Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, 124 32 Bandhagen — Visa karta

Vi är ett tryggt val när du behöver hjälp med bilen!

Hög kvalitet och effektivitet präglar allt vi gör i verkstaden och vi vill alltid bemöta dig på ett trevligt och professionellt sätt. Vi bryr oss och vill att du ska trivas hos oss på Bandhagen Bilservice.

Här kan du lämna in bilen för service och felsökning, olika typer av underhållsarbeten som oljebyten, däckbyten osv. samt reparationer. Våra mekaniker följer alltid rekommendationer från fabrikören och skriver gärna detaljerade kostnadsförslag inför ett arbete. Du får alltid 12 månaders garanti på utfört arbete.

Välkommen in till verkstaden så ska vi ta väl hand om din bil!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 73 kunder tycker om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

• Karl G
    Karl G skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag behövde byta ventil i vänster bakdäck och det gjorde han bra ! Läs mer
  • Dalila L
    Dalila L skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Utmärkt service! I samband med årlig service fyllde verkstaden på med spolarvätskan och hjulen fylldes på med luft! Mycket nöjd Läs mer
  • Rolf A
    Rolf A skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    De gjorde ett snabbt och bra jobb tog egna initiativ ringde upp mig för återkoppling Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Alltid ett bra bemötande och kunniga hår anlitat dem under ett antal år

God fortsättning
    Lennart Norin Läs mer
  • Hadil A
    Hadil A skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    De är trevliga och proffetionella jag är välldigt nöjd Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Hadil A
    Hej Hadil, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Alf S
    Alf S skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Har ej använt ok Bandhagen men ok Handen för.några år sedan och det var väl ok! Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Alf S
    Hej Alf, tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Älta Medico
    Älta Medico skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Trevlig och kunnig personal. Byte av stötdämpare. Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Älta Medico
    Hej, tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Ulf C
    Ulf C skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag har inte anlitat OKQ8 verkstad på flera år. Senast, för flera år sedan, gjorde dom ett däcksdkifte på min ena bil. Vad jag kan minnas var jag nöjd med insatsen. Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Ulf C
    Hej Ulf, tack för det fina betyget, välkommen åter!
  • Arminda V
    Arminda V skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Sämsta servicen har jag aldrig fått någon annan stans. Blev lurar fick betala 7000kr för att bytta hjullager fram som aldrig blev bytt! Läs mer
    2018-01-08 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Arminda V
    Hej Arminda, jag är säker på att du har blandat ihop oss med en annan verkstad. När vi kollade igenom vårat kundregister såg vi att du inte ens är en kund hos oss och du bor inte heller i Stockholm.
    Om det skulle vara så att du har blivit lurad på dina pengar så kan du vända dig till Allmänna reklamationsnämnden.
  • Nadja P
    Nadja P skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Ni är bästa. Tack så mycket för bra bemötande och hjälp.
    Gott nytt år till er🤗🤗🤗🤗🎄🎅🎄🎅 Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Nadja P
    Hej Nadja, tack för det fina betyget, välkommen åter!
  • Ulf T
    Ulf T skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Bra bemötande och trevlig personal. Proffsigt utfört arbete vid service på en 2004-års Huyndai. Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Ulf T
    Hej Ulf, tack för det fina betyget, välkommen åter!
  • Alf J
    Alf J skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Hemsk upplevelse. Skulle byta koppling o han försökte dessutom få mig att tro att växellådan var tvungen att bytas trots att den var helt felfri enl andra verkstäder. Bedrövligt. Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Alf J
    Hej Alf, vi talade klart och tydligt om för dig att de symptom din bil visade upp berodde på problem med kopplingen men det skulle även kunna vara växellådan, vi var inte helt säkra och det var något vi misstänkte. Vi tog inte heller något betalt för felsökningen.
  • Kjell V
    Kjell V skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag är mycket tacksam och nöjd med den hjälp jag fått med både bilen och släpet och kan med tacksamhet rekommendera OKQ8 Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Kjell V
    Hej Kjell, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Organization U
    Organization U skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Snabbt hanterande av ett litet - men jobbigt - problem som drabbade min bil. Betydde mycket för mig - där och då. Läs mer
    2018-01-10 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Organization U
    Hej, tack för det fina betyget, välkommen åter!
  • Sven J
    Sven J skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    De kollade bland annat däcken på min SAAB. Mkt trevlig och proffsigt bemötande men de kunde inte lösa problemet, därav en 3/5 i betyg. Läs mer
  • Bengt K
    Bengt K skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Mycket bra. Trevlig personal. Inga problem. Bilen blev klar på utlova tid. Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Bengt K
    Hej Bengt, tack för det fina betyget, välkommen åter!
  • Abraham E
    Abraham E skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Alltid bra bemötande och snabb service . Best i Stockholm . Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Abraham E
    Hej Abraham, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Ulla-britt F
    Ulla-britt F skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Byte av glödlampor samt byte av kamrem. Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Ulla-britt F
    Hej Ulla-britt, tack för det fina betyget, välkommen åter!
  • Ahmed
    Ahmed skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Toppen service .......
    Rekommenderar 👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Ahmed
    Hej Ahmed, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag fick hjälp med att laga ett oljud från avgas . De hjälpte mig utan att jag behövde boka tid Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Tobias E
    Hej Tobias, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Ewa M
    Ewa M skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Det enda jag har gjort är bytt däck.
    Inte så mycket att sätta betyg på. Läs mer
  • Alf F
    Alf F skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Besviken, hela bilen skramlar efter fjäderbyten fram. Undrar om man kom ihåg att skruva fast allting. Även skrammel i avgassystemet skulle åtgärdas, skrammlar fortfarande likadant. Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Alf F
    Hej Alf, du har 2 års garanti på utfört arbete hos oss. Visar det sig att de felen du refererar till är vårt fel, så ser vi till att åtgärda det utan kostnad. Välkommen in så tar vi en titt.
  • Rolf G
    Rolf G skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag är jättenöjd med allt, bra bemötande och bra service bra priser ! Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Rolf G
    Hej Rolf, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • l
    l skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Snabb och kompetent service av elen till släpkärra. Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar l
    Hej I, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • BERNT HARALD G
    BERNT HARALD G skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag fick hjälp med att laga ett punkterat däck. De hjälpte mig utan att jag behövde boka tid. Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar BERNT HARALD G
    Hej Bernt, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Sten D
    Sten D skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Utmärkt bemötande, dock konstigt att den här frågan kommer två år efter att jag har köpt tjänst av bilverkstaden.. Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Sten D
    Hej Sten, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Lars G
    Lars G skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Trevligt bemötande. Snart får jag ihop 30 tkn. Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Lars G
    Hej Lars, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Louay I
    Louay I skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Trevlig personal ⭐⭐⭐⭐⭐
    Service. ⭐⭐⭐⭐
    Pris ⭐⭐⭐⭐⭐
    Kvalitet. ⭐⭐⭐⭐
    Kompetens. ⭐⭐⭐ Läs mer
    2017-12-20 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Louay I
    Hej Louay, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Nobina S
    Nobina S skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Bästa verkstaden jag har vart på hittills med riktigt bra service, priser och utfört arbete.
    Kan inget annat än att varmt rekommendera denna verkstad till alla där ute som är ute efter en seriös verkstad som får jobbet gjort utan konstigheter!
    Tummen upp! Läs mer
    2017-12-13 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Nobina S
    Hej Nobina, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Åsa W
    Åsa W skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra Läs mer
    2017-12-13 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Åsa W
    Hej Åsa, tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Bra bemötande och snabb service, jag har inget att klaga på Läs mer
    2017-12-13 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Andreas B
    Hej Andreas, tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Nawal A
    Nawal A skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Servat min bil. Jag är mycket nöjd Läs mer
    2017-12-13 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Nawal A
    Hej Nawal, tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Risto T
    Risto T skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Snabbt och utmärkt. Vänlig och kunnig personal. Läs mer
    2017-12-12 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Risto T
    Hej Risto T, tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Har ingen negativ kritik att uttrycka. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Johanna E
    Hej Johanna, tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Jan E
    Jan E skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Däckbutiker och förvaring. Mycket bra bemötande av personalen. Och snabbt genomfört byte av hjul. Läs mer
    2017-12-13 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Jan E
    Hej Jan , tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Håkan G
    Håkan G skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Hej!
    Jag lämnade in min bil 30/10
    Bilen krockades när den skulle besiktas.

Jag har fått låna en Bil av Ägaren till verkstaden

Men i dags datum har jag av mitt försäkringbolag EJ FÅTT BESKED HUR skadan kommer att regleras
    eller om OKQ8 kommer att kompensera mig (ansvarsförsäkring) Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Håkan G
    Hej Håkan, det som hände med din bil är väldigt olyckligt men sånt här råkar även de bästa ut för.
    Vi tar självklart ansvar för detta, därför har vi inte debiterat dig för arbetet på din bil och vi kommer att kompensera dig för skadan.

/OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
  • Sara M
    Sara M skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Superbra, personlig och trevlig service. Lätt att snabbt få tid och är jättenöjd med utfört arbete. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Sara M
    Hej Sara, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Rolf C
    Rolf C skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Fick göra ett återbesök för att justera tidigare fel. Extra körning på 25 km, ej så bra Läs mer
  • Saleh B
    Saleh B skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Mycket seriös och proffesionell verkstad!
    Utmärkt service dessutom! Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Saleh B
    Hej Saleh, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Bra! Aldrig sett så välstädad verkstad! Och en mekaniker som sätter skydd på sätet innan provtur!! Väldigt ordentlig och noga. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Åsa E
    Hej Åsa, tack för det fina betyget och dina rekommendationer, välkommen åter!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Lättillgängligt & serviceinriktad personal :) Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Jenny M
    Hej Jenny, tack för dina fina ord, välkommen åter!
  • John L
    John L skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Trevlig bemötande men kände mig mjölkad på pengar då jag upplevde att de var i maskopi med besiktnings företaget som ligger nära dem. Såg även att det var någon annan som råkat ut för samma sak som jag här i recensionerna.
    Hade fått nedslag på spindelleder som skulle åtgärdas samt samt bad om en generell översikt av bilen med oljebyte och filter mm. Förklarade att jag inte var intresserad att lägga ut mycket pengar på bilen då jag själv inte värderade den bilen till mer än 10.000 kr.
    Åtgärderna med ombesikting som de erbjöd sig att göra skulle kosta 2000-3000 kr.
    Då de kände de som hade besiktnings företaget brevid skulle det säker gå bra.
    Döm av min förvåning då man under ombesiktningen lyckades få nedslag på flera andra punkter än innan. Då de under en ombesiktning skall besiktiga åtgärden på punkten som man tidigare fått nedslag på..
    Då jag frågade varför de besiktigat hela bilen igen och inte bara de punkter som enligt protokollet skulle åtgärdas hade de ett väl genom repeterat svar om att då besiktning ansvariga ser brister måste de även ta upp dessa punkter vilket i sig säker stämmer.
    Det är ju dock inte ofta man möter så arbetsamma människor så gör ett större arbeta än vad dom är ombedda om eller har betalt för. Det är klart att det kan hända men beteendet kändes alldeles för väl inrepeterat så att jag fick känslan av att det inte var första gången man ifrågasatt detta hos dem.
    Det slutade med att jag lagt ned ytterligare 10.000kr på en bil som jag gärna hade sålt för det priset vilket de kände till då jag innan nämt det för dem...
    Kanske även ett lite för inställsamt beteende från killarna där min fru har även fått samma behandling där så jag tror tyvärr inte att det är en tillfällighet.
    Jag åker numera till en annan verkstad och min fru med.. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar John L
    Hej John, väldigt tråkigt att du känner som du gör, vi vill alltid att våra kunder ska vara nöjda när de lämnar våran verkstad.
    Vi kan tala om för dig och klargöra att det du upplever angående att vi är i maskopi med "Opus Bilprovning" eller "Dekra Bilbesiktning" absolut inte stämmer. Vi har även letat och tittat igenom alla recensioner, hittar dock INGEN ANNAN som har samma klagomål som du påstår..

Vi kan inte ta ansvar och stå för vad besiktningsmännen gör, ifall du är missnöjd eller har invändningar i hur de utför sitt arbete så får du kontakta de. Du måste däremot vara medveten om att ifall besiktningsmännen under en ombesiktning hittar andra fel på bilen så är de skyldiga att göra nedslag på det, de kan inte bara blunda för allvarliga fel på bilen endast p.g.a det är en ombesiktning. Det är en fråga om säkerhet då du ska ut och köra bland andra trafikanter.
    Även om du får godkänt på en besiktning och senare råkar ut för en så kallad "Flygande besiktning" och de hittar fel på bilen så kommer de garanterat att slå ner på det och bilprovningen som har godkänt din bil kommer att få en varning/ tillsägelse. Den risken vill inget besiktningsföretag ta, det borde du ha förståelse för..

Det du anklagar oss för är väldigt seriöst och då är det väldigt synd att du gör det utan någon som helst fakta eller bevis på det, du utgår endast från vad du tror, känner och upplever.

Om du däremot verkligen upplever att denna verkstad och Opus Bilprovning & Dekra Bilbesiktning är i maskopi så är du välkommen att anmäla oss. Det känns mer seriöst i det här fallet när det gäller anklagelser av denna grad än att du skriver en recension om det.

Vi hoppas att du och din fru i slutändan förstår att vi endast vill göra ett så bra jobb som möjligt så att ni kan rulla säkert på gatorna.

/ OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
  • Robert M
    Robert M skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag har inte varit på verstaden och tycker mycket illa om att terroriseras med sms från er Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Robert M
    Hej Robert, tråkigt att du känner så och att vi fick det låga betyget för något verkstaden inte ansvarar för. Det är OKQ8 som skickar ut dessa sms och inte verkstaden.

/OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
  • Lars A
    Lars A skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Bra priser
    Snabb service och utfört arbete
    Bra att kunna hämta ut bilen sent efter kontorstid. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Lars A
    Hej Lars, tack för dina fina ord, välkommen åter!
  • Victor
    Victor skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Trevligt bemötande men tar överpriser. Lämnade in bilen för felsökning av motor och läckage. Fick beskedet att vattenpumpen läckte glykol och behövde bytas samt att tändstiften behövde bytas. Kostnaden skulle landa på ca 5600. Eftersom jag tyckte detta var dyrt valde jag att inte låta göra reparationen utan lämnade in på Söderdäck som bytte vattenpumpen för 1500kr. Tändstiften bytte jag själv för 200kr. Kommer inte återvända till OKQ8 Bandhagen. Läs mer
  • Alex L
    Alex L skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Var inne 3ggr med för varma bakhjul som gnisslade och betalade 8500:- för byten av så kallat nedslitna delar. Felet kvarstog och var tvungen att anlita annan reparatör som snabbt hittade det egentliga problemet och fixade detta omgående. Nu går bilen fint igen. Det är säkert möjligt att fixa mindre saker på Bandhagens OKQ8 verkstad men rekomenderas ej för något avancerat. Kontakten med OKQ8:s bilverksad blev en kostsam och tidskrävande erfarenhet tyvärr. Läs mer
    2017-07-29 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Alex L
    Hej Alex! Vad synd att du hade problemet kvar efter har fixat din bil. Jag har varit på semester kom hem igår. Vill gärna veta vilken datum du hade lämnat bilen så jag ta snack med mina kellogor om denna saken? Jag kommer göra mitt bäste och ta rädda på grundproblemet om detta. Det är viktigt för oss att våra kunder är alltid nöjda med vårt jobb. Tack för din åsikt.Med vänlig hälsning, OKQ8 bilverkstad Bandhagen Ivan
  • Christina B
    Christina B skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Omtänksamma. Bra arbete och service. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Christina B
    Hej Christina, tack för dina fina ord, välkommen åter!
  • Inger S
    Inger S skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Fick snabbt tid för däckskifte och service. Som vanligt trevligt bemötande. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Inger S
    Hej Inger, tack för dina fina ord, välkommen åter!
  • Ulla Ö
    Ulla Ö skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Bra bemötande, bra arbete, snabbt. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Ulla Ö
    Hej Ulla, tack för dina fina ord, välkommen åter!
  • Ann A
    Ann A skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Service på toppnivå! Nöjd kund. Läs mer
    2017-12-11 OKQ8 Bilverkstad Bandhagen svarar Ann A
    Hej Ann, tack för dina fina ord, välkommen åter!
    OKQ8 Bilverkstad, OKQ8 Bilverkstad Bandhagen gillar detta

Bärbogränd 2, 124 32 Bandhagen