Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Solna Jour Eliten Sverige AB

Jour Eliten Sverige AB

Nybodagatan 6 B, 171 42 Solna — Visa karta

Välkommen till Jour Eliten Sverige!

Ser dina rör till att pajja mellan 07:00 - 16:00? Nej förmodligen inte. Olyckan är ofta framme snabbare än du anat och kan inträffa under dygnets alla timmar. Därför finns vi på Jour Eliten Sverige. Vi kan hjälpa dig 24 timmar om dygnet runt med rörmokare eller elektriker. Behöver du inte akut hjälp så finns vi tillgängliga även för planerade ärenden, både för privatpersoner och företag. Vi erbjuder alla typer av tjänster inom VVS och EL.

Vi på Jour Eliten fokuserar på kvalitet och effektivitet till ett rimligt pris. Välkommen att höra av dig till oss - när som helst!
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:00

Läs vad 24 kunder tycker om Jour Eliten Sverige AB

• Niklas E skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Lång väntetid!! Innan man får återkoppling innan man får jobbet utfört. Virrig kundtjänst. Elektriker skickades till fel adress. Jag bad om att få offert på utbyte av elkontakter till jordade. Detta komm muntligt av elektrikern. En fantasisumma. Oseriöst företag. De Skickade påminnelse på faktura trots att jag har pratat med en anställd på kundtjänsten att få en ny faktura med ändrat pris. Rörig info! Rekommenderas inte! Läs mer
  • Kristoffer J skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Värmepanna som gick sönder en lördagnatt. Snabbt svar och bra service redan över telefon av rörmokare. På måndagen var ny värmepanna installerad och igång. Bra städat också. Sammanfattningsvis ett bra intryck. Läs mer
    2018-11-07 Joey S svarar Kristoffer J
    Hej Kristoffer. Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är så nöjd med vår service. Tveka inte att kontakta oss igen om du behöver hjälp!
  • Kostas P skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ringde kl.22:15 igår kväll om ett allvarligt stopp i husets avloppssystem.
    Kl.23:00 var stoppet löst!
    Jag kan därför starkt rekommendera Jour Eliten!
    Man har väldigt effektiv och modern utrustning som klarar allt, prisvärt och effektivt.

Tack Jour Eliten!

Kostas
    Tyresö Läs mer
    2018-11-07 Joey S svarar Kostas P
    Hej Kostas! Tack för att du tog dig tid att ge oss en sån fin rekommendation! Vi ser fram emot att ha dig som kund igen i framtiden.
  • Tomas Å skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Akut Jour-rep av utslagen el i hela lägenheten en fredag em. Mycket trevlig o proffsig elektriker kom inom en timme o gjorde ett utmärkt jobb o hittade dessutom ett tidigare dolt fel i den aktuella kopplingen.

Mindre bra är att det trots flera påminnelser från mig tog lång tid att få såväl info om hur mycket arbetet hade gått på totalt efter ev rotavdrag liksom när jag skulle få en faktura, uppgift om betalningstid och faktureringssätt. Fakturering endast via mejl fick jag veta först senare när det visade sig att Jour Eliten vid sin fakturering angett felaktig mejladress trots rätt uppgift från mig via ett tidigt sms. Fick sen en ursäkt.
    Efterlyser alltså bättre info o administrativa rutiner. Läs mer
    2018-11-06 Joey S svarar Tomas Å
    Hej Tomas! Tack för den fina rekommendationen gällande elektrikerns arbete.

Vi beklagar om du inte fått tydlig information. Vi fakturerar både via post och mejl men hade förstått det som att du ville ha fakturan på mejl. Vi arbetar ständigt för att förbättra våra rutiner. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss igen!
  • Nicolai Q skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb och bra service men något dyrt... Läs mer
    2018-11-06 Joey S svarar Nicolai Q
    Hej, kul att höra att du är nöjd med vår service.
    Det du fick betala var en helt vanlig debitering för dagsjour.
  • Marie Y skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Byte av knapp i elskåp. Fick ett bra bemötande av elektrikern.

Anser att fakturan inte rimmar med utförd arbetsinsats. Det tog max än 15-20 minuter, under dagtid, att konstatera felet och byta ut knappen. Fakturan var på 2 965 kr, EFTER rotavdrag! Detta känns inte bra för mig som kund, även om jag förstår att det finns reskostnader e t c kopplat till en insats. Läs mer
    2018-10-10 Joey S svarar Marie Y
    Hej,
    De prisuppgifter du fick innan du bokade det här jour jobbet stämmer med det pris du har fakturerats för. Det framgick tydligt i den prisuppgift du fick att vi har en minidebitering där upp till 2timmars arbete ingår. Även om arbetet tar mindre än 2timmar så är det samma pris.
  • Malena R skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb hjälp och bra bemötande. Men vi upptäckte vissa problem senare som elektrikern gärna hade fått hitta direkt. Skulle inte tveka att ringa dem igen! Läs mer
    2018-10-04 Joey S svarar Malena R
    Hej,
    Tack för din rekommendation! Tyvärr så händer det ibland att elektrikern inte upptäcker alla problem på en gång. Vi ser fram emot att ha dig som kund igen i framtiden.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb och proffsig hjälp! Allt fungerade smidigt och vi blev supernöjda både med resultatet och servicen. Skulle absolut använda joureliten igen! Läs mer
    2018-09-04 Joey S svarar Linnea S
    Tusen tack för rekommendationen Linnea.
  • Michael G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb service. Trevlig och kunnig personal som löste mitt elproblem. Jag är nöjd :) Läs mer
    2018-09-04 Joey S svarar Michael G
    Tack för din fina rekommendation och det höga betyget!
  • Roland W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jobbet gjordes snabbt och bra, men JourEliten tog hutlöst mycket betalt för sitt material, som andra här redan påpekat. 600 kr för en 2-vägs ip44 kontakt tex, som kostar 170 kr online. Varning! Läs mer
    2018-08-30 Joey S svarar Roland W
    Hej Roland,

Vi sätter inte priset för materialet själva utan det gör grossisterna. Vi fakturerar endast det pris som är satt av grossisterna där materialet handlades. Priser hos godkända grossister går inte att jämföras med online sajter som riktar sig mot privatpersoner.

Om du vill ha billigt material är det bättre att du köper ditt eget material, dock kan vi då inte lämna någon garanti på arbetet om något går sönder.
  • Ebba J skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Spolning.
    Super bra service. Fick hjälp på under 30 minuter. De som kom hem till mig var jätte trevliga och effektiva.
    Hade egentligen inga förväntningar men kommer absolut använda joureliten om det behövs och kommer även rekommendera det vidare. Läs mer
    2018-08-30 Joey S svarar Ebba J
    Stort tack för din fina rekommendation!
  • Mathias H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ringde och felanmälde ett problem med en fastbränd säkring, fick snabb och proffsig hjälp! Läs mer
    2018-08-30 Joey S svarar Mathias H
    Tack Mathias för din rekommendation, varmt välkommen att höra av dig i framtiden om du behöver mer hjälp.
  • Sherri S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Super snabb och trevlig hjälp från växeln.
    Snabb och effektiv utrykning och problemlösning vid akutavloppsproblem. Trevlig och professional bemötande trots mycket pinsam och obekväm situation.
    Enda negativ var hur smutsigt romakare lämnade efter sig överallt, inklusive dörrhandtag mm. Läs mer
  • Helga W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Hej,
    jag köpte ingenting. Jag behövde en tjänst för mitt jakuzi badkar.
    Det ringde 1 rörmokare strax före midsommar. Jag ringde upp honom efter midsommar men fick inget svar.
    Av företaget blev jag väl bemött. Min förväntan var att någon rörmokare skulle ta kontakt med mig snabbare.
    Jag tycker rörmokarna som ni förmedlar skulle höra av sig snabbt även om dom är upptagna. Dom kan säga till kunden att dom inte kan komma på en gång eller när dom kan komma eller att dom ringer upp senare och göra det också.
    Det känns inte bra som kund att bli ignorerad. Det är dåligt affärsbeteende tycker jag och jobbigt för kunden.
    Mvh Helga Wikström Läs mer
  • Jan A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag köpte VVS och det var bra resultat, sedan köpte jag El, men där tog de hutlöst betalt för kontakter och annat material. 3 gånger så högt pris än om jag köpt ut sakerna själv från butik. 3 gånger så högt utan moms, sedan la de på moms också. Besviken på det. Läs mer
    2018-07-10 Joey S svarar Jan A
    Hej Jan,

Vi gör inget påslag på materialet. Utan det du betalar är listpriset enligt den grossist elektrikern handlar ifrån. Kontakta gärna oss om du vill ha mer information.

Ibland kan det finnas liknande material att köpa på tex online butiker, men på sådana ställen kan inte en hantverkare handla dels eftersom sådana sidor riktar sig mot privatpersoner och dels eftersom elektrikern då inte heller kan lämna garanti på arbetet.
  • Gustav N skrev om Jour Eliten Sverige AB
    GRYMT MISSNÖJD!!! Ringde pga akut stopp i köksavloppet och fick snabbt en offert om snabb hjälp som jag accepterade. Efter en stund fick jag ett sms där Joureliten begärde 50% mer för att åtgärda inom utlovad tid, annars fick jag vänta ett dygn. Jag hade då inget val än att acceptera. Väns er till annan, ärligare leverantör! Läs mer
    2018-06-20 Joey S svarar Gustav N
    Hej Gustav,
    Vi är verkligen ledsna att du känner dig missnöjd. Vår mötesbokare sa av misstag fel pris till dig men rättade sedan till det så du fick korrekt pris som du accepterade.

Joey, Jour Eliten
    Gustav N gillar detta
  • Olle B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Bra väl på plats men missförstod överenskommen starttid. Läs mer
    2018-06-20 Joey S svarar Olle B
    Hej Olle,
    Ja tyvärr blir det missförstånd ibland. Men kul att höra att du ända är nöjd med arbetet!

Joey, Jour Eliten
  • Alfred H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Proffsiga, trevliga, snabb service, bra bemötande, flexibel personal.
    Rekommenderar verkligen. Läs mer
  • Bengt A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag fick översvämning med avföring i badrummet vid midnatt. Joureliten svarade trevligt och en tekniker kom snabbt och fixade problemet på ett glatt, trevligt, och professionellt sätt.

Mycket trevligt bemötande! Mina förväntningar var att få hjälp, och det fick jag på ett snabbt och smidigt sätt.

Proffklass. Får jag problem igen ringer jag definitivt Joureliten nästa gång! Läs mer
  • Pia K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jättebra bemötande redan i telefon av Emmie(?). Sen snabb återkoppling och jpurbesök av el i lägenheten. Trevlig och kompetent el-kille ! Läs mer
  • Lennart s S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Beställde hjälp via telefon. Bemöttes på ett utmärkt sätt med alternativa lösningar av problemet. Mina förväntningar på jobbet infriades både till tidsåtgång och till pris för tjänsten.
    Trevlig och kunnig rörmokare. Läs mer
  • Kent-Peder K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Beställde akut spolning av avlopp
    Trevligt bemötande vid beställning. Duktig och effektiv personal som skötte spolningen
    Vi är myclet nöjda Läs mer
  • Rosa V skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Läs mer
  • Katarina M skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb, bra hantering och gott utfört arbete Läs mer

Nybodagatan 6 B, 171 42 Solna