Alla kategorier Bilar Begagnade bilar Stockholms län

Begagnade bilar i Stockholms län

Funderar du på att byta bil? Det finns många firmor som köper och säljer begagnade bilar i Stockholms län. Hur ska man veta vilken som är bäst? Här på Reco.se kan du läsa vad tidigare köpare och säljare tyckt om servicen och bemötandet de fått från olika bilförsäljare i Stockholmsområdet.

När du ska välja bilhandlare finns det mycket som kan spela in. Personlig kontakt är en viktig komponent för att du ska känna dig trygg och nöjd i ditt köp. Att försäljaren tar emot din bil och att du hittar något du tycker om är en annan. Vissa bilförsäljare som jobbar med begagnat fokuserar på vissa märken för att nischa sig, se till att du hittar en som har vad du gillar!

Sedan finns det ju den ekonomiska biten. Handlarna erbjuder garantier med olika längd, har kontakt med olika banker och föredrar olika finansieringslösningar. Ett tips är att fundera på vad som passar dig och hitta en handlare som jobbar likadant.

Orter i Stockholms län
Vaxholm  (1 st)

Topp 25 försäljare av begagnade bilar i Stockholms län

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, Järfälla
    Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Här hjälper vi dig med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya. Våra bilar har mycket god servicehistorik samt oftast endast 1 tidigare ägare. Välkommen!
    Erik E
    Erik E: Bra bemötande och vi är nöjda med bilen.

Riddermark Bil Arlanda

Maskingatan 8A, Arlanda stad
    Välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi hjälper företagare och privatpersoner med avyttring och köp av bilar på ett smidigt och flexibelt sätt.
    Tommy W
    Tommy W: Mycket bra bemötande, inga påträngande försäljare.

BD Bil Täby

TILLVERKARVÄGEN 13, Arninge
    Välkommen till BD Bil AB. Hos oss kan du genomföra en snabb och billig bilaffär. Vi tar emot alla bilmärken och alla modeller. Vi tar hand om ägarbyte samt avregistrerar din bil hos transportstyrelsen...
    Fredrik S
    Fredrik S: Ännu en nöjd kund! Snabb och smidig affär, till ett bra pris. Trevligt bemötande, tack Filip

Fordonsbolaget

Råbäcksvägen 1, Upplands väsby
    Välkommen till Fordonsbolaget - Nordens största Hondavaruhus! Hos oss finner du både nya och begagnade bilar och produkter.
    Amanda H
    Amanda H: Vi fick ett väldigt bra bemötande av Elias! Han är trevlig och det gick enkelt och smidigt med bilaffären! Inga konstigh...

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, Handen
    Välkommen till oss på Haninge bilpark! Här får du och din bil den trygghet som behövs vid köp och försäljning.
    Emelie S
    Emelie S: Fick ett mycket bra bemötande och bra intryck. Det kändes tryggt och bra att köpa bil här. Och vi är galet nöjda med bil...

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Ingrid S
    Ingrid S: Jag köpte en ny Mazda X3 Högt betyg på service,bemötande, trygg affär Information m.m Jag rekommenderar köp på Torvall...

Svenska Motorkompaniet

Huddingevägen 305, Huddinge
    Få professionell hjälp med försäljningen av din bil!
    Cecilia A
    Cecilia A: Jag upplevde att jag fick ett mycket bra kundmottagande

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Anders Klas Å
    Anders Klas Å: Enkelt och smidigt. Bra bemötande och hjälp från säljare. Uppmuntrade provkörning direkt och fick förslag på inbyte. Gi...

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Susanne U
    Susanne U: Trevligt bemötande, seriöst intryck. Nöjd.

Moderna Bil

Dåntorpsvägen 3, Jordbro
    Kom förbi oss på Dåntorpsvägen 3 i Jordbro.
    Erikslunds M
    Erikslunds M: Mycket nöjd..! Jag kommer återkomma att köpa flera bilar där säkert!

Stockholms Bilgrupp

Hantverkarvägen 40, Handen
    En snabb, trygg och enkelt bilaffär. Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp!
    Tomas P
    Tomas P: Vi fick ett mycket bra bemötande och ingenting var omöjligt. Kommer gärna tillbaka igen.

Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

Radiovägen 19, Tyresö
    Välkommen till Volkswagen Tyresö! Vi är auktoriserad serviceverkstad, våra mekaniker är välutbildade och vi har all specialutrustning som krävs för att ta hand om din Volkswagen på bästa sätt!
    Ulla Ingegärd Monica T
    Ulla Ingegärd Monica T: En parkeringsskada, snabb på att ta jobbet. Däremot tog jobbet längre tid än beräknat. Ingen lånebil. Bra utfört arbete ...

MotorMäklaren

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren! Vi erbjuder marknadsledande kvalitet när det kommer till bilaffärer.
    Mattias L
    Mattias L: Överlag bra service och bemötande. kanske lite dålig information efter bilen fanns i deras händer till att jag fick peng...

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, Hägersten
    Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen!
    Andre J
    Andre J: Mycket bra och proffsigt bemött.

Bilenia

Västberga Allé 1, Hägersten
    Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut!
    Maja L
    Maja L: Bilenia skötte det bra. tummen upp för dem.

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Gunnar J
    Gunnar J: Seat leon 3 års leasingavtal. Bra bemötande, effektiv personlig service.

Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, Vällingby
    På Swebilar hjälper vi dig till ditt livs bästa bilaffär. Genom hög service och en passion om att göra dig som kund så nöjd som möjligt vill vi önska dig varmt välkommen in till oss!
    Robin S
    Robin S: Trevligt och hjälpsamt bemötande och svarade glatt på alla mina frågor

Biligare AB

Vintervägen 5, Tyresö
    Jessica D
    Jessica D: Proffsigt bemötande & supertrevlig personal! Är helnöjd med hela upplevelsen & mitt bilköp hos Biligare. Kan varmt reko...

Tullinge Bil

Hamringevägen 1, Tullinge
    Vi är en oberoende bilhandlare som säljer, köper och byter begagnade bilar av alla märken och modeller. Varmt välkomna!
    Dijana M
    Dijana M: Bra företag men kunde gett lite mer extra grejer för pengarna

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garanti. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Bahlenberg Bygg
    Bahlenberg Bygg: Jag är långvarig kund hos Jeab och alltid varit nöjd med bemötande, leveranstid samt pris.

Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, Tullinge
    Köp, byt eller sälj din bil hos oss på CarCenter i Tullinge. Bra bil till bra pris!
    jenny M
    jenny M: Jätte bra bemötande och trevliga.

SEAT Täby

Gamla Norrtäljevägen 105-107, Täby
    Özge Z
    Özge Z: Superbra och trevlig försäljare. Hela processen var förebildlig.

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, Gustavsberg
    Välkommen till Torvalla Bil på Värmdö. Vi har lång erfarenhet och är återförsäljare för Mazda, Fiat och Jeep.
    Winer A
    Winer A: Har redan svarat på en förfrågan via mejl med massor av ingående frågor. Det får räcka.

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma. Välkommen in med bilen!
    Ylva E
    Ylva E: Har köpt en beg. bil av BM Car grup. Trevlig och service inriktad personal. Grymma på bilrecond.

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Linda S
    Linda S: Superbra service, nöjd med bilen.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8   Nästa