Alla kategorier Däck Byta Däck Stockholms län

Byta Däck i Stockholms län

Strunta i att skita ned dig, stressa med att hitta domkraft och en torr plats att byta däck på: låt proffsen ta hand om däckbytet i år! Att byta däck i Stockholms län är inte komplicerat alls och här har vi listat de med bäst rekommendationer för att göra det ännu enklare för dig.

Två gånger om året samma sak. Var har vi låsbulten? Ska däcken verkligen se ut såhär? Vänta är det här dina eller mina däck? Vilket tryck ska det egentligen vara i framdäcken? -- Känner du igen dig? Det finns folk som livnär sig på att ta hand om din bil och därmed också dina däck. Det går fort, smidigt och smärtfritt. På många ställen där de byter däck kan du dessutom förvara dina däck när du inte använder dem. Smart!

Dessutom är det tryggt och säkert när någon som har koll, kan sin sak och har rätt verktyg tar hand om dina däck. Med hjälp av bultmaskiner ser de till att däcken sitter på plats hela säsongen. Lufttryck och eventuella skador kan också åtgärdas på plats och du slipper oroa dig för att fastna på motorvägen på grund av utslitna däck - proffsen varnar dig innan du kommer så långt!

Här på Reco.se kan du läsa om aktuella däckfirmor med bra rekommendationer för att hitta någon nära dig, som du gillar och litar på. Läs om de olika firmornas erbjudanden och vad tidigare kunder tyckt, direkt här på siten. Lycka till med däckbytet!

Orter i Stockholms län
Värmdö  (1 st)

Topp 25 däckbytare i Stockholms län

Np-Däck

Ullevivägen 10, Bro
    Kom in till oss för oslagbara priser och bra service!
    Lars-göran H
    Lars-göran H: Snabb service och trevligt bemötande

Mekonomen Nynäshamn

Nynäsvägen 54, Nynäshamn
    Nedzad K
    Nedzad K: Jätte nöjd. Alltid trevligt bemötande och glada människor. Ni är bäst.

KM Däck & Fälg Specialisten - Däckia

Galoppgatan 85, Upplands väsby
    Carola P
    Carola P: Bra bemötande och mycket trevlig personal

Söderorts Bilvård AB

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
    Elina O
    Elina O: Däckhotell och däckskifte. Fungerar utmärkt och utan krångel. Trevlig ägare.

Däckteam Norrtälje

Höstgatan 2, Norrtälje
    Zlatan J
    Zlatan J: det bästa verkstas och killar som jobbar är väldigt trevliga och duktiga

Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, Rimbo
    Välkommen till Rimbo Gummiverkstad, vi erbjuder dig allt inom däckservice och innehar Michelins Kvalitetscertifiering för att du som kund ska känna dig trygg med vår kompetens, utrustning och kvalité.
    Carina R
    Carina R: Enkelt och snabbt när man ska byta däck. Trevliga att ha att göra med.

Atair Motors AB

Kumla Gårdsväg 24A, Norsborg
    Välkommen till Atair Motors AB, vi är en bilverkstad som med stor pasion utför alla typer av reparationer på din bil. Vårt mål är att utföra riktigt bra jobb, erbjuda eminent service och ha fördelakti...
    Åsa W
    Åsa W: George är oerhört professionell, snabb på att svara på mail och lätt att prata med. Han gör inget i onödan, diskuterar, ...

Däckteam / Strengbergs Däck

Morabergsvägen 9, Södertälje
    Vi på Strengbergs däck kan däck!
    Elpa Kontorsbutiken Ab
    Elpa Kontorsbutiken Ab: Mycket bra och snabb service vid däckbyte.

Östra Gummiverkstaden - Däckteam

Linnégatan 58, Stockholm
    Välkommen till oss på Däckteam, vi är miljösäkrade och vet precis vad som är rätt för dina däck.
    Christian P
    Christian P: Mycket bra , skickliga och hjälpsamma, c

Däckteam Åkersberga

Rallarvägen 11, Åkersberga
    Anders P
    Anders P: De är bra. Har inte haft några problem

ProDOB Däck & Bilverkstad

Kanalvägen 3D, Upplands väsby
    ProDOB Däck & Bilverkstad erbjuder med sin yrkeskunniga personal, i samarbete med DäckTeam och Autoexperten, bilservice till alla märken av personbilar samt däcktjänster.
    Daniel H
    Daniel H: Alla är jätte trevliga och hjälper till med alla problem man har. Mycket bra verkstad!

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, Gustavsberg
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Mikael L
    Mikael L: Toppenbra service! Våran bokning hade kommit bort, men de löste killarna på plats utan problem.

Speedy Bilservice Huddinge

Björkholmsvägen 17, Huddinge
    Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder och i omedelbar närhet till allmänna kommunikationer. Vill du lämna bilen medan du jobbar eller shoppar är Speedys bilverk...
    Glenn E
    Glenn E: Mitt besök på Speedway funkade bra. Fick bra besked och de kunde åtgärda problemet snabbt.

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
    Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärkena och utför service, kamremsbyten, diagnos & felsökning, glasarbeten, däckservice samt 4-hjulsinställningar. Vi har des...
    Krister I
    Krister I: En bra verkstad som är angelägna om att göra ett bra jobb. Lite mindre men personlig kontakt och enkel och öppen kommuni...

Däcktornet

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
    Välkommen!
    Malin R
    Malin R: Trevliga och gjorde ett bra jobb! Helt ok pris också. Rekommenderas!

Mekonomen Nacka

Vattenverksv. 2, Nacka
    Välkommen!
    Skuru Måleri Ab
    Skuru Måleri Ab: Bra och snabb trevlig service

Opmek Bil & Plåtverkstad

Jordbrotorpsvägen 2, Jordbro
    Kom in till oss med bilen så hjälper vi dig!
    Levent B
    Levent B: Mycket bra trevliga personal hjälpsamma Jag är nöjd

Söderdäck / AD Bilverkstad

Tegelviksgatan 14, Stockholm
    Vill du slippa stå och skifta hjulen själv? Vill du slippa bära upp dina vinterhjul till förrådet? Har du svårt att bedöma när det är dags att byta ut däcken? Ta då och checka in på vårat däckhotell. ...
    Niklas H
    Niklas H: Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

Bilvårdsgaraget

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
    Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden
    Erik H
    Erik H: Mycket bra bemötande. Biltvätt.

Tullinge Däck

Sadelmakarvägen 9, Tullinge
    Rolf Z
    Rolf Z: Tullinge däck borde få pris som årets hjältar.

Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB

Jämtlandsgatan 131-133, Vällingby
    Varmt välkommen - Vi tar bra hand om din bil!
    Tor L
    Tor L: Tog sig tid att serva min bil trots att Mekonomens bokning inte gått fram. Trevliga och snabba. Har bara gott att säga!

Servicecenter Östermalm AB

Banérgatan 30, Stockholm
    Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen!
    Anders K
    Anders K: Bäst i stan service outstanding ordning och reda

Janwo Bygg

Bäverdammsgränd 31, Bandhagen
    Peter G
    Peter G: Vi har fått hjälp av Cezar + medarbetare med att kakla om vårt kök samt slipning och uppfräschning av träytor. Vi är myc...

Lukas Cars 032

Ölandsgatan 47, Stockholm
    malina r
    malina r: Kanon killar som gör kanon jobb kan starkt rekommendera Lukas Cars Med vänlig hälsning Maja

Däckett i Västberga AB

Västberga Allé 30, Hägersten
    Cecilia B
    Cecilia B: Är ej kund hos Däckett, men ändå hjälpte de mig att efterdra bultarna på vinterdäcken helt utan kostnad och dessutom med...
Sida:   1 2 3   Nästa