Örjan Kero

Sedan starten hos Reco 2020
Tord P

snabb trevlig och professionell

Eva R

Trevlig och kundvänlig samt väldigt kunnig på vad man ska ha. Örjan lever upp till mina förväntningar och bra att ha och göra med. Svarar snabbt på sms när man skriver.

Jenny G

Bra och snabbt arbete med bra återkoppling

Stig N

Toppen kille att ha och göra med. Allt blir som han lovat.Alla som monterat fönstren åt oss

Merja K

Bemötande var bra Ville inte få jobbet gjort v 7 ,men det blev det Köpte två yttedörrar och ett fönster

Svar från Örjan Kero

Tack Merja för din recension. Vi hade självklart kommit vecka 8 om jag hade kommit ihåg att du hade nämnt om vecka 7. Tänkte att det var OK att vi kom senare på dagen när jag hade frågat om det passade:-)

Markus V

Smidigt hela vägen från första besök till färdigmonterad.

Niklas H

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaåa

Kennet F

Rak och redig. Enkel kommunikation. En som vill göra fler affärer med,

Gunni A

Proffsig, kunnig, trevlig och duktig på att prata. Han inger förtroende.

Johan L

Örjan Kero är hjälpsam och trevlig. Han är lugn och kan på ett tydligt sätt steg för steg gå igenom hur fönsterbytet kommer gå till. Som småbarnsföräldrar var det mycket viktigt för oss att veta hur stor inverkan på vardagen det skulle innebära att genomföra fönsterbytet när vinterkylan slagit till. Han tog sig tid för att svara på frågor och kunde ingående bekriva hur snickarna kommer arbeta för att byta fönstren på just vårat hus vilket skapade en trygghet för oss. Jag skulle utan tvekan rekommendera andra att anlita Örjan och elitfönster på plats för sitt fönsterbyte.

Svar från Örjan Kero

Tack Johan för din fina recension:-) ja, det är bättre att vara övertydlig än otydlig!