Alla kategorier Bilservice Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta BDT Bilservice Autoexperten

BDT Bilservice Autoexperten

Sorterargatan 6A, 162 50 Vällingby — Visa karta

Välkommen till BDT Bilservice - din MECA verkstad i Vällingby!

Här kan du lämna in bilen för service, rekonditionering eller reparation. Vår verkstad är välutrustad och vi kan lösa de flesta problem med din bil, oavsett märke och modell. Specialister är på vi amerikanska bilmärken, och då även klassiska modeller.

Väljer du att göra service hos oss får du MECA Assistansservice i ett helt år. Våra mekaniker älskar bilar och vi tar hand om din bil när du lämnar in den på reparation eller service. Dessutom följer vi alltid tillverkarens rekommendationer och reservdelar av samma kvalitét som märkesverkstaden.

Vi hjälper dig också med att byta, reparera och förvara bilens däck och vi utför all typ av "rekond". Lämna in bilen hos oss på rekonditionering och få tillbaka nybilskänslan!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om BDT Bilservice Autoexperten

• Aleksandar R skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    BDT Bilservice är verkligen en bra och pålitlig samarbetspartner. De har underhållit våra tjänstebilar i många år utan en enda krångel. Rekommenderas gärna. Läs mer
  • M skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Dålig kommunikation. Fick inget kostnadsförslag innan reparation gjordes och den årliga servicen man gjort visade sig endast vara en egenkomponerad miniversion och inte en basservice som jag beställt och betalat för. Man stämplar serviceboken men har inte ens tittat under bilen. Ett tips till andra som lämnar in bilen här är att be om ALLT skrftligt innan ni lämnar ifrån er nyckeln. Läs mer
  • Hana D skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Känner dem i några år sen och de är så trevlig och bemötande! Berättat om vår problem med bilen så fixade de nolltiden! Rekommendera starkaste att anlita dem om ni har amerikanska fordon med fett v8 motor! Ångrade aldrig att anlita dem!

Med vänlig hälsning Valle o Hanna! Läs mer
  • Lisa D skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Killarna på Meca tar alltid väl hand om min bil. Snabbt, enkelt och bra utfört! Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Allt från service till att byta däck går som på räls. Alltid hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Magnus H skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Mycket nöjd.
    Lämnade in bilen pga ett skuret lager i ac kompressorn. Avslappnad och service inriktat bemötande Läs mer
  • Carl E skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Snabb och bra utförd renovering av bromsar till OK pris. Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Pålitliga bilmeckar som alltid levererar. Använt dom i många år. Läs mer
  • Nils S skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Trevligt bemötande och snabb service vid byte av kompressor. Läs mer
  • Lars H skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Mycket bra service och mottagning, snabb service och bra priser Läs mer
  • Mats J skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Jag tycker att det fungerar bra.Bra bemötande och humana priser. Läs mer
  • Energieffektivisering skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Snabba och duktiga meckar. Dom hjälpte mig med några 2:or från besiktningen, blev t.om billigare än va offertpriset va. Återkommer garanterat. Läs mer
  • Ylva B skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Som vanligt hjälpsamma & serviceinriktade Läs mer
  • Ahmed A skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Mycket bra upplevelse. Grymt bemötande från start till slut och väldigt kunnig personal. Har lämnat in bilen för både små och stora jobb där allt har gått galant. Kommer ej lämna mina bilar till någon annan än BDT i fortsättningen. Läs mer
  • Emelie F skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    trevligt bemötande, bra och snabb service och prisvärt! Läs mer
  • Sara K skrev om BDT Bilservice Autoexperten
    Fantastiska killar i garaget. :-)
    Hade fått en tvåa på bilprovningen och efter många samtal med olika verkstäder fick jag hjälp av dessa grabbar.

De fixade bilen på kort tid och priset hamnade dessutom under offerten eftersom problemet såg ut att vara större än det var.

Ärliga, trevliga och kanon bra service!

Jag är bosatt över 5 mil bort från verkstaden, men det är så värt den lilla resan till vällingby för att få rätt hjälp med bilen. :-)

Stort tack! Läs mer

Sorterargatan 6A, 162 50 Vällingby