Stockholms rör & VVS AB

Stockholms rör & VVS AB

Välkommen till Stockholms rör & VVS AB!

Vi finns alltid till hands när du behöver professionella och pålitliga rörmokare. Vi har alltid jourtekniker på plats att hjälpa dig vid akuta ärenden såväl som planerade. Ring oss och vi kan vara på plats inom en timme.

Våra tjänster: Mindre servicearbeten, VVS-arbeten, rördragning, vatten, avlopp, badrumsrenovering, köksrenovering, stambyten, värmepump, snickerier med mera.

Varmt välkommen att höra av dig till oss för en offert eller ring oss och berätta om ditt problem så ser vi till att lösa det!

Läs vad 77 kunder tycker om Stockholms rör & VVS AB 2

2021-05-01
    De hjälpte mig förlänga rör till en ny blandare i badrummet, och när de ändå höll på så hjälpte de mig med både handfat, blandare och rör. :-) Jättetrevliga och duktiga!
    2021-04-23
    Jag är mycket nöjd med min nya installerade toalett. Vänligt och korrekt bemötande. Snabbt, snyggt och proffsigt arbete.

Tack!
    Britt-Marie
    2021-03-30
    Trevliga, kom i tid. Kunniga och hjälpsamma.
    2021-03-23
    Trevligt bemötande och profsigt jobb
    2021-03-23
    Beställde en tjänst av Stockholm Rör & VVS AB gällande trasiga element. Vi fick möjligheten att snabbt få ärendet hanterat redan nästa dag, och de luftade och rengjorde dem på ca 30 minuter. Nu fungerar dem utmärkt. Stort tack för hjälpen!
    2021-03-22
    Snabb och personlig service. Enkelt men utmärkt utfört arbete
    2021-03-22
    Nu värmepanna! Allt väldigt bra!
    2021-03-03
    Direkt och väldigt trevlig bemötande från Sohaib som kom redan dagen efter mailkontakt och åtgärdade vårt problem snabbt och effektivt. Vi är jättenöjda med honom och resultatet och kommer definitivt anlita honom igen om det skulle behövas!
    Tack för jättetrevligt omdöme! Det var gott TE också:) Stockholms rör & VVS AB
    2021-02-21
    Byte av toastol. Perfekt fixat inom 48h.
    Tack för att du har valt just oss! Stockholms rör & VVS AB
    2021-02-21
    Mycket professionellt och trevligt bemötande av Sohaib som svarade snabbt samt var tillgänglig och tog sig tid att hjälpa till hitta lösning på lite klurigt problem.
    Tack för jättetrevligt bemötande! Glöm inte att jag är tillgänglig dygnet runt :) se fram emot att träffas igen när ni behöver VVS hjälp! Stockholms rör & VVS AB
    2021-02-17
    Byte av kökskran
    Bra bemött
    Helt nöjd
    2021-02-15
    Mycket bra service och tillgänglighet. Snabbt och bra!
    2021-02-04
    Professionella, kompetenta och ytterst trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera dem. Själva kommer vi att anlita dem flera gånger.
    Tack för riktigt trevligt bemötande och goda mackor som ni tog fram! Vi ses! Stockholms rör & VVS AB
    2020-12-16
    Grym service, trevlig, svarar alltid när man ringer.
    2020-12-12
    Sohaib hjälpte mig med min bergsvärmepump och expansionskärl. Byggde om lite och fyllde på sprit. Han kom punktligt, gjorde ett bra jobb. Jag är nöjd! /Arne
    2020-12-12
    Byte av vattenkranen i diskhon.
    Utmärkt service med vänlig bemötande.
    2020-12-06
    Bytte expansionskärlet till värmepannan på nolltid. Trevligt bemötande, kunnig och flexibel. Jag skickade bilder på den gamla installationen så han behövde bara komma vid ett tillfälle.
    2020-11-30
    Fick jättebra och snabb hjälp med ett antal mindre rörjobb hemma (läckande ventiler, byte av blandare etc). Proffsigt och trevligt bemötande. Väl utfört jobb på den tid och till den kostnad jag hade fått offert på.
    2020-11-21
    Arbetet väl utfört, dock kan man tycka att kostnaden för byte av 2 packningar samt resning av köksavlopp ca 1,5 timmes jobb att 7500 sek är lite väl dyrt.
    Hej Jan! Tack för trevligt bemötande! När du ringde oss berättade jag för dig att vi har standard debitering på 1950kr efter rotavdrag för reparation besök upp till två timmar. Står jättetydligt på vår hemsida också. När vi varit på plats första gången berättade du att det rinner ganska dåligt i köket DÅ BERÄTTADE JAG ATT VI TAR 2000 kr EFTER ROTAVDRAG FÖR DET. Du accepterade priset så kom vi nästa tillfälligt med högtryck spolning. FAKTURAN du fick är 4783kr efter rotavdrag inklusive material kostnad som inte ingick i offerten. Trevlig helg och välkommen att kontakta oss igen! Hälsningar Sohaib Stockholms rör & VVS AB
    2020-11-17
    Vi var väldig nöjda! Kommer kontakta er igen vid behov.
    2020-11-17
    Lagning av VVS
    Mycket professionellt och trevligt bemötande
    De överträffade mina högt ställda förväntningar och löste ett för oss angeläget problem.
    2020-10-29
    Bra service och trevligt bemötande!
    2020-10-24
    Bra jobb, vänligt bemött. Överträffade mina förväntningar.
    2020-10-06
    Installation av ny varmvattenberedare.
    Snabbt, effektivt, kompetent och vänligt.
    /Jax
    2020-10-05
    Montage av tvättställ.
    Jag blev vänligt bemött.
    Jag hoppas att tvättstället nu är väl förankrat och kommer att följa upp att det inte lossnar igen.
    Jag fick en positiv upplevelse av företaget.
    Tack för trevlig bemötande Sten ! Den klart sig i 20 år som du nämnde , nu kommer säkert att klara sig igen i flera år till . Hälsningar Sohaib Stockholms rör & VVS AB
    2020-10-05
    Snabbt, professionellt och trevligt bemötande! Har inget negativt att kommentera på.
    Tack för trevligt omdöme! Inom en timme är vi på plats när det gäller jour uppdrag som vi lovade . Grattis för ny diskmaskin! Stockholms rör & VVS AB
    2020-09-21
    Fick hjälp att få ordning på våra element. Trevlig och förklarade vad som gjorts. Rekommenderas.
    2020-09-19
    Service av bergvärmepump.

Lätt att få tid, bra kommunikation, ringde upp direkt.
    Kom på utsatt tid, snabb bedömning och tydlig information av vad som behövde göras.
    Otroligt trevligt och professionellt bemötande!
    2020-09-19
    Väl utfört jobb. Trevligt bemötande.
    2020-09-15
    Mycket nöjda med Stockholms Rör och VVS. Sohaib var lätt att ha att göra med, mycket kompetent och servicemedveten. Han hjälpte vår förening att åtgärda vattenläcka, översvämning och byte av trasiga rör. Det hela gick mycket smidigt. Kan varmt rekommenderas!
    2020-09-15
    Proffsig, trevlig och snabb. Rekommenderas varmt.
    2020-08-02
    Fick diskmaskin installerad samt frånkoppling och bortforsling av den gamla. Trevligt bemötande och kunde ställa upp på kort varsel. Vi blev nöjda
    2020-07-21
    Byte av ett 13 år gammalt expansionskärl. Utmärkt bemötande, kort väntetid till dagen för bytet. Hade utbyteskärl och alla behövliga reservdelar och verktyg med sig. Arbetade snabbt och debiterade korrekt. Social i kontakten, lätt att diskutera med och komma överens med.
    En utmärkt rörmokare som jag absolut kommer att anlita då behov uppstår i framtiden!
    Tusan tack för fantastisk omdöme! Tveka inte att höra av dig , vi finns för att ställa upp och göra precis hur vi önskar hemma ! Stockholms rör & VVS AB
    2020-07-19
    Noggrant utfört arbete, punktligt
    2020-07-13
    Mycket bra utfört och snabbt åtgärdat.
    Pålitligt ankomst och utförande.
    Kent Andtfolk
  • Karolina Ö
    skrev om Stockholms rör & VVS AB
    2020-07-13
    Tydlig och trevlig, ordnade en snabb tid då jag hade ett halvakut ärende
    Trevlig och kunnig.
    Kom 10 minuter sent men ringde i god tid innan och meddelade att han blev 10 min.
    Gjorde en snabb koll och arbetade snabbt och noggrand.
    Kommer att använda dem igen.
    2020-07-12
    Snabba trevliga, bra förberedelse och bra resultat
    2020-07-09
    Vilken tur att vi ringde just Sthlms Rör o VVS! En genomtrevlig, reko och proffsig kille, Sohaib, kom snabbt som attan och fixade nya kranar och packningar. Vi kommer aldrig att ringa någon annan i fortsättningen och rekommenderar dig varmt till alla som behöver en rörmokare.
    Lena o Lasse
    Vilken tur att vi fick jobba hus er ! Tack för gott croissant😉!! Stockholms rör & VVS AB
    2020-07-08
    Mycket trevlig och kompetent man.
    2020-07-08
    Supertrevlig kille, snäll och mycket hjälpsam
    2020-07-08
    Sohaib was able to replace my very old previous waterheater, 1997, and ventilation, 1983. He replaced the 2 machines, with 1 NIBE machine. He even recommended that l can use the old existing water floor heating as it would make the NIBE more efficient, something l wouldn't have known. Very clever! Happy with the service.
    2020-06-28
    Jättenöjd med arbetet! Har anlitat Sohaib flera gånger och blir alltid väldigt bra, nu senast för installation av två specialbeställda radiatorer. Han är noggrann, pålitlig och dessutom trevlig! Kan varmt rekommenderas och jag kommer anlita honom igen nästa gång jag behöver hjälp med VVS.
    Uppskattar din omdöme! Tack för alltid trevligt bemötande! Stockholms rör & VVS AB
    2020-06-28
    Byte av vattenuttag utomhus med rördragning
    2020-06-28
    Hjälpte oss med att byta en utvändig vattenutkastare. Snabb respons och flexibel med tider. Och ett väl utfört jobb

Vi rekommenderar Stockholm rör VVS Ab
    2020-06-27
    Otroligt proffsiga, snabba och kunniga. Kan varmt rekommendera vidare.
    2020-06-11
    Behövde hjälp med lite olika VVS problem. Det löstes snabbt och effektivt. Mycket bra information om pris och vad som ingick, bra dialog om vad saker kostade och vilka val som kunde göras. Nöjd!
    2020-06-09
    Blandare och duschslang byttes.
    Ett snabbt, skickligt och utmärkt arbete utfördes!
    Kan rekommendera företaget
    2020-06-08
    Ringde på fm för att be om hjälp med att dra vatten utomhus i vårt hus. Senare samma dag var allt klart efter ett trevligt snabbt besök. Jättenöjda!
    2020-06-08
    Punktlig, kunning och trevlig!