Alla kategorier Bilar Begagnade bilar Stockholms län

Begagnade bilar i Stockholms län

Funderar du på att byta bil? Det finns många firmor som köper och säljer begagnade bilar i Stockholms län. Hur ska man veta vilken som är bäst? Här på Reco.se kan du läsa vad tidigare köpare och säljare tyckt om servicen och bemötandet de fått från olika bilförsäljare i Stockholmsområdet.

När du ska välja bilhandlare finns det mycket som kan spela in. Personlig kontakt är en viktig komponent för att du ska känna dig trygg och nöjd i ditt köp. Att försäljaren tar emot din bil och att du hittar något du tycker om är en annan. Vissa bilförsäljare som jobbar med begagnat fokuserar på vissa märken för att nischa sig, se till att du hittar en som har vad du gillar!

Sedan finns det ju den ekonomiska biten. Handlarna erbjuder garantier med olika längd, har kontakt med olika banker och föredrar olika finansieringslösningar. Ett tips är att fundera på vad som passar dig och hitta en handlare som jobbar likadant.

Orter i Stockholms län
Vaxholm  (1 st)

Topp 25 försäljare av begagnade bilar i Stockholms län

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, Järfälla
    Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Här hjälper vi dig med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya. Våra bilar har mycket god servicehistorik samt oftast endast 1 tidigare ägare. Välkommen!
    Anders P
    Anders P: Bra och trevligt bemötande från försäljaren. Ren och fin bil.

Riddermark Bil Arlanda

Maskingatan 8A, Arlanda stad
    Välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi hjälper företagare och privatpersoner med avyttring och köp av bilar på ett smidigt och flexibelt sätt.
    Alex B
    Alex B: Riddermark är det bästa bilföretaget.

BD Bil Täby

TILLVERKARVÄGEN 13, Arninge
    Välkommen till BD Bil AB. Hos oss kan du genomföra en snabb och billig bilaffär. Vi tar emot alla bilmärken och alla modeller. Vi tar hand om ägarbyte samt avregistrerar din bil hos transportstyrelsen...
    Christer C
    Christer C: Vi fick ett mycket bra och trevligt bemötande.

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Mansueto D
    Mansueto D: Köpte en ny bil.Trevligt bemötande,kunnig försäljare.

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, Handen
    Antti I
    Antti I: Snabb affär, trevliga killar. Man brukar känna sej rövknullad utav bilhandlare, men inte hos dessa!

Svenska Motorkompaniet

Huddingevägen 305, Huddinge
    Få professionell hjälp med försäljningen av din bil!
    Tatjana M
    Tatjana M: Jag har köpt en bil hos svenska motorkompaniet. Personalen är jättetrevlig och hjälpsam.

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Karl Joakim Torsten H
    Karl Joakim Torsten H: Rekommenderas! 5/5 Mvh Joakim

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Mikael N
    Mikael N: Mötte till att börja med en säljare som inte verkade vilja leasa ut. Kändes som jag var tvungen att be om ursäkt. Till s...

Garantibil.se

KUNGSGATAN 84, Stockholm
    Hos Garantibil kan du köpa eller sälja begagnade bilar som är testade på 190 punkter, provkörda av proffs och som förädlats med helförsäkring och 2 års begagnadbil-garanti. Garantibil – ett smartare s...
    Leif H
    Leif H: Jag är väldigt väldigt nöjd med hela processen.. Personal är väldigt kunniga och trevliga.. Och jag vill bara skicka ...

Moderna Bil

Dåntorpsvägen 3, Jordbro
    Kom förbi oss på Dåntorpsvägen 3 i Jordbro.
    Ted J
    Ted J: Mycket gott bemötande! Flexibla med att lösa saker på plats. Avslappnade säljare! Tips: fråga efter Johan.

Stockholms Bilgrupp

Hantverkarvägen 40, Handen
    En snabb, trygg och enkelt bilaffär. Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp!
    Tomas S
    Tomas S: Mycket bra bemötande. Smidig affär.

MotorMäklaren

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren!
    Stefans Teknik Ab
    Stefans Teknik Ab: Super bra företag seriösa. Löste en affär bara över telefon

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Cecilia P
    Cecilia P: Mycket trevlig och proffsig personal! Mycket troligt att jag köper nästa bil på samma ställe!

Biligare AB

Vintervägen 5, Tyresö
    Jessica D
    Jessica D: Proffsigt bemötande & supertrevlig personal! Är helnöjd med hela upplevelsen & mitt bilköp hos Biligare. Kan varmt reko...

Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, Vällingby
    På Swebilar hjälper vi dig till ditt livs bästa bilaffär. Genom hög service och en passion om att göra dig som kund så nöjd som möjligt vill vi önska dig varmt välkommen in till oss!
    Bassam A
    Bassam A: trevlig personal,fin lokal.de har alla typ av bilar

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, Hägersten
    Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen!
    Mohammed REZA G
    Mohammed REZA G: det är alltid bra deal o anlita bilförmedlingen att sälja bil.

SEAT Täby

Gamla Norrtäljevägen 105-107, Täby
    Viktoria F
    Viktoria F: Besöket och bemötandet toppen superbra

Tullinge Bil

Hamringevägen 1, Tullinge
    Vi är en oberoende bilhandlare som säljer, köper och byter begagnade bilar av alla märken och modeller. Varmt välkomna!
    Andreas M
    Andreas M: Jättebra kan jag säga, överträffade mina förväntningar. Bra pris och service. inget strul. Mvh. Andreas

Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

Radiovägen 19, Tyresö
    Välkommen till Volkswagen Tyresö! Vi är auktoriserad serviceverkstad, våra mekaniker är välutbildade och vi har all specialutrustning som krävs för att ta hand om din Volkswagen på bästa sätt!
    Bengt N
    Bengt N: Bra bemötande & en kunnig personal🚚🇦🇽

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garanti. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Eric P
    Eric P: Mycket bra service! Snabbt jobbat och förtroendeingivande mekaniker!

Bilenia

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
    Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut!
    Stefan S
    Stefan S: Snabba och flexibla. Inga krångligheter.

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Jagannath T
    Jagannath T: Fungerade utan problem och nöjd med bilen, bra och snabb service

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma. Välkommen in med bilen!
    Gabriel R
    Gabriel R: Mycket bra service, bra priser, väldigt omtänksamt och flexibelt personal! Rekommenderas starkt!

Car Selection

Instrumentvägen 13, Hägersten
    Välkomna!
    Anne S
    Anne S: Trevligt bemötande av personal! Köpet gick smidigt och jag återkommer gärna.

Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, Tullinge
    Köp, byt eller sälj din bil hos oss på CarCenter i Tullinge. Bra bil till bra pris!
    Mohanad K
    Mohanad K: Good car delarship, I bought my car from Carcenter before one week ago. They offered me interest free loan, almost 90 th...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7   Nästa