Alvis Rörakut Service AB

Industrivägen 23, 171 48 Solna — Visa karta

4.4 i betyg av av 16 omdömen
Alvis Rörakut Service AB erbjuder tjänster som omfattar värme, vatten, sanitet, nyinstallationer, ny och- ombyggnation, service och reparationer. Vi arbetar med VVS-service i hela Stockholms län med allt från stora projekt till mindre serviceuppdrag.

Som en service finns vi såklart också tillgängliga för akuta serviceuppdrag med kort varsel. Vi erbjuder våra tjänster utanför ordinarie arbetstid, dygnet runt, året om!

Läs vad 16 kunder tycker om Alvis Rörakut Service AB

• Sanna Elmira K

2020-05-18

Sanna Elmira K skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Professionell, prisvärd, trevlig, snabb. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    4.6 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Bytte gammal värmepump som hade fel på kompressorn till ny. Behöll gamla varmvattenberedaren och kylslinga med hålen. Installationen genomf"
    Lennart T
  • Alice Eva Helena W

2020-04-14

Alice Eva Helena W skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Jag är mycket nöjd. Carlos är kunnig, noggrann och omtänksam. Och han verkar måna om sin personal. Det som gör att jag inte ger allra högsta betyg är en stress och förmodligen en kommunikationsbarriär som uppstod mellan oss när installationen var klar men allt inte riktigt fungerade som det skulle. Trots detta kan och vill jag rekommendera Carlos företag med Viktoria på kontoret som var både sambandscentral och stöttepelare! Läs mer
  • Nils Oskar Jakob M

2019-08-15

Nils Oskar Jakob M skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Väldigt nöjd med hjälpen jag fick av Alvis. Snabb service, kunnig och trevlig personal! Läs mer
    Energieffektivisering AB IVT Center
    4.7 / 5 i betyg — 92 omdömen
    Badge2019
    "Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service."
  • Kristin H

2019-04-29

Kristin H skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Alvis var superbra och gick snabbt att boka tid. Han som gjorde jobbet förklarade vad han gjorde och löste problemet med min toalett snabbt. Nöjd. Läs mer
  • Jens Nils Arne G

2019-03-15

Jens Nils Arne G skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Har fått hjälp flertal gånger iom renovering av kök - mycket trevliga och duktiga å ha att göra med. Blev en del strul från annat håll än rörkmoaren som rörmokaren lyckades lösa. Det kostade lite men arbetet som utfördes blev väldigt bra! Läs mer
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 515 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"
  • Gunilla B

2019-02-25

Gunilla B skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Snabb service. Trevlig och bra kille som kom. Läs mer
  • Sten J

2019-02-19

Sten J skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Snabbt och geswint arbete och gjorde rent efter sig. Läs mer
    Inneklimat Service IVT Center
    4.3 / 5 i betyg — 159 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte ny Ivt e11 pump. Strulade med att pumpen fellarmde . Tog tre veckor innan dom kom och åtgärdade . Fortfarande fel larm:(("
  • 2018-12-23

Allt bara toppen! Bra service och fin kontakt! Läs mer
    Spoltjänst i Stockholm AB
    4.7 / 5 i betyg — 204 omdömen
    Badge2020
    "Spolning av igensatt avlop. Fick problemet avhjälpt samt goda råd om fortsatt hantering och bedömning av nuvarande skick av trevlig personal"
  • Glenn S

2018-07-20

Glenn S skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Vettigt pris, rätt mycket strul och inte helt nöjd med jobbet. Läs mer
  • Jennifer A

2018-06-14

Jennifer A skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Vid jourtid dök dom upp snabbt och löste varmvatten, det bokades en service av värmepannan. De va 2h sena till servicen, men den blev ju gjord.
    Vi bokade en tid för att få ett prisförslag om ytterligare ett jobb, då dök dom inte upp och de svarade inte i telefon. Så jag bokade en annan rörfirma för det nya jobbet. Den nya firman har nu varit tvungna att göra om den service som skulle varit utförd av Alvis.
    Bra pris väger inte upp när jobb inte utförs. Läs mer
  • Sponsor
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"
  • Billy G

2018-02-27

Billy G skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Bra utfört arbete med snabb service ! Läs mer
  • Helena M

2017-11-24

Helena M skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Professionell, trevlig och kom i tid. Kunden (jag) fick även skjuts till stationen efter utfört arbete. Efter denna upplevelse, finns det bara en rörfirma för familjen Mac. Läs mer
    David B gillar detta
    JourAB
    3.8 / 5 i betyg — 237 omdömen
    Badge2017
    "Gjorde ett professionellt intryck Lätt att komma i kontakt med Bra prisbild Trevliga hantverkare"
  • Martin B

2017-10-12

Martin B skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Grym service, snabba, noggranna och trevliga. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2017-06-14

Pernilla skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Utmärkt telefonbemötande vid beställning, vid servicen var rörmokaren effektiv och professionell. Dessutom så har de vettiga priser. Kan absolut rekommendera Alvis! Läs mer
    Relax Rör & Värme IVT Center
    4.9 / 5 i betyg — 36 omdömen
    Badge2020
    "Inga anmärkningar/ bra jobb till rätt kostnad i tid! Tack"
    Apostolos T
  • 2017-06-14

Trond H skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Jättebra service. Ett samtal räckte, rörmokaren kom när han skulle, utförde arbetet och städade även upp efter sig.

Jag behövde köpa in en adapter efter uppdraget men kunde inte hitta den på Bauhaus. Rörmokaren hämtar ut det själv och lägger det i min brevlåda. Grymt nöjd! Läs mer

Bästa rörmokarna i Solna:

Birgit M Birgit M tycker:
“Ringde då jag hade stopp i va...” Läs mer