Elitfönster På Plats Varberg

Elitfönster På Plats Varberg

Välkommen till Elitfönster På Plats Varberg!

Bor du i Falkenberg, Göteborg, Härryda, Kungsbacka, Mölndal eller Varberg? Är det dags att byta fönster eller dörrar? Då ska du höra kontakta din fönsterrådgivare som heter Tyrone Wallin. Han kan svara på alla frågor gällande byte av fönster och dörrar.

Läs vad 6 kunder tycker om Elitfönster På Plats Varberg 2

2021-03-31
    Jag köpte fönster med montage. Jag blev väldigt väl bemött av Tyronne som skötte allt med försäljning, offert, hembesök och montage. Utifrån mina förväntningar(de var höga), så blev det mycket bättre, eftersom jag trodde att det ska bli en del åverkan på insidan. Detta hade i så fall lett till tapetfix etc. Detta hände inte, utan arbetet gjordes noggrant och perfekt.
    Jag kan verkligen rekommendera Elitfönster och jag/vi är riktigt nöjda med arbetet och fönsterna.
    2021-02-25
    Fönster-monteringsarbetet fungerade utmärkt!
    Handtagen till fönstren var något försenade.
    Fönstren har en något mattare yta i jämförelse med vår gamla men i övrigt bra.
    Roligt att ni överlag är nöjda. Ja. Vi hade lite leverans problem pga coronan där ett tag men nu kör vi för fullt! Tyrone Wallin Tyrone Wallin
    2021-02-23
    Köpte altandörrar med sidofönster.
    Genomgående väldigt bra bemött, alltid snabb återkoppling.
    Jag förväntade mig en proffsig insats och upplever att allt levde upp till mina förhoppningar och förväntningar.
    Tack ! Hoppas sommaren kommer snart så ni kan njuta av den nya dubbeldörren! Tyrone Wallin Tyrone Wallin
    2021-02-22
    Jag köpte elitfönster på plats monterat och klart.
    Bemötandet var väldigt bra.
    Väldigt nöjd kund.
    Tack för kommentar! De snygga retrofönstren lyfter hela huset tycker jag, bra val! Tyrone Wallin Tyrone Wallin
    2021-02-22
    God service innan, under och efter arbetet.
    2021-02-22
    Både fönstret och installationen var till full belåtenhet
    Vad kul att ni är nöjda. Blev en bra och snygg lösning med det spröjsade 2 luft fönstret. Tyrone Wallin Tyrone Wallin