Martin Schubert

106 omdömen om Martin Schubert

Sedan starten hos Reco 2020
Erik D
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Ofta ("alltid") tillgänglig på telefon, ringer tillbaka inom kort om han inte kan svara när man ringer, alltid rak och tydlig information och bra på att svara på alla möjliga frågor. Trevlig att ha att göra med för att diskutera och välja bästa lösningen för våra behov. Sist men inte minst, ett allmänt trevligt intryck.

Anna E
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Supertrevlig och lätt att ha och göra med. Återkopplade snabbt vid frågor.

Torbjörn A

Jag upplevde Martin som trevlig och bemötande. Jag hade väl inga förväntningar innan vi anlitade Martin och Elitfönster.,då det var första kontakten med dem. Men som sagt, allt gick smidigt och bra så jag är nöjd. 😃👍Vi bytte ut tre fönster på ovanvåningen i huset.

Lars P
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Efter min förfrågan på Elitfönster på plats så blev jag nästan direkt kontaktad av Martin för ett första möte. Martin är väldigt kunnig och förstod på ett mycket bra sätt vad vi ville ha och kunde på ett bra sätt rekommendera vad vi kunde göra. Jag fick ett mycker bra bemötande och fick också en bra offert på mitt fönsterbyte. Själva montaget var mycket bra och de som utförde montaget var väldigt kunniga.

?
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Beställde nya fönster till norrsidan på vårt hus via Elitfönster på plats. Stora saker och absolut inga standardmått. Blev ett litet fel på ett av fönsterna men det löstes utan problem med en ny beställning. Installationen utfördes proffsigt så kan varmt rekommendera såväl Martin som Elitfönster på plats. Martin höll ihop hela projektet så väldigt bekvämt.

Kristin O
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Toppen! Bra kommunikation och mycket snyggt arbete

Benny P
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Mycket trevligt och bra erfarenheter av honom och hans team.

Anita O
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Jag är mycket nöjd med bemötande och utförande.

Sean M
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin was very polite and honest. Great customer service and happy to adapt to any changes required. He always delivered on his promises and is a great professional.

Johan B
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Kunnig och kompetent och med hög servicegrad. Kan varmt rekommendera Martin.