Söderorts Bilvård AB

Snittbetyg
4.8
Ring 08-509 239 31 Dela

Om företaget

Söderorts Bilvård AB grundades i januari 2012, och vi har flera års yrkeserfarenhet inom området bilvård och däck. Vår vision är att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda och återkommande kunder. För oss är det en självklarhet att behandla din bil som att det vore vår egen. Vår anläggning ligger i södra Stockholm, på...

865 omdömen om Söderorts Bilvård AB

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 865 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Be A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Superpositiv upplevelse! Ren och fin bil. Fräscha lokaler. Grym personal. Rekommenderas varmt.

Lennart B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Mycket bra och seriös, trevligt bemötande och man höll utlovade tider.

Novakum A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Biltvätt i världsklass! Grymt bemötande och bilen vart som ny efteråt! Tack

Jonas B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag blev bra bemött. De. Fann en tid som passar mig och var klara på utsatt tid. Så förväntningarna va höga och jag fick uppleva rätt förväntningar, Jag köpte ute och inne tvätt och blev riktigt nöjd. Tack J

Anders B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Rent och bra gjort så bilen glänste

Haris D
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Fick hjälp med punktering på en lördag och allt gick smärtfritt. Riktigt bra service både hjälp över telefon och sedan på plats. Räddade min helg!

Hassan H
Skrev om Söderorts Bilvård AB

+Bra bemötande och snabb service - dyr. Ca. 600sek för att fixa däck punktering.

Mika N
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Det gick FINT!!! Jag är nöjd! inga speciala konstigheter, killen fixade min däcke drekt, som lovat i telefonen

Anders G
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Mycket bra kvalitet på tvätt och städ. Väldigt fint bemötande 😊

Peter G
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Bra bemötande och en hypersnabb service på en lördag. Högsta betyg👍

FREDRIK F
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid bra service och ett trevligt bemötande. Snabbt och prisvärt.

Johan G
Skrev om Söderorts Bilvård AB

In och utvändig tvätt. Bra och ordentligt gjort jobb och vänligt bemötande

Lars M
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Blev snabbt och väl mottagen. Läckande däck lagades på ett utmärkt sätt.

Fredrik N
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabbt, enkelt och professionella.

Ann C
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag fick snabb hjälp att åtgärda pyspunka på vänster framhjul. Tack för det.

Ulrika S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt bemötande och proffsig service.

Bo A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid snabb o vänlig service, lätt att boka tid.

Nollåtta A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid proffsigt och glatt bemötande

Staffan L
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Superproffs! Har anlitat Söderorts Bilvård flera gånger och har alltid varit nöjd. Trevligt bemötande och yrkesskicklighet är en oslagbar kombination!

Staffan A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Väldigt proffsigt och bra bemötande!

Michael O
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Fungerar mycket bra, snabbt jobbat.

Therese F
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt och professionellt bemötande, snabb service och trygg upplevelse.

Johan B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Bra, snabb och trevlig service

Greiff A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Seriös aktör med bra personal och trevligt bemötande

Jasco K
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid trevligt, proffesionellt och engagerat bemötande. Mina förväntningar är en ren skadefri bil vilket Söderorts Bilvård klarat galant varje gång.. In-och utvändig rengöring som jag anlitat i över ett års tid, problemfritt.

Ola C
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Gick lätt att boka tid för byte till vinterhjul. Snabbt och smidigt agerande. Trevligt bemötande av personalen.

Åse G
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabba, trevliga och fantastisk kvalitet i allt.

Henrik A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabb bra service första gången jag var där Schyssta priser

Kjell S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Väldigt bra bemötande, mycket nöjd med inn å utvändig recond.

Håkan L
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Tack för bra utfört arbete och jag blev väl bemött.

Dan S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Bästa biltvätten i sth. Trevligt bemötande och väldigt bra resultat.

Thomas J
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Proffsigt, vänligt och ett riktigt fint utfört jobb.

Maria S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Lätt att boka - det ger högst betyg! Snabb säker service. Nära mitt hem. Detta gör det värt kostnaden, även om det är billigare på andra ställen.

Misha A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

De är mycket snäll och jag är mycket nöjd tack så jättemycket

Mats O
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Bra och snabb service! Dessvärre går det ej att prata svenska med all personal

Stig Thomas N
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt bemötande på telefon och vid disk. Personal tar emot bilen direkt vid ankomst. Lördagsöppet! Mycket bra start!

Lennart E
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Professionellt och serviceinriktat kundbemötande och tjänsteutförande

Philip P
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt bemötande fin butik, första gången kommer förmodligen gå dit igen.

Ulf R
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Fick akut behov av hjälp med en punktering. Löste sig på 30 min från fråga om hjälp till klart.

Brf Saltsjöhöjden  1
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Mycket bra service, ordning och reda och proffesionellt bemötande

Björn A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid bra service! Pålitliga, tillgängliga, bra priser.

Ingemar E
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid lika trevligt och personligt bemötande! Snabb och korrekt service som vanligt. Vinterhjulen på plats innan snön kommer. Kan verkligen rekommendera Söderorts Bilvård! Ingemar

Magnus U
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag har använt mig av Söderorts Bilvårds tjänster under många år och kommer att göra det i fortsättningen också. Alltid trevligt bemötande, bra utförande av de tjänster jag köpt.. Rekommenderas!

Zebastian S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Bra service, snabbt utfört arbete. Trevligt bemötande.

Annika O
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabb, effektiv och trevliga.

Ove S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid snabb service och trevligt bemötande!

Fordonsakademin A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

. Bra tvätt och bra service. Svårt att inte vara en återkommande kund..

Karl S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Otroligt snabba på att laga punktering medan man väntar.

Svar från Söderorts Bilvård AB

Hej Karl Vi är tacksamma för den tid du lagt ner för denna omdöme. Punktering får man när man minst anar. Detta händer oftast när man har bråttom till något. Vi är ytterst måna om att du som kund skall fortsätta med ditt och löser problemet så att ni kunder kan komma iväg fort. Med vänlig hälsning Söderorts Bilvård med personal

Daniel R
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Precis blivit däckhotellkund för två bilar. I dagsläget kan jag därför inte uttala mig om kvalitet på arbetet. Vad kommer till mottagandet, servicekänslan och det allmänna intrycket hur verksamheten sköts är det högsta betyg. Hoppas på en långvarig affärsrelation.

Svar från Söderorts Bilvård AB

Hej Daniel Vi önskar dig välkommen till oss och ser fram emot att även få hjälpa dig med våra tvätt tjänster också. Det är en självklarhet att vi skall göra dig nöjd med våra tjänster. Vi har i 10 års tid haft mycket god affärsrelation med våra kunder och ser fram emot en sådan relation med er. Med vänlig hälsning Söderorts Bilvård med personal

Tove  M
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Allt verkar väldigt bra så när som på en detalj: två bultar på ett av däcken skruvades inte åt ordentligt vid däckskiftet. Inte bra! Men i övrigt så känns det fint att ha hittat Söderorts Bilvård och att använda deras däckhotell. Artigt, vänligt, snyggt och rent.

Svar från Söderorts Bilvård AB

Hej Tove Vi är verkligen ledsna över att detta kan ha hänt hos oss. Den mänskliga faktorn kan ha varit framme med stress osv. Vi ser väldigt allvarligt på detta och uppskattar om du kan komma in vid tillfälle så vi kan se över bultarna inom kort. Vi tackar dig hemskt mycket att du tagit dig tid och skrivit denna omdöme. Med vänlig hälsning Söderorts Bilvård med personal

Filtrera omdömen