Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Värmdö Torvalla Bil Torvalla Bil Värmdö

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Vi på Torvalla bil på Värmdö är återförsäljare för Mazda, Fiat och Jeep och har även försäljning av begagnade bilar. Vi är dessutom en auktoriserad verkstad. Hos oss hittar du ett familjeföretag med 35 års erfarenhet inom bilbranschen.

Vårt mål är alltid att ge en trygg och personlig service till våra kunder, och strävar alltid efter en hög kundnöjdhet. Vi samarbetar självfallet med försäkringsbolag och är certifierade som märkesverkstad.

Välkommen till oss - vi hjälper dig med hela bilaffären eller servicen!

Läs vad 84 kunder tycker om Torvalla Bil Värmdö

• Lennart D
    Lennart D skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Kommer att rekommendera dom till alla jag känner.
    ps.vi köpte 2 st nya bilar till familjen samtidigt !! Läs mer
  • Solveig T
    Solveig T skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Kunniga, hjälpsamma och mycket trevligt bemötande ! Läs mer
  • Malin G
    Malin G skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Köpten en bil som bromsarna gnisslade på. Hitintills har de hjälpt med på alla sätt och tagit sitt ansvar för att åtgärda problemet utan att det kostat mig ngt Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Väl bemött och bra service! Bilen har varit precis vad vi hoppades på! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Har än så länge bara beställt en bil där, säljaren var mycket tillmötesgående. Inte någon annan erfarenhet ännu. Hoppas på fortsatt trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Er försäljare David P. var suverän. Fick de vi önskade när vi var där. Helnöjda med vår nya bil. Läs mer
  • Mälardalen B
    Mälardalen B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Hej!
    Jag har köpt en ny tjänstebil, Subaru, hos Torvalla Bil. jag tittade även på Jeep. Jag har även sålt in min begagnade bil. Jag upplever att jag har blivit bra bemött trots att jag är kvinna och i medelåldern. (Det är inte helt ovanligt att när jag har haft min manliga särbo med vid bilhandlarbesök när jag ska köpa ny tjänstebil så pratar säljaren med min särbo, och kommer jag själv blir jag ibland dåligt bemött.) Jag har fått mycket bra service, bra bemötande och säljaren som sålde Subarun till mig hade ordning på papper, fakta, osv. så allt fungerade professionellt och effektivt. Det påverkade att jag till slut valde att köpa min nya tjänstebil hos Torvalla Bil och inte någon annanstans. Sista avgörande blev just det seriösa och trevliga bemötandet. Vänliga hälsningar Margareta Kleberg Läs mer
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Köpte en ny bil efter att ha varit på ett visningsevenemang. Vänligt och proffsigt bemötande. Leverans efter avtal och i övrigt en bra känsla. Mycket nöjd. Jag kommer att använda mig av deras tjänster i fortsättningen. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Ett positivt och korrekt bemötande i samband med mitt nybilsköpare. Läs mer
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra service när vi tittade på bilen inför köpet. Bra genomgång och visning när vi hämtade den. På det stora hela bra bemötane Läs mer
  • Göran R
    Göran R skrev om Torvalla Bil Värmdö
    bra att Torvalla skänkt pengar.
    Min erfarenhet av Torvalla är kort i tiden.
    Köpte nya subaru XV i september, och den fungerar ännu.
    Jonas Vesterbotn var vår säljare.
    Allt är bra hittills.
    God Jul..... Läs mer
  • Susan H
    Susan H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Torvalla, Värmdö, kan sammanfattas som ett JEEPföretag enligt "ketchupeffekten". Från USA kom ingen ny Jeep Compass till Torvalla Sverige på 9 månader. När den äntligen dök upp tog det 3 veckor för Torvalla, Värmdö, att leverera den första Sverigesålda bilen till mig som var i akut behov av en ny Jeep. Läs mer
  • Robin D
    Robin D skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mkt bra! Smidigt och flexibelt Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Helt okej bemötande, leverans av bil inom tidsram och bra återkoppling. Ingen speciell upplevelse men ingenting som var direkt dåligt. Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag köpte en ny Mazda X3
    Högt betyg på service,bemötande, trygg affär Information m.m
    Jag rekommenderar köp på Torvalla Bil Värmdö Läs mer
  • Winer A
    Winer A skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Har redan svarat på en förfrågan via mejl med massor av ingående frågor. Det får räcka. Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag köpte en Fiat Panda Cross från Torvalla Bil på Värmdö och var mycket nöjd med bemötandet från start till mål. Läs mer
  • Jalal B
    Jalal B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Det var jätte bra bemötande. Jag har köpt en bil och fått all hjälp och det var exakt mina förväntningar. Tack för att företagit skickade blommor till mig, det var jätte imponerande. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Väldigt hjälpsamma och serviceminded när jag köpte min nya Jeep Renegade Läs mer
  • Eva-marie F
    Eva-marie F skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mkt positivt bemötande och servicemindiga Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Köpte en ny Fiat Spider i somras upptäcker att sufletten inte var tät, lämnar i bilen fick fin lånebil , sufletten limmas under dagen. Trevligt bemötande, inga besvärligheter från verkstaden. Nu senast beställde ett lackstift , fick utförlig instruktion hur jag ska gå tillväga. Jag är supernöjd både från försäljningssidan , samt från verkstaden . Alltid trevligt bemötande. Finns inget att klaga på! Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trevligt bemötande, bra service! Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Köpte en ny Suzuki vittara, Jonas var strålande i hela processen 👍 Läs mer
  • Stig D
    Stig D skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Har bara positiva upplevelser under hela processen. Jonas Vesterbotn var en mycket trevlig o engagerad försäljare. Tack. 😊 Läs mer
  • Monika H
    Monika H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag har bara ett drygt halvårs erfarenhet som kund med en ny bil som jag inte kört mer än några gånger pga kylan. Under den tiden har jag blivit mycket väl "omhändertagen" av Tadde och hans kolleger. Jag ser frsm emot att möta dem när sportbilsfebern kommer igång på riktigt. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Sten G
    Sten G skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket bra bemötande och hantering i samband med köp av ny bil, mycket nöjd Läs mer
  • Britt-marie G
    Britt-marie G skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Vi har köpt en Jeep hos Torvalla Bil. Vi hade redan bestämt oss för detta inköp och fick bra bemötande och presentation av bilens fördelar. Vi fick även god hjälp med praktiska saker gällande köp, bilens finesser och prestanda. Vi har även efter att köpet gjorts fått hjälp och svar på frågor när vi vänt oss till företaget. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag har köpt två Mazda 6 bilar till min familj. I stort är vi nöjda med bilarna. Det som talar emot bilarna är den höga ljudnivån i förhållande till konkurrerande märken till samma eller aningen högre pris. Däremot är utrustningsnivån riktigt bra. Jag saknar elbilsalternativ generellt hos Torvalla bil.
    Bemötandet är alltid bra, i synnerhet i verkstaden, Jimmy mfl. gör ett riktigt bra jobb. Det är alltid lätt att få tid och servicen är utmärkt. Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Sällsynt bra service! Trevligt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Utmärkt Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Torvalla Bil Värmdö
    bra bemötande och kunnig personal Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket bra bemötande , Trevlig personal, Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket bra bemötande bade vid provkörning, betsällning samt vid uthämtning av bilen. Motsvarande mina förväntningar. Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra butik med mycket trevlig och erfaren personal. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Snabb och trevlig service! Dock fick jag inte hjälp med min blinkerspak. Den vill bara åka tillbaka och sluta blinka. Behöver hålla ner spaken för att få den att fortsätta blinka. De kollade den och sa att jag har en individ till bil😉. Läs mer
  • Roberto S
    Roberto S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    ett trevligt bemötand där man kände väl sedd och omhändetagen . Läs mer
  • Begens El
    Begens El skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra bemötande och trevlig miljö Läs mer
  • Mats Olof M
    Mats Olof M skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Vi Köpte ny bil, bra bemötande dock va den första säljaren inte så kunnig. Vi fick någulunda bra betalt för vår gamla bil. För Montaget av extrautrustningen som beställdes fick vi lämna bilen i Haninge där gick det så där, fort men fel! Men det rättades til vid mellanservicen som gjordes på Värmdö, bra killar!

Fortsättning följer, snart skall bilen in på "förstaservicen" // MM Läs mer
  • Bjarne H
    Bjarne H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Engagerade, trevliga och tillgängliga. Allt var tipp topp Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trovärdigt, trevligt bemötande, snabb hantering och strålande uppföljning av affären. Kan tänka mig bli kund igen👍👍 Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag fick hjälp med att boka och köpa en Mazda MX-5 i juni, vilket då var en stor bristvara. Mycket smidigt och hjälpsamt. Köpet gick smidigt och utlämningen var professionell och ostressad. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Med ett stort och personligt engagemang och trevligt bemötande levererades den nya bilen snabbt och dessutom såldes den gamla bilen dito Läs mer
  • Inger N
    Inger N skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra jag är mycket nöjd med det bemötande och servicen jag fick. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Väldigt nöjd som kund hos Torvalla bil Värmdö. Mycket bra bemötande och trevlig personal. Läs mer
  • Hanne E
    Hanne E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Oerhört nöjd med bemötande, leverans, instruktion, uppföljning (mycket trevligt och överraskande med blombukett hemskickad) - topp betyg på alla plan Läs mer
  • Pierre J
    Pierre J skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trevliga och bra service! Kan varmt rekommendera. Kommer bli bra med egen verkstad i närheten snart! Läs mer
  • Empero Ab E
    Empero Ab E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    I sin helhet fick jag ett mycket bra bemötande för bytet av min bil till en ny Jeep Cherokee. MIn totala bedömning av affären är mycket god.
    Upplever Torvalla Bil på Värmdö som en seriöst företag att hantera sina bilaffärer genom. Läs mer
  • Nojovi Ab
    Nojovi Ab skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Väldigt härligt mottagande - intresserad och behjälplig. Även efter köp känner jag mig välkommen. Tack Tadde! Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket Bra! proffsiga och bemöter kunden väl Läs mer
  • Michelle F
    Michelle F skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra service och lätt att kommunicera med Läs mer

Minos väg 4, 134 44 Gustavsberg