Läs vad 46 Läs vad Örjan Kero

• 2021-02-28
    Bra fönster och stuprör. Duktiga killar! Snabbt och bra utfört! Tack!
    Tack Inger för din fina recension. Det betyder mycket för oss, vi får tacka för förtroendet! Örjan

• 2021-02-25
    Mycket proffsigt bemötande både vid beställning av fönster o vid leverans! Även bra på att ge tips inför fönsterbyte med tanke att jag också ska byta fasad senare.Snabbt gick det också vid montering!
    Tack Monica för din fina recension, alltid lika roligt när kunden är nöjd 😊 Vi får tacka för förtroendet! Örjan

• 2021-02-25
    Väldigt snabba att byta 10 fönster och en altandörr. Tog bara 1 dag. Nöjd med utförandet och slutresultat. Smidigt när de själva måttar så allt blir rätt.
    Tack John för recensionen, ja det går snabbt dels när vi är några stycken och ni hade förberett väldigt bra med både undanplockning och snöskottning! Vi tackar för förtroendet ! Örjan

• 2021-02-21
    Komplett fönsterbyte samt några fristående fönster och dörrar.

Alltigenom väldigt bra
    Tack Robert för din positiva recension. :-) Örjan

• 2021-02-21
    Beställde fönsterbyte 8st, bra bemötande, trevliga och professionella.
    De gjorde ett snabbt och bra jobb och höll vad vi kom överens om 👍
    Bara gott att säga om affären.
    Tack Robert för din positiva recension, alltid lika kul när kunden är nöjd. :-) Örjan

• 2021-02-20
    Fönsterbyte.
    Otroligt professionella i yrket och kundbemötande.
    Städade upp efter sig efter avslutat arbete.
    Snabba.
    Rekommenderar verkligen detta företag..
    Vi är mer än nöjda ! Snyggt jobbat!
    Tack Mona o Niklas för den fina recensionen. Det blev faktiskt riktigt snyggt om vi får säga det själv! Vi tackar för förtroendet! Örjan

• 2021-02-19
    Byte av fönster och altandörr från brunbetsade till vita.
    Fick många goda råd om vilka som kunde vara öppningsbara respektive fasta. Helglasad altandörr gjorde stor skillnad till det bättre. Ljust och fint!
    Bytet gick fort. Plockade bort efter sig. Mycket trevliga och proffsiga.
    Vi är nöjda med allt och det blev sååå ljust och snyggt. 👍
    Tack Inger för din fina recension! Ja, det blir en jätteskillnad med vita fönster jämfört med lasyrbrunt , och helglasdörren blir som pricken över iet. Örjan

• 2021-02-19
    Bra service och trevliga medarbetare.
    Tack Anthony för recensionen. Örjan

• 2021-02-19
    De var ett fint jobb av fönster byte och väl städat efter är verkligen nöjd med jobbet vill rekommendera andra att anlita dem utmärkt
    Tack Sven-Olov för din rekommendation, betyder mycket för oss! Örjan

• 2021-02-19
    Köpte fönster + montering. Mkt proffsigt bemött, ingen stress, bra beskrivning av hela proceduren från köp till montering o betalning. Företaget levde helt upp till mina förväntningar med presentation av materialet, köp o montering. Bra planering i tid. Mkt nöjd m företaget. Tipsat andra som funderar på byte av fönster om detta företag.
    Tack Mia för recensionen. Det blev ett riktigt lyft för huset med nya fönster o dörrar plus fasadbytet. Speciellt spröjslösningen du föreslog blev liksom kronan på verket! Kul att du rekommenderat oss, det betyder jättemycket. Örjan