AC Service i Stockholm

15 rekommenderade företag inom ac service i Stockholm kommun

Droppar det på konstiga ställen eller blåser det bara varmluft i fläktarna trots att du kör AC:n på högsta? Då kan det vara dags att leta upp en AC-service i Stockholm.

AC:n, eller luftkonditioneringen, finns för att skapa ett behagligt klimat i din bil. Luftkonditioneringen fungerar genom att luften utifrån passerar genom rör där luften kyls av en vätska innan den blåses in i bilen. Om det någonstans på vägen råkar bli ett hål så att vätskan rinner ut eller de på annat sätt slits och läcker fungerar inte AC:n och det förblir varmt och fuktigt inne i bilen.

Läs mer »
  • Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Annalena S
    Annalena S: Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten.
  • Varmt välkomna!
    Reijoolavi H
    Reijoolavi H: Ett mycket proffsigt företag med ett trevligt bemötande av kunden och bra service samt utför arbetet bra och snabbt. Vi ...
  • Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!
  • Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Mikael A
    Mikael A: Bra bemötande och kunnig personal.
  • Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    Hans E
    Hans E: Väldigt kundorienterat fokus på kontakten. En ovanligt stor lyhördhet inför mina önskemål. Kort sagt ett personligt möt...
  • Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Mathias N
    Mathias N: Årlig service, bra bemötande och prisuppgiften stämde med offerten. Rekommenderas!
  • Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Jimpa O
    Jimpa O: Dessa grabbar är otroligt serviceinriktade! Tack för att ni räddade min dag! /klanten med V50:n
  • Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar. Välkommen!
    Jonas V
    Jonas V: Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete
  • En trygg bilverkstad för dig och din bil!
    Saleh B
    Saleh B: Mycket seriös och proffesionell verkstad! Utmärkt service dessutom!
  • Birka Bilverkstad

Björn
    Björn : Bilverkstädernas Detektivbyrå ! TACK TACK TACK Anders, Andrzej och teamet på Birka bilverkstad (Vasastan) för att ni ...
  • Du har säkert redan märkt att det finns en rad olika produkter och märken att välja mellan. Svårigheten är ofta att välja och dimensionera anläggningen på rätt sätt. Eftersom vi har arbetat med in...
    Bengt A
    Bengt A: Bara bra. Kunnig, engagerad, trevlig försäljare Snyggt montage, tog det lugnt, metodiskt, var försiktig med allt runt ...
  • Välkommen till oss på Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice! Vi utför service och reparation på alla sorters bilar. Skaffa gärna Mekonomenkortet.
    Daniela B
    Daniela B: Helt fantastiska!!! Trevlig personal som verkligen vill hjälpa en!
  • ServiceSpecialisten

Richard  Å
    Richard  Å: En verkstad med bra service, hög tillgänglighet och god kvalitet som jag anlitat i många år och som jag litar på.
  • As Däckdepå

Mattias S
    Mattias S: Bra service, men se upp för fälghantering. Jag har märken på två fälgar efter vårdslös hantering med verktyg. Lämna in n...
  • Svenska bil & motor

Bengt J
    Bengt J: Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services!
Visa sida:
Områden i Stockholm
Norrmalm  (6 st)
Södermalm  (2 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)
Bromma  (1 st)
Östermalm  (1 st)

AC Service i Stockholm

Tur då att det finns mekaniker som är proffs på att laga läckor och sprickor i luftkonditioneringssystemen! Det är bara att köra in bilen på AC service i Stockholm så fixar de det förhoppningsvis på ett litet kick. Men vänta inte för länge, som med allt annat är det lättare (och billigare!) att laga en liten skada än en stor.

Lycka till med AC:n!