Alla kategorier Bilar Begagnade bilar Stockholms län

Begagnade bilar i Stockholms län

Funderar du på att byta bil? Det finns många firmor som köper och säljer begagnade bilar i Stockholms län. Hur ska man veta vilken som är bäst? Här på Reco.se kan du läsa vad tidigare köpare och säljare tyckt om servicen och bemötandet de fått från olika bilförsäljare i Stockholmsområdet.

När du ska välja bilhandlare finns det mycket som kan spela in. Personlig kontakt är en viktig komponent för att du ska känna dig trygg och nöjd i ditt köp. Att försäljaren tar emot din bil och att du hittar något du tycker om är en annan. Vissa bilförsäljare som jobbar med begagnat fokuserar på vissa märken för att nischa sig, se till att du hittar en som har vad du gillar!

Sedan finns det ju den ekonomiska biten. Handlarna erbjuder garantier med olika längd, har kontakt med olika banker och föredrar olika finansieringslösningar. Ett tips är att fundera på vad som passar dig och hitta en handlare som jobbar likadant.

Orter i Stockholms län
Vaxholm  (1 st)

Topp 25 försäljare av begagnade bilar i Stockholms län

Riddermark Bil Järfälla

Veddestavägen 2, Järfälla
    Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Här hjälper vi dig med avyttring av tidigare bilar samt köp av nya. Våra bilar har mycket god servicehistorik samt oftast endast 1 tidigare ägare. Välkommen!
    Karin E
    Karin E: Mycket bra bemötande! Jag är väldigt nöjd med min bil och kontakten med Riddermark Bils försäljare i Järfälla.

Riddermark Bil Arlanda

Maskingatan 8A, Arlanda stad
    Välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi hjälper företagare och privatpersoner med avyttring och köp av bilar på ett smidigt och flexibelt sätt.
    Torbjörn Z
    Torbjörn Z: Bemötandet har varit bra. Köpte begagnad bil samt bytte in vår dåvarande bil. Tyvärr har nya bilen krånglat men fungerar...

BD Bil Täby

TILLVERKARVÄGEN 13, Arninge
    Välkommen till BD Bil AB. Hos oss kan du genomföra en snabb och billig bilaffär. Vi tar emot alla bilmärken och alla modeller. Vi tar hand om ägarbyte samt avregistrerar din bil hos transportstyrelsen...
    Balla S
    Balla S: Bra service, hjälpsamma och fint bemötande

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Karin S
    Karin S: Ett kanonställe! Köpte min Fiat här förra året, o fick ett fantastiskt bemötande. Är supernöjd med alla!

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, Handen
    Niklas W
    Niklas W: Trevlig personal och bra service!

Svenska Motorkompaniet

Huddingevägen 305, Huddinge
    Få professionell hjälp med försäljningen av din bil!
    Budstjärnan Ab
    Budstjärnan Ab: Kanon trevlig personal och är mycket nöjd med bilköpet

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Peter Ö
    Peter Ö: Bra bemötande. Mycket hjälpsamma och informativa.

SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, Skärholmen
    Välkommen till SEAT i Sätra. Här kan du få service av din befintliga bil eller provköra rykande färska bilmodeller.
    Mikael N
    Mikael N: Mötte till att börja med en säljare som inte verkade vilja leasa ut. Kändes som jag var tvungen att be om ursäkt. Till s...

Moderna Bil

Dåntorpsvägen 3, Jordbro
    Kom förbi oss på Dåntorpsvägen 3 i Jordbro.
    Ted J
    Ted J: Mycket gott bemötande! Flexibla med att lösa saker på plats. Avslappnade säljare! Tips: fråga efter Johan.

MotorMäklaren

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren!
    Mikael S
    Mikael S: Fick hjälp att sälja vår Ford årsmodell 2015 av Motormäklaren. Fungerade alldeles utmärkt.

Stockholms Bilgrupp

Hantverkarvägen 40, Handen
    En snabb, trygg och enkelt bilaffär. Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp!
    Tomas S
    Tomas S: Mycket bra bemötande. Smidig affär.

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Ayse Z
    Ayse Z: Hej jag fick mycket hjälp med att hitta en ny bil .Han som hjälpte mig var mycket trevligt och glad person .Jag är myck...

Biligare AB

Vintervägen 5, Tyresö
    Jessica D
    Jessica D: Proffsigt bemötande & supertrevlig personal! Är helnöjd med hela upplevelsen & mitt bilköp hos Biligare. Kan varmt reko...

Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, Vällingby
    På Swebilar hjälper vi dig till ditt livs bästa bilaffär. Genom hög service och en passion om att göra dig som kund så nöjd som möjligt vill vi önska dig varmt välkommen in till oss!
    Ulf Richard K
    Ulf Richard K: Jättebra bemötande och trevlig personal! 😝

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, Hägersten
    Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen!
    Peter R
    Peter R: Snabbt, lätt och bra betalt. Men man måste ju ha lite tur också.

SEAT Täby

Gamla Norrtäljevägen 105-107, Täby
    SEAT i Täby är din bilhandlare i norra Stockholm. Välkommen förbi oss för service och provkörning!
    Viktoria F
    Viktoria F: Besöket och bemötandet toppen superbra

Tullinge Bil

Hamringevägen 1, Tullinge
    Vi är en oberoende bilhandlare som säljer, köper och byter begagnade bilar av alla märken och modeller. Varmt välkomna!
    Fredrik  K
    Fredrik K: Jag är så nöjd med tullinge bil att jag faktiskt gjorde detta konto bara för o kunna ge dom full pott, underbart bemötan...

Bilenia

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
    Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut!
    Stefan S
    Stefan S: Snabba och flexibla. Inga krångligheter.

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, Stockholm
    Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garanti. Vi är anslutna till Bilservicegruppen, www.bil-service.nu. Välkommen!
    Eric P
    Eric P: Mycket bra service! Snabbt jobbat och förtroendeingivande mekaniker!

Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

Radiovägen 19, Tyresö
    Välkommen till Volkswagen Tyresö! Vi är auktoriserad serviceverkstad, våra mekaniker är välutbildade och vi har all specialutrustning som krävs för att ta hand om din Volkswagen på bästa sätt!
    Bengt N
    Bengt N: Bra bemötande & en kunnig personal🚚🇦🇽

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Jagannath T
    Jagannath T: Fungerade utan problem och nöjd med bilen, bra och snabb service

Carcenter i Tullinge

Hamringevägen 1, Tullinge
    Köp, byt eller sälj din bil hos oss på CarCenter i Tullinge. Bra bil till bra pris!
    Isabelle W
    Isabelle W: Supernöjd med hela köpet! Ren och fin bil :)

BM Car Group

Tornväktargränd 10, Bromma
    Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma. Välkommen in med bilen!
    Gabriel R
    Gabriel R: Mycket bra service, bra priser, väldigt omtänksamt och flexibelt personal! Rekommenderas starkt!

Car Selection

Instrumentvägen 13, Hägersten
    Välkomna!
    Raed S
    Raed S: Hej. Jag tackar carselection för deras proffsiga personal som hjälper dig från början till slut och som har kundens nöje...

SEAT Södertälje

Forskargatan 13, Södertälje
    Välkommen till SEAT Södertälje! Här hittar du försäljning, provkörning och service av ett av Europas ledande och mest moderna bilmärken. Kontakta oss för att veta mer.
    Lars-erik W
    Lars-erik W: Reklamation som löstes genom inbyte vilket gav mig en förlust på inbytesbilen. Nya bilen verkar ok.
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa