Bilverkstad i Stockholm

119 rekommenderade bilverkstäder i Stockholm

Behöver du reparera bilen eller är det dags att boka service av din bil? Då är det viktigt att välja en bilverkstad du kan lita på, men framförallt en verkstad som levererar ett riktigt bra slutresultat. På Reco.se kan du ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter med bilverkstäder i Stockholm, du kan även se verkstädernas samlade omdöme.

I Stockholms innerstad finns det en mängd olika bilverkstäder att välja mellan. Att börja läsa på om vad tidigare kunder tycker om de olika verkstäderna är ett bra tips för att hitta en verkstad du kan känna dig trygg med. Några andra saker du kan tänka på inför reparationen eller servicen är följande:

Läs mer »

Bromma Bil och Motor

Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Marcus R
    Marcus R: Inget att anmärka på, reparationen utfördes helt enligt överenskommelse. Jag kommer gärna tillbaka!

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder och i omedelbar närhet till allmänna kommunikationer. Vill du lämna bilen medan du jobbar eller shoppar är Speedys bilverk...
    Ann-marie O
    Ann-marie O: Jättenöjd,snabba och trevliga.bra service

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

PrimeCar

Stensätravägen 2, Skärholmen
    Kjell L
    Kjell L: Alla personer var så hjälpsamma ☺

Speedy Bilservice Vällingby

Jämtlandsgatan 153, Vällingby
    Tapon A
    Tapon A: tack bra service och trevlig personal

Mekonomen Yehlove Gärdet

Tegeluddsvägen 82, Stockholm
    Johan F
    Johan F: Bra och snabb service, men långt ifrån billigt.

PowerCar Service AB

Novavägen 17, Huddinge
    Vi har i över 40 år arbetat med Fiat, Lancia och Alfa Romeo och har gedigen erfarenhet av diverse reparationer och service!
    Kenneth L

Torbjörn A: Jag får snabbt hjälp till ett rimligt pris

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    birgitta w
    birgitta w: Bra och snabb service dyr timkostnad

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Andreas S
    Andreas S: Snabb och träffsäker service.

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Johan S
    Johan S: Mycket bra service, flexibelt, hjälpsamt och proffsigt!

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Leif T
    Leif T: Kunning och serviceminded personal!

MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

Borgargatan 8, Stockholm
    Välkommen till Meca Hornstull, vi arbetar med bilmekanik och bilelektronik, dessutom erbuder vi däck och däckservice inom alla bilmärken!
    Hans J
    Hans J: Bra bemötande, kunniga och noggranna gör att jag gärna rekommenderar denna bilverkstad. Mvh Christer Jacobson

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Leif L
    Leif L: Då jag var tidspressad var jag helt ok med snabb affär.

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Marek Z
    Marek Z: Helt nöjd med bemötande, duktig personal.

Mekonomen Yehlove Globen

Trädskolevägen 5-11, Stockholm
    Bo E
    Bo E: Bra service, trevligt bemötande

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Birka Bilverkstad använder sig av den senaste diagnosutrustningen till Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, Volvo, Saab, Opel och universal utrustning till BMW, Mercedes och alla märken (europeiska, japansk...
    Zsuzsanna H
    Zsuzsanna H: Hej, bra tillgänglighet, trevligt bemötande och utmärkt genomförande av service!! Zsuzsanna H

Proline Bilskador AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar!
    Jonas V
    Jonas V: Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Östra Gummiverkstaden - Däckteam

Linnégatan 58, Stockholm
    Välkommen till oss på Däckteam, vi är miljösäkrade och vet precis vad som är rätt för dina däck.
    Christian P
    Christian P: Mycket bra , skickliga och hjälpsamma, c

Via Bilservice - Autoexperten

Grindsgatan 56, Stockholm
    Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har, men vi är specialister på italienska bilmärken som FIAT, Lancia och Alfa Romeo.
    Peter R
    Peter R: Snabb tid efter bilhaveriet. Bra dialog.

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garanti. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Carl-gustaf H
    Carl-gustaf H: Snabb service, trevligt bemötande

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Niklas L
    Niklas L: Fantastisk förståelse för våra önskemål och en flexibel och smidig service. Verkar vara kvalitet i det de gör

Mattsens Bil

Katarina Bangata 64, Stockholm
    Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverkstad och rekonditionering.
    Jesper
    Jesper : Köpt en jättefin VW golf på denna firma. Supernöjd med bil och hur man tagit hand om mig efteråt. Kommer garanterat börj...

Bjurkell Bil AB

Gårdsfogdevägen 12-14, Bromma
    Bjurkell Bil har brett kunnande och lång erfarenhet av bilaffärer och kunniga mekaniker i verkstaden. Vi är auktoriserade för Mazda och SEAT.
    John E
    John E: Är väldigt nöjd både med bemötande och produkter. Bra och trevliga säljare

Nermins Bilservice

Sjösavägen 10, Bandhagen
    Nermins Bilservice - Utför service på alla bilar oavsett märke!
    Magnus H
    Magnus H: Byter bara däck där men dom är snabba och trevliga
Sida:   1 2 3 4 5   Nästa ›
Kungsholmen  (4 st)
Rinkeby-Kista  (4 st)
Älvsjö  (1 st)

Bilverkstad i Stockholm

• Begär en prisuppgift innan arbetet påbörjas så att du vet vad det kommer att kosta
  • Jämför flera verkstäder
  • Uppge fullständiga personuppgifter så att verkstaden kan nå dig om det skulle vara någonting.
  • Be verkstaden ge dig en leveranstid, en orderbekräftelse samt ett inlämningskvitto.
  • Lämna fram verkstadsboken för att få en auktoriserad stämpel.
  • Be verkstaden förklara fakturan, spara den!
  • För större reparationer för du rådfråga på verkstaden om alternativa lösningar.

Vi hoppas att du ska hitta en bilverkstad du kan lita på och som ger din bil den service den behöver. Lycka till!