Bilverkstad i Stockholm

116 rekommenderade bilverkstäder i Stockholm

Behöver du reparera bilen eller är det dags att boka service av din bil? Då är det viktigt att välja en bilverkstad du kan lita på, men framförallt en verkstad som levererar ett riktigt bra slutresultat. På Reco.se kan du ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter med bilverkstäder i Stockholm, du kan även se verkstädernas samlade omdöme.

I Stockholms innerstad finns det en mängd olika bilverkstäder att välja mellan. Att börja läsa på om vad tidigare kunder tycker om de olika verkstäderna är ett bra tips för att hitta en verkstad du kan känna dig trygg med. Några andra saker du kan tänka på inför reparationen eller servicen är följande:

Läs mer »

Bromma Bil och Motor

Missionsvägen 60, Bromma
    Varmt välkomna!
    Daniel N
    Daniel N: mkt nöjd, mkt bättre än de jag tidigare använt. Saker jag gillar är att man tar sig tid att gå igenom fakturan post per ...

PrimeCar

Stensätravägen 2, Skärholmen
    Inger E
    Inger E: Ja jag är nöjd med servicen av min bil.

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, Bandhagen
    Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder och i omedelbar närhet till allmänna kommunikationer. Vill du lämna bilen medan du jobbar eller shoppar är Speedys bilverk...
    Björn L
    Björn L: Allt är jättebra från mottagandet till hämtningen av den servade bilen. Har hittat min verkstad!!

Speedy Bilservice Vällingby

Jämtlandsgatan 153, Vällingby
    Tomislav T
    Tomislav T: Med MYCKET kort varsel fick jag hjälp med däckskifte. Toppen!!

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, Hägersten
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Mekonomen BilLivet Gärdet

Tegeluddsvägen 82, Stockholm
    Nils P
    Nils P: Allt ok. Parkering, mttagning etc.

Power Car Service AB

Ostmästargränd 6, Årsta
    Vi har i över 40 år arbetat med Fiat, Lancia och Alfa Romeo och har gedigen erfarenhet av diverse reparationer och service!
    Kenneth L

Probit Services: Mkt bra service Bra kommunikation Höll tidplan

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm
    Naess S
    Naess S: Snabb och professionell service.

Speedy Bilservice Södermalm

Östgötagatan 70, Stockholm
    kjell l
    kjell l: Jag tycker det var trevligt bemötande och snabb servic, toppen. Mvh Kjell Lundberg

Autoservice BSB Mekonomen

Oxenstiernsgatan 21-23, Stockholm
    Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och reparationer på alla bilar oavsett bilmärke. Vi använder Mekonomens egenutvecklade dataredskap.
    Frid Begravning
    Frid Begravning: Toppen hjälpsamma i alla olika situationer.

Min Bil Bandhagen

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Välkomna till Min Bil Bandhagen!
    Leif T
    Leif T: Kunning och serviceminded personal!

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Marek Z
    Marek Z: Helt nöjd med bemötande, duktig personal.

Mekonomen BilLivet Globen

Trädskolevägen 5-11, Stockholm
    Carl G
    Carl G: Jag fick förtroende för servicen och kommer att fortsätta serva bilen där. Larserik grundell

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Anja U
    Anja U: Mycket nöjd med både bil och bemötande!

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Bengt B
    Bengt B: Bilreparationen var klar snabbare än förväntat samt ett trevligt bemötande.

Östra Gummiverkstaden - Däckteam

Linnégatan 58, Stockholm
    Välkommen till oss på Däckteam, vi är miljösäkrade och vet precis vad som är rätt för dina däck.
    Christian P
    Christian P: Mycket bra , skickliga och hjälpsamma, c

Proline Bilskador AB

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
    Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar!
    Olof W
    Olof W: Trevligt bemötande och snabb hjälp

Birka Bilverkstad

Birkagatan 20, Stockholm
    Birka Bilverkstad använder sig av den senaste diagnosutrustningen till Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, Volvo, Saab, Opel och universal utrustning till BMW, Mercedes och alla märken (europeiska, japansk...
    Renée B
    Renée B: En bra verkstad som alltid hjälper mig snabbt😃

MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

Borgargatan 8, Stockholm
    Välkommen till Meca Hornstull, vi arbetar med bilmekanik och bilelektronik, dessutom erbuder vi däck och däckservice inom alla bilmärken!
    Helena E
    Helena E: Bra och profsigt bemötande. Bra förslag på åtgärder och snabbt åtgärdat.

Mattsens Bil

Katarina Bangata 64, Stockholm
    Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverkstad och rekonditionering.
    Margaretha B
    Margaretha B: Professionell och förtroende ingivande

Nermins Bilservice

Sjösavägen 10, Bandhagen
    Nermins Bilservice - Utför service på alla bilar oavsett märke!
    Magnus H
    Magnus H: Byter bara däck där men dom är snabba och trevliga

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Välkommen in med bilen!
    Victoria L
    Victoria L: Bra bemötande och trevliga försäljare.

Mekonomen Västberga

Elektravägen 43, Hägersten
    Västberga Plåt & Lack AB är en Mekonomen Bilverkstad specialiserade på nästan alla bilmärken. Vi använder alltid originalreservdelar och följer biltillverkarens servicerekommendationer. Varmt välkomme...
    Carl B
    Carl B: Alltid vänliga och tillmötesgående

ServiceSpecialisten

Roslagsgatan 15, Stockholm
    Varmt välkomna till Servicespecialisten!
    Birgitta  T
    Birgitta  T: Perfekt service. Trevlig och hjälpsam personal. Mycket nöjd kund sedan flera år tillbaka.
Sida:   1 2 3 4 5   Nästa ›
Kungsholmen  (4 st)
Rinkeby-Kista  (2 st)
Älvsjö  (1 st)

Bilverkstad i Stockholm

• Begär en prisuppgift innan arbetet påbörjas så att du vet vad det kommer att kosta
  • Jämför flera verkstäder
  • Uppge fullständiga personuppgifter så att verkstaden kan nå dig om det skulle vara någonting.
  • Be verkstaden ge dig en leveranstid, en orderbekräftelse samt ett inlämningskvitto.
  • Lämna fram verkstadsboken för att få en auktoriserad stämpel.
  • Be verkstaden förklara fakturan, spara den!
  • För större reparationer för du rådfråga på verkstaden om alternativa lösningar.

Vi hoppas att du ska hitta en bilverkstad du kan lita på och som ger din bil den service den behöver. Lycka till!