Alla kategorier Bilar Begagnade bilar Stockholms län

Begagnade bilar i Stockholms län

Funderar du på att byta bil? Det finns många firmor som köper och säljer begagnade bilar i Stockholms län. Hur ska man veta vilken som är bäst? Här på Reco.se kan du läsa vad tidigare köpare och säljare tyckt om servicen och bemötandet de fått från olika bilförsäljare i Stockholmsområdet.

När du ska välja bilhandlare finns det mycket som kan spela in. Personlig kontakt är en viktig komponent för att du ska känna dig trygg och nöjd i ditt köp. Att försäljaren tar emot din bil och att du hittar något du tycker om är en annan. Vissa bilförsäljare som jobbar med begagnat fokuserar på vissa märken för att nischa sig, se till att du hittar en som har vad du gillar!

Sedan finns det ju den ekonomiska biten. Handlarna erbjuder garantier med olika längd, har kontakt med olika banker och föredrar olika finansieringslösningar. Ett tips är att fundera på vad som passar dig och hitta en handlare som jobbar likadant.

Orter i Stockholms län
Upplands-Bro  (1 st)

Topp 25 försäljare av begagnade bilar i Stockholms län

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, Järfälla
    Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Här hjälper vi dig med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya. Våra bilar har mycket god servicehistorik samt oftast endast en tidigare ägare. Välkommen!
    Janne H
    Janne H: Superb service,både före , under och framförallt efter köpet, är inne på min andra bil ifrån Riddermark. Kommer garante...

Riddermark Bil Arlanda

Maskingatan 8A, Arlanda stad
    Välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi hjälper företagare och privatpersoner med avyttring och köp av bilar på ett smidigt och flexibelt sätt.
    André F
    André F: Otroligt trevliga och proffsiga. Snabbt och enkelt att skriva kontrakt och fixa finansiering. Rekommenderar starkt 5/5 t...

Fordonsbolaget

Råbäcksvägen 1, Upplands väsby
    Välkommen till Fordonsbolaget - Nordens största Hondavaruhus! Hos oss finner du både nya och begagnade bilar och produkter.
    Ahmed E
    Ahmed E: Mycket nöjd , supper bemötande och övrlägsen service jag kommer definitivt återkomma och rekommendera Elias.

BD Bil Täby

TILLVERKARVÄGEN 13, Arninge
    Välkommen till BD Bil AB. Hos oss kan du genomföra en snabb och billig bilaffär. Vi tar emot alla bilmärken och alla modeller. Vi tar hand om ägarbyte samt avregistrerar din bil hos transportstyrelsen...
    Hardi Omar H
    Hardi Omar H: Grym service , jätte trevlig säljare

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Cruseman J
    Cruseman J: Bra trevligt korrekt , ordnade allt efter önskemål , och jag känner mej nöjd , ! JC

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Hjelmérus Urban Per Alfred H
    Hjelmérus Urban Per Alfred H: Nöjda med bilköpet, instruktionsboken förfärligt ostrukturerad och svårläst. Gäller KIA

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, Handen
    Välkommen till oss på Haninge bilpark! Här får du och din bil den trygghet som behövs vid köp och försäljning.
    Karl-johan W
    Karl-johan W: Bra bemötande och god service!

Svenska Motorkompaniet

Huddingevägen 305, Huddinge
    Få professionell hjälp med försäljningen av din bil!
    Jerry W
    Jerry W: Superbra bra bemötande bara bra

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Tommy Johannes L
    Tommy Johannes L: Mycket bra och snabb service! Proffig personal, mkt nöjd

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, Hägersten
    Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen!
    Fuad S
    Fuad S: mycket bra bemötande, trevlig och tydligt ledarskap!

Tumba Plåt & Bilverkstad AB

Brinkvägen 2 C, Tumba
    Vi på Tumba Bil & Plåtverkstad, utför service till de flesta bilmärken. Vi ser till att utföra servicen i tid och till mycket bra priser.
    Guljano H
    Guljano H: Trevligt bemötande, bra jobb och snabb återkoppling.

Stockholms Bilgrupp Norden AB

Hantverkarvägen 40, Handen
    En snabb, trygg och enkelt bilaffär. Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp!
    Adis Selimbegovic A
    Adis Selimbegovic A: Bemötande på hög nivå skulle rekommendera att köpa bil där

Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

Radiovägen 19, Tyresö
    Välkommen till Volkswagen Tyresö! Vi är auktoriserad serviceverkstad, våra mekaniker är välutbildade och vi har all specialutrustning som krävs för att ta hand om din Volkswagen på bästa sätt!
    Ulla Ingegärd Monica T
    Ulla Ingegärd Monica T: En parkeringsskada, snabb på att ta jobbet. Däremot tog jobbet längre tid än beräknat. Ingen lånebil. Bra utfört arbete ...

Moderna Bil

Dåntorpsvägen 3, Jordbro
    Kom förbi oss på Dåntorpsvägen 3 i Jordbro.
    Rickard H
    Rickard H: Bästa bilfirman ! Snabb och superbra affär! Blev en ny v50-ägare ! Sebastian var supertrevlig och jätteproffsig!!...

Bilenia

Västberga Allé 1, Hägersten
    Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut!
    Hoger T
    Hoger T: Bilenia sold my car at a really good price. I am very pleased with them.

Tullinge Bil

Hamringevägen 1, Tullinge
    Vi är en oberoende bilhandlare som säljer, köper och byter begagnade bilar av alla märken och modeller. Varmt välkomna!
    Ronnie E
    Ronnie E: Mycket trevligt bemötande bra service

Cardrop

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren! Vi erbjuder marknadsledande kvalitet när det kommer till bilaffärer.
    Victor L
    Victor L: Blev mottagen otroligt bra och snabba, smarta lösningar gjordes för att underlätta köpet. Vill ge Gabriel en klapp på ax...

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, Gustavsberg
    Välkommen till Torvalla Bil på Värmdö. Vi har lång erfarenhet och är återförsäljare för Mazda, Fiat och Jeep.
    Jan N
    Jan N: Helt ok, bra bemötande och så vidare.

Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, Tullinge
    Köp, byt eller sälj din bil hos oss på CarCenter i Tullinge. Bra bil till bra pris!
    Annie D
    Annie D: Bemötande gick jätte bra. Fick all hjälp jag behövde så jag rekommenderar starkt.

Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, Vällingby
    På Swebilar hjälper vi dig till ditt livs bästa bilaffär. Genom hög service och en passion om att göra dig som kund så nöjd som möjligt vill vi önska dig varmt välkommen in till oss!
    Nezar  M
    Nezar M: Tack så mycket Alex. Det va så rolig att handl från Swebilar.

AutoMotor

Segersbyvägen 7, Norsborg
    Välkommen till oss på Automotor! Kolla in vårt billager i Norsborg för ett stort utbud begagnade bilar i toppskick. Vi hjälper dig med hela bilaffären.
    Filip W
    Filip W: Bra säljare, seriösa, hjälpsamma med försäkring. Rekommenderas!

Biligare AB

Vintervägen 5, Tyresö
    Jessica D
    Jessica D: Proffsigt bemötande & supertrevlig personal! Är helnöjd med hela upplevelsen & mitt bilköp hos Biligare. Kan varmt reko...

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Marcus B
    Marcus B: Jag tycker allt funkade bra, fran när vi kom tills bilen levererades.👍

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma. Välkommen in med bilen!
    Christian Ö
    Christian Ö: Professionellt bemötande, snabb service. Rekommenderar denna bilfirma!

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garanti. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Knut Lennart L
    Knut Lennart L: Hej Bra bemötande, kunnig personal. Problem med värme till kupé. Problemet löstes. Totalupplevelse mycket bra.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8   Nästa