Läs vad 31 Läs vad Tyrone Wallin

2022-09-15 Verifierad kund
    Jag gjorde en intresseanmälan till Elitfönster på plats via nätet efter att ha sett en annons. Responsen från TW var snabb och ett kostnadsfritt hembesök bokades och genomfördes. Efter en genomgång av vad som behövdes (fönster x 3, altandörr x 1, + montage) skickades en offert ut av företaget/TW. Då vi plötsligt insåg att vi behövde komplettera med ytterligare varor (ytterdörr x 1) löstes detta utan problem. Snickare bokades och monteringen skedde på av oss föreslagen tid. I samband med montering upptäckte snickarna skador på altandörr + tröskel, vilket omgående reklamerades av TW (pågående ärende). TW har genom hela processen varit tillgänlig via mail och SMS. Vi är mycket nöjda med företaget och TW, och kan utan tvekan rekommendera dem.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Tyrone är grym, väldigt hjälpsam och har genom hela processen kommit med bra förslag!
    Tack för omdömet!
    Ja, fönstren blev sista pusselbiten på eran stora renoveringsresa. Kul att ni valde fönster som passar så bra med husets stil.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Proffsig och väldigt kunnig mån om att kund får de dom vill
    2022-06-29 Verifierad kund
    Fönsterbyten fungerade bra och blev klart i utlovad tid. Resultatet blev över förväntan och jag känner mig nöjd.
    Tack för omdömet.
    Gillar ditt vågade val av det stora 3-luft fönstret😊
    Blev toppen👌🏻
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och svarar snabbt på frågor vid sms och email.
    Tack för omdömet. Ni fick ett härligt ljusinsläpp med helglasade dubbeldörren och det stora fönstret till golv. Bra val! Tyrone Wallin
  • Wassim H
    skrev om Tyrone Wallin en del av Elitfönster På Plats Varberg
    2022-05-27 Verifierad kund
    proffs snabbt duktig trevligt så man kan säga jobb till 100 procent
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi köpte ett 20-tal nya fönster till villan. Tyrone var snabb med att svara på vår offertförfrågan och gav ett kunnigt intryck från start till mål. Vi kan rekommendera både Tyrone och Elitfönster på Plats!
    Tack för omdömet. Det blev ett bra resultat. Hoppas även altanbygget löper på bra🌞 Tyrone Wallin
    2022-04-24 Verifierad kund
    Uppfyllde alla våra förväntningar.
    Tack för omdömet. Ni gjorde ett bra val av fönster och dörrar. Hoppas ni hittade nån lösning på fönsterbrädorna. Tyrone Wallin
    2022-04-24 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och bra från början till slut. Fönsterbytet gick smidigt och Tyrone tog hand om frågor och problem som kom under tiden.
    Jag fick tid att fixa det vi kom överens om att jag skulle göra utan att stressa.
    Tack för omdömet. Kul att ni blev nöjda.
    Hoppas ni får upp era jalusier strax oxå.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete.
    Tack för omdömet och hoppas altandörren används flitigt i sommar🌞 Tyrone Wallin