Alla kategorier Bilar Begagnade bilar Stockholms län

Begagnade bilar i Stockholms län

Funderar du på att byta bil? Det finns många firmor som köper och säljer begagnade bilar i Stockholms län. Hur ska man veta vilken som är bäst? Här på Reco.se kan du läsa vad tidigare köpare och säljare tyckt om servicen och bemötandet de fått från olika bilförsäljare i Stockholmsområdet.

När du ska välja bilhandlare finns det mycket som kan spela in. Personlig kontakt är en viktig komponent för att du ska känna dig trygg och nöjd i ditt köp. Att försäljaren tar emot din bil och att du hittar något du tycker om är en annan. Vissa bilförsäljare som jobbar med begagnat fokuserar på vissa märken för att nischa sig, se till att du hittar en som har vad du gillar!

Sedan finns det ju den ekonomiska biten. Handlarna erbjuder garantier med olika längd, har kontakt med olika banker och föredrar olika finansieringslösningar. Ett tips är att fundera på vad som passar dig och hitta en handlare som jobbar likadant.

Orter i Stockholms län
Vaxholm  (1 st)

Topp 25 försäljare av begagnade bilar i Stockholms län

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, Järfälla
    Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Här hjälper vi dig med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya. Våra bilar har mycket god servicehistorik samt oftast endast 1 tidigare ägare. Välkommen!
    Lars N
    Lars N: Inköp av bil. Bra bemötande men något stressad säljare som ville ha ett snabbt avslut. Kan vara bra att tänka på att dra...

Riddermark Bil Arlanda

Maskingatan 8A, Arlanda stad
    Välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi hjälper företagare och privatpersoner med avyttring och köp av bilar på ett smidigt och flexibelt sätt.
    Sofia N
    Sofia N: Lite virrigt men säljaren löste det bra ändå

BD Bil Täby

TILLVERKARVÄGEN 13, Arninge
    Välkommen till BD Bil AB. Hos oss kan du genomföra en snabb och billig bilaffär. Vi tar emot alla bilmärken och alla modeller. Vi tar hand om ägarbyte samt avregistrerar din bil hos transportstyrelsen...
    Madeleine A
    Madeleine A: Väldigt nöjd med mitt bilköp på BD Bil AB, allt gick enkelt och smidigt till ett bra pris. Gäller även inbytesbilen. ...

Fordonsbolaget

Råbäcksvägen 1, Upplands väsby
    Välkommen till Fordonsbolaget - Nordens största Hondavaruhus! Hos oss finner du både nya och begagnade bilar och produkter.
    Fredrik S
    Fredrik S: Mycket tillmötesgående och kunnig, smidig affär.

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Ingrid S
    Ingrid S: Jag köpte en ny Mazda X3 Högt betyg på service,bemötande, trygg affär Information m.m Jag rekommenderar köp på Torvall...

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, Handen
    Välkommen till oss på Haninge bilpark! Här får du och din bil den trygghet som behövs vid köp och försäljning.
    David L
    David L: Bästa bilfirman i söderort. Trevligt och proffsigt bemötande, rekommenderas starkt. 5/5p

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Johanna W
    Johanna W: Köpte en Audi A1 från Carson. Blev nöjd över bemötandet i butiken vid köp, men även efteråt. En vecka senare gick ställn...

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Susanne U
    Susanne U: Trevligt bemötande, seriöst intryck. Nöjd.

Svenska Motorkompaniet

Huddingevägen 305, Huddinge
    Få professionell hjälp med försäljningen av din bil!
    Katherine W
    Katherine W: Mycket bra bemötande av kunnig personal.

Moderna Bil

Dåntorpsvägen 3, Jordbro
    Kom förbi oss på Dåntorpsvägen 3 i Jordbro.
    Marcus W
    Marcus W: Vi vill tacka Johan Lönnström för en bra deal som vi kände oss nöjda över!

Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

Radiovägen 19, Tyresö
    Välkommen till Volkswagen Tyresö! Vi är auktoriserad serviceverkstad, våra mekaniker är välutbildade och vi har all specialutrustning som krävs för att ta hand om din Volkswagen på bästa sätt!
    Ulla Ingegärd Monica T
    Ulla Ingegärd Monica T: En parkeringsskada, snabb på att ta jobbet. Däremot tog jobbet längre tid än beräknat. Ingen lånebil. Bra utfört arbete ...

MotorMäklaren

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren! Vi erbjuder marknadsledande kvalitet när det kommer till bilaffärer.
    Niklas S
    Niklas S: Riktigt bra killar och tillmötesgående. Skulle absolut rekommendera dem, och kommer definitivt komma tillbaka vid nästa ...

Stockholms Bilgrupp

Hantverkarvägen 40, Handen
    En snabb, trygg och enkelt bilaffär. Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp!
    Bo H
    Bo H: Supernöjd med bilköpet, trevlig personal.

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Gunnar J
    Gunnar J: Seat leon 3 års leasingavtal. Bra bemötande, effektiv personlig service.

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, Hägersten
    Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen!
    Linus B
    Linus B: Bra och seriöst företag. Trevligt bemötande. Bilen såldes snabbt och jag är väldigt nöjd med affären.

Bilenia

Västberga Allé 1, Hägersten
    Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut!
    Louisa B
    Louisa B: Bilenia sålde min bil mindre än 24 h. Finns inte bättre Bilmäklare. Rekommenderar stark.

Tullinge Bil

Hamringevägen 1, Tullinge
    Vi är en oberoende bilhandlare som säljer, köper och byter begagnade bilar av alla märken och modeller. Varmt välkomna!
    Daniel
    Daniel: Utmärkt service !! Köpt min tredje bil, har alltid vart lika nöjd 👍👍👍 trevlig personal dessutom !

Biligare AB

Vintervägen 5, Tyresö
    Jessica D
    Jessica D: Proffsigt bemötande & supertrevlig personal! Är helnöjd med hela upplevelsen & mitt bilköp hos Biligare. Kan varmt reko...

Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, Vällingby
    På Swebilar hjälper vi dig till ditt livs bästa bilaffär. Genom hög service och en passion om att göra dig som kund så nöjd som möjligt vill vi önska dig varmt välkommen in till oss!
    Margret V
    Margret V: Bra trevligt bemötande. Mycket nöjd

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garanti. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Bahlenberg Bygg
    Bahlenberg Bygg: Jag är långvarig kund hos Jeab och alltid varit nöjd med bemötande, leveranstid samt pris.

SEAT Täby

Gamla Norrtäljevägen 105-107, Täby
    Özge Z
    Özge Z: Superbra och trevlig försäljare. Hela processen var förebildlig.

Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, Tullinge
    Köp, byt eller sälj din bil hos oss på CarCenter i Tullinge. Bra bil till bra pris!
    Lisa M
    Lisa M: Mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt!

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, Gustavsberg
    Välkommen till Torvalla Bil på Värmdö. Vi har lång erfarenhet och är återförsäljare för Mazda, Fiat och Jeep.
    Winer A
    Winer A: Har redan svarat på en förfrågan via mejl med massor av ingående frågor. Det får räcka.

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma. Välkommen in med bilen!
    Magnus O
    Magnus O: Köpte bil, inga konstigheter, snabbt och smidigt, vänligt bemötande.

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Linda S
    Linda S: Superbra service, nöjd med bilen.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7   Nästa