Bilverkstad i Stockholm

129 rekommenderade bilverkstäder i Stockholm kommun

Behöver du reparera bilen eller är det dags att boka service av din bil? Då är det viktigt att välja en bilverkstad du kan lita på, men framförallt en verkstad som levererar ett riktigt bra slutresultat. På Reco.se kan du ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter med bilverkstäder i Stockholm, du kan även se verkstädernas samlade omdöme.

Läs mer »
Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från bilverkstäder nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    Annalena S
    Annalena S: Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten.
  • Speedy Bilservice i Vällingby har kompetenta och professionella bilmekaniker - som kan hjälpa dig med all bilservice du behöver. Välkommen!
    : Toppen. Bra service och väldigt trevlig och hjälpsam personal. Jättenöjd
  • Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Richard Carl Magnus A
    Richard Carl Magnus A: Behövde akut hjälp. Fixades galant och snabbt. Trevligt bemötande service och en glad påse bilar i bilen Återkommer dit...
  • Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!
  • Varmt välkomna!
    : Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däc...
  • Kimmo och Robin har en brinnande passion för bilar där varken märke eller årsmodell spelar någon roll. Vi värdesätter kundnöjdheten allra främst. Är ni missnöjda med nåt så säg till, men ni får självk...
    Ninna E
    Ninna E: Bromsslangbyte,nya sommardäck. Blev trevligt bemött av kunnig personal😊
  • Välkommen till en personlig verkstad! Vi hjälper dig med reparation och service oavsett vilken bil du har.
    Claes N
    Claes N: Ett lackeringsjobb sköttes utmärkt och med mycket god service.
  • Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    : Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är...
  • Bilyaa Kista AB — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverkstad — Byte/reparation av bilglas — Välkommen!
    Erik Daniel J
    Erik Daniel J: Bra service. Trevlig personal i kundmottagningen. Allt klart och tydligt.
  • Henrik B
    Henrik B: Hej, Däckbyte med ett mycket trevligt bemötande. Fick även en kopp kaffe. Personalen var både trevlig och proffesionel...
  • Speedy Bilservice på Södermalm är bilverkstaden som kan hjälpa dig med allt inom bilvärlden! Våra mekaniker är kunniga, kundorienterade och arbetar snabbt. Välkommen!
    : Vilka hjältar! Så tacksam för snabb och proffsig hjälp! Ringde och fick komma in direkt. Trevlig personal som såg till...
  • Tveka inte att komma förbi oss på Murmästarvägen 41!
    Taxi 0046 A
    Taxi 0046 A: Nice car, good price and excellent service. 100% nöjd. Thanks alot.
  • Mekonomen Tulegatan ger dig all bilservice du behöver. Kontakta oss så hjälper vi dig med allt från reparationer till däckbyten.
    : Service, ackontroll och lampbyte Emil gav utmärkt service- supertrevlig, flexibel och effektiv. Sammanfattningsvis...
  • Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    : Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.
  • Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    : Trevliga killar som gör det de ska. Service och lagning av säkerhetsbälte
  • Bengt-göran N
    Bengt-göran N: Vänligt mottagande, snabb service och effektivt arbete. Rekommenderar skarpt👍🏻
  • Bilco

Bilco Bilverkstad – Ett genuint intresse för bilar
    : Professionellt bemötande. Bra genomfört jobb. Transparent, hederligt och prisvärt.Tog sig även tiden att ge proaktiva ti...
  • Välkommen till Mekonomen Bilverkstad - Med goda råd från oss håller din bil ett gott skick!
    : Supernöjd med service och bemötande trots att vi har en äldre bil! Ni har haft stor uthållighet i att hitta felet som ga...
  • Ove G
    Ove G: Nya tändstift tändspole bra bemötande .snabbt fixat men dyrt
  • Vi är specialister på; Land Rover, Audi, Volkswagen, BMW, Ford, Jaguar! Välkommen!
    Christer W
    Christer W: Väldigt nöjd, dom är effektiva och har bra kunskap och servicekänsla och ett trevligt bemötande.
  • Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar. Välkommen!
    : Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete
  • Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Roger R
    Roger R: Jag uppsökte Bromma Däck & Bilservice för reparation av bromsar bak. Jag fick ett snabbt och professionellt bemötande. ...
  • Välkommen in med din bil till oss på Europa Gummi - Hos oss får du personlig service och trevligt bemötande!
    Ben A
    Ben A: Skiftning av hjul och förvaring av sommardäck. Blev väl bemött. Företaget levde upp till mina förväntningar. Inget at...
  • Bucklor, repor eller kantstött stötfångare? Med moderna tekniker får vi din bil att bli som ny!
    : Fick snabbt en tid för att laga flera lackskador runt bilen. Klart på tre dagar och före utsatt tid! Min lekmannabedömni...
  • charlotte l
    charlotte l: Bytte till sommardäck. Bra service och alltid lika trevliga.
Visa sida:
Johanneshov  (1 st)
Årsta  (1 st)
Rågsved  (1 st)

Bilverkstad i Stockholm

I Stockholms innerstad finns det en mängd olika bilverkstäder att välja mellan. Att börja läsa på om vad tidigare kunder tycker om de olika verkstäderna är ett bra tips för att hitta en verkstad du kan känna dig trygg med. Några andra saker du kan tänka på inför reparationen eller servicen är följande:

• Begär en prisuppgift innan arbetet påbörjas så att du vet vad det kommer att kosta
  • Jämför flera verkstäder
  • Uppge fullständiga personuppgifter så att verkstaden kan nå dig om det skulle vara någonting.
  • Be verkstaden ge dig en leveranstid, en orderbekräftelse samt ett inlämningskvitto.
  • Lämna fram verkstadsboken för att få en auktoriserad stämpel.
  • Be verkstaden förklara fakturan, spara den!
  • För större reparationer för du rådfråga på verkstaden om alternativa lösningar.

Vi hoppas att du ska hitta en bilverkstad du kan lita på och som ger din bil den service den behöver. Lycka till!