Gustav Sandlund

Gustav Sandlund

Gustav är norrlänningen som flyttade till storstan och dedikerade sig till att leverera en kundupplevelse av högsta klass. Gustavs filosofi är att behandla sina kunder som han själv vill bli behandlad som köpande kund, det innebär förutom god rådgivning att man alltid återkopplar såväl via mail som telefon så snabbt som möjligt.
Med över 600 levererade fönsterbyten så är Gustav en av de mest erfarna medarbetarna på Elitfönster På Plats.

93 omdömen om Gustav Sandlund

Sedan starten hos Reco 2019
Nils K

Elitfönsters representant var kunnig och tillmötesgående. Dessutom tyckte vi att han var en trevlig person.

Janne R

Lätt att göra affärer med. Vi fick en ny dörr monterad enligt önskemål.

Catharina O

Supertrevlig och proffsig. Gick igenom allt och gav bra info.

Maja T

Gustav är kunnig, hjälpsam och snabb med att svara på frågor.

Janne I

Vi beställde 3 fönster, ytterdörr samt altandörr allt monterat o klart på 8tim! Jag var lite orolig över att det gick så fort men det var högsta kvalitet på jobbet! Otroligt skickliga snickare! Städade ur och lämnade snyggt. Rekommenderas starkt!

Michael B

Trevlig och kunnig! Köpt fönster tidigare och har varit väldigt nöjd så därför kontakta jag Gustav igen. Det vart lika bra denna gången, håller tiden för leverans och bra montering! Kan verkligen rekommendera Gustav och Elitfönster!

Christer C

Trevligt bemötande, sakligt och bra rådgivande.

Martin Ö

Väldigt kundorienterad och återkopplar alltid i tid.

Fredrik E

Bra dialog och planering. Håller utlovade tider och ett väl utfört arbete.

Johan J

Bra kompetent och service minded