Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Järfälla IVT Värmepumpar Kyl & Värmepumpservice IVT Center

Kyl & Värmepumpservice IVT Center

Girovägen 11, 175 62 Järfälla — Visa karta

Personalen på Kyl & Värmepumpsservice har varit aktiva i branschen och jobbat med värmpepumpar och andra värme- och kylanläggningar sedan 1970-talet, även om bolaget i dess nuvarande form endast funnits sedan 1999.

Vi utför service och installationer av elpannor, varmvattenberedare, värmepumpar och kylanläggningar. Även installation av sjö- och solvärmeanläggningar har vi projekterat och genomfört. Luftrening och ventilation är ytterligare områden vi är verksamma inom.

Vi säljer och jobbar med IVT värmepumpar och vi visar gärna driftsatta värmepumpar så att du kan se och höra dem innan du väljer. Dessutom är vi återförsäljare av FläktWoods och Aircode och vi installerar och servar även deras produkter.

Kontakta oss när du vill byta eller uppdatera din värmeanläggning!

Läs vad 5 kunder tycker om Kyl & Värmepumpservice IVT Center

• Lars E
    Lars E skrev om Service en del av Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    Mycket proffsigt och trevlig personal
    Är mycket nöjd och rekommenderar
    Detta företag varmt
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Installation en del av Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    Professionellt bemötande, kunnig personal, välutförda installationer, bra förslag på lösningar anpassat för vårt hus.

Följande tjänster/produkter har köpts:
    - Bergvärmepump
    - Poolväxlare
    - FTX ventilationssystem
    - Installation av utebelysning
    - Byte av proppskåp + omdragning av el till köket
    - Nyinstallation av el för nybyggnation av övervåning

Produkterna har hjälpt oss att sänka energiförbrukningen och skapa ett bättre inomhusklimat i vårt hus som ger oss full kontroll samt att de är användarvänliga och lättskötta.

Jag ger mina varma rekommendationer att använda Kyl & Värmepumpservice IVT Center som installatör
  • Frank E
    Frank E skrev om Service en del av Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    Hej!
    Några rader om vår bergvärmepump. Vi har nu haft bergvärme drygt 7 år och det har fungerat utan problem hela tiden. Elförbrukningen har minskat från 42-44000kwh till ca 20000kwh/år. Den enda skötsel som gjorts har varit att någon gång kolla vattenfiltret. Vid en första service som nyligen gjordes efter sju år byttes några komponenter till en kostnad om några tusen kronor (hittar inte räkningen och hustrun som arkiverar är inte hemma).

Frank Ekmosse
  • Beni G
    Beni G skrev om Installation en del av Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    Proffessionel aktör. Levererar enligt överenskommelse. Får alltid hjälp, även efter köpet.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Installation en del av Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    De gjorde ett fint jobb och lyssnade på våra synpunkter.
    Nästan fri från EON idag!!

Girovägen 11, 175 62 Järfälla