Alla kategorier Däck Fälgar Stockholms län

Fälgar i Stockholms län

Vill du ge bilen en ny look eller har du köpt ny bil och behöver göra den en aning mer personlig? Vi har listat de bäst rekommenderade och aktuella företagen som säljer eller jobbar med fälgar för att du ska hitta en leverantör och montör som passar dig.

Nya fälgar kan göra stor skillnad för vilket intryck din bil ger och det finns en hel rad med olika modeller! De vanligaste materialen är aluminium eller stålplåt och som sagt kan fälgarna variera både i funktion, storlek och utformning.

Det är viktigt att du kollar upp vilka mått fälgen ska ha för att passa bilen och däcken. Många mått ska stämma överens för att fälgen ska passa och vissa bilmärken har unika mått som gör att du behöver köpa specialgjorda fälgar eller köpa från samma märke som bilen är från.

Genom att söka upp någon som är duktig på bilar kan du få hjälp och råd när du ska köpa och montera nya fälgar! Lycka till!

Orter i Stockholms län
Österåker  (1 st)

Topp 13 företag inom fälgar i Stockholms län

Mycar

Stockholmsvägen 100, Täby
    Håll din bil ren och fräsch utan slit! Vi på Mycar erbjuder bilvård, jobb kring lack och plåt, allt som har med fälgar och däck att göra och vi har lika bra koll på 2-hjuliga som 4-hjuliga fordon.
    Anne-lotte S
    Anne-lotte S: Som alltid: bra service och trevligt bemötande!

Mekonomen Nynäshamn

Nynäsvägen 54, Nynäshamn
    Nedzad K
    Nedzad K: Jätte nöjd. Alltid trevligt bemötande och glada människor. Ni är bäst.

Söderorts Bilvård AB

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
    Elina O
    Elina O: Däckhotell och däckskifte. Fungerar utmärkt och utan krångel. Trevlig ägare.

Bromma Däck & Bilservice AB

Mariehällsvägen 27-29, Bromma
    Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda kunder. Vi gör allt vi kan för att motsvara dina förväntningar på vad bra service ä...
    Marek Z
    Marek Z: Helt nöjd med bemötande, duktig personal.

Däckteam Norrtälje

Höstgatan 2, Norrtälje
    Zlatan J
    Zlatan J: det bästa verkstas och killar som jobbar är väldigt trevliga och duktiga

Däckteam Åkersberga

Rallarvägen 11, Åkersberga
    Anders P
    Anders P: De är bra. Har inte haft några problem

Vanessas Däck

Dåntorpsvägen 33AB, Jordbro
    Vi hjälper er gärna med allt inom däck och fälg!
    Aa Svets Och Mekanik Stockolm
    Aa Svets Och Mekanik Stockolm: +Bra service trevlig kunnig personal - dåligt kaffe o inga kakor

Däcktornet

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
    Välkommen!
    Malin R
    Malin R: Trevliga och gjorde ett bra jobb! Helt ok pris också. Rekommenderas!

Galjonbil AB

Gröndalsvägen 48, Stockholm
    Er bilverkstad i Stockholm!
    Mats E
    Mats E: Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande.

Bilvårdsgaraget

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
    Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden
    Erik H
    Erik H: Mycket bra bemötande. Biltvätt.

TMH Bilskadecenter

Hamringevägen 1, Tullinge
    Vi utför alltid kvalitetsarbete till konkurrenskraftiga priser, på ett effektivt sätt med stor yrkesskicklighet. Och för oss är alla kunder viktiga och betydelsefulla oavsett om de är stora eller små....
    Carina C
    Carina C: Toppen! Snabb service och trevligt bemötande!

Anderssonbilverkstad

Oxelgrensvägen 18, Södertälje
    Volvo  8
    Volvo 8: Bra verkstad med bra priser har gjort två besök och kommer göra flera.

Roine Lindberg Gummi AB

Kungstensgatan 12, Stockholm
    Måns E
    Måns E: Otroligt hjälpsamma, professionella och framför allt supertrevliga! De har superkoll på vad som gäller bilarna och har a...
Sida:   1