AC Service i Stockholm

15 rekommenderade företag inom ac service i Stockholm

Droppar det på konstiga ställen eller blåser det bara varmluft i fläktarna trots att du kör AC:n på högsta? Då kan det vara dags att leta upp en AC-service i Stockholm.

AC:n, eller luftkonditioneringen, finns för att skapa ett behagligt klimat i din bil. Luftkonditioneringen fungerar genom att luften utifrån passerar genom rör där luften kyls av en vätska innan den blåses in i bilen. Om det någonstans på vägen råkar bli ett hål så att vätskan rinner ut eller de på annat sätt slits och läcker fungerar inte AC:n och det förblir varmt och fuktigt inne i bilen.

Läs mer »

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Danne S
    Danne S: Bra och pålitliga . Nu är bilen hel och ren igen :)

Bromma Bil och Motor

Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Desirée V
    Desirée V: Jag tycker jag fick bra service och bemötande. Mycket trevliga och hjälpsamma.

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Via Bilservice - Autoexperten

Grindsgatan 56, Stockholm
    Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Kaj M
    Kaj M: Trevligt och professionellt. Väl utfört på utlovad tid.

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Anders D
    Anders D: Byte av koppling. Snabb o bra service

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Rolf E
    Rolf E: Helheten var bra fick fixat det det mesta och bra gjort

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
    Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    Jan A
    Jan A: Perfekt bemötande, feedback och avlämning...

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar. Välkommen!
    Jonas V
    Jonas V: Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, Bandhagen
    En trygg bilverkstad för dig och din bil!
    Nawal A
    Nawal A: Servat min bil. Jag är mycket nöjd

Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice

Torsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till oss på Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice! Vi utför service och reparation på alla sorters bilar. Skaffa gärna Mekonomenkortet.
    zak a
    zak a: Tack för bra service. Rekommenderar

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.

Luftmiljöbutiken

Birger Jarlsgatan 83, Stockholm
    Du har säkert redan märkt att det finns en rad olika produkter och märken att välja mellan. Svårigheten är ofta att välja och dimensionera anläggningen på rätt sätt. Eftersom vi har arbetat med in...
    Bo M
    Bo M: Jag har köpt en luftvärmepump. Jag blev väl bemött vid mitt första besök i affären. Leverans o montage utfördes på utsat...

As Däckdepå

Haukadalsgatan 12, Kista
    Jonas F
    Jonas F: Alltid snabb och bra service.

Svenska bil & motor

Hagagatan 52, Stockholm
    Jan S
    Jan S: Alltid bra service, bra priser och vänligt bemötande.
Sida:   1
Områden i Stockholm
Rinkeby-Kista  (1 st)
Bromma  (1 st)
Östermalm  (1 st)

AC Service i Stockholm

Tur då att det finns mekaniker som är proffs på att laga läckor och sprickor i luftkonditioneringssystemen! Det är bara att köra in bilen på AC service i Stockholm så fixar de det förhoppningsvis på ett litet kick. Men vänta inte för länge, som med allt annat är det lättare (och billigare!) att laga en liten skada än en stor.

Lycka till med AC:n!