Jour Eliten Sverige AB

Nybodagatan 6 B, 171 42 Solna — Visa karta

Välkommen till Jour Eliten Sverige!

Ser dina rör till att pajja mellan 07:00 - 16:00? Nej förmodligen inte. Olyckan är ofta framme snabbare än du anat och kan inträffa under dygnets alla timmar. Därför finns vi på Jour Eliten Sverige. Vi kan hjälpa dig 24 timmar om dygnet runt med rörmokare eller elektriker. Behöver du inte akut hjälp så finns vi tillgängliga även för planerade ärenden, både för privatpersoner och företag. Vi erbjuder alla typer av tjänster inom VVS och EL.

Vi på Jour Eliten fokuserar på kvalitet och effektivitet till ett rimligt pris. Välkommen att höra av dig till oss - när som helst!
Mån-Sön: 00:00-23:00

Läs vad 163 kunder tycker om Jour Eliten Sverige AB

• 2020-06-02

Emma O skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Trevligt bemötande, bra info, snabbt ordnat. Läs mer
  • 2020-05-29

Lise-lotte E skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Byte av elkontantakt o armatur. Två Tim arb blev väldigt dyrt. Annars fantastiskt bra bemötande, väl utfört arbete. Läs mer
  • 2020-05-29

Johan S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    De kom snabbt och åtgärdade problemet. Läs mer
  • Ren & Fino

2020-05-13

Ren & Fino skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag ringde dom den 30/4 och direkt svarade och tog på sig uppdraget . Redan den 3/5 då var allt åtgärdat. Tusen tack Läs mer
  • 2020-05-13

Linda F skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Allt gick snabbt och smidigt.
    Samtliga som jag hade kontakt med var väldigt trevliga. Läs mer

Gerth R skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb återkoppling.
    Kom på avtalad tid.
    Hörde av sig i god tid.
    Smutsade inte ner.

Rotavdraget uteblev från fakturan. Kostnad för undersökning av pigavdraget lades på. Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Gerth R
    Tack för din positiva rekommendation!
    Vi ger alltid våra kunder rot avdrag om det är berättigade till det och vill ha det.

Roland S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    En plast grej som fastnat i toaletten. Blev bort tagen samma dag som jag ringde. Och det gick fort när han väl var här. Jag trodde att jag skulle få vänta ett bra tag på att få problemet åtgärdat. Men när han var färdig och toaletten på plats glömde han att ansluta vattnet ordentligt, och när jag upptäckte att vattenlåset var tomt och vred på ballofix kranen sprutade det vatten och jag och halva väggen blev blöt. Det tog mig 40 min innan jag fick det tätt. Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Roland S
    Hej Roland, vi är glada att vi kunde hjälpa dig så snabbt. Verkligen tråkigt att det inte anslutningen av vattnet blev som det skulle, det ber vi om ursäkt för. Vi hade självklart kommit tillbaka på en gång och ordnat till det, men det var skickligt att du lyckades lösa det själv!

Stefan E skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Tyvärr mycket missnöjd med bemötandet vid bokning av service. Hjälp på plats var ok. Läs mer
    2020-05-05 Jour Eliten Sverige AB svarar Stefan E
    Hej Stefan!
    Vad tråkigt att du kände att du fick dåligt bemötande. Vi strävar alltid efter att bli bättre på alla plan med våra kunder så vi är oerhört tacksam för din feedback. Om du vill får du gärna Återkomma med namnet på den mötesbokaren som betjänade dig ifall du kommer ihåg.

Önskar dig en fortsatt fin dag

/ Kai Joureliten

Paola V skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Mycket bra, snabb och pålitliga. Endast nackdelen är att de är lite dyra. Jag beställde en installation på handfatt och kommod. Kan definitivt tänka mig att anlita dem igen. Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Paola V
    Tack för din rekommendation Paola! Vi försöker ligga under våra konkurrenters priser, men tar ändå till oss av din feedback. Vi ser fram emot att höra från dig igen!

Petra H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Vi fick bra bemötande och felet med vår kran och avlopp blev löst vilket var jättebra. Det enda är att det var väldig svårt att kommunicera med rörmokaren då han hade svårt med svenskan så vi förstod inte varandra särskilt bra, men problemet blev åtgärdat så resultatet blev bra ändå. Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Petra H
    Tack för din rekommendation Petra, tråkigt att det var svårt med kommunikationen, vi tar till oss det. Men bra att det blev bra ändå!

Anna A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Läckande rör i badrum.
    Bra bemötande och snabb service.

Sammanfattningsvis gick det snabbt, jag fick mitt problem löst och till ett helt ok pris. Fem av fem! Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Anna A
    Tusen tack Anna för topp betyget!

Lennart S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    gjorde ett bra jobb med vårt avlopps stopp snabbt fixat Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Lennart S
    Tack Lennart för din trevliga rekommendation!
  • 2020-04-30

Marek H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb service. Proffesionellt. Trevligt bemötande. Dyrt Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Marek H
    Tack för din rekommendation Marek!
  • 2020-04-25

Gun S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Mkt vänligt bemötande. extremt snabba höll löften!
    Slängde ut gammalt badkar m duschhörna, skurade rent o installerade nytt badkar m ursnygg duschblandare !
    De ska få hjälpa mig med uppfräschning av gästtoaletten mm!
    Kan verkligen varmt rekommendera dem o fick bästa hjälpen av Miller! Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Gun S
    Tack för din fina rekommendation Gun!
  • 2020-04-24

Lennart S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Rensning av avlopp

Snabb och bra service

Trevlig personal Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Lennart S
    Tack Lennart för din rekommendation och det höga betyget! Det uppskattas!
  • Marianne W

2020-04-23

Marianne W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag köpte stamspolning till köket.
    Det gick snabbt att få en tid och killarna som kom var mycket trevliga och kunniga. Snabba och effektiva.
    Servicen var över förväntan bra.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-07 Emmie J svarar Marianne W
    Tack Marianne för din positiva rekommendation!
  • 2020-04-23

Agneta G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    rens av köksavlopp. Bra bemötande. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Agneta G
    Tack för din rekommendation Agneta!

Per A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ingen jourtjänst!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Per A
    Hej Per, jag förstår inte riktigt vad du menar. Vi utför EL och VVS jour arbeten 24 om dygnet.

Kjell P skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Stopp i avlopp i tvättstugan. Jag kunde inte lossa rensmuttern så dom fick bort den , rensade och satte i en gummipropp så i framtiden kan jag rensa själv. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Kjell P
    Tack Kjell för din rekommendation och det höga betyget!

Christian G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Mycket bra! Grym elinstallatör som kom och hjälpte mig när det krisade!

tusen tack

MVH/Christian Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Christian G
    Tack för din rekommendation Christian och för att du kontaktade oss!

Jakob A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Mycket bra, snabbt återgäldat problem och trevlig kundservice! Utmärkt. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Jakob A
    Tack så mycket för din rekommendation, det gör våra hantverkare och kundservicepersonal glada!

Åsa T skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Mycket snabbt och trevligt bemötande. En läckande toalett blev som ny. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Åsa T
    Tack för din fina rekommendation och det höga betyget Åsa! Vi är glada att vi fick hjälpa dig med din toalett!

Ulf A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag är väldigt nöjd med arbetet som utfördes hemma hos oss.

Uffe Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Ulf A
    Tack för din rekommendation Ulf! Vad bra att du är nöjd.
  • 2020-03-16

Tina J skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Otydlighet i att debitering redan sker när dom kommer ut för att endast kolla på ett ev jobb. Vi fick inte heller känslan av att Installatören som kom ut ville ha jobbet då han rekommenderade att vi skulle ha kvar lösningen som redan var. Ska man anlita detta företag skulle jag noga kontrollera vad som gäller med deras betalningsalternativ. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Tina J
    Hej Tina! Vi är ledsna om något har varit otydligt i det här fallet. Vi tar till oss det. Ha en fin dag!
  • 2020-03-15

Annika S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Vi fick hjälp med badrummet och blev nöjda. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Annika S
    Tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation Annika, och tack för det höga betyget!
  • 2020-03-14

Amir S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ringde de på lördag. De kom samma dag och fixade problemet. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Amir S
    Tack för din rekommendation Amir!
  • 2020-03-12

Åke Harald S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    De fixa stopp i köksavloppet både snabbt och proffsigt 😀 Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Åke Harald S
    Tack för din rekommendation Åke! Det är inte kul att ha stopp i avloppet, vi är glada att vi kunden hjälpa dig så snabbt.
  • 2020-03-12

Henrik K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag beställde en elinstallation. Punktlig och bra service. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Henrik K
    Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation Henrik!
  • 2020-02-13

Sven S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Stopp i avlopp. Spolning och filmning av avloppet. Mycket bra kundmottagande vid beställning.
    Snabb inställelse och de kom på övertalad tid.
    Personalen gav ett kunnigt intryck och löste uppgiften noggrant och med bra resultat.
    På det hela taget ett bra utfört arbete Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Sven S
    Tack för din rekommendation och för det höga betyget! Det gläder oss att du är så nöjd med vårt arbete.
  • 2020-02-12

Axel K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Det positiva är att ni var snabba att svara och kunde lösa problemet med en trasig malpump samma dag. Trevlig och duktig personal som gjorde allting rätt.

Minus för att malpumpen som skulle kostat 6500 om jag beställt den själv kostade 11500 när den köptes av joureliten. Om ni bryr er om era kunder borde ni se till att pressa era egna inköpspriser. 77% påslag är närmast ocker. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Axel K
    Tack för din rekommendation Axel, vi är glada att vi kunde ordna hela arbetet samma dag.

Som företag måste material inhandlas hos godkända grossister, tyvärr är dessa priser högre än hos företag som riktar sig mot privatpersoner. Vi gör inga påslag på listapriset utan fakturerar enligt grossistens listapris som tyvärr ibland är ganska dyrt.
  • 2020-02-11

Jenny J skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Hade stopp i avloppet, det fixades. Läs mer
    2020-04-23 Emmie J svarar Jenny J
    Tack för din rekommendation Jenny!
  • 2020-02-03

Christer L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Christer L
    Tack så mycket för din rekommendation Christer!
  • 2020-02-01

Jan A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    bra bemötande och jag kan rekommendera er till mina nära. Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Jan A
    Tack Jan för din rekommendation!
  • 2020-01-31

Göran G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    installation av tryckkärl

bra

efter acceptans av offert hördes ingenting på tre veckor och inte förrän efter påtryckningar

bra uppföljning av första kontakt, sedan tystnad enl ovan. sedan snabb och bra installation Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Göran G
    Tack för din rekommendation Göran. Vi ber om ursäkt för att du fick vänta lite efter offerten.
  • 2020-01-31

Helena W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb och bra service!

De hade lagt på en administrativ avgift på fakturan som de inte informerat om, men när vi påtalade det tog de bort den. I övrigt bara positivt! Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Helena W
    Tack Helena för din rekommendation!

Leif G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Tvärstopp i källaravlopp. Bra bemötande och snabbt löst. Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Leif G
    Tack för din rekommendation Leif, vi är glada att vi kunde hjälpa dig.

Magnus H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabba, smidiga, duktiga och hyffsade priser Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Magnus H
    Tack för din rekommendation Magnus!

Sofia S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fick min diskmaskin installerad där det inte funnits någon tidigare. Fick även hjälp att byta blandare och allt som hör till. Blev jättebra och proffsigt bemött av föregaget (extremt snabb hjälp) samt av rörmokaren som kom hem till mig. Det hela gick så snabbt och smidigt och jag är väldigt positivt överraskad. Jag trodde nog att det skulle ta längre tid och vara betydligt krångligare men det var det inte. Är väldigt nöjd och glad och kommer anställa er igen om jag behöver hjälp med något! Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Sofia S
    Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du blev positivt överraskad, vi ser fram emot att höra från dig igen nästa gång du behöver hjälp.

Danne A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jour-el! Mycket bra bemötande.
    Snabbt, effektivt och informativt Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Danne A
    Tack för din rekommendation, det uppskattas!
  • 2020-01-28

Tomas K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Bra lösningsorienterad service Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Tomas K
    Tack för din rekommendation Tomas!
  • 2020-01-28

Theodor P skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Bra bemötande på telefon och snabb utryckning vid vår översvämning.

På plats tyckte jag det var påtagligt sämre. Killen som kom konstaterade ett stopp i avloppet, men i övrigt kunde han inte göra något. Vi fick ringa en annan firma samma kväll som kunde komma och spola (vilket löste stoppet) och filma (och konstaterade att ett rör var av, vilket orsakat stoppet). Jag hade nog trott att det skulle räcka med en rörjour för att lösa detta. Också trist att det sätt er kille konstaterade att det var stopp i avloppet var att be oss spola i alla toaletter i huset, vilket fick effekten att det hamnade en massa avloppsvatten i vår källare som luktade flera dagar efteråt. Så när jag nu betalar er faktura så känner jag lite att jag fått mer valuta om jag ringt den andra firman direkt istället. Läs mer
    2020-01-28 Jour Eliten Sverige AB svarar Theodor P
    Hej Theodor!
    Vad tråkigt att du inte känner dig helt nöjd. Felbeskrivningen vid din felanmälan var att det läckt vatten på golvet överallt men att det inte kunde lokaliseras vart vattnet kom från. Våra rörmokare skyndade ut och på platsen kunde det konstateras att det kom från toaletten som det var stopp i och att man behövde tillkalla spolbil. Men jag håller med dig att med facit i handen så hade problemet löst sig smidigare om man tillkallat en av våra sportbilar direkt istället. Tar till oss din feedback och önskar dig en fin dag.
  • 2020-01-22

Eva P skrev om Jour Eliten Sverige AB
    En kran till toaletten gick sönder och vatten sprutade rakt ut. Jag var tvungen att stänga av vattnet. Jag fick hjälp efter 2,5 timma.
    Det var väldigt bra. Blev mycket väl bemött. Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Eva P
    Tack Eva för din trevliga rekommendation!
  • 2020-01-22

Erika O skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fick snabbt hjälp med mitt havererade elskåp, mycket nöjd med service, jobb och kostnaden. Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Erika O
    Tack för din rekommendation Erika! Vi blir glada för det höga betyget!
  • 2020-01-20

Greger W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    De höll vad de lovade, kom på den tid som avtalats o gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2020-02-06 Emmie J svarar Greger W
    Tack för en bra rekommendation Greger!
  • 2020-01-20

Pinar G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Hade ett akutärende som fixades inom två timmar - fick pris, uppskattat tid på telefon direkt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-20 Emmie J svarar Pinar G
    Tack för din rekommendation Pinar, och tack för det höga betyget!
  • 2020-01-17

Helena W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Läckande toa med trasig spolfunktion. Byte av toalett till ny. Gick snabbt och blev bra; men väl dyrt. Läs mer
    2020-01-20 Emmie J svarar Helena W
    Tack för din rekommendation Helena. Ja tyvärr är inte jour det billigaste.
  • 2020-01-17

Lena Melin S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Hade stopp i ec- avloppet
    De kom o tid när de sa att de skulle komma
    Läste problemet
    Trevligt bemötande och råd av rörmokare
    Kostade Lotte mer än de sagt pga avgift som inte nämnts vid beställningen vilket var enda minuset Läs mer
    2020-01-20 Emmie J svarar Lena Melin S
    Tack så mycket för din rekommendation!
  • 2020-01-16

Solweig B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Plötsligt lossnar "handtaget" på kranen vid diskbänken. En fredag kväll, mitt i julstöket, helgen stundar strax, julafton på tisdag. Med andra ord: ingen vidare tajming! Så vad göra??
    Ringer Joureliten , blir vänligt bemött - "inga problem, vi skickar en kille som just avslutat ett jobb i närheten". Samtidigt lämnas information om kostnaden för en dylik brandkårsutryckning en fredagskväll kl 22. Gratis är det ju inte men att springa och hämta vatten i badrummet en trappa ner hela helgen är ju heller ingen höjdare....
    Tidigt lördag morron ringer en jättetrevlig rörmokare för att förhöra sig lite närmare om vad som hänt och vad han bör inköpa för att åtgärda felet.
    Vid 10-tiden anländer en artig ung kille. (Dessutom både trevlig och snygg - tyvärr har jag glömt hans namn) .
    Han fixar den trasiga kranen och helgfriden är återställd, snabbt och enkelt.
    Dock ej helt kostnadsfritt. Men - smakar det, så kostar det...
    Som tur är finns ju RUT och förhoppningsvis gäller även hemförsäkringen. Det återstår att se …. Läs mer
    2020-01-20 Emmie J svarar Solweig B
    Tack Solweig för din utförliga och positiva rekommendation!
  • 2020-01-15

Louise M skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fick ett märkligt el-fel vid en flytt som skedde under helgen. Rodrigo com på utsatt tid och löste problemet inom 2 Tim. Det var besvärligt att hitta felet. Läs mer
    2020-01-20 Emmie J svarar Louise M
    Tack Louise för din rekommendation. Vi är glada att vi kunde lösa ditt problem!
  • 2020-01-15

Thor N skrev om Jour Eliten Sverige AB
    kom snabbt under storhelg. bäst att kolla alla kostnader innan. Läs mer
    2020-01-20 Emmie J svarar Thor N
    Tack för din rekommendation Thor!

Nybodagatan 6 B, 171 42 Solna