Örjan Kero

Örjan Kero

160 omdömen om Örjan Kero

Sedan starten hos Reco 2020
Hjördis M

Jag beställde nya fönster till min bostad. Det blev leveransförseningar och Örjan fixade så att monteringen kunde göras snart efter att fönstren levererats. Han höll alla löften han gav och det kändes tryggt.

Bli först att gilla detta omdöme!
Robert L

Beställningen blev fel utifrån vad som överenskommits. Vi får vänta på att få ett nytt vändbart fönster, samt persienn till en av balkongdörrarna

Svar från Örjan Kero

Tack Robert för din recension. Ja, ibland blir det liksom fel vilket vi ber om ursäkt för. Men det går att lösa i alla fall :-) Örjan

Anna J

Lätt att ha att göra med och håller vad han lovar.

Christer N

Väldigt nöjd, saklig kunnig trevlig. Skulle vända mig till honom nästa gång

Lasse U

Hejsan! Jag tog kontakt med Örjan via mejl,han svarade fort och vill träffas redan samma vecka. Otroligt trevligt bemötande fick ärliga svar på Allt jag hade fundering om. Vi bestämde vilka fönster som passa bäst å gjorde affär . Sen dök fönstren upp och det kom 4 grabbar å installera dom. Allt ser precis ut som vi kom överens om. Proffsigt å snyggt . Har inget att klaga på vad gäller Örjan eller installatörerna. Kommer rekommendera honom.

Anna N

Bytt fönster & altandörr (ändrat storlek & placering på några enheter) i hela huset. Snabbt på plats för offert, (hade tänkt kolla med fler, men fick så bra och utförlig genomgång så vi bestämde oss direkt). Leverans och montering gjordes på utsatt tid, och vi är jättenöjda med resultatet.

Nils Lennart G

Lätt o ledig att kommunicera med. Kunnig o saklig. Gav en känsla av trygghet o saklighet. Ett proffs i sin bransch som man absolut litar på och har ett högt förtroende för!

Elis C

Trevlig och professionell. Nöjd med hela bemötandet från Örjan

Jörgen F

Jag blev bra bemött av Örjan Kero

Rosmari N

Örjan var mycket trevlig, klar och tydlig.