Hejdå Bil AB

Hejdå Bil AB

hejdabil.se
  • Badge2024

Hejdåbil är specialister på köp av begagnade, krockade, defekta och avställda bilar. Vi erbjuder snabba värderingar och konkurrenskraftiga priser för din bil, oavsett skick, med målet att uppnå 100% nöjda kunder. Vår service är designad för att alltid överträffa dina förväntningar. Värderingar hos oss är helt kostnadsfria...

32 omdömen om Hejdå Bil AB

Peter V
Skrev om Hejdå Bil AB

Oväntat smidigt. Krockade min bil som blev bärgad till skroten. Ringde hejdå bil och kollade om dom var intresserade att köpa den i befintligt skick. Bilen är halvförsäkrad och ingen idé att laga. Dom bad mig messa bilder på skadorna och återkom efter en kvart och erbjöd ett helt rimligt och bra pris för bilen, eftersom jag inte hade fått en spänn för den på försäkringen. Utan att ens tittat på bilen mer än bilderna betalade dom summan och fixade ägarbytet direkt. Dom står även för transporten av bilen från skroten nästa...

Amela A
Skrev om Hejdå Bil AB

Snabb återkoppling,lätt att göra med . Mycket professionell företag! Rekommenderas starkt!

Helena J
Skrev om Hejdå Bil AB

Fantastiskt nöjd! Trevligt bemötande och snabb affär. Pengarna på kontot direkt och bilen hämtades utanför min bostad. Rekommenderar å det varmaste!

Sebastian S
Skrev om Hejdå Bil AB

Väldigt smidig process. Var i kontakt med andra liknande företag som upplevdes som betydligt krångligare. De kom och kollade på bilen och vi kom överens om ett pris och sedan skedde allt digitalt och beloppet betalades via Swish. Väldigt bra bemötande genom hela processen.

Emelie F

Snabba och trevligt bemötande

Paula andrea A
Skrev om Hejdå Bil AB

Vi blev så bra bemötta av hela personalen. Otroligt trevliga, ödmjuka och väldigt tålmodiga. Hela processen var mycket smidigare än förväntat. Pengarna på kontot med och bilen hämtad dagen efter. Minn man fick även prata på spanska så han kunde förstå hela processen och känna sig trygg.

Jenny J
Skrev om Hejdå Bil AB

Mycket snabb och bra service! Rekommenderas verkligen.

Patrik B
Skrev om Hejdå Bil AB

Bra service och hantering av hela flödet

Christopher F
Skrev om Hejdå Bil AB

Mycket trevlig bemötande och smidig hantering av försäljningen av min bil. Ni är bäst

Maria T
Skrev om Hejdå Bil AB

Mycket trevligt bemött av Kalil.mycket nöjd med allt, pris, snabbhet och dokument. Kan varmt rekommendera dom.

Eirik S
Skrev om Hejdå Bil AB

Väldigt bra och professionell service. Mycket smidig process som gick väldigt snabbt.

Madara B
Skrev om Hejdå Bil AB

I urgently wanted to sell my car which had some defects and with this company I managed to do it litterally in minutes. No hustle, no headaches, all straightforward.

Jan S
Skrev om Hejdå Bil AB

Jag sålde min bil och jag blev bra bemött . Det var väldigt smidigt.😃

Kevin P
Skrev om Hejdå Bil AB

Fantastisk service som inger trygghet och en otroligt smidig affär. Tack!

Jenny Å
Skrev om Hejdå Bil AB

Trevliga och tillmötesgående. Enkel affär.

Emily S
Skrev om Hejdå Bil AB

De köpte bilen av mig så jag slapp dyr reparation. Smidig och snabb affär.

Maria G
Skrev om Hejdå Bil AB

Proffsigt och snabbt bemötande när jag behövde göra mig av en defekt bil. Jag har redan rekommenderat till andra.

Youngan L

Proffsigt och trevligt sätt Sålt bil Snabbt och smidigt

Stefan T
Skrev om Hejdå Bil AB

Enkelt,smidigt sätt att bli av med uppkommen huvudvärk,tusen tack för hjälpen.

Joachim S
Skrev om Hejdå Bil AB

Sålt en defekt Volvo V70 - Väldigt trevliga, snabb hantering både av det ekonomiska men även ägandeskapsbyte. Imponerande bra än så länge.

Oscar L
Skrev om Hejdå Bil AB

Supertrevligt och proffsigt bemötande. Dom förtjänar verkligen högsta betyg! Ville sälja en något defekt bil och fyllde i uppgifterna på websidan. Blev kontaktad direkt och efter att ha skickat lite bilder på bilen så fick jag ett erbjudande om pris som jag accepterade och fick då betalt direkt via Swish. Bilen hämtades några få timmar senare och allt var klart. Fantastiskt smidigt!

Michael S
Skrev om Hejdå Bil AB

Smidig affär och trevligt bemötande. De levde upp till mina förväntningar. Jag sålde min bil.

Viktor A
Skrev om Hejdå Bil AB

Bra och trevlig service! Allt gick smidigt och enkelt! Topp betyg i alla kategorier

Hanna L
Skrev om Hejdå Bil AB

Allt va toppen. Fick det jag begärde för bilen och den blev hämtad några dagar efter det att pengarna kom in på kontot. Så jag är supernöjd! ⭐️⭐️⭐️⭐️

Nour E
Skrev om Hejdå Bil AB

Seriösa, professionella och ärliga människor.

Melanie R
Skrev om Hejdå Bil AB

Väldigt nöjd. Snabb och smidig affär, inget att klaga över! Rekommenderar

Johan O
Skrev om Hejdå Bil AB

Kanon, snabbt och smidigt. Trevlig personal

Svar från Hejdå Bil AB

Hej Johan, tack för din feedback! Kul att höra att du uppskattade vår snabba och smidiga service samt vår trevliga personal.

Yesliani R
Skrev om Hejdå Bil AB

Vilken service, jag har aldrig varit med om en så snabb affär som denna. Pålitlig företag och snabb återkoppling. Mycket nöjd och bra affär. Rekommenderar

Svar från Hejdå Bil AB

Hej Yesliani, tack för din fantastiska feedback och rekommendation! Vi är mycket glada att höra att du är nöjd med vår snabbhet och pålitlighet. Vi ser fram emot att fortsätta överträffa dina förväntningar!

Elias O
Skrev om Hejdå Bil AB

Blev bemött jätte bra, ville ha hjälp och dom gjorde allt för att lösa mina problem

Svar från Hejdå Bil AB

Tack för dina vänliga ord! Det gläder oss att höra att du blev väl bemött och att vi kunde hjälpa till med dina problem. Vi hoppas att få fortsätta vara till hjälp i framtiden!

Fredrik W
Skrev om Hejdå Bil AB

Snabbt och enkelt med proffsigt bemötande och snabb respons på meddelanden. Vi diskuterade köpet via sms och jag skickade bilder på bilen. Funkade supersmidigt. Inga försök att pruta på plats vid upphämtning eller liknande. Rekommenderas!

Svar från Hejdå Bil AB

Hej Fredrik! Tack för din recension och rekommendation! Vi är glada att höra att du upplevde köpprocessen som snabb, enkel, och att vårt bemötande mötte dina förväntningar. Vi strävar efter att göra varje affär smidig och transparent. Tack för att du valde oss!

Anna-Mia H
Skrev om Hejdå Bil AB

Kan bara säga att allt har varit toppen i bemötande och service.

Svar från Hejdå Bil AB

Hej Anna-Mia, tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med både bemötandet och servicen. Att leverera toppkvalitet till våra kunder är vårt mål. Din upplevelse är viktig för oss!

Ann-Kristin L
Skrev om Hejdå Bil AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande ! Snabb återkoppling och pengar på kontot direkt. Köpekontrakt och ägarbyte sköttes via mail. Och de hämtade bilen ! Ska man sälja sin bil rekommenderar jag detta företag ! Smidigast bilaffären jag någonsin gjort 😃

Svar från Hejdå Bil AB

Tack för din fantastiska recension! Det gläder oss att allt gick snabbt och smidigt, från betalning till ägarbyte. Vi strävar efter att göra bilförsäljning så enkel som möjligt. Tack för din rekommendation, vi ser fram emot att fortsätta ge utmärkt service!