Elitfönster På Plats Sollentuna

Elitfönster På Plats Sollentuna

• BadgeSixYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Sollentuna! Bor du i Bromma, Danderyd, Hässelby, Lidingö, Sollentuna, Solna, Spånga, Sundbyberg, Täby, Vallentuna, Vaxholm, Vällingby, Österåker.? Tveka då inte att kontakta Gustav som är kontaktperson. Han hjälper dig att välja fönster, dörrar och tillbehör - och att skräddarsy dem specifikt...

160 omdömen om Elitfönster På Plats Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2019

Bertil E
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Seriös och hjälpsam, serviceinriktad.

Jamil A
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Jag hade kontakt med flera olika fönster leverantörer men med Gustav kände vi oss direkt trygga och valet blev enkelt,han förstod direkt våra önskemål och hans expertis hjälpte oss att nå dit. Rekommenderar verkligen Gustav Sandlund om ni funderar på ett fönsterbyte.

Örjan W
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket trevlig och kompetent säljare. All leverans och utförande snyggt och i tid. Gustav svarar alltid om man han frågor. Bytte till Elitfönster för alla fönster i huset. Kvaliteten på fönstren är imponerande, det är varmare och tystare i huset. Rekommenderas !

Anna N

Fantastiskt bra! Vi är supernöjda

Thomas W
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande från ”start till mål”. Vi är nöjda och återkommer säkert vid nästa fönsterbyte 🤩

Leif N
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Bra på återkoppling, besökte oss två gånger för att verkligen säkra allt skulle fungera. Gav ett bra, pålitligt intryck, kan rekommendera honom

Per A
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustav ger bra återkoppling på frågor och synpunkter. Hålller utlovade tider för både möten och leveranser. Gustav har god kundförståelse och fokuserar stort på kundnöjdhet. Köpte fönster och fick bra vägledning från första möte till avslut.

Johan G

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Peter N
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustaf besökte oss för att offerera två nya ytterdörrar från Elitfönster. Otroligt professionell och verkligen påläst. Väldigt tydlig om processen hur leverans och montering skulle gå till. Blev affär och vi är väldigt nöjda med våra fina dörrar. Guldstjärna !

Monica L
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Toppen! All information för fönsterbjte var rätt till 99% den 1% som fattas var att en spärr saknades på stora fönstret?

Pontus A
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Hjälpt till två ggr nu och bägge gånger har det gått utmärkt

Rose-Marie L
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Han var lugn o tog sig tid att förklara Det blev många samtal men han hade allt tid Jag fick stort förtroende för honom Köpte 6 fönster och 1 altandörr

Oskar N
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Jag har haft kontakt med Gustaf flera gånger. Man blir glad av att möta honom varje gång. Sist vi bytte fönster med Gustaf hade jag lite synpunkter på montörerna. Denna gång så hade Gustaf ordnat det fantastiskt bra med balkongdörr och fönsterbytet.

Hans S
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Tack Gustav Sandlund! VI är mycket nöjda på alla sätt!Allt fungerade perfekt! ( Nytt sovrumsfönster)

Erik D
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Hej Superbra fönsterbyte från offert till installation. Allt har funkat väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda med både processen och resultatet. En stor eloge till de proffsiga montörerna som var väldigt duktiga på sitt jobb men även duktiga på att kommunicera och berätta om varje steg i processen. Några exempel: Väldigt informativt och pedagogisk införsäljning Leverans av material funkade utan problem Installationen var väldigt bra utförd med hög kvalitet i detaljerna. Väldigt bra bemötande av montörerna och...

Ingrid L
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket trevlig, vänlig, yrkeskunnig och noggrann.

Malin D
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Smidig och snabb kommunikation, proffsigt genomfört i alla steg.

Olle N

Proffesionell, lyhörd, lösningsorienterad.

Kim J
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Kunnig och trevlig. Gav ett förtroendeingivande intryck vid genomgång av vår beställning. Han hade bra förbättringsförslag. Det uppföljande samtalet efter installationen var uppskattat.

Peter W
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Snabb och kreativ att finna lösningar

Stefan L
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Professionell och hjälpsam genom hela processen. Har bara superlativ för hela Elitfönster teamet. Personligt bemötande och togs sig tid för mig som kund. Hela fönsterbytet överträffade alla mina förväntningar.

Tom L
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Proffsigt och oväntat smidigt. Gustaf med team gjorde ett toppenjobb med allt från offert till installation. Vi är så nöjda med våra nya fönster!

Caap &
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustav är proffsig, korrekt, noga och trevlig. Jag har redan rekommenderat Elitfönster till flera kunder tackvara Gustavs proffsiga sätt. /Åsa

Anna Kristina H
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande allt fungerade perfekt.

Svar från Gustav Sandlund

Tack så mycket, det blev väldigt fint lika bra som hos din granne. Och draghandtaget blev supersnyggt när det kom på plats.

Saad Naveed A
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Hjälpsam i hela processen. Snabbt svar om frågor och allt.

Marie H
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Kompetent och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på, snabb på återkoppling. Förväntade mig det bemötande vi fick, gjorde koll av fler företag men valde Elitfönster. Vi är jättenöjda, vi bytte ut 3 st gamla bröstade altandörrar mot nya med helglas, supersnygga. Rekommenderar varmt Gustaf och Elitfönster.

Nils K
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Elitfönsters representant var kunnig och tillmötesgående. Dessutom tyckte vi att han var en trevlig person.

Svar från Gustav Sandlund

Tack Nils och tack för att jag fick hjälpa er med ert fönsterbyte.

Janne R
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Lätt att göra affärer med. Vi fick en ny dörr monterad enligt önskemål.

Svar från Gustav Sandlund

Tack för ditt omdöme, det är alltid kul med återkommande kunder.

Catharina O
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Supertrevlig och proffsig. Gick igenom allt och gav bra info.

Svar från Gustav Sandlund

Tack för ditt omdöme, och för att vi fick förtroendet att byta fler fönster i ert hus.

Annika V
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket trevlig, duktig och trovärdig säljare. Tydlig i beskrivning av material samt vilka olika alternativ som finns samt fördelar för respektive fönster/tillbehörs-val. Leverans skedde enligt den tidplan som Gustaf presenterade.

Maja T
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustav är kunnig, hjälpsam och snabb med att svara på frågor.

Jan T
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket duktig och kompetent person. Bra och snabb återkoppling. Kan rekommenderas vid fönster och dörrbyte .

Janne I
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vi beställde 3 fönster, ytterdörr samt altandörr allt monterat o klart på 8tim! Jag var lite orolig över att det gick så fort men det var högsta kvalitet på jobbet! Otroligt skickliga snickare! Städade ur och lämnade snyggt. Rekommenderas starkt!

Svar från Gustav Sandlund

Tack för ditt omdöme, ibland flyter allt på väldigt bra och det är kul :) Tack för ert förtroende, också kul hjälpa någon som bor så nära vårt Showroom.

Lena Å
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Då ett av fönstren var skadat när det kom, så är bytet inte färdigt ännu. Vi har inte fått återkoppling om när det kan tänkas bli färdigt och det tycker jag är trist. Annars har det fungerat bra med det som är färdigt.

Svar från Gustaf Wall

Hej Lena, Tråkigt att du känner så. Jag har stämt av er nya karm och den är klar i fabrik den 15/02 24. Så allt är på banan. Robert på service kommer kontakta er när den kommit ut för boka in tiden för bytet. Vi jobbar även med att ta fram en lösning där våra kunder ska kunna följa ärenden så det är på gång. Men ska se över mina rutiner kring detta. Tack för feedback . :)

Michael B
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevlig och kunnig! Köpt fönster tidigare och har varit väldigt nöjd så därför kontakta jag Gustav igen. Det vart lika bra denna gången, håller tiden för leverans och bra montering! Kan verkligen rekommendera Gustav och Elitfönster!

Svar från Gustav Sandlund

Hej, tack så mycket och vad kul att få hjälpa er igen. Ni får ha en fin sommar i eran MX5:a :)

Christer C
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande, sakligt och bra rådgivande.

Martin Ö
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Väldigt kundorienterad och återkopplar alltid i tid.

Svar från Gustav Sandlund

Hej Martin, tack för ditt omdöme. Och tack för att jag fick förtroende igen att sälja till ert Bastprojekt på landet. Blev ju riktigt bra. Ha en fin sommar. / Gustav

Jakob H
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Supertrevlig säljare och allt som lovades hölls till punkt och pricka. Kan verkligen rekommendera.

Parviz F
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustaf är duktig på sitt jobb och han tar sitt uppdrag på allvar. Jag är mjöd med hans service….

Magnus E
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Proffsigt och trevligt, bra kunskap. Bra kvalitet på fönster, själva arbetet med fönsterbytet gick över förväntan ! Bra städat efteråt.

Ingela J
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Glad och trevlig. Svarade snabbt på mejl. Vi är nöjda med våra nya fönster!

Fredrik E
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Bra dialog och planering. Håller utlovade tider och ett väl utfört arbete.

Petter Z
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vänlig, tillmötesgående. Snabb på att återkoppla. Tillitsfull.

Eric G
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande, bra leverans och snabb rättning av små misstag

Johan J
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Bra kompetent och service minded

Gunilla H
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustav är mkt förtroendeingivande. Rak o tydlig, informerade om allt. Allt vi kom överens om har följts till punkt o pricka. Mkt sympatisk kille. Nu när fönstren är på plats har han följt upp att vi är nöjda med allt.

Magnus K
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande kombinerat med stort kunnande. Lyssnade på behovet och tog fram ett förslag som motsvarade förväntningarna. Höll oss uppdaterade och allt levererades i tid och enligt avtal. Kommer få fler beställningar i framtiden!

Lars C
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket trevlig och pålitlig person

Angelica B
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket professionell, noggrann och trevlig. Levererade helt enligt vad han lovat.

David L
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Det var enkelt att förstå processen från beställning till montering. Det enda jag hade önskat lite bättre är om man fått se ngt exempel på hur fönstret skulle se ut men det kunde vi få en hyfsad bild på hemsidan, så ingen stor grej. Från första hembesöket till den väldigt proffsiga monteringen var vi supernöjda med hela upplevelsen! Nästa gång vi ska byta fönster vet vi vart vi ska vända oss.