Jour Eliten Sverige AB

Nybodagatan 6 B, 171 42 Solna — Visa karta

Välkommen till Jour Eliten Sverige!

Ser dina rör till att pajja mellan 07:00 - 16:00? Nej förmodligen inte. Olyckan är ofta framme snabbare än du anat och kan inträffa under dygnets alla timmar. Därför finns vi på Jour Eliten Sverige. Vi kan hjälpa dig 24 timmar om dygnet runt med rörmokare eller elektriker. Behöver du inte akut hjälp så finns vi tillgängliga även för planerade ärenden, både för privatpersoner och företag. Vi erbjuder alla typer av tjänster inom VVS och EL.

Vi på Jour Eliten fokuserar på kvalitet och effektivitet till ett rimligt pris. Välkommen att höra av dig till oss - när som helst!
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:00

Läs vad 87 kunder tycker om Jour Eliten Sverige AB

• Jakob T

2019-10-13

Jakob T skrev om Jour Eliten Sverige AB
    De kom snabbt och fixade felet. Sen kostade det ju en rejäl slant men vad ska man göra... Läs mer
    2019-10-14 Emmie J svarar Jakob T
    Tack så mycket för din rekommendation!
  • 2019-10-12

Jessica H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabba, effektiva och hade bättre pris än andra Läs mer
    2019-10-14 Emmie J svarar Jessica H
    Tack för rekommendationen Jessica!
  • 2019-10-11

Lotta C skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabba effektiva lösningsorienterade Läs mer
    2019-10-14 Emmie J svarar Lotta C
    Tack så mycket för din rekommendation Lotta!
  • 2019-10-11

Khatereh L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Det var bra men jag undrar kan man betala delbetalning.? Därför att det var kostade mycket Läs mer
    2019-10-14 Emmie J svarar Khatereh L
    Hej, du kan kontakta oss på support@joureliten.se så kan vi hjälpa dig
  • 2019-10-10

Mattias G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Bytte en elpatron till varmvattenberedaren, fick snabbt hjälp och tips från vvs teknikern. Läs mer
    2019-10-14 Emmie J svarar Mattias G
    Tack för det höga betyget Mattias!
  • 2019-10-08

Oskar A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabbt svar, trevligt bemötande, bra service, professionellt genomförande. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-14 Emmie J svarar Oskar A
    Tack för din positiva rekommendation Oskar!
  • 2019-10-08

Tomas K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jätte bra! Snabbt och trevligt bemötande.nöjda. Läs mer
    2019-10-14 Emmie J svarar Tomas K
    Tack Tomas för din rekommendation!
  • Sofia H

2019-10-02

Sofia H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    El och rörmocksre. Inga invändningar alls :) Läs mer
    2019-10-03 Emmie J svarar Sofia H
    Tack för din rekommendation och det höga betyget!
  • 2019-09-28

Simon L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fräste in elkablar. Funkade friktionsfritt. Prisvärt också. Läs mer
    2019-10-03 Emmie J svarar Simon L
    Tack för din rekommendation Simon!
  • 2019-09-28

Christina Å skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Taklampan som installerades plus en dimmer står o blinkar ibland. ? Så undrar jag om elektrikern av misstag fick med en knopp/skruv då han hjälpte till med att ta ner en plafond. Har skickat sms om detta men inte fått svar. ?? Läs mer
    2019-09-28 Emmie J svarar Christina Å
    Hej christina! Kontakta vår support så hjälper vi dig. support@joureliten.se
  • 2019-09-26

Anette E skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Mycket bra bemötande när jag kontaktade Jour Eliten Sverige AB! Kände att jag direkt fick hjälp och en elektriker kom hit så fort han kunde.
    Sen var ju elektrikern mycket trevlig och lätt att kommunicera med en plus!
    :) Läs mer
    2019-10-03 Emmie J svarar Anette E
    Tack så mycket för din rekommendation Anette!
  • 2019-09-16

Emilia B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fick snabb och bra hjälp! Fick en jourtid och hade dem på plats 1,5 h efter mitt samtal! Läs mer
    2019-09-17 Emmie J svarar Emilia B
    Stort tack för din rekommendation och det höga betyget Emilia!
  • 2019-09-15

Arne H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Uppriktigt: värdelöst företag. Har nyss ägnat en halvtimme åt att beskriva jourinsatsen, men när jag vill vidarebefordra mina upplevelser via Facebook går sidan ner, och jag får börja om. Kan tyvärr inte rekommendera Jour-Eliten till någon annan, och tänker lägga ut den synpunkten på Facebook på annat sätt än via företagets egna FB-sajt - som ju inte funkar.
    Betalader 6700 kr före RUT för ett besök som varade 23 minuter.
    Två dagar senare återkom felet.
    Har efter det anlitat en seriös elfirma för en riktig felsökning.
    Bästa hälsningar,
    Arne Höök.
    Björkhagen Läs mer
    2019-09-17 Emmie J svarar Arne H
    Hej Arne! Tråkigt att höra att du är missnöjd. Det går nog inte att skriva på vår Facebook sida utan den är endast till för inlägg som företaget gör. Du får gärna mejla dina synpunkter till oss dock.

Tyvärr är inte kväll/helg jour det billigaste alternativet. Om felet återkom kunde du kontakta oss igen så hade vi hjälpt dig.
  • 2019-09-12

Staffan J skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ni skickade fel typ av reperantaör som inte klarade av att fixa uppdraget Läs mer
    2019-09-12 Emmie J svarar Staffan J
    Hej Staffan! Vi känner inte till detta? Du får gärna kontakta oss så kan vi kolla på det.
  • 2019-09-11

Pernilla B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Smidigt beställa hjälp med el via tjänsten och jag fick bra hjälp av kompetent och trevlig elektriker. Kan absolut rekommenderas! Läs mer
    2019-09-17 Emmie J svarar Pernilla B
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation Pernilla!
  • 2019-09-09

Axel M skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Bra, professional service. Snabb med Läs mer
    2019-09-09 Emmie J svarar Axel M
    Tack Axel för rekommendationen!
  • Robin K

2019-09-05

Robin K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fantastiskt bra bemötande, snabb återkoppling och en riktigt duktig och trevlig rörmokare. Läs mer
    2019-09-05 Emmie J svarar Robin K
    Tack för din fina rekommendation Robin!

Anders L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb och proffsig hjälp när avloppet la av mitt i natten Läs mer
    2019-09-05 Emmie J svarar Anders L
    Inte kul när olyckan är framme mitt i natten! Men vi är glada att vi kunden hjälpa dig, tack för det höga betyget Anders.

Axel B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Inkoppling spis. Proffsigt !!!! Läs mer
    2019-09-05 Emmie J svarar Axel B
    Tack för det höga betyget Axel!

Christian F skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb service och kompetenta medarbetare Läs mer
    2019-09-05 Emmie J svarar Christian F
    Tack Christian för din rekommendation, vi uppskattar att du tog dig tid att skriva.
  • 2019-08-28

Nils-Erik H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ordning och reda.
    Seriös, ville verkligen göra
    ett fint jobb. Läs mer
    2019-09-05 Emmie J svarar Nils-Erik H
    Tack för din rekommendation Nils-Erik!
  • Einar H

2019-08-27

Einar H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Behövde snabbt diverse vvs arbeten efter en husbesiktning och inför försäljning. Joureliten svarade samma dag, skickade personal den dagen vi bestämt. Blev först orolig när jag såg ynglingen som dök upp men han stannade till kl 19 på frdagen tills jobbet var fixat.
    Kan varmt rekommendera Joureliten ! Läs mer
    2019-09-05 Emmie J svarar Einar H
    Tack så mycket för din rekommendation Einar! Och tack för det höga betyget
  • Mikael K

2019-08-24

Mikael K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb service och trevligt bemötande. Kunnig elektriker som felsökte effektivt, uteslöt snabbt kretsar/proppar och inom 35 minuter var felet åtgärdat. Lördag natt 23:00 kom han, 23:45 åkte han. Läs mer
    2019-08-26 Emmie J svarar Mikael K
    Tack för din rekommendation Mikael!
  • 2019-08-22

Lars L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Trasig varmvattenberedare. Ett proffsigt bemötande och de personer som jag var i kontakt med motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-26 Emmie J svarar Lars L
    Tack för din rekommendation Lars!
  • 2019-08-14

Sara Elisabeth Charlotte R skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb och smidig service och professionellt utförande! Läs mer
    2019-08-19 Emmie J svarar Sara Elisabeth Charlotte R
    Tack för rekommendationen Sara!
  • 2019-08-11

Snjolaug A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fick hem en elektriker, mycket noggrann och trevlig kille.
    Mycket bra bemötande av företaget och snabb service. Läs mer
    2019-08-12 Emmie J svarar Snjolaug A
    Tack för din rekommendation och det höga betyget!
  • 2019-08-06

Eva F skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabb och bra service mitt i natten när elen försvann Läs mer
    2019-08-09 Emmie J svarar Eva F
    Tack för din rekommendation Eva!
  • 2019-08-05

Kim S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Köpte en installation av tvättmaskin och ville få den installerad men resultatet blev bättre än vad jag trodde det skulle bli riktigt proffsigt Läs mer
    2019-08-09 Emmie J svarar Kim S
    Tack för din rekommendation Kim! Kul att höra att resultat blev bättre än förväntat :)
  • 2019-08-02

Swemål B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Bra service. Superbra bemötande. Jytte nöjd Läs mer
    2019-08-05 Emmie J svarar Swemål B
    Tack så mycket för din rekommendation och för det höga betyget!
  • 2019-07-21

Rickard A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Akut stopp i avlopp, villa.
    Trevligt och enkelt! Inte problemet men hanteringen i telefon och av ärendet. Mycket bra, rekommenderas. Läs mer
    2019-07-22 Emmie J svarar Rickard A
    Tack för din rekommendation Rickard!
  • 2019-07-20

Birgit H skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Snabbt svar vid första kontakten. Vänligt bemötande och mycket trevlig elektriker sim utförde arbetet Läs mer
    2019-07-22 Emmie J svarar Birgit H
    Tack för din rekommendation :)
  • Sonja A

2019-07-18

Sonja A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Problemet var att det inte skulle finnas någon el i uttaget bakom spisen då den skulle installeras. Det visade sig när Jour Eliten kom att den visst fanns el. Förmodligen två helt ovana killar från firman som Elgiganten anlitar för transport av spis och installa-
    tion. (Sommarjobb kanske)
    När samma firma kom men två andra killar hade dom inga problem att installera.
    Behövde inte vänta mer än en dag tills att Jour Eliten kom. Läs mer
    2019-07-22 Emmie J svarar Sonja A
    Tack för det höga betyget Sonja!
  • 2019-07-18

Reband R skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag beställde elektriker för att byta häll. Jätte nöjd med arbetet, snabb och väl arbetat. Fakturering skötes som lovat. Kommer att använda jour Eliten igen. Läs mer
    2019-07-18 Emmie J svarar Reband R
    Tack så mycket för din fina rekommendation och det höga betyget Reband! Vi ser fram emot att höra från dig igen.
  • 2019-07-18

Nanny M skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag anlitade Jour Eliten för att byta ut termostat till golvvärme. Den första kilen som kom för att utföra jobbet tyckte jag att han inte hade så mycket kunskap om golvvörmare. Han lyckades inte få igång värmen. Jag ringde dagen efter till kontoret och talade om hur det låg till, chefen ringde upp mig efter några minuter och lovade komma och titta på den. Chefen kom och det tog inte 5 minuter för honom att få igång värmen. Mycket bra bemötande av chefen och kundtjänst. Läs mer
    2019-07-18 Emmie J svarar Nanny M
    Tack för din rekommendation Nanny. Vi är glada att det löste sig till sist :)
  • 2019-07-12

Viktor G skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Behövde akut hjälp med att ta bort en eldosa under ett fönster som skulle bytas mot en dörr. Fönstermontören ringde oss och vi fick då tag i en elektriker på 3 h. Väldigt nöjda, dock dyrt! Läs mer
    2019-07-18 Emmie J svarar Viktor G
    Tack Viktor för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd med arbetet, ja tyvärr är jour tjänster inte de billigaste.
  • 2019-07-12

Viggo B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Reparation av platta bakom proppskåp
    Vi är nöjda men vi var bortresta och fick ingen återkoppling om vad felet var och behövde ringa upp Läs mer
    2019-07-18 Emmie J svarar Viggo B
    Tack för din rekommendation Viggo!
  • 2019-07-10

Julia W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Proffsigt gjort och mycket trevlig rörmokare som var snabb och effektiv Läs mer
    2019-07-11 Emmie J svarar Julia W
    Tack Julia för din fina rekommendation och för det höga betyget!
  • 2019-07-09

DAISY Z skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag hade beställt elektrikerarbete från Jour Eliten, och det var det värsta val jag har gjort i mitt liv!
    Nu handlar det inte om själva fakturan/arbete längre, utan "rätt måste vara rätt". Vi tänker gå vidare till tingsrätt på allvarligt.

1. De först lurade oss med ett lägre pris offert, men skickade en chock faktura på 4ggr mer på pris! När vi kollade efter som ingåg vi att allt som står där var i princip bauhaus pris x 4ggr.

2. De är mycket ostrukturerad på allting. Vi hade bett om skriftig offert från början och sagt till dem att de måste informera oss när de ska göra något som inte ingår i offert. De sa JA hela tiden på plats men gjode helt annat bakom ryggen.

3. När det gäller tid/plan så är de hemskt dålig också. Vårt projekt är mer än 3 månader försenat och under tiden var de också försenat/eller inte dök upp alls för nästan varje besök, utan att informera oss i god tid. Vi var tvungen att jakta på dem för allt.

4. De har inte gjort alla arbete som vi har pratade om. De anser nu att det var inte vad som de har räknat från början och det saknas skriftlig papper. Men, det var precis DE som har inte gett oss skriftlig papper även vi har jagat på dem, varje gång när de var här och jag har. Det är ett fälle som de sätt oss in.

5. Jour Eliten hotade oss om vi inte betala inom veckan så ska de inte göra det slutkoppling för EON, vilket var redan över 3 månader försenat och vi kunde inte vänta mer. Så vi var tvungen att betala på det och hoppades att det inte blev något mer fel efteråt. Men när det visade att de har missat en del arbete så använder de det som ett vapen istället till oss, att vi har redan betalt för det som är gjort bara.

6. Jour Eliten skyller allt på elektriker och kunder, och anser att det måste vara samma elektriker som göra klart arbetet, även vi var inte njöd och ville byta. De tar ingen ansvar alls på det. Det tog över 100 timmar för oss att kommunicera med dem, på mejl och telefon, men de hjälpte inte. Läs mer
    2019-07-09 Emmie J svarar DAISY Z
    Hej,

Väldigt tråkigt att du är såhär missnöjd. Vi anser dock inte att det du säger stämmer helt. Vi har aldrig gett dig en offert utan arbetet har skett löpande. Det kan mycket väl vara så att du bett elektrikern om offert men detta har inte framförts till kontoret som skriver offerterna. Offerten får man även vanligtvis innan arbetet börjar och inte mitt i ett arbete.

När jobbet väl var klart (förutom EONs del) så skickade vi en faktura till dig med allt material specificerat. Du tyckte att materialet var för dyrt, men vi går efter bruttoprislistan hos de grossister vi handlar hos. Det är helt normalt att man gör det. Vi måste handla hos godkända grossister för att kunna lämna garanti på materialet. Men eftersom du inte var nöjd så skickade vi en generöst rabatterad faktura till dig ändå. Sedan slutförde vi det sista med EON. Tyvärr så dröjde EON därför tog det lite tid.

Vi har inte motsatt oss att göra de tilläggsbeställningar som du har gjort men eftersom du inte vill betala för dom så kan vi inte utföra dom. Vi har inte fakturerat dig för något mer arbete än det som vi har utfört.
    2019-07-09 DAISY Z svarar Emmie J
    Hej,

Jag har bara fått ett kort offert på sms och har frågat er elektrier flera ggr om skrifligt offert på allting, men jag fick aldrig (fast han lovade). Nu säger ni at arbetet har skett bara löpande, vilket är inte sant. Vi har bara sagt muntligt att extra abetet kan ske löpande men måste bli gödkäns av oss i förtid. Er elektriker sade ja till det varje gång men ni informerat oss ingenting innan vi fick det slutfakturan i chock. Dessutom är extra arbetet ni har gjort tog inte mer än 10 timmar och ingår väldigt lite material, hur kan det ökar pris i 4ggr?

Ja ni gjorde rabatt till det sistafaktura som vi var tvung att betala mer det är ändå nästan 3ggr från offert pris. Ni som inte har gjort papperverk ordentligt, ledat till hela misslyckade kommunikationen (eller ni som brukar lurar era kunder på så sätt?) och vi som står på notan!

Arbetet som är kvar var en del av jobbet som vad vi hade pratat muntligt från början. Nu saknar det bevis på det pga. ni inte har gjort offert som vi har jagat på. Ni bara började jobba direkt. Vi hade frågat era elektriken och tyckte det var konstigt att han började utan något skriftigt men han lovade att han skulle skicka på samma dag. Och nu blev det bara vår fel för att ni som har inte gjort papper ordentligt!

Vi skulle ha identificerat det missad jobb och inte betalat för fakturan om ni hade gjort arbetet ordentligt, så skulle vi kunna se att det var inte komplett än. Hur skulle vi veta att en del säkringar är missat om ni inte har skrivit någonstanns på elcentralen som nu? Vi vet inte ens vad är vad och hur mycket Amps man får dra för varje.
  • 2019-07-06

Lukas L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Högtrycksspolning i samband med stopp i toalett.

En herre vid namn Stefan var mycket hjälpsam och förklarade hur det gick till, vad det kostade mm. Jag förklarade mitt ärende och en person med spolbil kontaktade mig senare på kvällen och kom och fick bort stoppet. Det tog dock nästan 3-4 timmar innan någon återkopplade men Tele2 hade problem med sina nät den kvällen så tror snarare det hade med det att göra än Jour Eliten. Stefan återkom senare på kvällen och kollade att jag fått hjälp.

Det enda jag kan säga är att det är ganska dyrt med spolbil, även efter ROT. Men det verkar vara samma pris överallt.

Behövde också hjälp med att fixa toaletten eftersom att den stod och rann men det kunde inte personen som kom ut hjälpa till med, han spolade bara. Kunde varit lite tydligare att det enbart var det du hjälpte till med. Nu blev jag stående med en ofungerande toalett i alla fall. Men det var ju inte deras fel utan möjligen jag som hoppades att de skulle lösa hela mitt problem inte bara det mest akuta.

Överlag tycker jag att det fungerade bra men med lite utrymme för förbättringar. Exvis med att vara tydliga med vad de som kommer ut faktiskt kan hjälpa till med. Läs mer
    2019-07-08 Emmie J svarar Lukas L
    Hej Lukas, tack för din rekommendation! När det gäller avloppsstopp så skickar vi antingen ut en rörmokare eller en spolbil beroende på vad kunden vill ha. Ibland är stoppen så allvarliga att man måste skicka en spolbil för att lösa det.

Vi försöker alltid vara så tydliga som möjligt men tar absolut till oss av kritiken.
  • 2019-06-27

Karin F skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ominstallation av en tidigare felaktigt utförd installation av kylskåp/frys.
    Snabb utryckning av montör som kom efter 20 minuter
    Trodde på längre insatstid. blev glatt överraskad.

Bra bemötande Läs mer
    2019-06-27 Emmie J svarar Karin F
    Härligt att höra att du blev glatt överraskad, tack för din rekommendation!
  • 2019-06-26

Walter L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ström kabel till fiber box. Tekniken gjorde ett bra jobb. Snabb och korrekt. Bra. Läs mer
    2019-06-27 Emmie J svarar Walter L
    Tack för din fina rekommendation :)
  • 2019-06-25

Renée K skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ny kran utomhus
    Snabb hjälp.
    Bra bemötande
    Snabbt färdigt arbete allt fungerar perfekt efter avklarat jobb Läs mer
    2019-06-27 Emmie J svarar Renée K
    Tack för det höga betyget Renée!
  • Karoline

2019-06-25

Karoline skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Ni är grymma. Tusen tack för snabb hjälp och trevligt bemötande. :-)

Jag återkommer snart för vidare arbete. Läs mer
    2019-06-27 Emmie J svarar Karoline
    Tack för din rekommendation! Vi ser fram emot att höra från dig igen :)
  • 2019-06-17

Maria B skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Hjälp med sönderborrad elledning.
    Snabb och bra service, proffsiga hantverkare som levererade det som utlovas och i tid. Läs mer
    2019-06-18 Emmie J svarar Maria B
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Och tack för det höga betyget!
  • Fredrik L

2019-06-16

Fredrik L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Lätta att få kontakt med. Smidigt att boka med.
    Kommer alltid inom samma dag och allt funkar precis som det ska.
    Använt rörmokare Erik 2 gånger väldigt nöjd båda gångerna. Fredrik Läs mer
    2019-06-17 Emmie J svarar Fredrik L
    Tack för din rekommendation Fredik och för det höga betyget!
  • 2019-06-16

Maria W skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Vi hade akuta elproblem i köket och skulle ha en stort kalas. Jour Eliten var på plats inom en timme och kunde snabbt avhjälpa felet. Elektrikern som kom var trevlig och kompetent. Hela upplevelsen var professionell från första kontakt till avslutat ärende. Vi använder oss gärna av Jour Eliten igen.
    /Maria Läs mer
    2019-06-17 Emmie J svarar Maria W
    Tack för din positiva rekommendation Maria, vi är glada att vi kunden hjälpa er.
  • 2019-06-14

Eva A skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Avloppsrensning. Noggrann och kompetent medarbetare. Mycket positiv upplevelse. Prisvärt. Läs mer
    2019-06-17 Emmie J svarar Eva A
    Tack Eva för din rekommendation!
  • Evalis N

2019-06-12

Evalis N skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Fantastisk service, bemötande, snabbt och helt otroligt bra på alla sätt. Stort tack!! Läs mer
    2019-06-14 Emmie J svarar Evalis N
    Tack för en jättefin rekommendation!
  • 2019-05-29

Jesper S skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Jag har anlitat Jour Eliten Sverige AB vid elinstallation men även vid behov av jourelektirker. Elikrtikerna som kommmer är trevliga, serviceinriktiade och mycket kunniga till ett bra pris. Läs mer
    2019-06-03 Emmie J svarar Jesper S
    Tack för din rekommendation Jesper, vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!
  • 2019-05-23

Johanna L skrev om Jour Eliten Sverige AB
    Vi fick akut hjälp med våra rör då dom började läcka under en köksrenovering.
    Sedan fick vi också hjälp med installation av diskmaskin & blandare.
    Vi är riktigt nöjda, vilka proffs.
    Dom levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Kan varmt rekommendera.
    /Johanna Läs mer
    2019-06-03 Emmie J svarar Johanna L
    Tack för det höga betyget Johanna! Verkligen kul att höra att vi kunde leva upp till era förväntningar.

Nybodagatan 6 B, 171 42 Solna