Jour Eliten Sverige AB

Välkommen till Jour Eliten Sverige!

Ser dina rör till att pajja mellan 07:00 - 16:00? Nej förmodligen inte. Olyckan är ofta framme snabbare än du anat och kan inträffa under dygnets alla timmar. Därför finns vi på Jour Eliten Sverige. Vi kan hjälpa dig 24 timmar om dygnet runt med rörmokare eller elektriker. Behöver du inte akut hjälp så finns vi tillgängliga även för planerade ärenden, både för privatpersoner och företag. Vi erbjuder alla typer av tjänster inom VVS och EL.

Vi på Jour Eliten fokuserar på kvalitet och effektivitet till ett rimligt pris. Välkommen att höra av dig till oss - när som helst!

Läs vad 504 kunder tycker om Jour Eliten Sverige AB 2

2022-06-25 Verifierad kund
    Ringde runt kl.12 pga stopp i golvbrunn. Två superproffs kom strax före tre med slang och problemet var löst klockan fyra. Bättre än så kan det aldrig bli. Tusen tack!!!!
    Hej!
    O-proffsigt utfört arbete. Fett proppen är borta, men ledningen
    läcker. Montören skulle ha bytt packning, i stället för att försöka
    täta med gängtape.
    Nu måste vi anlita någon att montera ny packning.
    Montören skall veta att packning ej kan ersättas med gängtape.

Ha en bra Midsommar
    2022-06-23 Verifierad kund
    De kom med spolbilen och spolade i den rör, men inte i de rör som jag ville - trots att jag uppmande om saken flera ggr. Han som spolade hade gjort detta i 20 så han visste minsann.

Problemet kvarstod när han åkte och jag kommer givetvis att bestrida fakturan.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, ringde på eftermiddagen. De kunde komma på kvällen samma dag och hjälpa oss med en läkande frånluftsvärmepump. Nöjd!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Snabbt välgjort jobb trevlig personal
    2022-06-22 Verifierad kund
    Snabb och bra hjälp på problemet med avlopp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Lyckades inte lösa läckaget. Dök inte upp vid nästföljande bokade tider, flera gånger. Vi har anlitat annan firma.
  • Ann-Sofi G
    skrev om Jour Eliten Sverige AB
    2022-06-21 Verifierad kund
    Fem minuter efter att de lämnat fick vi ringa tillbaka dem då det fortfarande inte fungerade. Man kan tycka att man ska kolla och säkerställa att det fungerar innan man åker. Nåväl. Trettio minuter senare var de tillbaka och fixade. Dessutom snabbt att få en jourtid.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Snabb service och ett bra utfört arbete
    2022-06-20 Verifierad kund
    Blev otroligt dåligt bemött av företaget
    och utskälld och hotad per telefon
    Hej Ulf!
    Det var verkligen tråkigt att höra om din upplevelse. Ser dock att du har en förfallen faktura för vårt arbete hos dig men vi ser förstås allvarligt på dessa anklagelser och om det stämmer så ber jag dig att ta direkt kontakt med vår kundsupport så vi kan kan lägga upp ett ärende och få mer info om vem som bemött dig negativt så den får står till svars för detta.

Tack på förhand.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Ni svarade direkt och kom inom 1 timme! Hade stopp i avlopp och ni löste det på 15 min🙌 Djävla lekakulor😂
    2022-06-15 Verifierad kund
    Snabb utryckning vid akut stopp i avloppet en lördag. På plats 30min efter samtal, trevlig kille som löste vårat problem och hjälpte även till att få bort vatten som svämma upp på golven.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bemötande, vaket och konstruktivt.
    Våra förväntningar var ett snabbt och fackmannamässigt ingripande. Det fick vi.
    Vi fick ett ovanligare elfel löst, snabbt och konstruktivt.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Proffsiga, trevliga, hjälpsamma, tydliga och snabba - kan varmt rekommendera!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Otroligt snabb service och mycket hjälpsam elektriker kom. Dyrt men väl värt pengarna.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Fick hjälp när det var riktig akut. Tack!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi blev glada med servicen, tack så mycket.
    Tack själv för du gav oss chansen att utföra arbete för dig😊. Jour Eliten Sverige AB
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb o bra service. Duktiga och dessutom trevliga hantverkare. Fick installerat en ny vattenutkastare genom ytterväggen samt ny duschslang och lagat läckage i bidén.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Snabb och bra hjälp. Men dyrt!
    2022-06-04 Verifierad kund
    Koppling till hydropresstank läckte och behövde lagas. Det var lördag förmiddag och vågade inte vänta till vardag. Det gick lätt att komma fram på tfn och reparatör kom inom 2 tim. Mycket bra service men fakturan var "saltad" :)
    Tack för din fina recension. Helgutryckning är tyvärr lite dyrare än vardagar.
    Välkommen åter😊
  • Conny L
    skrev om Jour Eliten Sverige AB
    2022-06-04 Verifierad kund
    Beställde jour pga läcka i ett rör det tog 30 minuter sen var dem hos mig och löste ett problem på 5 minuter.
    Jag är mycket nöjd med Jour Eliten och tackar så mycket för snabb utryckning
    Conny
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra och snabb service när det behövdes!
    2022-06-02 Verifierad kund
    vänligt och proffsigt bemötande, snabb hjälp
    2022-06-02 Verifierad kund
    Snabbt och effektivt kunde de lösa stoppet i mitt avlopp. Trevligt bemötande och bra information.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Fantastisk räddning i en besvärlig situation, snabbt, kompetent o trevligt bemötande
    2022-05-27 Verifierad kund
    Trevligt och proffisigt bemötande! Både telefonist och rörmokaren.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Ett pris överenskommet, fakturapriset det dubbla, inga priser enligt offerten innan flesta enhetspriser över samt nya kostnader som tex bil, debitering 2 timmar fast 2 timmar ingår och verklig arbete 45 minuter.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Positivt bemött, de kopplade ut en bänkdiskmaskin och debiterade dryga 4000kr. Dyrt, visst. Priset gavs utan moms till en privatperson.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Av tidigare kundkommentarer borde jag inte anlitat dom. Men dom var tillgängliga och svindyra. Jobbet blev gjort men de tog sönder både kakel och tätskiktet i badrummet utan att fråga innan. Fakturerade 8000 kr för 2 h jobb men efter massa mail framgick tillbaka nådde vi en ök. Inte happy men får skylla mig själv. Deras betyg talar för sig själv.
    Hej Daniel!
    Du får gärna höra av dig till oss så får vi sätta oss in i ditt ärende för se till att du får någon sorts hjälp eller kompensation på det du nämner om vi gjort något fel. Vi har endast certifierade rörmokare och de flesta har flera års erfarenhet i vvs branschen. Om du läst våra betyg här på Reco så tror jag faktiskt du får en känsla av att vi är ett seriöst företag med nöjda kunder.

Med vänlig hälsning,

Personalen på Joureliten Sverige AB
    2022-05-22 Verifierad kund
    Normalt bemötande
    Bra om att hålla tiderna bättre
    Vi köpte tjänst att byta cirkulationspump.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Rekommenderar företaget varmt . Trevligt bemötande, snabb service. Vattenläckan snabbt åtgärdad.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Uppskattade att man fick direkt prata med en riktig person. Gullan hade koll på allt.
    För dyrt dock med tanke på att vårt fall inte var akut o åtgärdades efter ett dygn.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabbt agerat!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Snabbt , bra och och något dyrt!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Kom på utsatt tid, kvällstid, tätade en mindre läckage vid ett element, var där i knappt 1 timme och det kostade drygt 10000 kr varav materialkostnad ca 500 kr, exklusive rot-avdrag. Uppfyllde uppdraget men helt orealistisk hög prisnivå enligt min uppfattning. Ingen kritik riktas mot hantverkaren som var på plats
    2022-04-26 Verifierad kund
    Snabb och effektiv service som jag förväntar mig av alla seriösa företag. Jag hoppas att pannan håller lika länge som den gamla.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Hyfsat men lite oklart vad jag skulle få för hjälp och inom hur lång tid. Verkade som om jouren inte var ”på plats” ?
    2022-04-25 Verifierad kund
    Som Driftchef på Änkan Byggservice AB använder vi alltid Jour Eliten på våra projekt, då de är mycket proffsiga och levererar varje gång. Både på planerade jobb som akuta utryckningar.
    Hoppas på ett långt fortsatt samarbete!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Ifrågasätter vad gäller kunnighet och kompetensen. Det var inte mycket till hjälp jag fick av jouren.
    Tack för ditt svar Melki! Du är mer än välkommen att kontakta oss för mer detaljerad info om vad som du känner inte blev rätt utfört arbete i samband med vårt besök för dig. Jour Eliten Sverige AB
    2022-04-24 Verifierad kund
    Svar snabbt, tydliga konkreta svar och snabb hjälp
    2022-04-23 Verifierad kund
    Vattenläcka i huset. Två rörmokare där inom en timme sen fick dom jobba hela dagen tills det var tätt. Trevliga och med gott humör trots hårt arbete med bilning i betonggolv i många timmar.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Vi var i en akut tjänst under påsken och googlade upp företaget.
    I ett dödsbo läge var detta en skänk från ovan av allt som sker i och med detta.
    Allt från första samtalet till pannan på plats tog 1 dag.
    Jag har bara lovord om företagets agerande och service !!!
    Kommer rekomendera detta till släkt & vänner.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    2022-04-20 Verifierad kund
    Snabb och bra hantering av vårt problem med toalett och spolningsmekanism.
    Rörmokaren var vänlig och tålmodig, då det tog längre tid än tänkt. Men nu fungerar det hur bra som helst
    2022-04-14 Verifierad kund
    Varit ett alltigenom gott bemötande och ett väl utfört arbete! Nu fungerar all el utmärkt i lägenheten och kablarna är väl dolda.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Snabb utryckning.
    Löste uppgiften.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Hej! Trevligt bemötande då jag ringde jouren . Likaså av rörmokaren.Snabbt avklarat enär det bara var papper som orsakat toalett stoppet. En väldigt kostsam historia blev det. Mvh Anine Cabrera
    2022-04-05 Verifierad kund
    Snabbt och professionellt bemötande!
    2022-04-02 Verifierad kund
    Ni kom snabbt och åtgärdade problemet. Alla var mkt trevliga.
    Katarina
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Stopp i toalett på en 90 års fest en lördagskväll! Ni kom efter en dryg timme, jobbade på, städade och sanerade , men dyrt blev det .