörer. Bor du i Botkyrka, Huddinge, Salem eller Stockholm? Ta då tillfället i akt att kontakta Nichlas Finnman som är din ansvariga...

62 omdömen om Elitfönster På Plats Huddinge

Sedan starten hos Reco 2020

Ann-Charlotte A
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Jag upplever Nichlas som en kunnig och lösningsorienterad person. Lätt att få kontakt med Vi köpte en ytterdörr som vi är väldigt nöjda med

Kjell S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

hitills har allt fungerat mycket bra

Malin H
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Mycket bra bemötande och proffsigt arbete. Vi är mycket nöjda med våra nya fönster.

Inger L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Utmärkt bemötande! Företaget har levt upp till mina förväntningar och levererat utan förseningar mina fönster på plats!

Svar från Nichlas Finnman

Stort tack Inger. Snyggt med nya träfönster.

Jaana S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Engagerad och lite glömsk ,................................. . ................................

Svar från Nichlas Finnman

Tack för ert betyg. Vi har haft förmånen att montera 19 enheter hos er. En blandning av fasta, utåtgående och inåtgående produkter. Vi har också tagit upp hål för montage utav dubbeldörr. Alla storlekar stämmer, allt är rätt hängt och perfekt linjerat. Det som saknades var EN fönsterbänk som nu också är åtgärdad. Vet inte om det gör mig glömsk eller bara mänsklig men jag hoppas ni nu njuter utav era nya fönster och dörrar.

Thomas S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra och tydlig inget onödigt sälj snack kunnig återkom när jag undrade över något

Svar från Nichlas Finnman

Stort tack Thomas. Tack för ett gott samarbete.

Maria U
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Lätt att få kontakt med, bra kommunikation och tydlig offert. Och fint resultat!

Alexander S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Tydlig och extremt smidig process. Vi beställde 3 altandörrar med montage. Jättenöjda med slutresultatet!

Johan P
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra kvalitet på installationen. Bättre beskrivning av färgåtergivning hade önskats.

Svar från Nichlas Finnman

Montaget blev verkligen bra. Tråkigt att färgen ni valde inte levde upp till era förväntningar.

Maria A

Tydlighet. Bra kommunikation. Snabba svar vid frågor

Svar från Nichlas Finnman

Stort tack Maria. Snyggt med ny ytterdörr.

Jan K

Trevlig, kunnig, bra kundbemötande

Svar från Nichlas Finnman

Tack Jan. Blev fint med nya fönster.

Fredrik S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Fungerade väldigt bra. De kom i tid och var snabba och effektiva. Kändes tryggt hela vägen.

Svar från Nichlas Finnman

Kanon. Hoppas vi får förmånen att byta fler fönster i ert fina hus.

Lennart E
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Allt fungerade som det ska Vi har köpt nya fönster yill hela huset Så vi är nöjda med både företaget och Nichlas

Svar från Nichlas Finnman

Stort tack för dem orden Lennart.

Roland S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Kunnig och var tillgänglig under hela projektet. Det saknades dock lister när vi fick leveransen av fönster men det löste man direkt. Väldigt kunniga och effektiva montörer så en stor eloge till Donald och Anders.

Rami J
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Exceptionellt bra arbete! Bra montering, noggrant och proffsigt! Kan starkt rekommendera.

Susanna T
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra bemötande, lyhördhet för våra önskemål och info som var adekvat. Vi fick förtroende för Nichlas redan när hembesök för förslag till offert gjordes. Kändes som vi hade kontroll över köpet och vi blev inte pådyvlade något vi egentligen inte ville ha/inte behövde. Detta betyder mkt för oss (vi tog in fler offerter och aggressiv försäljning får oss att backa). Er offert var inte den billigaste men kontakten kändes bäst. Vi fick installerat när det var sagt att det skulle ske, och är nöjda med arbetet. Det var lätt att få...

Svar från Nichlas Finnman

Det var nog den finaste betyget vi fått. TACK!

Lillemor N
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Trevlig och hjälpsam. Erbjöd sig att hjälpa mig med att sätta upp gardinerna. Jag fick hjälp av hemhjälpen men tanken var god.

Hans L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Lätt att prata med. Har bra koll på läget. Känns som att han har kundens bästa som utgångspunkt vid planeringsmöten.

Magnus I
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Jag känner mig mycket nöjd med dom gånger vi mejlat och sms:ar! Samt är även mycket nöjd med montaget.

Karin E
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Vi har blivit väldigt bra bemötta. Man levde upp till våra förväntningar. Snabb och väldigt bra bemötande.

Christina H
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Mkt. Bra bemötande både vid den första kontakten och fortlöpande under arbetets gång.

Johanna B
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Nya fönster till stugan. Fick hjälp på plats att välja produkter i min prisklass och snabba svar på frågor och ändringar efter besöket tills jag bestämt mig. Bra service och trevligt bemötande.

Christer S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Nichlas visad Proffsigt agerande med stort tålamod och bra humor. Supertrevligt att göra detta projekt som blev kanon, byte av garagedörrar till att bli en huvudentre med sido fönster var sida om dörr samt byte av balkong och fönster på ovanvåningen. Hantverkarna var även dem kanonbra.. Stor rekommendation./ Christer

Annika D
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Professionell, kompetent och vänlig.

Ronnie G
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Vi är mycket nöjda från start till mål. Nichlas gav goda råd under planeringen, leveransen var prickfri och montaget blev väldigt snyggt.

Ulf Johan H
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Proffsigt och bra bemötande! Skulle bara byta en dörr men jobbet behandlades med respekt.

Elias S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

På bästa sett.från början till slutet alla som var där och jobbade dem var proffs.är mycket nöjd.byte alla mina fönster.

Göran L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Trevligt bemötande, leveranstider hölls och god uppföljning.

Anna-karin L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Vi bytte ut våra 70-tals fönster mot nya vändbara. Leveranstiden var lång. Men allt personligt bemötande - från första kontakt till att vi hade våra fönster var enkelt. Snabbt, smidigt och professionellt. Riktigt imponerad av hantverket hos dem som monterade fönstren.

Hans-Göran Å
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bara positivt vid alla tillfällen. Leverans o montering desdutom vid utsatt tid

Mark F
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra och proffaigt hela vägen, från kontakt med säljare till montage.

Barbro E
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Gick enligt plan, bra bemötande. Smärre anmärkningar på fönster. En miss var leveransen som skulle ha skett med liten bil upp på tomten, blev slitsamt. I övrigt godkänt.

Torbjörn L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Trevligt bemötande och väldigt saklig, seriös.

Conny B
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra genomgång och förslag som passade våra behov. Utbyte av samtliga fönster och ytter-/altandörrar på en våning.

Mikael A
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Snsbb respons och smidig installation.

Tapio H
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Kunnig, saklig, trevlig och pålitlig! Lätt att få kontakt! Han gjorde 3 olika förslag beroende på antal dörrar och fönster! Vi tog det största med 5 dörrar och 9 fönster! Allt fungerade bra!

Maria L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Trevligt och kunnigt bemötande från Nichlas! Ingav förtroende.

Tommy L

Mycket bra Stora förväntningar Kan rekommenderas Elit fönster

Darren M

Tillgänglig Lätt att diskutera med Mänsklig

Dhawal P
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Trevligt bemötande och riktigt bra leverans. Nöjd med hela arbete

Kimmo A
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Köpte 13 fönster 2 altandörrar av Nichlas Finnman,allt gick som planerat,Adam va så snabb med monteringen. Tackar för ett proffsigt utförande. Kan rekommenderas.

Arne Ö
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra bemötande. Mera tydligt när transport en/leveransen skulle komma

Hans L

Trevlig, kunnig, omsorgsfull.

Sven D
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Smidigt, bra och kompetent! Nya fönster och dörrar i hela huset i princip.

Tobias Ö
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Hej Fantastiskt bra bemötande och kundservice med allt från start till färdigt arbete, svarar alltid på Mail och mobilen om man hade några frågor. Killarna som monterade samtliga fönster, balkongdörrar och entrédörr gjorde ett superbra arbete. Vi kommer att rekommendera Nichlas Finnman på Elitfönster till alla vi känner. Mvh Tobias Ö

Jesper L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra kontakt och kommunikation genom hela affären, proffsigt!

Patrik B
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Vi bytte både fönster och ytterdörr och blev otroligt nöjda. Både säljare och montörer var mycket duktiga. Förhoppningsvis kommer vi inte behöva byta på ett tag men gör vi det så blir det Elitfönster igen!

Marja A
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Jag köpte nya fönster inkl.montering. Nichlas har skött hela processen mycket bra och han ska ha en stor eloge för att han är snabb och svara och att att informationen om vad som gäller har varit tydlig. Jag har inte själv fler fönster jag behövde byta, men jag rekommenderar Elitfönster på plats för alla som har sådana planer.

Peter S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Dyrt, men väldigt väl genomförd installation (jämfört med förra gången då vi anlitade Hemmafönster). Kan rekommenderas!

Michael H
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Snabbt, proffsigt och otroligt trevligt!