Bilverkstad i Stockholm

146 rekommenderade bilverkstäder i Stockholm

Behöver du reparera bilen eller är det dags att boka service av din bil? Då är det viktigt att välja en bilverkstad du kan lita på, men framförallt en verkstad som levererar ett riktigt bra slutresultat. På Reco.se kan du ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter med bilverkstäder i Stockholm, du kan även se verkstädernas samlade omdöme.

I Stockholms innerstad finns det en mängd olika bilverkstäder att välja mellan. Att börja läsa på om vad tidigare kunder tycker om de olika verkstäderna är ett bra tips för att hitta en verkstad du kan känna dig trygg med. Några andra saker du kan tänka på inför reparationen eller servicen är följande:

Läs mer »

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Annalena S
    Annalena S: Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten.

Bromma Bil och Motor

1,004 recos
    Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Gustaf M
    Gustaf M: På Bromma Bil och Motor bemöts man alltid på ett föredömligt positivt sätt. Redan innanför dörren märker man av ett ova...

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Via Bilservice - Autoexperten

Grindsgatan 56, Stockholm
    Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Lisbethmari S
    Lisbethmari S: Mycket trevligt bemötande och tydligt informerade om vad som skulle göras. Vi kommer tillbak

Speedy Bilservice Vällingby

Jämtlandsgatan 153, Vällingby
    Speedy Bilservice i Vällingby har kompetenta och professionella bilmekaniker - som kan hjälpa dig med all bilservice du behöver. Välkommen!
    Afshan B
    Afshan B: Mycket bra bemötande och snabb service

Mekonomen BilLivet Gärdet AB

Tegeluddsvägen 82, Stockholm
    Välkommen till Mekonomen BilLivet Gärdet! Vår bilverkstad ger dig en helhetslösning. Här är din bil i trygga händer!
    Sofia Maria Kristina A
    Sofia Maria Kristina A: God service från första frågan till utfört arbete.

MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

Borgargatan 8, Stockholm
    Välkommen till Meca Hornstull, vi arbetar med bilmekanik och bilelektronik, dessutom erbuder vi däck och däckservice inom alla bilmärken!
    Johannes Y
    Johannes Y: Bra verkstad, rekommenderar starkt!

Mekonomen Bilverkstad Kista

Vågögatan 4, Kista
    Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Ulla H
    Ulla H: Mycket bra service trevlig personal och bra priser

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    Björn Oscar Å
    Björn Oscar Å: Bra bemötande, hyggliga priser och snabbt genomfört arbete.

Speedy Bilservice Valhallavägen

Valhallavägen 161, Stockholm
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Eva Marianne W
    Eva Marianne W: Trevligt bemötande och snabbt åtgärdat oljebyte.

Mekonomen Bilverkstad Södermalm

Magnus Ladulåsgatan 48, Stockholm
    På Mekonomen Bilverkstad på Ladulåsgatan erbjuder vi service och reparation både för gamla och nya bilar. Du får 3 års garanti på reservdelar och 1 års vägassistans. Vi arbetar med gedigen kunskap och...
    Theodoros M
    Theodoros M: Bra bemötande. Snabb service vid oljebyte. Rent och fint.

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    Niclas B
    Niclas B: Perfekt service Kunskap om det som behövs Prisvärt Klart i tid

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
    Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    Jan A
    Jan A: Perfekt bemötande, feedback och avlämning...

Mekonomen BilLivet Johanneshov AB

Trädskolevägen 5-11, Stockholm
    Välkommen till Mekonomen BilLivet Johanneshov! Kontakta oss för ett enklare BilLiv - våra mekaniker fixar det mesta.
    Carl Robin Olof H
    Carl Robin Olof H: Allt gick som förväntat. Bra service!

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Per Gunnar D Siggeson S
    Per Gunnar D Siggeson S: Kanonservice till skäligt pris!

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Anna-greta W
    Anna-greta W: Bra bemötande, stort tålamod och envishet gällande min tjuriga bil. 😄 Negativt var att jag fick en p-bot på 800kr medan...

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Marcus B
    Marcus B: Jag tycker allt funkade bra, fran när vi kom tills bilen levererades.👍

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Erik H
    Erik H: Alltid proffsigt bemötande, service minded och lösningsorienterade.

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garanti. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Rolf B
    Rolf B: Kan bara säga en sak......First Class!

Proline Bilskade AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar. Välkommen!
    Jonas V
    Jonas V: Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

VR Motor Stockholm

Magelungsvägen 150, Bandhagen
    Kimmo och Robin har en brinnande passion för bilar där varken märke eller årsmodell spelar någon roll. Vi värdesätter kundnöjdheten allra främst. Är ni missnöjda med nåt så säg till, men ni får självk...
    Andreas Oliver J
    Andreas Oliver J: Gjorde bokning för ganska många saker, tillmötesgående och otroligt serviceminded!

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma. Välkommen in med bilen!
    Christian Ö
    Christian Ö: Professionellt bemötande, snabb service. Rekommenderar denna bilfirma!

PrimeCar

Stensätravägen 2, Skärholmen
    Kjell L
    Kjell L: Alla personer var så hjälpsamma ☺

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, Bandhagen
    En trygg bilverkstad för dig och din bil!
    Karl G
    Karl G: Jag behövde byta ventil i vänster bakdäck och det gjorde han bra !

Mattsens Bil

Katarina Bangata 64, Stockholm
    Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverkstad och rekonditionering.
    , Jan Åke A
    , Jan Åke A: Jätte bra bemötande och service.
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›
Skarpnäck  (6 st)
Älvsjö  (2 st)
Farsta  (1 st)

Bilverkstad i Stockholm

• Begär en prisuppgift innan arbetet påbörjas så att du vet vad det kommer att kosta
  • Jämför flera verkstäder
  • Uppge fullständiga personuppgifter så att verkstaden kan nå dig om det skulle vara någonting.
  • Be verkstaden ge dig en leveranstid, en orderbekräftelse samt ett inlämningskvitto.
  • Lämna fram verkstadsboken för att få en auktoriserad stämpel.
  • Be verkstaden förklara fakturan, spara den!
  • För större reparationer för du rådfråga på verkstaden om alternativa lösningar.

Vi hoppas att du ska hitta en bilverkstad du kan lita på och som ger din bil den service den behöver. Lycka till!