Bodana AB

Frihetsvägen 49, 177 53 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Bodana AB!

Alltid professionell och prisvärd service av hög kvalitet hos oss på Bodana AB. Vi har ett brett utbud av tjänster som vi kan hjälpa med. Om det så handlar om att bygga altan, renovera kök eller större dräneringsarbeten.

Våra tjänster sträcker sig inom kategorierna: Markarbeten, vatten & avlopp, bergsprängning, trädgård, badrum & kök, fönster, plattsättning, fasad, målning, tapetsering, grovstädning, rivningsjobb och mycket mer.

Vi tar oss ann mindre arbeten såväl som totalentreprenader. Från mark till tak i vått och torrt. Vi kan hjälpa dig som privatperson, fastighetsbolag, byggföretag och kommuner.

Läs vad 5 kunder tycker om Bodana AB

• Jonas A

2020-10-18

Jonas A skrev om Bodana AB
    Bra bemötande, bra kompetens och goda råd. Bra flexibilitet i själva bygget när vi gjorde mindre ändringar/påpekanden utan att ändra fasta priset. Utmärkt resultat som ser fint ut än så länge (efter ca en månad). Hjälpte även till med inköp, returer och transporter. Läs mer
  • 2020-10-16

John O skrev om Bodana AB
    Stenläggning
    Vi anlitade Bodana för stenläggning samt montering av smidesgrind. Arbetet krävde stort kunnande eftersom oregelbundet formade kalkstensblock skulle pusslas ihop på en relativt stor yta. Bodana levererade och utförde ett utomordentligt arbete. Vi är överhuvudtaget mycket nöjda: professionellt och trevligt bemötande under hela processen, stor noggrannhet vad gäller utlovade arbetstider, kontinuerlig återkoppling under arbetes gång samt noggrant, effektivt och fackmannamässigt utfört arbete. Ett seriöst företag med ansvarsfulla och kunniga medarbetare som vi varmt kan rekommendera!
    Gigi & John Läs mer
  • 2020-10-15

Bjarne K skrev om Bodana AB
    Vi är väldigt nöjda med det utförda arbetet avseende 200 kvm stensättning. Arbetet har utförts effektivt och med hög kvalitet. Vi är också mycket nöjda med kontakten vi haft med Bodana. De tar ansvar och har varit lyhörda för våra synpunkter och har genomgående under arbetets gång haft stort fokus på att vi som kunder ska bli nöjda! Läs mer
  • Freja S

2020-10-15

Freja S skrev om Bodana AB
    Bodana gjorde stenläggning på vår innergård. Vi tog in fyra offerter och Bodana gav bäst pris och kändes väldigt seriösa vid vårt första möte. Emil var väldigt bra att ha att göra med, lätt att kommunicera med och tog våra funderingar på allvar. Killen som la sten var väldigt noggrann och vi får super-mycket kommentarer från grannarna om hur fint det blev. Kändes tryggt med uppföljning ett par veckor senare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-12

Astrid Rakhorst W skrev om Bodana AB
    Vi lät Bodarna göra klart vår stenläggning som vi påbörjade. Det gick snabbt och smidigt och de hjälpte oss tänka kring formen som var lite speciell. Bra uppföljning och snyggt resultat! Läs mer

Frihetsvägen 49, 177 53 Järfälla

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte