Alla kategorier Bilar Bilauktioner Stockholms län

Bilauktioner i Stockholms län

Bilauktioner finns både online och hos bilförsäljare. Eftersom du köper eller säljer på auktion kan priset bli precis vad du känner dig nöjd med och tack vare auktionsförrättaren vet både du som köper och säljer att allt går rätt till. Här nedanför kan du se övergripande och specifika omdömen från auktionernas tidigare deltagare och hitta en auktionsförrättare som du får förtroende för!

Genom att sälja din begagnade bil via en auktionssajt eller bilförsäljare som jobbar med auktioner får du hjälp med värdering och iordningställande av bilen, dessutom slipper du prutande kunder och har du tur får du mer betalt för bilen än du trott från början.

Att köpa begagnad bil på auktion kan vara smartare och enklare än att försöka leta upp en bil som någon säljer helt privat. Du får en garanti på att bilen är som annonsen säger, du får ett marknadsmässigt pris eftersom det är andra köpare som är med i budgivningen och du kan ofta få tag i bilar med bara något eller några år på nacken.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till i din nästa bilaffär!

Orter i Stockholms län
Värmdö  (1 st)

Topp 17 företag inom bilauktioner i Stockholms län

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Mansueto D
    Mansueto D: Köpte en ny bil.Trevligt bemötande,kunnig försäljare.

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Karl Joakim Torsten H
    Karl Joakim Torsten H: Rekommenderas! 5/5 Mvh Joakim

Garantibil.se

KUNGSGATAN 84, Stockholm
    Hos Garantibil kan du köpa eller sälja begagnade bilar som är testade på 190 punkter, provkörda av proffs och som förädlats med helförsäkring och 2 års begagnadbil-garanti. Garantibil – ett smartare s...
    Leif H
    Leif H: Jag är väldigt väldigt nöjd med hela processen.. Personal är väldigt kunniga och trevliga.. Och jag vill bara skicka ...

MotorMäklaren

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren!
    Stefans Teknik Ab
    Stefans Teknik Ab: Super bra företag seriösa. Löste en affär bara över telefon

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Cecilia P
    Cecilia P: Mycket trevlig och proffsig personal! Mycket troligt att jag köper nästa bil på samma ställe!

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Jagannath T
    Jagannath T: Fungerade utan problem och nöjd med bilen, bra och snabb service

Car Selection

Instrumentvägen 13, Hägersten
    Välkomna!
    Anne S
    Anne S: Trevligt bemötande av personal! Köpet gick smidigt och jag återkommer gärna.

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, Gustavsberg
    Återförsäljare för Mazda, Fiat, Jeep.
    Sten G
    Sten G: Mycket bra bemötande och hantering i samband med köp av ny bil, mycket nöjd

ENB Bil

Moränvägen 13, Vallentuna
    Varmt välkommen till ENB Bil!
    Rawaz S
    Rawaz S: Bra service och en bra bil! Jättenöjda med affären

CarCell

Skarprättervägen 1, Järfälla
    steffo t
    steffo t: FIck bra pris för inbyte och en ännu schysstare bil i utbyte. Trevlig säljare!

Mia Bilcenter

Dalhemsvägen 31, Huddinge
    Välkommen!
    Hans E
    Hans E: God og trivelig service ved kjøp av begagnad bil. Kan anbefales!

Hoffsten Motor AB

Söderbymalmsvägen 2, Handen
    Hoffsten Motor är en pålitlig partner. Vi har ständigt bilar på lager, erbjuder förmånliga finansieringslösningar och har egen verkstad. Välkommen!
    Hans B
    Hans B: Mycket nöjd! Körde 50 mil för att kolla en bil, och det var det värt. Problem löstes smidigt.

Arbetsbil Stockholm AB

Metallvägen 12, Rosersberg
    Välkomna till Arbetsbil!
    Higgins & Company AB
    Higgins & Company AB: Bra och snabb service med Vänlig personal

STHLM BIL

Murmästarvägen 41, Skärholmen
    Linda
    Linda: Vi flög från Umeå och köpte en Volvo v60 igår! Mycket bra bemötande av vår säljare Lukas! Hoppas på fler framtida affär...

Melinas Bilar

SPJUTVÄGEN 5 C, Järfälla
    Självklart tar vi er bil som inbyte!
    Daniel n
    Daniel n: Sålde bilen till Melinas bilar, allt hanterades proffesionellt och seriöst. Kan verkligen rekommendera denna bilhandlar...

Barkarby Bilcenter

Veddestavägen 25 A, Järfälla
    Välkommen till Barkarby Bilcenter, vi har mångårig erfarenhet inom fordonsbranschen. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar och ger dig som kund förstklassig service, varmt v...
    Oliver B
    Oliver B: Väldigt bra service från arian! Trevlig, seriös och hjälpsam! Kommer rekommendera barkarbybilcenter till folk!

Södertälje City Bilcenter

GRENVÄGEN 6, Södertälje
    Varmt välkomna!
    Mohannad A
    Mohannad A: Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad
Sida:   1