Elitfönster På Plats Varberg

Elitfönster På Plats Varberg

• BadgeThreeYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Varberg! Bor du i Falkenberg, Göteborg, Härryda, Kungsbacka, Mölndal eller Varberg? Är det dags att byta fönster eller dörrar? Då ska du höra kontakta din fönsterrådgivare som heter Tyrone Wallin. Han kan svara på alla frågor gällande byte av fönster och dörrar.

65 omdömen om Elitfönster På Plats Varberg

Sedan starten hos Reco 2020

Mikael O
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket bra projekterat och genomfört.

Sigurd G
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Tyrone Wallin var snabb på att assistera oss. Bokade snabbt in en besöks tid. Vid besöket gav han bra svar på våra frågor. Veckan efter bokade han in en tid för att återkomma med en snickare som gjorde mätningar. Beställningen hjälpte ha oss med. Kontaktade oss flera gånger vid leverans, montering och avslut. Vi kom väldigt bra överens med honom.

Niklas S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket bra service, trevligt bemötande, snabb återkoppling och mycket väl utfört arbete.

First-Name L
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Enkelhet och trevligt bemötande samt uppföljning

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet och förtroendet att få hjälpa er med fönsterbytet.

Marc T
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Seriöst och i tid. Bra processer från leverans av fönster till besiktning.

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet och förtroendet att få byta era fönster.

Gösta T
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

trevlig och lyhörd.Lätt att kommunicera med och resultatet blev bra. Bytte alla fönster i mtt radhus

Svar från Tyrone Wallin

Tack för förtroendet. Hoppas allt funkar bra nu med de nya cylindrarna.

Margareta A
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Trevlig, kunnig och bra kommunikation.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet och förtroendet att få byta era fönster.

Johan A
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket bra kundbemötande, lösningsorienterade samt effektiva och noggranna vid byte av fönster. Helnöjd!

Katarina M
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Väldigt bra. Allt va så tydligt, korrekt och flöt på efter önskemål.

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet. Lycka till med era framtidsplaner!

Patric J
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket trevligt bemötande och oerhört kompetent kille, precis en sådan person som man alltid vill ha som motpart. Kan verkligen rekommenderas

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet. Det blev ett lyft för huset. Inte minst ljud och energimässigt. Hoppas ni kommer vidare med övriga projekt.

Oskar K
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Proffsig, enkel, tydlig och snabb installation!

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet. Detta fönster kommer hålla när nästa storm drar in😊

Peter K
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Bytte 6 stora fönster. Väldigt smidigt med Elitfönster på plats. Bra bemötande och en trygg process hela vägen från beställning till slutfört projekt. Stor fördel att från beställning, leverans till montering och slutbesiktning ha Elitfönster som ansvarig, kändes riskfritt slm kund. Tyrone var kanonbra och väldigt serviceminded.

Rickard C
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Alltid nåbar och trevligt bemötande. Kompetent och serviceminded.

Ingrid S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Vi är mycket nöjda med kontakten med Tyrone Wallin. Han är kompetent, lösningsorienterad, trevlig och hjälpsam. Vi har bar positiva erfarenheter av honom. Vi har köpt två nya altandörrar till ett sommarhus från 1960-talet och de skulle efterlikna de som fanns tidigare, vilket har lyckats ganska bra.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Nu hoppas vi på en fin sommar så ni får använda dessa dörrar till uteplatsen☀️

Annika S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Byte av fönster. Trevligt och effektivt bemötande. Problem med att tänkta fönster slutat tillverkas löstes smidigt. Och allt flöt på enligt utlovad tidplan.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Lycka till med de nya fönstren och trevlig sommar ☀️

Stellan C
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Finns bara goda omdömen att framföra

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet och för förtroendet att leverera och genomföra ditt fönsterbyte. Trevlig sommar ☀️

Kristoffer E
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Genomgående jättebra, bra kommunikation och bra jobb

Leif S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Allt var mycket bra vi är mycket nöjda med bytet av våra dörrar och fönster

WILLIAM J
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Inte första gången vi anlitar Elitfönster på plats och Tyrone, väldigt nöjda varje gång! Funkar kalas och vi har inga som helst problem att, med varm hand, rekommendera honom till alla vi känner.

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet. Kul att ni är nöjda och extra kul med återkommande kunder. Lycka till med era kommande projekt!

Fredrik W
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket proffsig och kanonarbeten!

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet. Kul att ni blev nöjd med fönstren, trots lite krokig väg fram.😊

Björn E
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Tyrone har skött två fönsterinstallationer hos oss och båda gångerna mycket bra.

Svar från Tyrone Wallin

Hej Björn och tack för omdömet. Roligt att ni blev nöjda även denna gång. Riktigt kul när gamla kunder kommer tillbaka😊

Hans Erik N
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket bra o proffessionelt bemötande från beställning till slutförandet av de 12 fönstren som blev utbytta. Så här långt känner vi oss mycket nöjda med slutresultatet här i Veddige.

Åsa M
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Proffsigt snabbt och trevligt bemötande

Lars-Åke S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Vi blev bra bemötta fram till leveransen. Vi beställde hela paketet av Elitfönster på plats, 6 svarta fönster och 1 svart altandörr. Vid leverans var det största fönstret vitt istället för svart. Vid reklamation kunde eftermarknaden inte leverera nya svarta plåtar på 5 månader! Vid första leveransen av plåtar saknades 1 plåt och vid andra leveransen var plåtarna vita! Enl. uppgift tog Tyrone Wallin plåtarna till lackerare som lackerade om plåten annars hade vi fått vänta ytterligare en månad. Vi föreslår att Elitfönster kontrollerar leveransen FÖRE leverans till kunden för att undvika fel.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Ja, det gick lite troll i den aluminium profilen. Kul att ni ändå är nöja med projektet och era nya fönster till slut.

Helena J
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket proffsigt och trevligt bemötande! Vi är väldigt nöjda med våra fönster

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Kul att ni är nöjda med nya fönstren och altandörren.

Christer E
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Hygglig och serviceinriktad. Svarar snabbt om man undrar något. Mycket nöjda med Tyrone.

Tomas M
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Trevligt bemötande, tydliga besked och väl utfört arbete med byte av fem fönster i olika storlekar.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet och lycka till med kommande renovering av badrummet.

Mattias A
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Han var trevlig, hjälpsam, proffsig och kunnig.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Bara lite målning av utvändiga foder kvar för er nu. Lycka till!

Mats J
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

En person som ger ett bra första intryck. Kompetent och lätt att ha göra med.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Blev ett riktigt lyft med svarta fönster mot det röda teglet.

Klas S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Kunnig, hjälpsam, trevlig. Han var snabb tillbaka med svar på en frågeställning.

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet. Hoppas ni ska vara nöjda med de nya fönstren och den blå dörren. Snyggt!

Lolou S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Tyrone Wallin är mycket serviceminded och arbetar skickligt och snabbt. Altandörren han satte in har blivit ett lyft för rummet och gett en känsla av att vara närmre trädgården. Det är proffsigt gjort och jag är mycket nöjd.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet Lolou. Blev ju riktigt bra med mer glas på din nya dubbeldörr. Hoppas katten trivs med sin nya ingång.

Pernilla B
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Trevligt bemötande i alla lägen. God tillgänglighet.

Svar från Tyrone Wallin

Hej och tack för omdömet. Roligt att vi till slut kunde leverera hos dig och att du blev nöjd. Lycka till med nya fönstren!

Ulf S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Snabb, duktig och trevlig. Håller vad han lovar. Mycket proffesionell i sitt bemötande

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Kul att ni blev så nöjda med första altandörren så det blev flera. Vh Tyrone , Ellitfönster På Plats

Dennis L
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Jag gjorde en intresseanmälan till Elitfönster på plats via nätet efter att ha sett en annons. Responsen från TW var snabb och ett kostnadsfritt hembesök bokades och genomfördes. Efter en genomgång av vad som behövdes (fönster x 3, altandörr x 1, + montage) skickades en offert ut av företaget/TW. Då vi plötsligt insåg att vi behövde komplettera med ytterligare varor (ytterdörr x 1) löstes detta utan problem. Snickare bokades och monteringen skedde på av oss föreslagen tid. I samband med montering upptäckte snickarna skador...

Johan P
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Tyrone är grym, väldigt hjälpsam och har genom hela processen kommit med bra förslag!

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet! Ja, fönstren blev sista pusselbiten på eran stora renoveringsresa. Kul att ni valde fönster som passar så bra med husets stil.

Jonas F
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Proffsig och väldigt kunnig mån om att kund får de dom vill

Elisabeth K
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Fönsterbyten fungerade bra och blev klart i utlovad tid. Resultatet blev över förväntan och jag känner mig nöjd.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Gillar ditt vågade val av det stora 3-luft fönstret😊 Blev toppen👌🏻

Maria Å
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Trevlig bemötande och svarar snabbt på frågor vid sms och email.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Ni fick ett härligt ljusinsläpp med helglasade dubbeldörren och det stora fönstret till golv. Bra val!

Wassim H

proffs snabbt duktig trevligt så man kan säga jobb till 100 procent

Erik C
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Vi köpte ett 20-tal nya fönster till villan. Tyrone var snabb med att svara på vår offertförfrågan och gav ett kunnigt intryck från start till mål. Vi kan rekommendera både Tyrone och Elitfönster på Plats!

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Det blev ett bra resultat. Hoppas även altanbygget löper på bra🌞

Håkan G
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Uppfyllde alla våra förväntningar.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Ni gjorde ett bra val av fönster och dörrar. Hoppas ni hittade nån lösning på fönsterbrädorna.

Peter N
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket proffsigt och bra från början till slut. Fönsterbytet gick smidigt och Tyrone tog hand om frågor och problem som kom under tiden. Jag fick tid att fixa det vi kom överens om att jag skulle göra utan att stressa.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Kul att ni blev nöjda. Hoppas ni får upp era jalusier strax oxå.

Oscar E
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket bra bemötande och väl utfört arbete.

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet och hoppas altandörren används flitigt i sommar🌞

Jan-olov C
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Mycket bra. De motsvarade våra förväntningar och höll vad dom sa . Dom var snabba och noggranna. Vi köpte 3 st fönster med montering.

Linda Ö
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Bra kommunikation och bemötande. Snyggt och smidigt resultat

Patrik F
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Utmärkt sakkunnig och service minded. Svarar på samtliga frågor och ged adekvsta svar. Mycket nöjd av utfört arbete.

Anna P

Utmärkt bemötande, proffsig, noggrann

Svar från Tyrone Wallin

Tack så mycket för omdömet🙏🏻 Huset växte verkligen med de svarta spröjsade fönstren.

Bengt S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Vi blev väl bemötta och fick svar på de frågor vi hade. Vi förväntade oss ett perfekt jobb i samband med fönstebytet och det fick vi. Allt har fungerat till belåtenhet

Lasse S
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Min erfarenhet och mitt omdöme om Tyrone Wallin? Är det verkligen det ni vill veta? Handlar det inte om en helhetsbedömning av fönsterköp och montering? Jag är mycket nöjd!

Svar från Tyrone Wallin

Hej Lasse. Vad roligt att ni är nöjd, tack för omdömet. Via reco har man möjlighet att lämna omdöme baserat på mig som säljare så jag har möjlighet att utvecklas genom kunds ögon. Går självklart bra att även lyfta hela upplevelsen där jag förhoppningsvis är en del av den. Ha de gott!

Peter H
Skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg

Vi har bytt ut runt 25 fönster + några dörrar i huset med hjälp av Tyrone Wallin. Vi började för nåt år sedan och pratade med flera olika fönstertillverkare och installatörer. Vi fastnade tillslut för Tyrone Wallin eftersom han kändes som han hade kunskapen och erfarenheten och var lätt att ha att göra med. Efter genomgång av installationen hittade vi ett litet fel på ett av fönstren och då såg han till att det blev utbytt. Vi är väldigt nöjda med Tyrone Wallin!

Svar från Tyrone Wallin

Tack för omdömet. Hoppas det nya glaset blev bra.