VVStrygg Norden AB

Domnarvsgatan 33 Lokal 21, 163 53 Spånga — Visa karta

Bor du i en äldre villa med gjutjärnsrör? Det kan vara dags att renovera!

Oavsett om du har problem som stopp i avloppet eller dålig avrinning eller bara undrar över skicket, erbjuder vi kostnadsfri rörinspektion för villor i Mälardalen och Dalarna. Visar det sig att ditt avlopp behöver åtgärdas får du vid besöket en offert på renovering.

Vi är experter på relining med strumpmetoden – en smidig och säker renoveringsmetod där ett nytt, bärande rör installeras inuti de gamla stammarna. Håller lika länge som stambyte, men billigare och du slipper riva upp väggar och golv. Arbetet tar i snitt fyra dagar och många av våra kunder väljer att bo kvar hemma under tiden.

Varmt välkommen att boka en kostnadsfri rörinspektion idag!

Läs vad 8 kunder tycker om VVStrygg Norden AB

• Per Mikael E

2020-03-26

Per Mikael E skrev om VVStrygg Norden AB
    Våra avlopp och brunnar av järn i källaren var igenrostade och vi behövde åtgärda detta. Vi valde relining.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande vid kostnadsfri besiktning.
    Hantverkarna kom till utsatt tid och gav ett trevligt och professionellt intryck. Arbetet utfördes under 4 dagar inom utsatt tid och de lämnade rent och snyggt efter sig.
    De hjälpte mig t o m att anförskaffa och installera en pump till avloppsbrunn i källaren!
    Trevligt bemötande och professionellt utfört. Läs mer
  • 2020-03-24

Kerstin E skrev om VVStrygg Norden AB
    Beställde avloppsrenovering med relining avraka rör på 4m.Superproffsigt bemötande med bra genomgång av arbetets förlopp.Fick fortsatt uppföljning genom hela arbetsförloppet på ett förståligt sätt.Trots nya svåra utmaningar genomfördes arbetet på ett verkligt kunnigt och erfaret sätt.Resultatet blev för oss ett bättre resultat än vi kunnat förväntat oss. Vi är nöjda med er firmas utförande och speciellt vår arbetare på plats. Läs mer
  • 2020-03-24

Hans M skrev om VVStrygg Norden AB
    Relining av avloppsledningar i en villa.

Mycket bra bemötande från första början till arbetets avslutande.
    Vårt hus byggdes 1957 så ledningarna är ca 60 år gamla, med en nedsatt funktion och "direkta fel som hål och sprickor" nu direkt efter "renoveringen" fungerar allt perfekt.

Teknikerna som utförde arbetet var trevliga och professionella, man höll i stort utlovad installationstid. Före arbetsstart skyddades golv och trappor effektivt. Efter arbetets slutförande städades påverkade rum.

Hans Markgren Läs mer
  • 2020-03-02

Ingrid M skrev om VVStrygg Norden AB
    Jag beställde relining av mina avloppsrör i mitt radhus, där jag hade mycket gamla rör. Kontakten med företaget var utmärkt, de svarade snabbt på alla mina frågor. Under arbetets gång dök det upp svårigheter som ingen hade räknat med så att ett golv och en vägg behövde bilas upp och en annan firma blev inblandad för att lägga nytt golv. Detta kostade ingenting extra, så jag fick ett nytt golv i ena hallen så att säga på köpet. Jag kan absolut rekommendera denna firma. Läs mer
    2020-03-02 VVStrygg Norden AB svarar Ingrid M
    Hej Ingrid, vad glada vi blir för ditt omdöme! Härligt att du fick nytt hallgolv “på köpet” 😃

Barbro A skrev om VVStrygg Norden AB
    Relinig av rör.Trevliga killar som utförde jobbet,städat o snyggt efter dom.Däremot när jag hade en förfrågan om del betalning fick jag ingen återkoppling,vilket jag anser svagt. Läs mer
    2020-03-02 VVStrygg Norden AB svarar Barbro A
    Tack för omdömet Barbro! Vi strävar efter att alltid lämna våra kunders hem i minst lika rent och städat skick som när vi kom 🧹✨
    Vi ber om ursäkt att du inte fick svar på förfrågan om delbetalning, en miss från vår sida! Tack återigen!

Lennart S skrev om VVStrygg Norden AB
    Renovering avlopp Mycket bra bemötande Väl genomförandet Blev som jag ville Tog bra hand om reklamationen Jag är nöjd Läs mer
    2020-03-02 VVStrygg Norden AB svarar Lennart S
    Hej Lennart, härligt att du är nöjd :) Tack för omdömet och för att vi fick förtroendet att renovera din villas avlopp!

Jan U skrev om VVStrygg Norden AB
    Reparation av avloppen
    Trevlig personal
    Bra information
    Helt nöjd med det jag kunde se Läs mer
    2020-03-02 VVStrygg Norden AB svarar Jan U
    Tusen tack för ditt omdöme Jan! Efter vår relining kan du känna dig trygg med att din villas avlopp kommer vara i gott skick i många, långa decennier framöver :)

• 2020-02-05

Gun-britt J skrev om VVStrygg Norden AB
    Avloppsrelining. Bra att ha fått rören filmade både före och efter arbetet. Sparat på USBminne. Läs mer
    2020-03-02 VVStrygg Norden AB svarar Gun-britt J
    Tack Gun-Britt, kul att du är nöjd! Våra kunders trygghet är det viktigaste för oss, därför dokumenterar vi alltid rören före och efter renovering och ger till våra kunder på USB-minne.

Domnarvsgatan 33 Lokal 21, 163 53 Spånga