Luftmiljöbutiken

Luftmiljöbutiken

Luftmiljöbutiken etablerades 1994. Sedan dess har vi hjälpt företag,
kontor, butiker, bostadsrätts-föreningar och hushåll i hela Mälardalen
att spara energi och få en skönare inomhusmiljö med ren luft och rätt
temperatur året runt. Vi har egna certifierade kyltekniker som gör snygga och professionella installationer.

Vi på Luftmiljöbutiken är stolta över att kunna erbjuda marknadens
bästa produkter för värme, kyla och bättre luftmiljö. Hos oss hittar
du alla de etablerade leverantörerna: CTC, Daikin, Mitsubishi, Samsung och Toshiba värmepumpar och luftkonditionering.

Läs vad 117 kunder tycker om Luftmiljöbutiken 2

2021-03-15
    Vi fick ett bra och trevligt bemötande i början av försäljaren och även installatören som kom var mycket trevlig och gjorde ett bra jobb. Elektrikern kom inte på utsatt tid då han hade glömt att han skulle komma den dagen. Han kom dagen efter, var sen igen, behövde åka två gånger för att köpa material men jobbet blev gjort och resultatet var helt okej.

På fakturan som sedan kom hade man tagit betalt för material som blivit installerat.
    När fakturan kom så hade vi blivit fakturerade på följande:

Blå, Gul och Gulgrön kabel som användas vid installation i vägg: 10m vardera.
    EXLQ kabel 3G1,5 15m
    EXLQ kabel 5G1,5 15m

Det vi reagerade var först längderna på EXLQ kablarna då dom var 15 m vardera och själva installationen inte ens var i närheten av att behöva 30m kabel. Då jag var hemma under hela installationen och även hjälpte elektrikern med vart kablarna gick så vet jag precis vart han jobbat och vart dessa kabelrör går. En del av jobbet kunde göras i befintliga rör (därav den blåa, gula och Gulgröna kablarna) och resten spikades utanpå. Då de utanpåliggande kablarna är synliga har vi kunnat mäta dom och ser att det endast är c:a 7m installerat, 6 m inomhus och 1m utomhus.

Efter att ha kontaktat kundtjänst och påpekat felet fick vi följande svar på det utförda jobbet av elektrikern:
    "Försökt att tråda fram till jord till uttag men det var rörstopp, spikat fram 15m kabel till lamputtag för att få fram jord, satt upp säkerhetsbrytare, provat av."

När vi påpekat igen att den spikade kabeln inte ens är 15 m och de tagit betalt för 30 meter så fick vi inget svar och tillslut kom förfallodatumet utan att vi fått någon lösning. Nu har vi valt att betala fakturan under protest och gå vidare med ärendet till ARN.

Det blev ett mycket tråkigt avslut på något som började så bra. Planen var att vi även skulle byta ut den andra gamla luftvärmepumpen vi har till hösten och då också använda oss av luftmiljöbutiken, men efter det här så kommer vi vända oss någon annanstans.
    2020-09-01
    Vi kontaktade Luftmiljöbutiken efter ha fått goda rekommendationer. Fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande från första kontakt till att vår luftvärmepump installerats. Efter ett kundbesök till vårt fritidshus fick vi en rekommendation för Toshiba Golvmodell Nordic 25. Den har fungerat perfekt. Installatören var mycket erfaren och gjorde en bra och professionell installation och gav bra rekommendationer. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Luftmiljöbutiken.
    Tack Per-Olof för din fina recension. Luftmiljöbutiken
    2020-07-10
    Jag valde luftvarubutiken för att jag hört bra om den.
    Köpte en Daikin pump där och fick ett bra bemötande i butiken och i telefonen.
    Snabb leverans och ett snyggt jobb gjordes då den monterades.

Tomas Åkerberg
    2020-07-01
    Utmärkt service och proffsig personal!
  • ÖRJAN L
    2020-06-24
    Bra och kompetent personal. Lång väntan på service
  • TOMMY A
    2020-06-09
    Köpt ett luftvärmepump Toshiba o är mycket nöjd. En proffsig erfaren installatör som kunde sitt jobb mycket bra..”)obbig” installation då allt installeras på skärgårdsö utan bilförbindelse..det hela löstes smidigt.
    Tommy, tack för din recension😀 Luftmiljöbutiken
    2020-05-27
    Superbra - från offert till installation!
    2020-05-26
    Värmepump för kyla AirWell
    Allt från projektering i mycket speciell situation genom foton och filmer och samtal pga
    att min dotter är i mycket hög riskgrupp för covid19 till rörmokare och elektriker som fick arbeta i skyddsutrustning finns det inte tillräckligt många stjärnor för Luftmiljöbutiken fantastiska personals arbete ......
    Och med AirWell fick vi livskvalité !!!!
    10 STJÄRNOR
  • Roland C
    2020-03-16
    Köp, värmepump och installation.
    Butik, mycket kompetent och kommunikativ försäljare. Bra förslag på olika frågeställningar.
    Motering av värmepump och elinstallation utfördes på ett mycket bra och kvalificerat sätt.
    Resultatet är till full belåtenhet.
    2020-03-08
    Fick 3 st Daico Ac installerade som hjälpmedel.
    Blev väldigt proffesionellt o vänligt bemött av alla inblandade på företaget.
    Luftmiljöbutiken uppfyllde alla förväntningar jag hade angående tidsplan o smidighet vid installation.
    Fick beviljat 3st Ac som hjälpmedel mot värmekänslighet vid MS, ringde o fick snabbt en tid för besök o fick ha synpunkter på placering av enheten ute, då jag har väldigt liten balkong placerades den högst upp på väggen. Tid för installation bokades ett tag efter då jag ville vänta på att få omtapetserat innan. Montörerna som kom var väldigt vänliga o professionella och utförde arbetet snabbt och smidigt.
    2020-03-01
    Köpte luftvärmepump. Installation skedde mycket bra. Nöjd med hjälp från installatören.
    2020-02-07
    Luftvärmepump. Bra bemötande ok
    2020-02-06
    Hej!
    Vi köpte en Daikin Caldo XRH 30 med installation!
    Alt har fungerat perfekt från första besöket av Luftmiljöbutiken där vi fick råd om planering ..
    Installations dagen fungerade också utmärkt med en noggrann installatör vi rekommenderar verkligen Luftmiljöbutiken.
    2020-02-06
    1. Luftvärmepump, Daikin.
    2.väl bemött.
    3. Installatören duktig och noggrann. Han borde ringt efter hjälp med att placera utedelen på konsolen, som är placerad under trappen till entrén. Jag påpekade "den besvärliga" placeringen vid beställningen. Jag försökte lyfta, men fick tillkalla hjälp av min granne. Tyvärr ledde min hjälp till ryggskott. Har gått till naprapat för behandling och ska gå en tredje gång den 13 feb. Onödigt lidande!! Och utgift!!.
    4. Se ovan.
    2019-12-27
    Utmärkt service och produkter av allra högsta kvalitet.
    Rekommenderas varmt.
  • 2019-12-27
    Mycket trevligt bemötande av kunnig personal. Förtroendeingivande; här säljer man kvalitetsprodukter och kan sin sak. Rekommenderas varmt
  • 2019-12-27
    Fantastisk informativ och kunnig personal. Mycket bra installation av en anläggning som passar mig perfekt. Vill å det varmaste rekommendera detta företag.
    2019-12-23
    Byte fläktmotor. Utmärkt service.
    2019-12-21
    Kan verkligen rekommendera Luftmljöbutiken, Snygg o bra installation och värmepumpen fungerar utmärkt.
    Rompa
    2019-11-04
    alltid bästa möjliga service under alla år
  • Emilia C
    2019-07-24
    Produkten jag beställde passade ej och jag gjorde därför en retur. Allt enligt Luftmiljöbutikens regler ang returer. Dom hämtade enligt DHL notiser ut min retur den 8/7. Än idag 24/7 har inga pengar betalts tillbaka till mitt konto. Dom svarar ej på mail och ej i telefon. Uruselt på alla sätt!
    2019-04-09
    Mycket smidig och snygg installation av luftvärmepump.
    2019-04-08
    Köpte en AC till radhuset. Blev väl bemött både i telefon samt av säljaren som kom hem och stämde av vart den skulle sitta. Installationen var väl och proffsigt utförd. Trevliga hantverkare som var kunniga på sitt område. Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen i denna affär. Rekommenderas väl.
  • Jonas O
    2019-02-19
    Proffsig och trevlig service rakt igenom, från försäljning till montering och sedan uppföljning av genomfört uppdrag. Rekommenderar luftmiljöbutiken!
    Tack Jonas för din fina recenssion. Luftmiljöbutiken
  • Oskar J
    2019-01-22
    Proffsig service rakt igenom, från montering till felsökning och åtgärder. Rekommenderar luftmiljöbutiken!
    Hej oskar, tack för din recession! Luftmiljöbutiken
  • S J
    2018-12-18
    Först bokade dom av en service tid pga av prioritering, vilket jag som kund snällt accpeterade (anledningen var att någon med endast bergvärme hade fått problem). Vid nästa tidpunkt fick deras tekniker problem med bilen och bokade av tiden (sådant kan hända). Men när jag då fick kontakt med butiken så sa dom först att det var vi som hade bokat av tiden och när vi inte gick med på denna felaktiga bortförklaring vilket dom också erkände, så ändrade dom till att dom inte kunde erbjuda en ny tid förrän tidigast om tre månader. Mycket oproffisigt, otrevliga inte intresserade av kundservice.
    2018-12-14
    VARNING FÖR LUFTMILJÖBUTIKEN – ANMÄLDA TILL ARN!

Den felaktiga installation som Luftmiljöbutiken ursprungligen gjorde hos oss ledde till en omfattande fuktskada när vår 2 år gamla luftvärmepump under sommarens värmebölja användes för kyla. Stora mängder vatten rann in i vår hall och ett stort renoveringsarbete fick ske. När Luftmiljöbutikens egen montör kom på besök efter detta uppgav han att luftvärmepumpen ursprungligen var felaktigt monterad och att det inte var konstigt att det rann in vatten.

Vi har varit i kontakt med Luftmiljöbutiken och vill att de står för ominstallationen av luftvärmepumpen samt vår självrisk – men har inte fått några svar från företaget trots flera försök. Det enda svar vi får är ett telefonsamtal där de meddelar att de kommer ta fakturan vidare till Kronofogden – trots att vår tvist inte är utredd. Att deras montör sagt att vatten rann in vill de nu inte kännas vid ”Han säger så mycket.” Vi har nu känt oss tvingade att gå vidare till Allmänna Reklamationsnämnden.

Installera luftvärmepump – men välj ett annat företag!
    Lite mer klagomål:
    *Vår faktura för ominstallation och service var saltad med 2-3 timmar – det vet vi eftersom vi var hemma när installationen gjordes. Inte heller detta har Luftmiljöbutiken velat justera.
    *Företaget avbokade ett besök samma dag (eftersom deras kille bara inte dykt upp – och gav oss en ny tid en månad senare). På denna nya tid dök de inte heller upp.
    *Jag räknar med ett aggressivt svar nedan - för det är just det som är Luftmiljöbutikens stora problem, att de inte kan bemöta klagomål på ett seriöst och konstruktivt sätt – utan att de istället går till attack och skyller på kunden.
    Hej Alessia, dig eller snarare din man Edwin kan man ju lita på, han hotade oss igår med att du kommer att skriva illa om oss på Reco om vi inte gör som han säger. Bara för att du skriver något betyder det ju inte att det är sant. Ert påstående om att vi saltat er räkning: Vi har allting loggat via GPS och det du påstår är inte sant. Att vi måste boka om ett besök samma dag när personal har sjukanmält sig på morgonen är ingenting konstigt att vi inte skulle ha kommit på den ombokade tiden kan inte stämma eftersom det är det besöket ni påstår att vi skulle ha saltat. Våra servicebilar har gps-tracking och vår bil var hos er 08:06:47 och åkte därifrån kl 13:02:24, vi har debiterat er 5 timmar vilket vi också har berättat för er att det ungefär tar att göra jobbet. Vi har från början varit väldigt tydliga i all kommunikation med vad saker och ting kostar. Ni har inte haft några som helst belägg för era påståenden om den tidigare installationen skulle vara felaktig, ni har aldrig tidigare påpekat något till oss eller ert försäkringsbolag när er skada uppstod. Ni hänvisar till en vän som sakkunnig och att han påstår att det skulle varit felinstallerat. Er anläggning har suttit uppe utan problem sedan 2015. Vi har allting dokumenterat hos oss, hur den tidigare husägaren velat ha den installerad och hur den har kontrollerats vid tidigare servicebesök. Inget läckage eller avrinningsproblem har konstaterats. Om vattnet år senare kommit ut ur aggregatet har det förmodligen orsakats av damm som satt igen kondensslangen och det är underhållsrelaterat och erat ansvar att se till att det fungerar som det ska innan ni använder utrustningen. Vet ni inte hur den fungerar då ska ni inte använda den. Att vi talar om att vi kommer skicka vidare ärendet om ni vägrar betala är helt vanlig praxis för alla företag, sedan står det var och en fritt att bestrida en faktura. Att bestrida en faktura enbart för att slippa betala är rent bedrägligt och inget vi kan acceptera, vi skickar sådan ärenden till tingsrätten. Ni får gärna skicka ärendet till ARN och vi kommer att föja deras utslag. Som sagt var vi har allting dokumenterat och vi har skickat detta till er, vi har bett att få er dokumentation om på vilket sätt installationen skulle varit felaktigt utförd och ni har bara skickat en bild på ert aggregat som vad vi kan se är helt korrekt installerat. Luftmiljöbutiken
    UPPDATERING: Luftmiljöbutiken har nu betalat tillbaka för de timmar man hade tagit dubbelt betalt, så det ärendet är löst. Alessia L
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2018-11-08
    Vi sökte mailkontakt och fick återkoppling redan samma kväll. Mycket kunnig och engagerad säljare, genuint intresserad av att vi skulle få rätt pump och på rätt plats i huset. Teknikern kom på utsatt tid och gjorde snyggt jobb både inne och ute. Uppskattade verkligen att få svar, för- och nackdelar med olika lösningar och att det går att komma i kontakt på telefon utan långa väntetider. Riktigt bra!
    2018-10-24
    Köpte värmepump. Installationen utfördes på ett mycket fackmannamässigt sätt där installatör och elektriker var mycket lyhörda och noggranna. Har rekommenderat er till kollegor och bekanta.
    2018-10-22
    Jag köpte en DAIKIN värmepanna med luftvärmepump. Pannan/ pumpen fungerar bra. Det fanns några små brister efter installationen pga brister i avstämning mellan installatör och företaget. Det var sedan krångligt att få kundtjänsten att fixa detta, jag behövde ringa/ mejla/ skata flera gånger. Företaget levde inte upp till mina höga förväntningar vad det gäller service. I slutändan blev det bra och pannan fungerar bra.
    2018-10-21
    Köpte 2 st luftvärmepumpar säljaren som va här va kanonbra fick förtroende av butiken
    Sen kom det en elgubbe som va suverän med en tekniker från butiken jobbade o slet hela dagen hel otroligt bra o trevliga killar mitt betyg är det högsta kommer att rekommendera luftmiljöbutiken till alla som ska köpa värmepumpar
    2018-10-08
    Helt fantastisk support

Stort tack för hjälpen Anders!!!👍
    Hej Tobias, tack för din recension, Anders hälsar! Luftmiljöbutiken
  • Johan C
    2018-10-08
    Bra service och kunnig personal!
    Hej Johan, tack för din recenssion! Luftmiljöbutiken
  • Freddy H
    2018-08-16
    Trevlig säljare. Duktig o kunnig installatör.
    Hej Freddy, tack för din recenssion:) Luftmiljöbutiken
    2018-08-15
    Jag och min flickvän gjorde ett köp via hemsidan som lovar runt och håller tunt.

Kanske fungerar att köpa grejer för 100.000 kr +, men akta er väldigt noga att beställa något på hemsidan. På lager betyder att det finns på någon annans lager. Leveranstid förklaras att det kan man aldrig veta, du vet hur postnord är. Vet inte när vi får den och när du får den kan vara +- 10 dagar. Det enda skälet jag valde att beställa från denna för mig okända firma var just att de hade den "på lager".

Att när man fått reda på detta avbeställa både per telefon och mail fungerade till viss del. Prylen dök inte upp i brevlådan (bra), någon utlovad återbetalning har ännu inte kommit (dryg månad).

En växel med val att bli kopplad till ekonomi och faktura avdelning, där svarar ingen, någonsin. Någon möjlighet att lämna meddelande finns inte bara en röst som uppmanar dig att ringa senare...

Lagen om returer/avbeställning och återbetalning finns ingen som helst kunskap kring. Det handlar bara om 600 kr men det som skiljer 600 från större belopp är bedrägeri och grovt bedrägeri.

Hoppas ni som framåt har några garantiärenden på era kostsamma installationer blir behandlade på det vis som lagen kräver.

Kurriosa: Prylen, ett tillbehör som får portabla ac att fungera, hittade jag på Amazon UK för 220 kr, 3 dagars garanterad leveranstid (kom fram på två).
    Hej Bengt, det stod klart och tydligt med feta bokstäver att produkten skulle komma hem till vårt lager i början på nästa vecka. Att du inte läser det innan du beställer är inget vi kan rå över. Att du hittar en liknande produkt på Amazon och att de är billigare är ingen kuriosa, det är väl en självklarhet och kräver ingen Einstein att förstå, de betalar ingen ju inga skatter överhuvudtaget. Vi har under de varma dagarna varit helt nedringda, det har via hemsidan kommit in över tusen förfrågningar om dagen, mitt i semestern och den person som då jobbade och vi som hade semester försökte svara så gott det gick, det står också om detta på vår hemsida med feta bokstäver. Vi svarade på dina meddelanden tämligen omgående. Du har först själv beställt och sedan avbokat, det har inte gott ut någon faktura så du har inte betalt något. Din flickvän har också beställt av oss för leverans till dig och sedan avbokat, de pengarna är återbetalda till hennes kontokort. Du verkar ha fått stora problem av att flera gånger beställa och avbeställa via vår webbshop. Vi ber om ursäkt för de besvär det kan ha orsakat dig. Luftmiljöbutiken
  • Benny M
    2018-06-11
    Beställde ett rörpaket 7m och lite kanallister och filter på hemsidan. På en torsdag.
    Ringde på fredagen för att kolla om dem visste när det skulle skickas på ett ungefär och ifall dem hade det på lager.
    Får prata med en person som är riktigt otrevlig, arrogant, kaxig. Värre än Svergie Telefonis kundtjänst.
    Han säger att man kan inte kolla eller trixa eller något, det kommer när det kommer och det skickas när det skickas.
    Försökte förklara att kyltekniker skulle komma på tisdagen och att jag var lite sent ute. Ifall det skulle hinna fram tills tisdag.
    Direkt efter det sa han till mig att det är bara att avbeställa, nästan uppmana mig till att göra det.
    Ingen flexibilitet elller service minded överhuvud taget.

Kontaktar personen på måndagen för att se till så att avbeställningen gått igenom som jag gjorde senare på fredagen på hemsidan. Samma otrevliga ton och prat. Han säger till mig att "först beställer du, sen avbeställer du, fattar du hur mycket jobb det skapar för oss". Säger då till honom att "men du sa att jag kunde avbeställa". Sa även till honom hur man brukar vara mot kunder, om man nu har ett jobb där kunder ingår. Frågade honom också vad hans problem var. För jag var trevlig hela tiden och diplomatisk även fast han kasta skit. Men alla har en gräns och den nådde han så han fick höra vilken typ han var. Sparka denna person, han såg till att ni förlora mig som kund enbart på hans attityd.
    Sen meddelar han mig att dem inte jobbar med kunder utan enbart luftpumpar och det är varmt nu. Han nekar mig också att vi hade pratat i telefon i fredags, det måste vara någon annan säger han. Det var han, går inte och ta miste om det.

Fick prata med två andra där istället och dem var jättebra och trevliga och tillmötesgående. Och var inga problem att fixa så enkla saker. Med andra ord normala människor.

Mvh Benny
    Hej Benny, Tack för din recenssion och vi ber om ursäkt för att du råkade ut för vår kollegas "inte ätit lunch ännu dåliga humör". Vad jag förstår så fick du sen hjälp av en annan kollega. Luftmiljöbutiken
    Inte ätit luch ännu dåliga humör? Både på fredagen och måndagen samma beetende. Skulle spelat in det så du fått höra det själv. Det där var en dålig förklaring till hans beetende. Sa även till mig på fredagen "att man får det man betalar för", innebar att det var billigt och då får man ingen service. Köpte det av Polo AB i Varberg istället och blev ännu billigare där. Med jättebra service och kunde hämta direkt samma dag på deras lager. Han är ju direkt ingen bra presentation för erat företag. Benny M
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bengt A
    2018-04-12
    Bara bra.
    Kunnig, engagerad, trevlig försäljare
    Snyggt montage, tog det lugnt, metodiskt, var försiktig med allt runt omkring montageplatserna. Höll tiden när han skulle komma.👍👍👍😃
    2018-04-05
    Köpte en ny luftvärmepump av Luftmiljöbutiken då den gamla var slut. Allt gick smidigt från första samtalet med säljaren och tydlig offert till installation enligt överskommelse. Bra uppföljning efter installation också. Jag rekommenderar företaget varmt. Varit kund sedan 1999.
    2018-03-29
    Väldigt bra service och installation. Tydlig genomgång från första mötet. Nöjd med min aircondition!
    Calle
    2018-03-11
    Bra service mingamla pump servades promt och bra även den nya kom på plats direkt elegant och bra och har nu funkat oklanderligt
    i en och en halv vecka! Tack för det
    även om man tar det för givet att nya grejer ska fungera!
  • Nillan G
    2018-03-07
    Tack för snabb proffsig service, trevligt bemötande, och för att du rekommenderade denna tysta och superbra Daikin Luftvärmepump.
    Vi har ett 10 meter långt hus, det är jämn värme i hela huset, och värmen räcker in till det sista rummet, Pumpen står på 21 °, och i det sista rummet är det 19°... toppen. Tack till den snabba och duktiga montören som monterade vår pump. Jag kan varmt rekommendera denna firma ..... tack. ( det är andra gången vi beställer en Luftvärmepump från denna firma)
    Hej Nillan, tack för din fina recenssion. Luftmiljöbutiken
    2018-03-01
    Är mycket nöjd med informationen och servicen jag fick av Luftmiljöbutiken vid val av värmepump. Affären genomfördes på ett utmärkt sätt.
    Installationen av pumpen gjordes av montören snabbt och proffsigt.
    Nöjd kund i vinterkylan!
    Berit A.
    Hej Berit, tack för din fina recension, Anders och jonas hälsar och tackar. Luftmiljöbutiken
  • Fernando S
    2018-02-25
    Quick and Professional service. It is obvious that they know what they are doing.

If you one quality that is what I would recommend you
    Hi Fernando, many thanks for your nice review. Luftmiljöbutiken
  • Åke P
    2018-02-21
    Vi kontakta luftmiljöbutiken för en service.Service killen konstaterade att kompressorn var trasig.Han ringde en säljare som ringde oss om ett hembesök.Sen gick allt fort.Han som kom och bytte till en ny Daikin gjorde ett jättefint jobb.Han frågade hur vi ville ha det och vi är jättenöjda.
    Hej Åke, tack för din fina recenssion. Luftmiljöbutiken
    2018-02-20
    Installerade en luftvärmepump i en lokaln som rymmer en yogastudio. Mycket bra service. Lösningsorienterade och kunniga.
    Hej Sassa, tack för din recenssion! Luftmiljöbutiken
    2018-02-18
    Hej! Eftersom min värmepump slutade fungera ringde jag supporten, som kom inom en halvtimme samma dag. Efter konsultationen bestämdes att jag beställde en ny pump, en annan fabrikat. Pumpen kom inom en vecka,installationen fördröjdes pga otillräckligt ström tillförsel. Anders Arvidsson löste problemet på ett både snabbt och professionellt sätt
    Hej Katja, Tack för din recenssion, Anders hälsar. Luftmiljöbutiken
    2018-02-18
    Köpt en ny luftvärmepump att ersätta en tidigare. I stort bra och proffsigt. Säljaren borde vid sitt besök ha gjort en bättre studie av ev kommande installation. Bättre logik i säljsamtalet vore bra. Installatören duktig och trevlig.
    Hej Magnus, tack för din recenssion. Luftmiljöbutiken
    2018-02-12
    Proffsig och väkdigt bra utförande. Mycket nöjd.
    Hej Amad, tack för din recenssion! Luftmiljöbutiken
    2018-02-11
    Vi har fått en ny innerdels fläktmotor i vår Daikin luftpump.
    Arbetet sköttes av en perfekt social och mycket kunnig ung man från företaget Luftmiljöbutiken.
    Mycket bra.
    Harry Weckström
    Tumba
    Hej Harry, tack för din recenssion! Luftmiljöbutiken
    2018-02-09
    En XR40 luft/luft pump har installerats och är hur nöjd som helst, snyggt sköt från början till slut.
    Hej Kent tack för din recension, Rami hälsar. Luftmiljöbutiken