Läs vad 110 kunder tycker om Sundström Bil 2

Snabbt o enkelt.
    Trevlig personal
    Pålästa o kunniga.
  • 2020-11-27
    Vi bytte in vår golf mot en fin passat. De var snabba på att svara på frågor och hade ett trevligt och proffsigt bemötande, och bilaffären gick supersmidigt. Inför leveransen bytte de också till vinterdäck åt oss. Rekommenderas varmt!
    Härlig säljare!
    Servicen var underbar, så jag är ännu nöjd!
  • 2020-11-27
    Köpte bil. Bra värdskap, personligt bemötande.
  • 2020-10-30
    Bra bemötande och service. Trevlig personal.
  • 2020-10-06
    Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande hos Sundström bil. Det är min andra bil jag köper där och det kommer nog bli fler.
  • 2020-10-05
    Köpte en bil. Mycket nöjd med köpet och bemötandet.
  • 2020-10-04
    Hej, köpte en beg Volvo xc60 2017 och blev mycket trevligt och förtroendeingivande bemött under hela köpet och vi är mycket nöjda med bilen.
    VH.
    Bert.
  • 2020-10-02
    Jag var där med min man och köpte en bil. Vi blev bemötta av en säljare direkt när vi kom in. Hjälpsam, trevlig och glad.
    Vi är väldigt nöjda med besöket och köpet. Kan rekommendera ett Sundströms bil om man funderar på att köpa bil.
  • 2020-09-30
    Superbra service. Snabb, smidig affär. Väldigt konkurrentmässiga priser om man ska köpa en nyare begagnad bil.
    /Patrik
  • 2020-08-30
    Snabb och smidig affär, bra dialog kring prisbild!
  • 2020-08-28
    Bytte till nyare bil! Blev väldigt vänligt bemött och korrekt ! Tog bara halvtimme sedan var jag på väg hem !
  • 2020-07-10
    En genomtrevlig upplevelse att köpa bil där. Personalen urgulliga och hjälpsamma. Rekommenderas verkligen
  • 2020-06-28
    Jag köpte en firmabil och blev väl omhändertagen. Då det var första gången jag köpte via leasing så var jag osäker men dom hjälpte till.
  • 2020-06-28
    VW Passat beg.
    Välkomnande, förtroendeingivande säljare.
    Kände mig trygg med processen och personen.
    Hade inte förväntat mig att bli så väl bemött med tanke på att jag tillhör äldre generation.
    Ni kan vara stolt över er representant.
    Jag återkommer gärna.
    🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Yvonne R
  • 2020-06-26
    Köpte en VW polo-17, blev trevligt bemött, men fick åka tillbaka med bilen efter knappt 2 veckor då bromskivor och bromsklossar va slitna. Konstigt att det inte kollas innan man säljer bilen, trotts att säljaren sa att den va nybesiktigad. Dom bytte självklart skivor och klossar..
  • 2020-06-26
    Smidig och snabb affär. Mycket nöjd.
  • 2020-06-26
    Enkel smidig affär där alla parter blev nöjda
  • 2020-06-08
    Efter ett mycket trevligt och kunnigt bemötande av en säljare som hette Kevin köpte vi en Volvo V60. Bra priser!
  • 2020-04-27
    Köpt bil. Bra information, fräscht ställe, trevlig pålitlig personal. Stort plus: Tillmötesgående och anpassningsbara, bra service!
  • 2020-04-23
    Ville byta bil o fick bästa hjälpen med det. Dom fixade rätt bil till mig superbra 👍👍👍 örjan Andersson
    Örjan A
  • 2020-04-23
    Fick smidig hjälp av Andree. Väldigt nöjd med mitt köp!
  • 2020-04-02
    Köpte en Audio A3 Sportback.
    Jättenöjd med allt; bemötande, engagemang, proffsighet och inte minst bilen! Tycker de har stort utbud och bra priser på sina bilar också. Kan verkligen rekommendera Sundström Bil i Haninge!
    Stort TACK!
    Åsa
    Åsa F
  • 2020-03-31
    Köpt en WV Golf.
    Jag var i behov av en bil. Dom hade en bil till salu. Jag åkte och köpte omnämnda bil.
    Trevlig personal med goda råd och glatt humör.
    Smidig hantering med allt från provkörning till att få nycklar i handen.
  • 2020-03-31
    Lätt att ha o göra med! Smidigt som det ska vara och håller vad de lovar.
  • 2020-03-01
    SEAT IBiZA
    Via Blocket
    Ja
    Trevligt
  • 2020-02-29
    Bilköp. Som vanligt bra bemötande, service och leverans.
  • 2020-02-29
    köpte min första bil. fick hjälp direkt när jag gick in genom dörren
    dom kunde mycket om bilen vilket kändes tryggt eftersom jag inte är super kunnig och dom svarade på alla frågor jag hade
  • 2020-02-29
    Köp av en bil. Vi blev välbemötta av försäljaren. Förväntningarna motsvarade vårå önskan. Vi rekommenderar Sundströms bil.
  • 2020-02-28
    Köpte bil och fick ett personligt proffsigt bemötande.
  • 2020-02-28
    Bra/trevligt bemötande, bra koll och engagerad service.
  • 2020-02-28
    Trevligt bemötande och professionell handling genom hela bilköpet!
  • 2020-02-28
    Köpte en begagnad bil. Bra bemötande och snabba svar. Smidig affär.
    Köpte bil
    Mycket trevligt och enkelt att ha att göra med dom.
  • 2020-02-28
    Jag köpte en Caddyn. Mycket bra. Att få tag i en bra bil. Jag köper inte bil så ofta, men allt gick mycket bra.
  • 2020-02-15
    We bought a Volvo that we saw online. When we went to see it, we met a very polite and professional person ready to answer all of our questions. He treated us just the way he was supposed to,in our opinion.
  • 2020-02-14
    Köpte bil. Bra bemötande. Bilen borde varit tvättad innan everans.
  • 2020-02-14
    Som vanligt bra bemötande och garantiåtagandet sköttes som det borde.
    Björn K
  • 2020-02-14
    Superbra service! Jättetrevlig och seriös personal och är dessutom riktigt nöjd med bilen, vilket ändå är viktigast.
  • 2020-02-04
    Fick svar på mina frågor efter samtal med Andrée. Bra samtal som kan leda till bilköp.

Hälsningar Omar H
    OMAR H
  • 2020-02-03
    Bra personal. Smidig affär. Väldigt nöjd med bilen jag köpt. Inget att klaga på
    Mvh Mikael
  • 2020-01-13
    Då jag bor långt ifrån Sundström Bil så ringde jag när jag sett en BMW på annons och förklarade att jag inte är jättesugen på att köra 50 mil bara för att titta på en bil som kanske inte ser ut som man hoppats på/förväntat sig. Fick ett riktigt trevligt bemötande på telefon av Tony. Han svarade rakt och tydligt på mina frågor. Och ingav förtroende och ärlighet.
    När jag sedan kom för att kolla på bilen, så var den ännu finare än jag hade föreställt mig, och Tony var om möjligt ännu trevligare och tillmötesgående än på telefon, så det var inget att tveka på. Bara att slå till och handla av en bilhandlare med en skön inställning och attityd mot sina kunder.
    Tack för denna gången och hoppas vi får chans att göra affärer igen i framtiden...
    /Peter
    skrev om Sundström Bil
    Tack Peter för ditt utförliga svar! Vi hoppas att du får många mil i din fina BMW, varmt välkommen åter när det är dags att byta igen. Mvh Andrée

Visa svar
  • 2020-01-13
    Köpte bil, bra bemött men lite oklart om garantin.
    skrev om Sundström Bil
    Hej Göran, Tråkigt att du inte fått tillräckligt med information kring garantin på bilen. På denna Ford som du köpte så ingår det fem års nybilsgaranti (alternativt max 15.000 mil) från och med första dagen bilen är tagen i bruk. Detta stod skrivet i annonsen och även på Varudeklarationen som du signerade och fick kopia på. Om du däremot vill komma åt garantivillkoren som Ford har så måste du kontakta en Ford återförsäljare. Du är varmt välkommen att ringa oss om du har några andra oklarheter kring din bil/bilköp. Mvh Andrée

Visa svar
  • 2020-01-13
    Jätte bra motagande ja skulle ha en bil å gick därifrån med en bil å är riktigt nöjd me den.
  • 2019-12-06
    Hej det är en utmärkt bilfirma Andre mycket bra säljare detta är min tredje bil hos dem mvh Kjell
  • 2019-11-22
    Köp av bil, Volvo V 70. Bra bemötande. Allt var ok.
  • 2019-10-17
    Jag köpte en bil och vart väl omhändertagen, servicen var bra och säljaren trevlig
  • 2019-10-06
    Var inne för att kolla på en ny bil mot inbyte av min ”gamla”. Så himla proffsigt och trevligt bemötande av båda killarna vi mötte. Inte alls påträngande som en del säljare kan vara och lät verkligen oss ta den tid vi behövde. Slutade med att jag åkte därifrån i en superfin ny bil och en väldigt bra känsla! Rekommenderar starkt att göra affärer här.
  • 2019-09-26
    Köpte beg. bil. Trevligt och personligt bemötande.
    Fick bra hjälp och guidning.

Bra bil-diskussion, vilken bil som passar, fördelar och nackdelar med olika märken/modeller.

Kände mig uppmärksammad och bra bemött.
  • 2019-09-26
    Köpte en begagnad bil