Martin Schubert

91 omdömen om Martin Schubert

Sedan starten hos Reco 2020
Siv L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin, kunnig och trevlig. Vi mycket nöjda med fönsterbytet.

Daniel K
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Mycket bra service och tydligt engagemang för oss som kunder och vår upplevelse av ett gott köp.

Lotta L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Bra rakt igenom, från första kontakten till färdigt arbete.

Inger J
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevlig och positiv säljare. Jag hade mycket höga förväntningar. Mycket duktiga och trevliga montörer som verkligen kan sin sak. Snabba och effektiva. Leveransen fungerade bra och bortforsling också. Jag är mycket nöjd med resultatet. Fönsterna är jättefina. Det enda som jag inte riktigt är nöjd med är att jag fått provisoriska fönsterbleck som inte är godkända. Saknar putskant. Jag köpte nya fönster till hela huset. 25 st av varierande storlek, 1 altandörr och två ytterdörrar.

Gudrun N
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Mycket bra bemötande o allt fungerade som utlovat. Vi är mycket nöjda

Ulf & Renate T

Martin Schubert har varit lyhörd för våra krav och lätt att få tag på. Han inger och bygger förtroende på ett sätt så att vi nu känner oss trygga med våra nya fönster.

Lennart H
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevlig, kunnig, leverans av svar på frågor snabbt och proffsigt vid köp av ny ytterdörr och altandörr

Johanna O
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin gav oss ett trevligt bemötande och riktigt bra tips & råd! Elitfönster levererade och monterade en verkligen fin produkt (10 nya fönster, fasta & öppningsbara) och var lyhörda för våra önskemål. Hela processen var smidig och vi är verkligen nöjda med resultatet.

Britt-marie L

Martin är väldigt serviceminded och man känner sig trygg i all kontakt med honom.

Anita Ö
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Professionellt bemötande och allt har fungerat smidigt. Efterkontroll var bra och bra med helhetslösning där allt inkluderas.