Bilförsäljning i Stockholm

12 rekommenderade bilförsäljare i Stockholm

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Välkommen till SEAT i Sätra. Här kan du få service av din befintliga bil eller provköra rykande färska bilmodeller.
    Gunnar J
    Gunnar J: Seat leon 3 års leasingavtal. Bra bemötande, effektiv personlig service.

Leaseonline

Alströmergatan 22, Stockholm
    Varmt välkommen till Leaseonline. Vi anser att det ska vara enkelt och problemfritt att köpa och äga bil. Vi erbjuder privatleasing online, inklusive allt. Vi samarbetar endast med Svenska återförsälj...
    Lotta C
    Lotta C: Trevligt bemötande hela vägen och lätta att få kontakt med. Enkelt och smidigt att välja bil från hemsidan. Mycket nöjd!

Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, Vällingby
    På Swebilar hjälper vi dig till ditt livs bästa bilaffär. Genom hög service och en passion om att göra dig som kund så nöjd som möjligt vill vi önska dig varmt välkommen in till oss!
    Lars-åke G
    Lars-åke G: Riktigt bra bemötande från första stund. Bilförsäljaren var mycket duktig och ärlig talade om allt han visste om bilen b...

Bilenia

Västberga Allé 1, Hägersten
    Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut!
    Jonas W
    Jonas W: Artig och trevlig. Fixade det som kommit överens om

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Jagannath T
    Jagannath T: Fungerade utan problem och nöjd med bilen, bra och snabb service

Bjurkell Bil AB

Gårdsfogdevägen 12-14, Bromma
    Bjurkell Bil har brett kunnande och lång erfarenhet av bilaffärer och kunniga mekaniker i verkstaden. Vi är auktoriserade för Mazda och SEAT.
    Samuel B
    Samuel B: Jättebra och proffsigt bemötande!

Autoagenten

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Vi köper, säljer och byter bilar till bra priser på ett tryggt sätt. Välkommen till Autoagenten!
    Bahman B
    Bahman B: Tack Det var mycket bra , Jag köpte en begagnad bil , bra mötande ärlighet och trevlig och bra kundvård MVH Badjela...

STHLM BIL

Murmästarvägen 41, Skärholmen
    Linda
    Linda: Vi flög från Umeå och köpte en Volvo v60 igår! Mycket bra bemötande av vår säljare Lukas! Hoppas på fler framtida affär...

egbil.se

Frejgatan 13, Stockholm
    Egbil.se är din bilförmedling online – Att registrera sig är gratis och tar mindre än 60 sekunder – Köp, sälj, byt bil online!
    Marcus
    Marcus: Trevlig! Smidig affär. Blir fler affärer i framtiden.

Bilenia Biltvätt

Vretensborgsvägen 5, Hägersten
    Välkommen till oss på Bilenia! Sveriges mest prisvänliga biltvätt med all tvättservice du kan tänkas behöva.
    Johan P
    Johan P: De behöver öva på fönsterputs.

US Center

Västberga Allé 50, Hägersten
    Kjell J
    Kjell J: Ett trevligt bemötande och hjälpsamma har varit deras signum under och efter bilköpet.

Bilado Sverige AB

Vitalisvägen 11, Stockholm
    Marcus K
    Marcus K: Bra tjänst...! Trevliga och hjälpsamma utan något krux.
Sida:   1
Områden i Stockholm