Alla kategorier VVS Luftkonditionering

Luftkonditionering

Topp 9 företag inom luftkonditionering

Akono AB

Erik Dahlbergsgatan 21, Stockholm
    Anlita en professionell ventilationstekniker med hög känsla för service från oss på Akono!
    Krister L
    Krister L: Ett helt OK bemötande. jag har fått hjälp med rengöring av ventilkanaler och imkanal.

Luftmiljöbutiken

Birger Jarlsgatan 83, Stockholm
    Du har säkert redan märkt att det finns en rad olika produkter och märken att välja mellan. Svårigheten är ofta att välja och dimensionera anläggningen på rätt sätt. Eftersom vi har arbetat med in...
    Lovisa W
    Lovisa W: Jättenöjd med det trevliga och proffsiga bemötandet från både säljaren Anders och installatören! Stort plus för att sälj...

A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tågarpsvägen 105, Asmundtorp
    Välkommen till din Mitsubishi Electric återförsäljare i Landskrona! Vi installerar och servar värmepumpar hela Skåne!
    Albin L
    Albin L: Vid installationen av vår luft-vatten-panna så upplevdes A4U väldigt proffessionella och duktiga.

BME Kyl

Fritzbergsvägen 85, Vallentuna
    Vi bryr oss om både kvalitet och utseende när vi installerar din nya värmepump eller kylanläggning! Välkommen till BME Kyl!
    Mats P
    Mats P: Kompetent företag som säljer lösningar som passar dig och ditt hus. Snabb service vid behov. MP

Varma Huset — Mitsubishi Electric

Kaminvägen 4, Järfälla
    Köp din Mitsubishi Electric värmepump hos oss på Varma Huset! Vi ger engagerad och personlig service, har stor kompetens och tar uppdrag i hela Storstockholm.
    Ryda M
    Ryda M: Bäst helt makalös ingen service på 6 år

GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric

Jägarvallsvägen 6D, Linköping
    Välkommen till GS Kylservice! Vi hjälper dig hålla rätt temperatur, på rätt sätt, på rätt ställe!
    Therese J
    Therese J: Trevligt bemötande och serviceminded.

KenNor El & Styr

Terapivägen 14B, Huddinge
    KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren, jag är elektriker och specialist inom starkström, styr & regler. Jag har 25 års erfarenhet och erbjuder service utöver det vanliga! Varmt välkommen!
    Emelie L
    Emelie L: Väldens bästa elektriker! Noggrann, bra utfört arbete och supertrevlig

Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric

Flygfältsgatan 4, Skarpnäck
    Välkommen till Kylpartner i Stockholm! Vi erbjuder dig en helhetstjänst för din värme- eller kylanläggning. Allt från mätning och installation till drift och service!
    Jan H
    Jan H: Mycket nöjd med smidig och kunnig service!

SBG Bilservice

Vackra Vägen 16, Sundbyberg
    Happy D
    Happy D: Har just fått hjälp med min BMW 320i hos SBG. Mycket väl bemötande och återkoppling - vidare blev reparationen utförd in...