Bodana AB

Bodana AB

Välkommen till Bodana AB!

Alltid professionell och prisvärd service av hög kvalitet hos oss på Bodana AB. Vi har ett brett utbud av tjänster som vi kan hjälpa med. Om det så handlar om att bygga altan, renovera kök eller större dräneringsarbeten.

Våra tjänster sträcker sig inom kategorierna: Markarbeten, vatten & avlopp, bergsprängning, trädgård, badrum & kök, fönster, plattsättning, fasad, målning, tapetsering, grovstädning, rivningsjobb och mycket mer.

Vi tar oss ann mindre arbeten såväl som totalentreprenader. Från mark till tak i vått och torrt. Vi kan hjälpa dig som privatperson, fastighetsbolag, byggföretag och kommuner.

Läs vad 25 kunder tycker om Bodana AB 2

• 2021-12-28 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med både stenläggning av uppfart och altanbygge på min baksida. Bodana var mycket noggranna i sitt arbete och det blev väldigt snyggt. Även bra pris.
  • 2021-12-21 Spontant omdöme
    Vi är mycket nöjda med det arbete Bodana gjorde hos oss. Vi har nu en gedigen parkeringsplats för våra bilar och ser fram emot att anlita Bodana i vår igen.
  • 2021-12-19 Insamlad av företaget
    Bodana gjorde ett helt fantastiskt jobb med vår uteplats och mur runt tomten. De tog tillvara på vår gamla röda Ölandssten och lade om både uteplats, trappa och mur. De var lyhörda för våra önskemål, trevliga att ha kontakt med och skickliga hantverkare. Vi är jättenöjda och tvekar inte att rekommendera dem!
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Ännu en gång ett snyggt och väl utfört arbete av Bodana AB.

Jag har anlitat Bodana vid ett flertal tillfällen under det senaste året för markarbeten såsom stenläggning av infart, byggande av stödmur och uppsättande av staket, samt ett klinkergolv inomhus.

Den här gången bestod arbetet i anläggande av trädgårdsgång med marksten. Lite knepiga förutsättningar p g a träd som inte får fällas, men tack vare god kommunikation, smarta och väl genomtänkta lösningsförslag från deras sida, kontinuerlig återkoppling under arbetets gång och skickliga medarbetare blev slutresultatet perfekt. Jag är återigen mycket nöjd.

/John
  • 2021-11-06 Spontant omdöme
    Vi anlitade Bodana för mark- och stenläggningsarbete på ca 60kvm. Professionellt bemötande och kommunikation under hela offertprocessen. Lyhörda för våra behov och de levde definitivt upp till våra höga krav på arbetet. Slutresultatet blev otroligt bra och de höll dessutom offerten trots specifika önskemål längs vägen. Kan verkligen rekommendera Bodana, vi kommer anlita dem vid nästa tillfälle igen.

Anders
    Hässelby
  • 2021-10-10 Spontant omdöme
    Vi anlitade Bodana för att lägga marksten på vår uppfart samt gjuta en ramp vid garagedörren. Vi är mycket nöjda med resultatet - perfekt utfört, allt genomfört inom utsatt tid och med stor lyhördhet för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera Bodana!
  • 2021-08-11 Spontant omdöme
    Vi är så nöjda med arbetet som Bodarna har gjort hos oss. Snabbt, smidigt och mycket bra kommunikation genom hel arbetet. Slutresultatet blev perfekt, precis som vi ville ha det! Rekommenderas starkt!
  • 2021-08-10 Spontant omdöme
    Vi anlitade Bodana för att sätta marksten och en stentrappa. De är lyhörda, proffiga och utfört allt som vi önskade och lite mer. Resultaten blev jättebra.
  • 2021-08-06 Spontant omdöme
    Bodana ordnade stenläggning med stora skifferplattor hos oss och byggde även en planteringslåda. De följde våra önskemål men kom också med flera bra förbättringsförslag under arbetets gång. Resultatet blev väldigt bra! Arbetet var proffsigt utfört och i tid. Kommunikationen flöt hela tiden på bra!
  • 2021-08-04 Spontant omdöme
    Vi anlitade Bodana för att anlägga sten och mur på vår framsida.
    Emil som var vår kontaktperson var väldigt hjälpsam, lyhörd och kunnig. Vi fick ett bra pris och väldigt tydliga offerter på vad allt skulle kosta.
    Arbetet skulle tagit ca 10 dagar men tog endast 5 arbetsdagar och vi blev extremt nöjda! Blev så fint :)
    De somanla stenen var jätteduktiga, noggranna och effektiva.
    Kan varmt rekommendera Bodana :)
  • 2021-07-26 Insamlad av företaget
    God och enkel kommunikation.

Serviceinriktade. Levererade mer värde än vi betalade för.

Rekommenderar dem för vänner och familj
  • 2021-06-14 Insamlad av företaget
    Bra raktigenom från offert till färdigställande. Mycket bra ledning.
  • 2021-06-14 Insamlad av företaget
    Bemötandet gav ett mycket ambitiöst och trevligt intryck. Förväntningarna infriades över förväntan.
    Kostnaden och genomförandet får högsta betyg, bra kommunikation ledde till att resultatet blev utmärkt och arbetet genomfördes löpande samt färdigställdes enligt tidplan. Städning och bortforslande av schakt och gammalt material utfördes utan anmärkningar. Jag rekommenderar därav Bodana AB det bästa.
  • 2021-06-13 Insamlad av företaget
    Mycket känsligt bra bemötande

De levererade helt efter vårt önskemål.

Genom ömsesidigt, obruten dialog med företaget undviker man fel i byggprocessen.
  • 2021-05-24 Spontant omdöme
    Bodana har byggt staket och renoverat balkong samt räcke och vi är väldigt nöjda med resultatet. Emil som är kontaktperson har hela tiden varit behjälplig och kommit med tips och ideér. Allt har fungerat perfekt!
  • 2021-05-10 Insamlad av företaget
    Jättebra och duktiga. Bra dialog under hela arbetet. Arbetade effektivt och snabbt.
  • 2021-04-26 Spontant omdöme
    Helt suveränt utfört arbete!
    Bra service, pris, tidsplaner och kvalitet på arbetet.
  • 2021-03-23 Spontant omdöme
    Vi är mer en nöjda! Förutom att de gav det bästa priset var att dom föreslog förbättringar som inte påverkade priset. Vi har redan anlitat dom till andra uppdrag.
  • 2021-02-11 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda. De är noggranna, proffsiga och fixar allt som lovade. Vi beställde ck 35m2 stenläggning inkl material och arbete på en gångväg och resultatet var utmärkt. Rekommenderas starkt!
  • 2020-11-12 Spontant omdöme
    Altanbygge
    Vi anlitade BODANA AB för att bygga vår altan med plast tak. Efter en vecka stod en jättesnygg altan på plats. Bra , kompetenta och snabba snickare. De var ansvarsfulla och lyhörda. Emil var mycket lätt att samarbeta med under projektets gång. Han lyssnade på mina synpunkter och engagerade sig i jobbet.
  • 2020-10-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, bra kompetens och goda råd. Bra flexibilitet i själva bygget när vi gjorde mindre ändringar/påpekanden utan att ändra fasta priset. Utmärkt resultat som ser fint ut än så länge (efter ca en månad). Hjälpte även till med inköp, returer och transporter.
  • 2020-10-16 Insamlad av företaget
    Stenläggning
    Vi anlitade Bodana för stenläggning samt montering av smidesgrind. Arbetet krävde stort kunnande eftersom oregelbundet formade kalkstensblock skulle pusslas ihop på en relativt stor yta. Bodana levererade och utförde ett utomordentligt arbete. Vi är överhuvudtaget mycket nöjda: professionellt och trevligt bemötande under hela processen, stor noggrannhet vad gäller utlovade arbetstider, kontinuerlig återkoppling under arbetes gång samt noggrant, effektivt och fackmannamässigt utfört arbete. Ett seriöst företag med ansvarsfulla och kunniga medarbetare som vi varmt kan rekommendera!
    Gigi & John
  • 2020-10-15 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda med det utförda arbetet avseende 200 kvm stensättning. Arbetet har utförts effektivt och med hög kvalitet. Vi är också mycket nöjda med kontakten vi haft med Bodana. De tar ansvar och har varit lyhörda för våra synpunkter och har genomgående under arbetets gång haft stort fokus på att vi som kunder ska bli nöjda!
  • 2020-10-15 Spontant omdöme
    Bodana gjorde stenläggning på vår innergård. Vi tog in fyra offerter och Bodana gav bäst pris och kändes väldigt seriösa vid vårt första möte. Emil var väldigt bra att ha att göra med, lätt att kommunicera med och tog våra funderingar på allvar. Killen som la sten var väldigt noggrann och vi får super-mycket kommentarer från grannarna om hur fint det blev. Kändes tryggt med uppföljning ett par veckor senare. Rekommenderas!
  • 2020-08-12 Insamlad av företaget
    Vi lät Bodarna göra klart vår stenläggning som vi påbörjade. Det gick snabbt och smidigt och de hjälpte oss tänka kring formen som var lite speciell. Bra uppföljning och snyggt resultat!