AC Service i Stockholm

16 rekommenderade företag inom ac service i Stockholm

Droppar det på konstiga ställen eller blåser det bara varmluft i fläktarna trots att du kör AC:n på högsta? Då kan det vara dags att leta upp en AC-service i Stockholm.

AC:n, eller luftkonditioneringen, finns för att skapa ett behagligt klimat i din bil. Luftkonditioneringen fungerar genom att luften utifrån passerar genom rör där luften kyls av en vätska innan den blåses in i bilen. Om det någonstans på vägen råkar bli ett hål så att vätskan rinner ut eller de på annat sätt slits och läcker fungerar inte AC:n och det förblir varmt och fuktigt inne i bilen.

Läs mer »

Bromma Bil och Motor

Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Viveka T
    Viveka T: Trevligt bemötande och snabb återkoppling i samband med att min bil bärgades till Bromma Bil och Motor. Nöjd med hantera...

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Carina A
    Carina A: Snabb och bra service. Jätte glad att ni hann med min bil.

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    David E
    David E: Bra service och trevlig personal. Rekommenderas helt klart.

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Ingalill T
    Ingalill T: Mycket bra service och trevlig personal!

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Erika B
    Erika B: Väldigt trevlig personal, rekomenderas !=)

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Åke L
    Åke L: Mycket trevlig o kompetent personal

Via Bilservice - Autoexperten

Grindsgatan 56, Stockholm
    Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Nils N
    Nils N: Trevligt och proffsigt bemötande och snabb, väl utförd service.

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
    Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    Carl E
    Carl E: Väldigt nöjd med snabb och prisvärd service.

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Zofia V
    Zofia V: Servise var toppen Det var punkligt

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar!
    Linus B
    Linus B: Allt var toppen personalen var trevlig och hjälpsam och jobbet blev fint utfört

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, Bandhagen
    En trygg bilverkstad för dig och din bil!
    Christina B
    Christina B: Omtänksamma. Bra arbete och service.

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.

Luftmiljöbutiken

Birger Jarlsgatan 83, Stockholm
    Du har säkert redan märkt att det finns en rad olika produkter och märken att välja mellan. Svårigheten är ofta att välja och dimensionera anläggningen på rätt sätt. Eftersom vi har arbetat med in...
    Mikael O
    Mikael O: Väldigt nöjd med alla delar i processen. Behovsanalys, rekommendation av produkt och installation. Kan varmt rekommender...

Mekonomen Bilverkstad Vasabilservice

Torsgatan 40, Stockholm
    Kristina O
    Kristina O: Helt ok, men inte mer. Tog lite tid och kundbemötande ok när de väl tog sig tid.

As Däckdepå

Haukadalsgatan 12, Kista
    Jonas F
    Jonas F: Alltid snabb och bra service.

Svenska bil & motor

Hagagatan 52, Stockholm
    Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang!
    Jan S
    Jan S: Alltid bra service, bra priser och vänligt bemötande.
Sida:   1
Områden i Stockholm
Rinkeby-Kista  (1 st)
Bromma  (1 st)
Östermalm  (1 st)

AC Service i Stockholm

Tur då att det finns mekaniker som är proffs på att laga läckor och sprickor i luftkonditioneringssystemen! Det är bara att köra in bilen på AC service i Stockholm så fixar de det förhoppningsvis på ett litet kick. Men vänta inte för länge, som med allt annat är det lättare (och billigare!) att laga en liten skada än en stor.

Lycka till med AC:n!