Gustaf Wall

Gustaf Wall

43 omdömen om Gustaf Wall

Saad Naveed A

Hjälpsam i hela processen. Snabbt svar om frågor och allt.

Marie H

Kompetent och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på, snabb på återkoppling. Förväntade mig det bemötande vi fick, gjorde koll av fler företag men valde Elitfönster. Vi är jättenöjda, vi bytte ut 3 st gamla bröstade altandörrar mot nya med helglas, supersnygga. Rekommenderar varmt Gustaf och Elitfönster.

Annika V

Mycket trevlig, duktig och trovärdig säljare. Tydlig i beskrivning av material samt vilka olika alternativ som finns samt fördelar för respektive fönster/tillbehörs-val. Leverans skedde enligt den tidplan som Gustaf presenterade.

Jan T

Mycket duktig och kompetent person. Bra och snabb återkoppling. Kan rekommenderas vid fönster och dörrbyte .

Lena

Då ett av fönstren var skadat när det kom, så är bytet inte färdigt ännu. Vi har inte fått återkoppling om när det kan tänkas bli färdigt och det tycker jag är trist. Annars har det fungerat bra med det som är färdigt.

Svar från Gustaf Wall

Hej Lena, Tråkigt att du känner så. Jag har stämt av er nya karm och den är klar i fabrik den 15/02 24. Så allt är på banan. Robert på service kommer kontakta er när den kommit ut för boka in tiden för bytet. Vi jobbar även med att ta fram en lösning där våra kunder ska kunna följa ärenden så det är på gång. Men ska se över mina rutiner kring detta. Tack för feedback . :)

Jakob H

Supertrevlig säljare och allt som lovades hölls till punkt och pricka. Kan verkligen rekommendera.

Parviz F

Gustaf är duktig på sitt jobb och han tar sitt uppdrag på allvar. Jag är mjöd med hans service….

Magnus E

Proffsigt och trevligt, bra kunskap. Bra kvalitet på fönster, själva arbetet med fönsterbytet gick över förväntan ! Bra städat efteråt.

Ingela J

Glad och trevlig. Svarade snabbt på mejl. Vi är nöjda med våra nya fönster!

Petter Z

Vänlig, tillmötesgående. Snabb på att återkoppla. Tillitsfull.