Tyrone Wallin

Tyrone Wallin

Läs vad 13 Läs vad Tyrone Wallin

• 2021-07-22
    Helt fantastiskt arbete. Snabbt och snyggt jobbat.
    Det känns som att vi fått ett nytt hus.
    Vi har inget att anmärka på.
    Tack för omdömet. Ja, det blev ett lyft för huset både in och utvändigt. Tack för den goda honungen🙏🏻 Tyrone Wallin
  • 2021-07-08
    Trevligt bemötande. Kort leveranstid. Snabbt montage.

Upptäckta kvalitetsproblem avhjälptes mycket snabbt och proffsigt av Tyrone.
    Tack för omdömet! Ja nu har ni underhållsfria Elitfönster i hela huset efter vårat andra montage hos er. Tack för förtroendet. Ha en fin sommar! Tyrone Wallin
  • 2021-07-03
    Personlig service. Intresserad av oss som kunder.
    Tack för omdömet. Fint med ett så stort runt fönster👌🏻 Trevlig sommar! Tyrone Wallin
  • 2021-06-23
    Allt gick som vi hade kommit överens om, vi är supernöjda med Tyrrone och Elitfönster .
    Tack för omdömet🙏🏻 Kul att höra! Lycka till med era nya underhållsfria fönster. Trevlig sommar🌞 Tyrone Wallin
  • 2021-06-23
    Allt var så bra.., så proffsigt!

Vi blev omhändertagna och rådgivna hur vi skulle göra på ett väldigt bra och rimligt sätt..., kände inte oss lurade eller påsålda massa onödigheter..
    Företaget motsvarade verkligen förväntningarna, allt gick väldigt smidigt!
    Vi bytt fönster och altandörrar i stort sätt hela huset, samt att vi lät allt bli installerat.
    Tack för omdömet. Kul att ni är nöjda och det blev ju väldigt snyggt med svarta fönster! Trevlig sommar🌞 Tyrone Wallin
  • 2021-05-29
    Vi installerade Elitfönster genom Tyrone Wallin och upplevde att vi fick god och saklig information om produkterna .T W visade stor lyhördhet för våra önskemål samtidigt som han gav adekvata råd.
    Bra info om produkterna med god dokumentation.
    Vi upplever att arbetet blev noggrant utfört och Tyrone Wallin visade ett mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Vi kan varmt rekommendera Elitfönster På Plats Varberg.
    Hej Sigvard och tack för omdömet. Det blev en stor skillnad med de vita fönstren. Mkt trevligt👌🏻 Hoppas du får användning av dina vädringsluckor 😊 Tyrone Wallin
  • 2021-05-20
    Beställt fönster + ytterdörr.
    Snabbt och bra förarbete med mätning osv. Stort plus att diplomatdörr gick att beställa från samma leverantör och att montering av digitalt lås kunde ombesörjas.
    Tyrone har alltid varit snabb och proffsig i kommunikationen och levererat enligt överenskommelse. Jag är mycket nöjd.
    Tack för förtroendet att få leverera till er.. Nu kommer snart även eran persienn ni beställde, hoppas även solen kommer då🌞 Tyrone Wallin
  • 2021-03-31
    Jag köpte fönster med montage. Jag blev väldigt väl bemött av Tyronne som skötte allt med försäljning, offert, hembesök och montage. Utifrån mina förväntningar(de var höga), så blev det mycket bättre, eftersom jag trodde att det ska bli en del åverkan på insidan. Detta hade i så fall lett till tapetfix etc. Detta hände inte, utan arbetet gjordes noggrant och perfekt.
    Jag kan verkligen rekommendera Elitfönster och jag/vi är riktigt nöjda med arbetet och fönsterna.
  • 2021-02-25
    Fönster-monteringsarbetet fungerade utmärkt!
    Handtagen till fönstren var något försenade.
    Fönstren har en något mattare yta i jämförelse med vår gamla men i övrigt bra.
    Roligt att ni överlag är nöjda. Ja. Vi hade lite leverans problem pga coronan där ett tag men nu kör vi för fullt! Tyrone Wallin Tyrone Wallin
  • 2021-02-23
    Köpte altandörrar med sidofönster.
    Genomgående väldigt bra bemött, alltid snabb återkoppling.
    Jag förväntade mig en proffsig insats och upplever att allt levde upp till mina förhoppningar och förväntningar.
    Tack ! Hoppas sommaren kommer snart så ni kan njuta av den nya dubbeldörren! Tyrone Wallin Tyrone Wallin