Stockholms rör & VVS AB

Välkommen till Stockholms rör & VVS AB!

Vi finns alltid till hands när du behöver professionella och pålitliga rörmokare. Vi har alltid jourtekniker på plats att hjälpa dig vid akuta ärenden såväl som planerade. Ring oss och vi kan vara på plats inom en timme.

Våra tjänster: Mindre servicearbeten, VVS-arbeten, rördragning, vatten, avlopp, badrumsrenovering, köksrenovering, stambyten, värmepump, snickerier med mera.

Varmt välkommen att höra av dig till oss för en offert eller ring oss och berätta om ditt problem så ser vi till att lösa det!

Läs vad 111 kunder tycker om Stockholms rör & VVS AB 2

2021-12-19
    Trevlig bemötande och kunnig personal
    2021-11-21
    Utmärkt bemötande
    Mycket bra utfört arbete.
    Punktlighet.
    2021-11-17
    Mycket bra.Kom i tid och var väldigt hjälpsamma.
    2021-11-16
    Jättebra service och ok pris. Har inte haft ett fel sedan installation av tvättmaskinen.
    2021-11-14
    Väldigt trevligt i bemötande. Hjälpte oss flexibelt med kort varsel. Bra utfört arbete.
    Rekommenderas.
    2021-11-09
    Bra service båda gångerna de hjälpt oss, tänker till extra och stressar inte kommer anlita igen
  • Stefan S
    skrev om Stockholms rör & VVS AB
    2021-11-07
    Snabbt svar på en söndag! Fantastiskt bemötande och proffs rakt igenom. Ett riktigt bra jobb med extra service! Kan inte annat än att ge högsta betyg.
    2021-11-01
    Trevligt bemötande, kunniga och löste våra problem.
    2021-10-03
    Väl bemött av er medarbetare. Utmärkt snabb service. Skulle rekommendera er till vänner och bekanta
    Tack
    Vad kul att du är nöjd med vår service! Tack för trevligt bemötande ! Stockholms rör & VVS AB
    2021-09-30
    Stockholms Rör & VVS svarade snabbt, agerade snabbt o löste våra problem med vattenavstängning samt läckage i badrummet på ett proffesionellt sätt. De insåg att det var brådskande o skickade ut ett proffs fredag em. Det var första gången vi anlitade dem. Men inte den sista.
    2021-09-19
    Mycket gott, vänligt och seriöst bemötande. Bra utfört jobb på rätt tid. Uppskattade mycket att de ringde när de blivit ca 1 timme försenade.
  • Jan E
    skrev om Stockholms rör & VVS AB
    2021-09-17
    okunnig tekniker
    Snabbt byte av tekniker 2
    Snabbt byte av WC-stol men betydligt dyrare än Comfort
    Hej Jan!
    Ni beställde oss för reperation av befintlig toalett som ni hade.
    Sohaib varit först för att laga toaletten, då nämnde han att det gick att reparera toaletten men den är gammal och lika bra att byta den.
    På plats fick ni offert med fast pris för både arbete , toalett med hårdsits och bortforsling för 6500kr efter rot ( lika mycket vad det står på vår hemsida).
    En timme efter kom andra rörmokaren, anpassat vattenröret och installerat nya Ifö 6260 Rimfree.
    Ni fick en faktura på 6500kr efter rotavdrag vilket stämmer med ÖK.
    Betydligt MYCKET DYRARE handlar om 605kr men du sparade 1990kr som skulle vi ta för reparation besöket som ni beställde innan ni ändrade er till att byta hela toaletten.
    Vi försökte göra vårt bästa.
    Välkommen att kontakta oss under GARANTIEN
    2021-09-14
    Montör blev fördröjd på det arbete som han var före mig och meddelar att blir senare på mitt jobb! Stängt att meddela !!
    Sedan ser felet hos mig och vet vad som skall bytas! Informerar mig vad som måste inhandlas! Sedan vid återkomsten byts förbrukat material i samma säkra takt och mitt avlopp från diskbänk och diskmaskin fick en högre klass! Mycket bra arbete!!!
    2021-09-08
    Mycket bra och professionell service.
    2021-09-07
    Snabb och bra service av trevlig och duktig VVS tekniker.
    2021-09-01
    ok
    ok
    Byte av engreppsblandare vid diskbänk.
    Dåligt att inte ha med kopplingar etc i servisbilen utan måste åka iväg att köpa dessa, kostnad . kostnad 5-600 kr extra för mig.
    VVS firma bör ju ha dessa standardkopplingar i bilen.
    Hej!
    Tack för din omdöme så får alla läsa om oss.
    Ni beställde Jour hjälp för att laga en köksblandare, då kom vi med rätt reservdelar men eran blandare gick inte att laga.
    Vi var tvungna att byta hela blandaren och anpassar rören till den nya, hålet i diskbänken var för smalt jämfört med standard.
    Då åkte vi från eran adress som ligger 50 minuter från grossisten och skaffade delarna.
    Vi tog 500kr extra för långa resan som tog 50 min fram och 50 min tillbaka under jour uppdrag vilket är rimligt.
    Ni bor längst in i Värmdö där finns inga VVS grossister.
    2021-08-23
    Snabb och bra service. Ställde upp när alla andra hade semester!
    2021-08-17
    Anlitade företaget för ett byte av utkastare på huset. Lyckades få en tid samma dag och blev informerad om att det skulle ske en minimum debitering på 2 timmar, vilket var acceptabelt.
    Trevlig installatör som skötte jobbet snabbt (1h) och snyggt. Inga överraskningar gällande fakturan.
    Skulle känna mig trygg i att anlita firman igen.
    Vi Uppskattar din tid som du lagt på att skriva ett fint omdöme! Jättetrevligt att läsa det Stockholms rör & VVS AB
    2021-08-15
    Ni lyckades fixa mitt problem och det är jag nöjd med
    2021-07-29
    Hej
    Snabb service, trevlig personal, proffsig återkoppling.
    2021-07-05
    Riktigt bra gäng! Väldigt trevliga och kommunikativa och fixade våra problem på några dagar trots mycket andra jobb. Kan varmt rekommendera Sohaib och hans kollegor.
    2021-07-03
    Hade fått riktig dålig installation av annat företag men jag fick hjälp av Stockholms rör & VVS AB väldigt snabbt, professionellt o bra! Detta trotts att tidigare inblandad part inte gett ens ok förutsättningar för annan att ta vid. Så jag är supernöjd!
    Vad Kul att du är nöjd Frida!
    Tack för att du anlitat just oss!

2021-06-29
    Snabbt och bra utfört arbete till ett rimligt pris.
    2021-06-28
    Snabb och mycket väl utfört jobb! Rekommenderas varmt!
    2021-06-28
    Bra bemött. Verkar vara kunnig och proffsig reparatör. Det var ett läckage i källaren.
    Härlig att läsa det!
    Vi finns och tillgängliga dygnet runt!!😊
    2021-06-28
    Skojare.......................................................................................
    Hej,
    Tack för ditt omdöme Johan.
    Efter samtalet vi haft nyss har jag förstått att du är inte nöjd med våra priser.
    Vi skickade fakturan lika mycket vad det står tydligt och klart på vår hemsida. 1990kr efter rotavdrag för reparation besök upp till två timmar. ALLA är välkomna att fråga om våra debiteringar inför bokning.
    2021-06-27
    Jag fick snabb hjälp och blev utlovad ett pris, som sedan stämde med fakturan. Personen som kom och fixade kranen var trevlig och stannade kvar när jobbet var klart och gav mig tips kring hur jag kunde rensa avloppet. Jobbet blev bra gjort.
    2021-06-21
    Bra service och snabb respons!

Lokalt företag.
    2021-06-14
    Snabbt återkoppling och utfört jobb. Bytte ut bergvärmepannan, då den gamla plötsligt slutade fungera. De koppla om så jag hade varmvatten under tiden de bytte ut pannan. Mycket nöjd.
    snabb respons - trevlig kille - snyggt jobb
    Tack för att du anlitade oss, vi finns för framtids vvs hjälp. Stockholms rör & VVS AB
    2021-06-14
    Kom på överenskommen tid.
    Snabb, duktig o trevlig
    2021-06-14
    Bra, snabb och proffsig hjälp!
    2021-06-14
    Snabb o smidig service. Mycket bra!
    2021-06-12
    Snabb hjälp med att få diskblandaren utbytt. Bra service och trevligt bemötande. Bra kvalitet på arbetet. Mycket nöjda.
    Vad KUL att ni är nöjda med oss!!
    Tveka inte att höra av er när ni behöver mera vvs hjälp.

2021-05-01
    De hjälpte mig förlänga rör till en ny blandare i badrummet, och när de ändå höll på så hjälpte de mig med både handfat, blandare och rör. :-) Jättetrevliga och duktiga!
    2021-04-23
    Jag är mycket nöjd med min nya installerade toalett. Vänligt och korrekt bemötande. Snabbt, snyggt och proffsigt arbete.

Tack!
    Britt-Marie
    2021-03-30
    Trevliga, kom i tid. Kunniga och hjälpsamma.
    2021-03-23
    Trevligt bemötande och profsigt jobb
    2021-03-23
    Beställde en tjänst av Stockholm Rör & VVS AB gällande trasiga element. Vi fick möjligheten att snabbt få ärendet hanterat redan nästa dag, och de luftade och rengjorde dem på ca 30 minuter. Nu fungerar dem utmärkt. Stort tack för hjälpen!
    2021-03-22
    Snabb och personlig service. Enkelt men utmärkt utfört arbete
    2021-03-22
    Nu värmepanna! Allt väldigt bra!
    2021-03-03
    Direkt och väldigt trevlig bemötande från Sohaib som kom redan dagen efter mailkontakt och åtgärdade vårt problem snabbt och effektivt. Vi är jättenöjda med honom och resultatet och kommer definitivt anlita honom igen om det skulle behövas!
    Tack för jättetrevligt omdöme! Det var gott TE också:) Stockholms rör & VVS AB
    2021-02-21
    Byte av toastol. Perfekt fixat inom 48h.
    Tack för att du har valt just oss! Stockholms rör & VVS AB
    2021-02-21
    Mycket professionellt och trevligt bemötande av Sohaib som svarade snabbt samt var tillgänglig och tog sig tid att hjälpa till hitta lösning på lite klurigt problem.
    Tack för jättetrevligt bemötande! Glöm inte att jag är tillgänglig dygnet runt :) se fram emot att träffas igen när ni behöver VVS hjälp! Stockholms rör & VVS AB
    2021-02-17
    Byte av kökskran
    Bra bemött
    Helt nöjd
    2021-02-15
    Mycket bra service och tillgänglighet. Snabbt och bra!
    2021-02-04
    Professionella, kompetenta och ytterst trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera dem. Själva kommer vi att anlita dem flera gånger.
    Tack för riktigt trevligt bemötande och goda mackor som ni tog fram!
    Vi ses!
    2020-12-16
    Grym service, trevlig, svarar alltid när man ringer.
    2020-12-12
    Sohaib hjälpte mig med min bergsvärmepump och expansionskärl. Byggde om lite och fyllde på sprit. Han kom punktligt, gjorde ett bra jobb. Jag är nöjd! /Arne
    2020-12-12
    Byte av vattenkranen i diskhon.
    Utmärkt service med vänlig bemötande.