Läs vad 61 Läs vad Örjan Kero

• 2021-05-26
    Fönsterbyte i världsklass. Stort tack till Örjan och grabbarna på Elitfönster På Plats för god service, gott bemötande och riktigt bra jobb. Snabbt och proffsigt.
    Tack Åsa för den fina recensionen.
  • 2021-05-26
    Vi är supernöjda med vårt fönsterbyte. 4st stora och 3st små fönster tog en dag att byta. Riktigt snabba och proffsiga hantverkare! Inget negativt alls att anmärka på. Kan varmt rekommendera Elitfönster På Plats och Örjan Kero.
    Tack för den fina recensionen, vi tackar för förtroendet 💪
  • 2021-05-26
    Fantastiskt utmärkt bra från ax till limpa.
    - Snabb återkoppling på frågor
    - Korrekt gjort anbud
    - Bra leverans enligt plan
    - Makalöst bra demontering/montering, snabbt, snyggt och professionellt hela vägen.
    - Överträffade alla förväntningar med råge.
    - Rekomenderas "First Class" Delivery.
    Tackar Pentti för de fina orden. Vi tackar som vanligt för förtroendet 💪
  • 2021-05-13
    balkongdörr+fönster .MYCKET VÄL.Mycket duktigt folk trevliga och ha göra med .Kommer och rekomendera det företag till alla som behöver hjälp med liknande arbeten.
    Tack Ingvar, kul att du nöjd med jobbet!
    Vi tackar som vanligt för förtroendet 💪
  • 2021-05-12
    En väldigt kompetent försäljare/rådgivare med en väldigt proffesionellt organisation.
    Hela uppdraget är vi väldigt nöjda med!
    Kommer att rekommendera produkten samt Örjan med personal.
    Tack Sven för de fina orden. Det värmer, och vi tackar för förtroendet 💪
  • 2021-05-12
    Fönsterbyte i äldre trähus. Mycket bra bemötande, fick hjälp med fönsterval. Höll utlovad tid och leverans. Effektiva och noggranna montörer. Allt med fönsterbytet överträffad förväntningarna.
    Kan rekommendera andra att anlita Örjan Kero.
    Tackar Sören för den fina recensionen. Vi tackar som vanligt för förtroendet!

• 2021-05-12
    Örjan är nog den bästa och trevligaste försäljare jag stött på verkligen lyhörd för kundens önskemål.Och en fantastisk bra service.Har tidìgare bytt två fönster och denna gång balkong dörr och ett toafönster.Och valet var självklart så jag ringde Örjan Kero som gjorde ett hembesök.👍
    Tack Kent för den varma recensionen.
    Vi tackar för förtroendet 💪
    Fönster och installation.
    Ett fint bemötande av både installatörer och försäljare.
    Rekommenderar till fler fönsterspekulanter.
    Tack Inger för den fina recensionen. Vi tackar som vanligt för förtroendet!
  • 2021-05-12
    Säljare som gav mig gott intryck om företaget och information om produkten på ett väldigt bra sätt. Sålde in sig själv och fönster på ett positivt sätt. Det företroende han gav blev köpet av nya vackra treglasfönstren från ELITfönster till nästan hela huset (6 av 8). Då väl arbetet var gjort som gick så smidigt och snabbt kan jag inte vara mer än nöjd. Installeringen blev så bra! Från annons till färdig leverans toppbetyg, blev så nöjd. Skickliga montörer ska ha ett plus
    Tack Pia o Benny för den fina recensionen, det värmer. 😊
  • 2021-04-29
    Fönsterbyte hela huset. Mycket bra bemötande. Fönsterbytet gick snabbt och blev ordentligt gjort. Motsvarade våra förväntningar.
    Tack Svea för den fina recensionen.