Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Värmdö Torvalla Bil Värmdö

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Återförsäljare för Mazda, Fiat och Jeep samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Mazda, Fiat och Jeep.

Läs vad 60 kunder tycker om Torvalla Bil Värmdö

• Monika H
    Monika H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag har bara ett drygt halvårs erfarenhet som kund med en ny bil som jag inte kört mer än några gånger pga kylan. Under den tiden har jag blivit mycket väl "omhändertagen" av Tadde och hans kolleger. Jag ser frsm emot att möta dem när sportbilsfebern kommer igång på riktigt. Rekommenderas verkligen.
  • Sten G
    Sten G skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket bra bemötande och hantering i samband med köp av ny bil, mycket nöjd
  • Britt-marie G
    Britt-marie G skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Vi har köpt en Jeep hos Torvalla Bil. Vi hade redan bestämt oss för detta inköp och fick bra bemötande och presentation av bilens fördelar. Vi fick även god hjälp med praktiska saker gällande köp, bilens finesser och prestanda. Vi har även efter att köpet gjorts fått hjälp och svar på frågor när vi vänt oss till företaget.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag har köpt två Mazda 6 bilar till min familj. I stort är vi nöjda med bilarna. Det som talar emot bilarna är den höga ljudnivån i förhållande till konkurrerande märken till samma eller aningen högre pris. Däremot är utrustningsnivån riktigt bra. Jag saknar elbilsalternativ generellt hos Torvalla bil.
    Bemötandet är alltid bra, i synnerhet i verkstaden, Jimmy mfl. gör ett riktigt bra jobb. Det är alltid lätt att få tid och servicen är utmärkt.
  • Leif B
    Leif B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Sällsynt bra service! Trevligt och vänligt bemötande.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Utmärkt
  • Peter G
    Peter G skrev om Torvalla Bil Värmdö
    bra bemötande och kunnig personal
  • Peter B
    Peter B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket bra bemötande , Trevlig personal,
  • Eva N
    Eva N skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket bra bemötande bade vid provkörning, betsällning samt vid uthämtning av bilen. Motsvarande mina förväntningar.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra butik med mycket trevlig och erfaren personal.
  • Maria H
    Maria H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Snabb och trevlig service! Dock fick jag inte hjälp med min blinkerspak. Den vill bara åka tillbaka och sluta blinka. Behöver hålla ner spaken för att få den att fortsätta blinka. De kollade den och sa att jag har en individ till bil😉.
  • Roberto S
    Roberto S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    ett trevligt bemötand där man kände väl sedd och omhändetagen .
  • Begens El
    Begens El skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra bemötande och trevlig miljö
  • Mats Olof M
    Mats Olof M skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Vi Köpte ny bil, bra bemötande dock va den första säljaren inte så kunnig. Vi fick någulunda bra betalt för vår gamla bil. För Montaget av extrautrustningen som beställdes fick vi lämna bilen i Haninge där gick det så där, fort men fel! Men det rättades til vid mellanservicen som gjordes på Värmdö, bra killar!

Fortsättning följer, snart skall bilen in på "förstaservicen" // MM
  • Bjarne H
    Bjarne H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Engagerade, trevliga och tillgängliga. Allt var tipp topp
  • Jan B
    Jan B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trovärdigt, trevligt bemötande, snabb hantering och strålande uppföljning av affären. Kan tänka mig bli kund igen👍👍
  • Mats H
    Mats H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag fick hjälp med att boka och köpa en Mazda MX-5 i juni, vilket då var en stor bristvara. Mycket smidigt och hjälpsamt. Köpet gick smidigt och utlämningen var professionell och ostressad. Jag är mycket nöjd.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Med ett stort och personligt engagemang och trevligt bemötande levererades den nya bilen snabbt och dessutom såldes den gamla bilen dito
  • Inger N
    Inger N skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra jag är mycket nöjd med det bemötande och servicen jag fick.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Väldigt nöjd som kund hos Torvalla bil Värmdö. Mycket bra bemötande och trevlig personal.
  • Hanne E
    Hanne E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Oerhört nöjd med bemötande, leverans, instruktion, uppföljning (mycket trevligt och överraskande med blombukett hemskickad) - topp betyg på alla plan
  • Pierre J
    Pierre J skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trevliga och bra service! Kan varmt rekommendera. Kommer bli bra med egen verkstad i närheten snart!
  • Empero Ab E
    Empero Ab E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    I sin helhet fick jag ett mycket bra bemötande för bytet av min bil till en ny Jeep Cherokee. MIn totala bedömning av affären är mycket god.
    Upplever Torvalla Bil på Värmdö som en seriöst företag att hantera sina bilaffärer genom.
  • Nojovi Ab
    Nojovi Ab skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Väldigt härligt mottagande - intresserad och behjälplig. Även efter köp känner jag mig välkommen. Tack Tadde!
  • Robert M
    Robert M skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket Bra! proffsiga och bemöter kunden väl
  • Michelle F
    Michelle F skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra service och lätt att kommunicera med
  • Ha Bra Liv Stockholm
    Ha Bra Liv Stockholm skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bara det bästa!! Suverän service, bra rådgivning i form av bilköp, kompetent, serviceinriktad personal med fokus på oss som kund att vi skulle få det vi var ute efter och behövde.
    Jag rekommenderar alla att köpa bil hos Torvalla Värmdö!!
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Allt fungerade jätte bra. Den stora plumpen kom när man begärde 1500kr om jag använde annan finansiering än Mazda. Vi kom dock överens om att den avgiften inte skulle tas ut då jag i så fall skulle avbryta köp trots 4 månaders väntan. I övrigt bra bemötande.
  • Lasse Björns Åkeri Ab
    Lasse Björns Åkeri Ab skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Vi har fått ett mycket bra bemötande är väldigt nöjda med allt vi återkommer gärna bilen fungerar bra Tack Fred Björn
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Nöjd med allt funka fint!
    Med lev av bil o dylikt
  • Måleri C
    Måleri C skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Tycker jag fick dålig info hur leasingavtalet funkar
  • Pier B
    Pier B skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Snabb och enkel affär. Bra finansieringslösning och mycket god service.
  • Olof L
    Olof L skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag är super nöjd med torvalla bil värmdö
  • Lars H
    Lars H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bilen motsvarar önskemålen, snabb korrekt återkoppling genom allt!
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trevligt bemötande, hjälpsam personal. Alltid tid för kunden, känner att jag är intressant som kund.
    Utmärkt bra ska det vara i mitt betyg nedan. Något fel med svarscirklarna, det ska vara 5=UTMÄRKT BRA
  • Göran S
    Göran S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Supertrevliga och kundorientetad säljare
  • Jan W
    Jan W skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra service och bra mottagande.
  • Alexandra C
    Alexandra C skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Köpt Fiat 500C. Affären gick snabbt och elegant. Blev lite problem med papper och Trafikverket men det klarade Jonas upp galant. De erbjudna vinterdäcken var alldeles för dyra i jämförelse med andra firmors.
  • Gtab Grundteknik Ab
    Gtab Grundteknik Ab skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jonas & Tadde är grymma.
    Fixar och trixar så man alltid blir nöjd.
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av företagets representant. Vi hade en mycket bra dialog gällande i princip allt vid köpet. Jag kan inte klaga på någonting.
    Rekommenderar alla att besöka dom. Med vänlig hälsning Gunnar.
  • Inger A
    Inger A skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket trevligt bemötande,bra.
  • Jerry J
    Jerry J skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Leasade en Fiat 500 i augusti 2015, bra pris, topp-bemötande.
  • Sarah V
    Sarah V skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Vi kom till Torvalla Bil för att kolla på Jeepar och en tid senare körde vi därifrån i en Mazda. Det fanns inget tryck eller press utan bara en vänligt närvarande och uppmärksamhet att svara på frågor och erbjuda provkörningar. Personalens tydliga, vänliga och ärliga rekommendationer och hjälp gjorde bilköpet tryggt, men det var hur de hanterade de oväntade som var det verkligt imponerande. Vi har redan rekommenderat Torvalla Bil och Jonas (som ansvarade för vårt bilköp) till föräldrar och skulle inte tveka att göra det igen. Vi är jättenöjda med vårt val av både bil och bilhandlare.
  • Arne W
    Arne W skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trevlig personal och bra hjälp vid bilköpet.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Inte haft mycket kontakt men bemötandet mycket bra.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bra och kunnigt bemötande, både före - under och efter köp.
    Förväntningarna är på det stora hela uppfyllda.
  • Olsson&ekberg Aktiebolag
    Olsson&ekberg Aktiebolag skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Bemötandet var oerhört bra och en riktigt bra affär, jag är mycket nöjd, dom var mycket trevliga och hade en fin lokal. rekommenderas varmt
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket nöjd inga problem och fick en väldigt fin bil därifrån.
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Trevlig, kunnig och avslappnad säljare som kunde sin sak, vilket resulterade i ett inbyte och köp av ny bil.

Mycket nöjd med Torvalla Bil på Värmdö och kan varmt rekommendera dem vid ditt nästa bilköp!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Torvalla Bil Värmdö
    Mycket trevlig och kunnig personal samt att jag fick bra svar på alla mina frågor.

Minos väg 4, 134 44 Gustavsberg