Cecilia Kjellbom

Cecilia Kjellbom

Hej! Välkommen till oss på Elitfönster på plats! Varför ska jag få chansen att lämna en offert på ett fönster- och/eller dörrbyte hemma hos dig?

Som TMF-certifierad småhussäljare med erfarenhet från 2 olika husleverantörer där jag hjälpt kunder att skräddarsy sina önskade hus och sedan följt dem genom hela processen från bygglov till inflyttning så känner jag mig trygg i att vara din projektledare genom ditt fönsterbyte. Jag har dessutom varit kund själv vid 2 kompletta fönsterbyten innan jag började som fönsterrådgivare på Elitfönster på plats.

Jag möter gärna upp dig i vår visningslokal för att titta på våra produkter i detalj men bjud in mig till ditt hem först för ett kostnadsfritt hembesök som resulterar i en offert.

Nu i pandemitider kan vi också börja med att du skickar in dina egna mått & bilder på ditt hem (efter instruktioner från mig) och så tar jag fram en första offert baserat på det. Allt för att det ska kännas så tryggt som möjligt för er.

Ser fram emot förmånen att få chansen till att förklara vad vi kan erbjuda/rekommendera för just er – så välkommen att ta kontakt!

Läs vad 39 Läs vad Cecilia Kjellbom

• skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg
    2022-07-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och snabba svar via mail. Cecilia är mån om att kunden ska vara nöjd och att vi alla är överens.

Kan varmt rekommendera Elit fönster och Cecilia Kjellbom.

Mvh Mats och Isabell Olander
  • skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg
    2022-07-05 Verifierad kund
    Tillmötesgående. Ser till att kunden får det som dem vill. Professionellt bemötande. Lätt tillgänglig. Ingen krångel överhuvudtaget.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Riktigt snygg ny ytterdörr ni valt med mycket glas, i kombination med sidoljuset kommer ljuset verkligen flöda in i huset :-) Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och varmt välkommen åter om det blir aktuellt igen i framtiden. Cecilia Kjellbom
  • 2022-04-26 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemötande och ett väl utfört arbete.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Hoppas ni kommer bli fortsatt nöjda med nya ytterdörren, altandörren och era fönster. Våra montörer uppskattade extra mycket att få jobba nära sina hem ;-) Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och varmt välkommen åter om det blir aktuellt igen i framtiden. Cecilia Kjellbom
  • 2022-04-25 Insamlad av företaget
    Toppen! Smidigt och effektivt.
    Tack för omdömet, alltid trevligt med nöjda kunder! Skönt att ni blev nöjda med den nya altandörren, riktigt snyggt med helglasat - hoppas det kommer märkas stor skillnad i rummet sedan när det blir mörkare ute igen. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
  • 2022-04-22 Insamlad av företaget
    En mycket trevlig erfarenhet från början till slut!
    Allt funkade utmärkt. Cecilia visade ett fantastiskt engagemang, var pålitlig, kunnig, lösningsorienterad; och svarade snabbt på mina frågor vare sig det var sent på kvällen eller på helgen.
    Leveransen funkade utan problem. Min order kom till och med fyra veckor tidigare än utlovat.
    Cecilia och Elitfönster får hösta betyg från mig!
    Tack för att du tar dig tid att berätta om din upplevelse! Du hade tur med din order, vi fick ökad leveranskapacitet från fabriken så kul att överträffa dina förväntningar. Blev snyggt med integrerade fönsterbänkarna också och tätt och bra med nya fönster. Hoppas du återkommer i framtiden om du råkar flytta till nytt boende som också behöver nya fönster. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
  • 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Projektet blev inte som utlovat för att man tog in en underentrepenad för installation av fönster, så kritiken eller missnöjet kanske blir lite felriktat men jag som kund va tvungen att ha dialog med säljare, montörer, platschefen, montörsansvarig på Elitfönster på plats.
    Min rekommendation kanske återspeglar hela Elitfönster på plats, men Cecilia som säljare va den som sålde projektet.
    Ledsamt att höra att du känner dig så besviken. Det var definitivt ett misstag av vår montageorganisation att ta in för oss nya montörer även om de kom rekommenderade. Vi försökte bara på alla sätt att få ert montage gjort innan sommarsemestern började när det var leveransförseningar p g a pandemin och ordinarie team inte skulle hinna . Jag bad er löpande om ursäkt under hela den processen och även efteråt och hoppas i alla fall att ni nu är nöjda med produkterna även om tiden för montaget denna gång var under all kritik. Dessa montörer har sedan dess aldrig fått jobba hos våra kunder igen, men så trist att detta skulle behöva drabba er! Med facit i hand skulle vi bara bett er vänta på montaget till efter semesterperioden så det har vi tagit lärdom av. Känns hårt att mitt omdöme blev så lågt men jag får ta smällen för hela projektet antar jag. Tack i alla fall för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och jag är stolt att jag ber alla om omdömen - hade varit enklare att låta bli när man anar att det kommer blir lågt. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
  • 2022-02-20 Insamlad av företaget
    Vi fick väldigt bra och proffsig hjälp av Cecilia och Elitefönster. Snabbt och enkelt två dagar tog installationen och nu har vi vi fina nya fönster. Huset fick verkligen ett lyft på insida och utsida.
    Kan varmt rekommendera detta gäng!

Lina Rohdin Ekblom
    Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Håller verkligen med om att de nya fönstren med "industri-stil spröjs" verkligen passar perfekt på ert hus. Välkommen tillbaks om det blir aktuellt någon gång i framtiden. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
  • 2022-01-31 Insamlad av företaget
    Vi var i behov av att byta fönster i vårt hus. Kontaktar då Elitfönster och fick omedelbart kontakt med Cecilia Kjellbom som följande dag besökte oss. Vi fick ett bra och proffsigt bemötande som vi var trygga med. Vid frågor svarade hon snabbt på både mobil och e-post. Då fönster bytet var klart och Cecilia kom dagen efter för inspiration. Proffsigt och bra.
    Tack för att ni tar er tid och delar med er av er upplevelse! Underlättar mycket när man kan få boka in sig för besök på kort varsel när man är i närheten. Det "normala" är ju ett antal besök; inför offert, kontrollmätning, montagebesök och så klart slutkontrollen. Skönt att vi kunde lösa en leverans av altandörr redan innan resten också så det blev enklare med valpen - kommer sakna Charlie! Tack igen för förtroendet att få hjälpa er! Cecilia Kjellbom
  • 2022-01-25 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Elitfönster och Cecilia Kjellbom!
    Köpte nya fönster till mitt radhus och jag är så nöjd!
    Fantastisk service, snabba svar, trevligt bemötande och installatörerna gjorde ett grymt snabbt och snyggt jobb!

Supernöjd!!
    Tack för att du tar dig tid att dela med dig om din upplevelse! Hoppas att du är extra nöjd med Comfort Edition denna blåsiga vinter och det blev riktigt snygg med den vita färg du valde på fönstren i kontrast till dina nyputsade väggar. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom
  • 2022-01-24 Insamlad av företaget
    Cecilia var superduktig på att återkoppla och följa upp.
    Vi köpte nya fönster och balkongdörrar till vårat radhus.
    Mycket nöjda med bemötandet!
    Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme, betyder mycket för mig/oss! Skönt att höra att du är nöjd både med våra produkter men framförallt med mig och kollegorna/montörerna. Bra att vi också kunde fixa extra breda foder för snyggare montage utomhus. Ber om ursäkt igen för att du fick vänta på sista fönsterbrädan. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig! Cecilia Kjellbom