Gustav Sandlund

Gustav Sandlund

Gustav är norrlänningen som flyttade till storstan och dedikerade sig till att leverera en kundupplevelse av högsta klass. Gustavs filosofi är att behandla sina kunder som han själv vill bli behandlad som köpande kund, det innebär förutom god rådgivning att man alltid återkopplar såväl via mail som telefon så snabbt som möjligt.
Med över 600 levererade fönsterbyten så är Gustav en av de mest erfarna medarbetarna på Elitfönster På Plats.

102 omdömen om Gustav Sandlund

Sedan starten hos Reco 2019
Pontus A

Hjälpt till två ggr nu och bägge gånger har det gått utmärkt

Rose-Marie L

Han var lugn o tog sig tid att förklara Det blev många samtal men han hade allt tid Jag fick stort förtroende för honom Köpte 6 fönster och 1 altandörr

Hans S

Tack Gustav Sandlund! VI är mycket nöjda på alla sätt!Allt fungerade perfekt! ( Nytt sovrumsfönster)

Erik D

Hej Superbra fönsterbyte från offert till installation. Allt har funkat väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda med både processen och resultatet. En stor eloge till de proffsiga montörerna som var väldigt duktiga på sitt jobb men även duktiga på att kommunicera och berätta om varje steg i processen. Några exempel: Väldigt informativt och pedagogisk införsäljning Leverans av material funkade utan problem Installationen var väldigt bra utförd med hög kvalitet i detaljerna. Väldigt bra bemötande av montörerna och...

Ingrid L

Mycket trevlig, vänlig, yrkeskunnig och noggrann.

Malin D

Smidig och snabb kommunikation, proffsigt genomfört i alla steg.

Kim J
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Kunnig och trevlig. Gav ett förtroendeingivande intryck vid genomgång av vår beställning. Han hade bra förbättringsförslag. Det uppföljande samtalet efter installationen var uppskattat.

Caap &

Gustav är proffsig, korrekt, noga och trevlig. Jag har redan rekommenderat Elitfönster till flera kunder tackvara Gustavs proffsiga sätt. /Åsa

Anna Kristina H

Trevligt bemötande allt fungerade perfekt.

Svar från Gustav Sandlund

Tack så mycket, det blev väldigt fint lika bra som hos din granne. Och draghandtaget blev supersnyggt när det kom på plats.

Nils K

Elitfönsters representant var kunnig och tillmötesgående. Dessutom tyckte vi att han var en trevlig person.

Svar från Gustav Sandlund

Tack Nils och tack för att jag fick hjälpa er med ert fönsterbyte.