Gustaf Wall

Gustaf Wall

48 omdömen om Gustaf Wall

Sedan starten hos Reco 2022
Oskar N

Jag har haft kontakt med Gustaf flera gånger. Man blir glad av att möta honom varje gång. Sist vi bytte fönster med Gustaf hade jag lite synpunkter på montörerna. Denna gång så hade Gustaf ordnat det fantastiskt bra med balkongdörr och fönsterbytet.

Olle N

Proffesionell, lyhörd, lösningsorienterad.

Peter W

Snabb och kreativ att finna lösningar

Stefan L

Professionell och hjälpsam genom hela processen. Har bara superlativ för hela Elitfönster teamet. Personligt bemötande och togs sig tid för mig som kund. Hela fönsterbytet överträffade alla mina förväntningar.

Tom L

Proffsigt och oväntat smidigt. Gustaf med team gjorde ett toppenjobb med allt från offert till installation. Vi är så nöjda med våra nya fönster!

Saad Naveed A

Hjälpsam i hela processen. Snabbt svar om frågor och allt.

Marie H

Kompetent och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på, snabb på återkoppling. Förväntade mig det bemötande vi fick, gjorde koll av fler företag men valde Elitfönster. Vi är jättenöjda, vi bytte ut 3 st gamla bröstade altandörrar mot nya med helglas, supersnygga. Rekommenderar varmt Gustaf och Elitfönster.

Annika V

Mycket trevlig, duktig och trovärdig säljare. Tydlig i beskrivning av material samt vilka olika alternativ som finns samt fördelar för respektive fönster/tillbehörs-val. Leverans skedde enligt den tidplan som Gustaf presenterade.

Jan T

Mycket duktig och kompetent person. Bra och snabb återkoppling. Kan rekommenderas vid fönster och dörrbyte .

Lena Å

Då ett av fönstren var skadat när det kom, så är bytet inte färdigt ännu. Vi har inte fått återkoppling om när det kan tänkas bli färdigt och det tycker jag är trist. Annars har det fungerat bra med det som är färdigt.

Svar från Gustaf Wall

Hej Lena, Tråkigt att du känner så. Jag har stämt av er nya karm och den är klar i fabrik den 15/02 24. Så allt är på banan. Robert på service kommer kontakta er när den kommit ut för boka in tiden för bytet. Vi jobbar även med att ta fram en lösning där våra kunder ska kunna följa ärenden så det är på gång. Men ska se över mina rutiner kring detta. Tack för feedback . :)