Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Stockholms Bilgrupp Sverige AB

www.stockholmsbilgrupp.se
  • Badge2024
4.4

Välkommen till Stockholms Bilgrupp Sverige AB Vi erbjuder allt under ett tak: försäljning, verkstad, tvätt, däck, glas, plåt&lack. Hos oss kan du köpa, sälja och förmedla bilar, släp, husbilar, husvagnar och båtar. Stolta återförsäljare av Brenderup och Fogelsta. Brett utbud av: Släpvagnar - Flakvagnar - Båttrailers - Skåpvagnar...

18 omdömen om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Dagnija L
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Personalen var lyhörd och vänlig. Kommunikationen var smidig och besvarade alla frågor. Tack

Oscar L
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

En mycket seriös bilhandlare. Rekommenderas starkt!

Olivia T
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Jätte nöjd! Trevliga, bra bemötande, kunde ge svar på frågor man hade. Skulle varmt rekommendera Stockholms Bilgrupp!

Daniel S
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Snabb, trevlig och enkel affär

Lars T
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Bra bemötande och snabb hantering av köpet av släpkärra, trots lite oklarheter om öppettider.

First-Name L
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Väldigt personligt bemötande, trots det var precis innan stängning, så blev man sedd o dem tog sig tid

Stockholms Bilgrupp Sverige AB gillar detta
Faruk H
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Hej jag är Faruk jag har köpt en bil från Stockholms bilgrupp Sverige AB med registreringsnummer JRM092 jag har skrivit på kontrakten som vi ska göra en service som det var dags men jag inte varit här i Sverige efter när jag köpt bilen jag gick på semester utomlands men nu för ett veckors jag har kommit tillbaka men nu är det dags för det byta eller får göras service till Citroën när kan jag hämta bilen och göra servicen olja filter olja och luftfilter Mvh Faruk

Mikael L
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Trevligt bemötande och snabb respons. Jag har precis hämtat bilen och än så länge är jag jättenöjd.

Jorma J
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Trevlig personal. Bilen var jättefin, dock nya vinterdäck som jag beställde och betalade extra för, enligt offerten, visade sig att vara slitna, 5 år gamla, med dubbar som fattas :( Efter reklamation fick jag höra att däcken levererades av ett annat företag.)

Alfons Helge E
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Trevligt bemötande under affärsuppgörelse men svårt att få fel på bilen åtgärdade

Tomasz B
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Bardzo miła i szybka obsługa na problemy z płatnościami pan sprzedające auto zaproponował dobre rozwiązanie bardzo polecam tą firmę i bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam Tomasz

Ann F
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Bra ! Anders är en trevlig korrekt försäljare . Köpte en Jeep Compass av honom och lämnade en Mitsubishi ASX i inbyte . Nöjd m priset på båda . Dock : Märkte ganska omgående ( på hemvägen till Nyköping ) att höger bak däck på ” nya” bilen Compassen hade dåligt lufttryck . 1,8 bar ! Ny luft när jag kom till Sillekrog , Vagnhärad. Ok i 3 dagar sen samma sak igen …. Och igen . Long story - short : idag 27.2 -24. fick jag hjälp av Däckcenter i Nyköping . En liten skruv satt i däcket .. måste funnits där...

Skoog Jim P
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Köpte en bil i januari 2024, bra service, trevlig försäljare. Jag borde ha kollat upp bilen noggrannare eftersom jag åkte på ett kamremsbyte per omgående á 10k, trots att bilen var ”nyservad” med stämpel i serviceboken. Men det får bli en läxa att kolla upp historiken bättre nästa gång…

Gregory S
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Suveränt bemötande , kunniga seriösa säljare.

David W
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Bra och fin bil. Mycket nöjd med bilen och garantin som tillägg och fri försäkring en provperiod. Rekomenderar.

Hans Roger  E
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Jag köpte min Volvo V90 på telefon dag 1 och hämtade bilen dag 2. Känslan är ett oerhört serviceinriktat företag som håller vad dem lovar och levererar ett fordon som helt stämmer överens med beskrivningen i annonsen. Trots kort varsel så hann dem även få på vinterhjulen så att jag slapp lösa det senare. Jag är mer än nöjd och kommer även i framtiden kolla med Stockholms Bilgrupp när det är dags att byta bil igen. / Roger

Jari Matias K
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Jag blev väldigt bra bemöt försäljarna var trevliga

Allan C
Skrev om Stockholms Bilgrupp Sverige AB

Hejsan Stockholm Bilgrupp är en mycket Seröst företag Man blir bra bemött 👍 jag kan rekommendera den mycket STARK: deras bilar är fina. Mvh Allan