Jour Eliten Sverige AB

Snittbetyg
4.0
Ring 08-23 55 20 Dela

Om företaget

Välkommen till Jour Eliten Sverige! Ser dina rör till att pajja mellan 07:00 - 16:00? Nej förmodligen inte. Olyckan är ofta framme snabbare än du anat och kan inträffa under dygnets alla timmar. Därför finns vi på Jour Eliten Sverige. Vi kan hjälpa dig 24 timmar om dygnet runt med rörmokare eller elektriker. Behöver du inte...

792 omdömen om Jour Eliten Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 792 omdömen med 4.0 i snittbetyg
Torsten E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Nu är jag nöjd medcmin nya blandare Tack än en gång.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej torsten, Vad kul att höra att du är nöjd med vårt arbete! Du är alltid välkommen tillbaka om du behöver oss!

Fahima I
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Hjälpsamma snabba trevliga , hörde av sig före och efter arbetet . Gav oss utförlig rapport och snabba att skicka faktura ! Kommer definitivt att använda mig av er och rekommendera er till andra ! Tack för hjälpen

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Fahima, Vad kul att du blev nöjd med vår service! Du är alltid välkommen tillbaka om du behöver vår hjälp igen!

Gärd L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Smidigt och snabbt fick jag hjälp en fredag eftermiddag

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Gärd, Vad trevligt att du är nöjd! Du är alltid varmt välkommen tillbaka om du behöver oss :)

Kjell J
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra bemötande, kom snabbt, lätta att ha att göra med.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Kjell, roligt att höra! Vi anstränger oss för att vara tillgänglig dygnet runt och snabbt agera.

Max B
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Dom tar överpriser Fakturerade två bilar när en användes Installerade en dimmer fel och vill inte rätta utan skickar en ny offert som om det var ett nytt jobb 100% pålägg på material

Bo H
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Arbetet utfördes snabbt och bra. Möjligen en aning dyrt.

Annika L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Åtgärdade problemet snabbt och bra.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack Annika. Vårt mål är snabb och god service.

Rickard L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Ringde in Jour Eliten på ett jourjobb en söndag morgon. Hjälp kom snabbt, men det blev bara halvklart pga delar saknades. Besöket tog tio minuter, men jag fick betala för två timmar. På en söndag. Upp emot 10.000 SEK. För ett jobb som inte blev klart! För att göra klart arbetet meddelade de att jag behövde boka en ny tid. Denna skulle jag behöva betala för som ett nytt besök. .När jag påtalade att jag som kund inte var nöjd med att betala för ett arbete som var halvklart återkom Jour Eliten aldrig med svar.

Anders H
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra service, snabb kontakt och åtgärd. Trevlig personal som fixade avloppet.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Anders, tack så mycket. Bara att höra av dig om du behöver hjälp igen. Trevlig dag!

Anton I
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fick hjälp snabbt och effektivt. Tyvärr upplevde jag att deras sätt att kommunicera pris inte var helt ärligt. I telefon fick jag ett grundpris. När offerten sedan kom hade en servicebil för 499kr lagts till, momsen lagts till samt att tydligen gällde inte rut-avdrag för privatpersoner i lägenheter. Allt detta stod i det finstilta jag godkände, men motsvarade inte det jag fick till mig muntligen. Jag vet att ansvaret ligger mig på, men jag tycker de agerar fult. Rekommenderar er att vara mycket noggranna med att läsa igenom villkoren. Kommer inte använda dem igen.

Nils K
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb åtgärd, fast dyr, vilket är förståeligt, eftersom tjänsten utfördes på Juldagens kväll.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Nils, tack. Vi satsar på god tillgänglighet och snabba utryckningar.

Ann-Charlotte O
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fick snabbt hjälp på söndagskvällen med min köksblandare som inte gick att stänga av. Det kom 2 st trevliga killar som stängde av vattnet i köket. Det var ju lite dyrt men är det jour och söndagkväll så är det..tack för hjälpen

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ann-Charlotte! Vad roligt att du blev nöjd. Vårt mål är att ge snabb hjälp. Trevlig dag.

Annika L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Kom snabbt och fixade allt jättefort. Trevlig personal!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Annika, tack. Du är välkommen att höra av dig om du behöver hjälp igen. Trevlig dag!

JAN L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Slut resultatet bra, men sa att de skulle komma inom 30 minuter det tog mer än 4 timmar, samt blev då väldigt dyrt så som det blev på kvällen istället för efter middagen.

Catharina A
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevligt, kompetent och smidigt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack Catharina, vad roligt att du blev nöjd.

Mahwasch S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

De är värsta förtag . De skickade faktura trots att de lovade att det kostar ingenting.

Lars Å
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

De svarade inom rimlig tid (efter midnatt), de kom inom ett par timmar och killen som dök upp var både kunnig och trevlig. Så klart godkänt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Lars, tack. Vi försöker att ge snabb hjälp dygnet runt. Trevlig dag!

Lisbet A
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevliga snabbt på plats , bra utfört arbete.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack Lisbet, kul att höra! Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen.

Inger J
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Hälsade, tystlåten. Lånad ficklampa. Hitta felet och laga eller köpa ny. Innan kyl/frys drogs fram, lyste han med ficklampa vä sida, visade mycket damm enl honom höll med, tänkte att det kommer mer när kyl/frys dras fram, hjälpte till dra fram.Dammsög väldigt lite damm,förvånad. Jag räckte fram handen för att känna på gasbehållare han nudda innan han sa inte röra för den är mycket het,redan känt.Bedömdes att det var dammet.upprepades två gånger det var tydligt bestämt,...

Christina N
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

En mycket positiv upplevelse. Snabbt o proffsigt! Kommer att vid behov använda dem igen! Tack

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Christina! Roligt att höra. Du är så välkommen att höra av dig igen. Trevlig helg!

Leif W

Bra startinfo..Men faktura annan info dyrare. Dåligt Hälsning Leif

Henrik Ö
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabbt, enkelt trots den sena timmen. Inte billigt men allt gick bra

Jonas E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Uselt. Rekommenderas ej. Om ni kan välja någon annan gör det.

Ann E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevliga, snabba och kunniga!!! Rekommenderas verkligen!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ann! Vad kul att du är nöjd med vår service. Du är alltid välkommen att återkomma om du behöver oss!

Maria L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jag fick hjälp väldigt snabbt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Maria, Tack för det fina omdömet! Vi finns här om du någonsin behöver hjälp igen :)

Ove W
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Mycket bra service, snabbt på plats trots långt avstånd. Trevlig kille som kom hit, gjorde allt för att lösa problemet och lyckades. Dyrt blev det, men vad gör man en helgmorgon dessutom på nyårsdagen. Så på det hela taget så var det värt det. Vi är otroligt tacksamma att det gick att lösa på en gång. MVH OVE OCH ÅSA WENNSTRÖM.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ove och Åsa! Vad kul o se att ni är så nöjda. Tack för att ni valde Oss. Vi på Joureliten önskar er en god fortsättning!

Per N
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra jobb, bra bemötande, snabb hjälp. Lite väl dyrt. 5115:- för en timmas jobb. Ursäkta sen betalning! Särskilt fint att bil påmind så jag slapp inkasso! (Tittade inte på den mejl jag givit er) Mvh, Pelle Norlin

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Per. Tack för din kommentar och härligt att påminnelsen uppskattades! Om du behöver någon hjälp i framtiden så tveka inte. Vi kommer!

Leif S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb och bra kontakt när jag ringde om elfelet. Efter en stund insåg jag att jag stoppat i fel säkring, slarv som kan hända om man är stressad. Bytte säkring och allt fungerade igen. Jag ringde direkt och avbokade utryckningen. Men bilen hade tydligen precis startat och då skulle jag få en avbokningsavgift på 2.745 kr. Jag tyckte det lät helt orimligt så jag skickade en mail och hemställde om att den skulle tas bort eller reduceras kraftigt. Mailen skickade jag dagen efter den avbrutna utryckningen, men fick...

Sören V
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fungerade snabbt, smidit och enkelt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej! Tack för dina fina ord och Uppskattar omtanken om att lämna en kommentar om oss! Vi finns här för framtida skäl om det krisar sig!

Anna Catharina S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Vi hade stopp i avloppet i badrummet. Trevligt bemötande både per telefon och av personal på plats. Snabb hjälp. Bra råd inför framtiden.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Chatharina! Härligt att du tyckte om våran service. Tveka inte på att använda oss igen! Vi hjälper dig mer än gärna.

Oivind E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevliga och kunniga - kom till avtalat tid

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack! Vi anstränger oss allid för att ge kunder den bästa serviceupplevelsen det bara går! Joureliten Önskar dig en god fortsättning!

Britt N
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Killen var trevlig men det som står på fakturan stämmer ej.

Lars Roger E

Allt funkar bra Minus blir priset , dyrt

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Lars! Tack för att du lämnar en kommentar om oss på reco. Hoppas vi kan hjälpa dig i framtiden!

Kerstin C
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jag är supernöjd, allt gick snabbt och smidigt. Men SÅ dyrt!!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack Kerstin! Joureliten finns här för dig för framtida skäl.

Folke L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fakturan kom inte i december utan i januari med påföljden att jag inte kunde få något rot avdrag på betalningen. Helt idiotiskt och det blev 2000 kr dyrare. Arbetet var ok.

Cem K
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb och bra service i en akut situation

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Härligt att se Att du blev nöjd med våran service! Behöver du hjälp i framtiden så hjälper vi dig gärna igen! Joureliten önskar dig en god fortsättning!

Elisabeth B
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb service, trevligt bemötande och några goda råd på köpet

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Elisabeth! Vad kul att vi kunde hjälpa till. Tack för att du valde Joureliten!

Eva O
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb och bra service blev nöjd med jobbet.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Eva! Tack för dina fina ord och hoppas vi kommer till användning igen när det behövs. Ha det fint så länge!

Mattias H
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Men väldigt dyrt för det arbete som utfördes

Peter L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Det var en lördag eftermiddag, och en säkerhetsventil på ett expansionskärl till vår bergvärmepump hade sprungit läck då jag ökade trycket efter att ha luftat värmeelementen i huset! Det sprutade över hela källaren! Vi fick kontakt med Jour Eliten Sverige AB, och efter bara en halv timme hade en reparatör Hamza kommit hit och fått stopp på katastrofen! Han var otroligt vänlig och fixade läckan med en lätt knackning på ventilen! Vi väntar nu på att han för säkerhets skull skall komma och byta den gamla ventilen till en ny!

Camilla H
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Svarade snabbt och följde sedan upp om vilken tid de skulle komma. Hade möjligen önskat en tanke om vad som kunde vara fel vid första samtalet.

Elise M
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fick hjälp dagen för julafton. Supernöjda.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Vad roligt! Vårt mål är att ge snabb och bra service.

Karin B
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jättebra service! Men dom är fruktansvärt dyra. Vi fick en chock när fakturan kom. Hade räknad med ett högt belopp men det var inte i närheten av fakturabeloppet! Arbetet tog 20 min. Byte av säkring! Resvägen var 29 km. 9100 kr efter rot.

Elin S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabbt och enkelt. Bra service på obekväma tider.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Vad roligt att höra! Vi finns tillgänglig dygnet runt, allt för att ge snabb service när det behövs som mest.

Ella L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevligt bemötande snabb hjälpare i nöden. Men ohemult dyrt.

Petra A
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fantastikt bra, som vanligt! Snabb återkoppling efter förfrågan, trevliga personal både som pratade med mig i telefon och som kom hem för att sköta ärendet, och problemet löstes. Starkt rekommenderat!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack snälla Petra, kul att du blev nöjd! Välkommen att höra av dig igen .

Lena M
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jag fick hjälp men tycker priset är skyhögt i förhållande till insatsen. Lena Malmford

Anna A
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Väldigt trevlig och serviceminded elektriker som kom ut till oss mitt inatten.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Anna. Tack, vad roligt! Vårt mål är att vara tillgänglig dygnet runt samt ge snabb hjälp.

Pål L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jag fick hjälp att byta ut ett läckande rör och det gick fort!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack Pål! Vårt mål är att ge snabb och bra service.

Thomas C

Snabba, professionella, trevliga!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Thomas! Tack, vad roligt att höra.

Filtrera omdömen