Cecilia Kjellbom

Cecilia Kjellbom

Hej! Välkommen till oss på Elitfönster på plats! Varför ska jag få chansen att lämna en offert på ett fönster- och/eller dörrbyte hemma hos dig?

Som TMF-certifierad småhussäljare med erfarenhet från 2 olika husleverantörer där jag hjälpt kunder att skräddarsy sina önskade hus och sedan följt dem genom hela processen från bygglov till inflyttning så känner jag mig trygg i att vara din projektledare genom ditt fönsterbyte. Jag har dessutom varit kund själv vid 2 kompletta fönsterbyten innan jag började som fönsterrådgivare på Elitfönster på plats.

Jag möter gärna upp dig i vår visningslokal för att titta på våra produkter i detalj men bjud in mig till ditt hem först för ett kostnadsfritt hembesök som resulterar i en offert.

Nu i pandemitider kan vi också börja med att du skickar in dina egna mått & bilder på ditt hem (efter instruktioner från mig) och så tar jag fram en första offert baserat på det. Allt för att det ska kännas så tryggt som möjligt för er.

Ser fram emot förmånen att få chansen till att förklara vad vi kan erbjuda/rekommendera för just er – så välkommen att ta kontakt!

Läs vad 7 Läs vad Cecilia Kjellbom

• 2021-02-21
    Trevlig och mån om att jag får det bra. Köpte flera fönster och fick snabb service.
    Tack Monica för att du tar dig tid att återkoppla! Vi är alltid tacksamma när vi får komma tillbaks till hem där man redan börjat byta fönster med oss för förnyat/utökat förtroende. Underbart stort köksfönster du har - snart kommer vårsolen också. Tack igen för din beställning! Cecilia Kjellbom
  • 2021-02-21
    Bytte några fönster och en altandörr. Blev snabbt kontaktad efter offertförfrågan och Cecilia Kjellbom kom ut o tittade och mätte på plats. Supertrevlig och proffsig. Vi skulle bara byta några fönster men Cecilia proppsade inte på att vi skulle byta fler. Hon såg till vårat behov. Var inte en påstridig säljare. Stort plus! Tidsplanen höll. Leveransen av fönster kom när den skulle. Altandörren däremot var inte med men Cecilia kontaktade omedelbart fabriken och tack vare hennes snabba ingripande kom dörren bara ett par dagar senare. Montörerna var superduktiga. Kontakten med Cecilia flöt hela tiden på bra. Lätt att komma i kontakt med henne. Ännu ett stort plus. Är mycket nöjda med jobbet, kvalitén på fönstren och kontakten med Cecilia. Superbra jobb! Anlitar helt klart Elitfönster igen den dagen vi behöver byta fler fönster!
    Tack Catharina för att jag fick förmånen att hjälpa er och så bra att ni är nöjda med oss i alla led! Kul att höra att ni uppskattar att jag känner av vad som "måste/borde" göras nu och vad man kan vänta med. Hoppas att ni kommer njuta stort av ert nya altandörrsparti nu när det snart är säsong igen och att hunden Matt är lika glad som ni. Kommer sakna hans energi när vi nu är klara med vårt projekt. Allt gott och välkomna åter i framtiden om det blir aktuellt! Cecilia Kjellbom
  • 2021-02-18
    Köpte fönster till undervåningen. Blev bra bemött kunniga kompetenta. Duktiga hantverkare
    Tack Tony, alltid kul med återkommande kunder! Hoppas förstås få chansen en tredje gång om ni vill byta även på övervåningen någon gång i framtiden. Måste vara skönt med mera solskydd på er solsida. Cecilia Kjellbom
  • 2021-02-18
    Cecilia Kjellbom på Elitfönster På Plats är bäst i klassen!

När vi skulle byta fönster i vårt hus valde vi mellan tre likvärdiga företag. Fönsterrådgivaren Cecilia Kjellbom på Elitfönster stack ut från första kontakten och utklassade sina branschkollegor. Det gjorde valet av leverantör lätt.

För oss var ledord som: ärlighet, kunnighet och trygghet direkt avgörande vid val av leverantör. Cecilia levde upp till alla våra högt ställda förväntningar och tog totalansvar genom hela processen.

Så funderar du på att byta fönster - gör det enkelt för dig och kontakta den bästa först! Tack Cecilia Kjellbom på Elitfönster på Plats, vi är supernöjda med våra fönster!
    Tack George för att du tar dig tid att berätta om dina erfarenheter av vårt koncept, och för att jag fick förmånen att "hålla er i handen" under ert fönsterbytarprojekt! Extra glad att jag kunde övertyga er om att välja lite mera glasyta i vissa rum än innan. Hoppas också att den extra ljustäta jalusin kommer till nytta för skönhetssömnen - barnbarn är bra på att trötta ut alla sina vuxna ;-) Cecilia Kjellbom
  • 2021-02-18
    Köpte fönster till hela huset och hade redan från första mötet ett väldigt gott intryck. Vi blev aldrig besvikna. Snabb återkoppling och tillgänglig för eventuella frågor som dök upp.
    Så vi är så nöjda med val av elit fönster och deras fanatiska personal från början till slutet.
    Tack Linda för ditt fina beröm! Så tacksam att vi fick komma in tidigt när ni nyss flyttat in i ert nya hem och hjälpa till med att uppgradera "grundstommen" till nutidsstandard. Hoppas hela storfamiljen fortsätter att njuta av ert tystare och energisnålare hus. Cecilia Kjellbom
  • 2021-02-18
    Bara positivt förutom den första leveranstiden
    Tack Arne för att du tar dig tid att ge oss feedback så vi kan bli bättre. Din första meddelade leveranstid berodde ju på att det blev ett fel med val av månad när ordern registrerades (mänskliga faktorn) men tack vare att du uppmärksammade oss på det direkt när du fick orderbekräftelsen så kunde vi ju styra om till en mer normal leveranstid. Hoppas du nu kan njuta av en "dragfri" altandörr! Tack igen för din beställning. Cecilia Kjellbom
  • 2021-02-17
    Cecilia Kjellbom var till stor hjälp när vi skulle byta våra fönster och dörr. Hennes servicenivå och vilja att det skulle bli bra var exceptionell. Att göra ändringar i offerten gjorde hon med vändande mejl - även på helgen! Resultatet blev mycket bra och vi är väldigt nöjda! Cecilia och Elitfönster har våra bästa rekommendationer!
    Tack Helen, uppskattar verkligen chansen att få ge råd kring den bästa kombinationen av ny ytterdörr och fönster som både smälter in i stilen på ert hus, ökar värdet samt ger er ett bättre inomhusklimat. Cecilia Kjellbom