Service

Service

71 omdömen om Service

Sedan starten hos Reco 2015
Per S

Snabb service och kunnig personal som var till stor hjälp när vi hade bekymmer med vår värmepump

Svar från Service

Vad roligt att höra, tack för fint omdöme!

Robert S

Alltid med snabbhet, gott bemötande.

Bo H

Mkt positvt bemötande vid beställning, och genomförande! Slutresultatet perfekt! Vi återkommer om två år!!!! Det var service!

Johan K

Trevlig och kunnig person. Kan definitivt tänka oss utnyttja dem igen.

Alberto D

Bemötande är utmärkt och viljan att hjälpa till snabbt för att lösa problemet är fantastiskt. Yvonne är en hjälte. Däremot, vid problem med värmepanna vore bra om service personalen berättade tydligt för kunden vad de avser att utföra för arbete, vilka delar som behöver bytas och varför. Det måste kännas tryggt för kunden när problemet är löst och när fakturan skall betalas.

Lars I

3 besök för att fixa pannan med olika delar som var "trasiga" varje gång. Märkligt at fler saker gick sönder mellan besöken

Brith H

SNABB OCH SÄKER OCH BRA SERVICE PÅ VÅR BERGVÄRMEPUMP.

Jan Erik H

Snabb och effektiv felsökning och reparation.

Birger G

De intervjuar En med en ett antal frågor och på så sätt ringar in vad för reservdelar de skall ha med sig. Inga bom körningar eller vi kommer i morgon besked. De installerade värmepumpen och sedan har jag behövt service 2 gånger på knappt 20 år. Bägge gångerna kom de på utsatt tid samt med rätt reservdel och ordnade jobbet till det pris de informerade om. Kan verkligen rekommendera denna firma.

Johan K

2/5 för 2an endast montören var duktig annars 0/5. Riktigt otydlig bokare som ej vill ha /kan ge fast pris trots montör på plats som kan kontrollera placering / åtkomst mm. Tog dit annan aktör som utförde jobbet till fast pris och tidseffektivt.