Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Solna Alvis Rörakut Service AB

Alvis Rörakut Service AB

Industrivägen 23, 171 48 Solna — Visa karta

Alvis Rörakut Service AB erbjuder tjänster som omfattar värme, vatten, sanitet, nyinstallationer, ny och- ombyggnation, service och reparationer. Vi arbetar med VVS-service i hela Stockholms län med allt från stora projekt till mindre serviceuppdrag.

Som en service finns vi såklart också tillgängliga för akuta serviceuppdrag med kort varsel. Vi erbjuder våra tjänster utanför ordinarie arbetstid, dygnet runt, året om!

Läs vad 5 kunder tycker om Alvis Rörakut Service AB

• Helena M
    Helena M skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Professionell, trevlig och kom i tid. Kunden (jag) fick även skjuts till stationen efter utfört arbete. Efter denna upplevelse, finns det bara en rörfirma för familjen Mac. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Grym service, snabba, noggranna och trevliga. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Pernilla
    Pernilla skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Utmärkt telefonbemötande vid beställning, vid servicen var rörmokaren effektiv och professionell. Dessutom så har de vettiga priser. Kan absolut rekommendera Alvis! Läs mer
  • Trond H
    Trond H skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Jättebra service. Ett samtal räckte, rörmokaren kom när han skulle, utförde arbetet och städade även upp efter sig.

Jag behövde köpa in en adapter efter uppdraget men kunde inte hitta den på Bauhaus. Rörmokaren hämtar ut det själv och lägger det i min brevlåda. Grymt nöjd! Läs mer
  • Rosanna  C
    Rosanna C skrev om Alvis Rörakut Service AB
    Beställde installation av tvättmaskin och torktumlare! Rörmokaren kunde inte vart bättre! Så hjälpsam och proffsig! Rekommenderar verkligen detta företag!! Läs mer

Bästa rörmokarna i Solna:

Slobodan Z Slobodan Z tycker:
“Det är väldigt sällan man anli...” Läs mer

Girovägen 11, 17562, JÄRFÄLLA