Alla kategorier Bilar Bilauktioner Stockholms län

Bilauktioner i Stockholms län

Bilauktioner finns både online och hos bilförsäljare. Eftersom du köper eller säljer på auktion kan priset bli precis vad du känner dig nöjd med och tack vare auktionsförrättaren vet både du som köper och säljer att allt går rätt till. Här nedanför kan du se övergripande och specifika omdömen från auktionernas tidigare deltagare och hitta en auktionsförrättare som du får förtroende för!

Genom att sälja din begagnade bil via en auktionssajt eller bilförsäljare som jobbar med auktioner får du hjälp med värdering och iordningställande av bilen, dessutom slipper du prutande kunder och har du tur får du mer betalt för bilen än du trott från början.

Att köpa begagnad bil på auktion kan vara smartare och enklare än att försöka leta upp en bil som någon säljer helt privat. Du får en garanti på att bilen är som annonsen säger, du får ett marknadsmässigt pris eftersom det är andra köpare som är med i budgivningen och du kan ofta få tag i bilar med bara något eller några år på nacken.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till i din nästa bilaffär!

Orter i Stockholms län
Värmdö  (1 st)

Topp 16 företag inom bilauktioner i Stockholms län

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Johanna W
    Johanna W: Köpte en Audi A1 från Carson. Blev nöjd över bemötandet i butiken vid köp, men även efteråt. En vecka senare gick ställn...

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Karin S
    Karin S: Ett kanonställe! Köpte min Fiat här förra året, o fick ett fantastiskt bemötande. Är supernöjd med alla!

MotorMäklaren

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren! Vi erbjuder marknadsledande kvalitet när det kommer till bilaffärer.
    Robert W
    Robert W: Mycket proffsigt bemötande från början till slut

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Ayse Z
    Ayse Z: Hej jag fick mycket hjälp med att hitta en ny bil .Han som hjälpte mig var mycket trevligt och glad person .Jag är myck...

Car Selection

Instrumentvägen 13, Hägersten
    Välkommen till oss på Car Selection! Vi anstränger oss extra för att du som kund ska bli nöjd. Här kan du både köpa, sälja och byta bil.
    Marcus T
    Marcus T: Hej. Jag rekommenderar carselection mycket för dig som söker ett seriöst bilfirma som säljer bra bilar. Mvh Marcus

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Jagannath T
    Jagannath T: Fungerade utan problem och nöjd med bilen, bra och snabb service

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, Gustavsberg
    Välkommen till Torvalla Bil på Värmdö. Vi har lång erfarenhet och är återförsäljare för Mazda, Fiat och Jeep.
    Sten G
    Sten G: Mycket bra bemötande och hantering i samband med köp av ny bil, mycket nöjd

ENB Bil

Moränvägen 13, Vallentuna
    Varmt välkommen till ENB Bil! Vi har Sveriges mest prisvärda bilar och satsar 100 procent på kundnöjdhet.
    Rawaz S
    Rawaz S: Bra service och en bra bil! Jättenöjda med affären

Mia Bilcenter

Dalhemsvägen 31, Huddinge
    INGER A
    INGER A: Helt ok bemötande och info om bilen jag köpte.

CarCell

Skarprättervägen 1, Järfälla
    steffo t
    steffo t: FIck bra pris för inbyte och en ännu schysstare bil i utbyte. Trevlig säljare!

Arbetsbil Stockholm AB

Metallvägen 12, Rosersberg
    Välkomna till Arbetsbil! Vi förser både privatpersoner och företag med arbetsfordon.
    Ekholm Å
    Ekholm Å: Kanon bra... riktigt snabb å smidig affär

Hoffsten Motor AB

Söderbymalmsvägen 2, Handen
    Hoffsten Motor är en pålitlig partner. Vi har ständigt bilar på lager, erbjuder förmånliga finansieringslösningar och har egen verkstad. Välkommen!
    Hans B
    Hans B: Mycket nöjd! Körde 50 mil för att kolla en bil, och det var det värt. Problem löstes smidigt.

STHLM BIL

Murmästarvägen 41, Skärholmen
    Linda
    Linda: Vi flög från Umeå och köpte en Volvo v60 igår! Mycket bra bemötande av vår säljare Lukas! Hoppas på fler framtida affär...

Melinas Bilar

SPJUTVÄGEN 5 C, Järfälla
    Självklart tar vi er bil som inbyte!
    Daniel n
    Daniel n: Sålde bilen till Melinas bilar, allt hanterades proffesionellt och seriöst. Kan verkligen rekommendera denna bilhandlar...

Barkarby Bilcenter

Veddestavägen 25 A, Järfälla
    Välkommen till Barkarby Bilcenter, vi har mångårig erfarenhet inom fordonsbranschen. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar och ger dig som kund förstklassig service, varmt v...
    Karl B
    Karl B: Vi köpte bil av Arian, allt gick mycket smidigt, högsta betyg!

Södertälje City Bilcenter

GRENVÄGEN 6, Södertälje
    Vi på Södertälje City Bilcenter hjälper dig med hela bilaffären! Här får du fri värdering och lång garanti.
    Mohannad A
    Mohannad A: Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad
Sida:   1