Nichlas Finnman

Nichlas Finnman

62 omdömen om Nichlas Finnman

Sedan starten hos Reco 2020
Ann-Charlotte A

Jag upplever Nichlas som en kunnig och lösningsorienterad person. Lätt att få kontakt med Vi köpte en ytterdörr som vi är väldigt nöjda med

Kjell S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

hitills har allt fungerat mycket bra

Malin H
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Mycket bra bemötande och proffsigt arbete. Vi är mycket nöjda med våra nya fönster.

Inger L
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Utmärkt bemötande! Företaget har levt upp till mina förväntningar och levererat utan förseningar mina fönster på plats!

Svar från Nichlas Finnman

Stort tack Inger. Snyggt med nya träfönster.

Jaana S
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Engagerad och lite glömsk ,................................. . ................................

Svar från Nichlas Finnman

Tack för ert betyg. Vi har haft förmånen att montera 19 enheter hos er. En blandning av fasta, utåtgående och inåtgående produkter. Vi har också tagit upp hål för montage utav dubbeldörr. Alla storlekar stämmer, allt är rätt hängt och perfekt linjerat. Det som saknades var EN fönsterbänk som nu också är åtgärdad. Vet inte om det gör mig glömsk eller bara mänsklig men jag hoppas ni nu njuter utav era nya fönster och dörrar.

Thomas S

Bra och tydlig inget onödigt sälj snack kunnig återkom när jag undrade över något

Svar från Nichlas Finnman

Stort tack Thomas. Tack för ett gott samarbete.

Maria U
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Lätt att få kontakt med, bra kommunikation och tydlig offert. Och fint resultat!

Alexander S

Tydlig och extremt smidig process. Vi beställde 3 altandörrar med montage. Jättenöjda med slutresultatet!

Johan P
Skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats Huddinge

Bra kvalitet på installationen. Bättre beskrivning av färgåtergivning hade önskats.

Svar från Nichlas Finnman

Montaget blev verkligen bra. Tråkigt att färgen ni valde inte levde upp till era förväntningar.

Maria A

Tydlighet. Bra kommunikation. Snabba svar vid frågor

Svar från Nichlas Finnman

Stort tack Maria. Snyggt med ny ytterdörr.