Cecilia Kjellbom

Cecilia Kjellbom

Hej! Välkommen till oss på Elitfönster på plats! Varför ska jag få chansen att lämna en offert på ett fönster- och/eller dörrbyte hemma hos dig?

Jag har först varit kund själv vid 2 kompletta fönsterbyten innan jag började som fönsterrådgivare på Elitfönster på plats så van att se till att få så mycket "lösning" som möjligt när man har en begränsad budget. Vi har också en räknesnurra där vi kan mata in värden för ert hus och se vilka besparingar vad gäller kilowatt-timmar per år som ni kan göra med nya fönster.

Ser fram emot förmånen att få chansen till att förklara vad vi kan erbjuda/rekommendera för just er – så välkommen att ta kontakt!

84 omdömen om Cecilia Kjellbom

Sedan starten hos Reco 2021
Susanna E

Trevlig och tillmötesgående. Snabb och trovärdig. Jag köpte fönster och balkongdörrar.

Marco S
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia ger en god och seriös känsla av företaget. Snabba bra svar på diverse frågor. Högt engagemang!

Henrik S

Cecilia var rekommenderad av en bekant till mig, jag tycker vi fick bra kontakt direkt. vi mailade eller ringde varann om det var några frågor eller undringar, funkade klockrent, så båda tummarna upp mvh Henrik .

Anna J
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Snabbt, trevligt och professionell hantering.

Camilla H

Kontakten med Cecilia var mycket bra! Cecilia är en ambitiös och engagerad rådgivare och vill kundens bästa. Hon är snabb på återkoppling och är väldigt tydlig. Ger bra service och information och är väl insatt av produkterna. Jag fick en mycket bra känsla för företaget, då jag har sökt efter olika alternativ för våra fönster och fönsterleverantörer ett par år nu. Det viktigaste är att det känns bra och att man skapar förtroende. Det var också en otroligt skicklig, snabb och duktig montör, Adam, som var här och monterade allt i perfektion. Kort sagt, Mycket nöjd!

Ola M
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Trevlig och snabb återkoppling och tydlig i sitt sälj. Mycket nöjda

Nicolas K

Väldigt glad, genuin och trevlig säljare. Lyssnade på mina önskemål, kom med idéer, ärlig och raka svar. Jag som köpare har inget negativt att tillägga om henne utan tvärtom, rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta eller andra som går i tankarna om dom ska välja Elitfönster

Roger J
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Jag bestämde mig för att byta ytterdörr, altandörrar och samtliga fönster i mitt hus. Jag bestämde mig för ett totalåtagande där allt ingick. Kontakten med Cecilia har fungerat alldeles utmärkt och slutresultatet har blivit riktigt bra. Snickarna har också gjort ett riktigt bra arbete.

Björn K

Cecilia ger ett proffsigt intryck

Maud L
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Bra bemötande av kontakten Cecilia Kjellbom. Vi skulle byta i stort sett alla fönster och balkong-/altandörrar, totalt 12 enheter. Offerten kom snabbt efter vårt möte. Fick snabbt svar vid frågor. Bytet av fönstren gick också fort, på 3 dagar. Arbetet utfördes av trevliga montörer. Elitfönster levde upp till våra förväntningar av bra kvalitet.