Alla kategorier Bilar Bilauktioner Stockholms län

Bilauktioner i Stockholms län

Bilauktioner finns både online och hos bilförsäljare. Eftersom du köper eller säljer på auktion kan priset bli precis vad du känner dig nöjd med och tack vare auktionsförrättaren vet både du som köper och säljer att allt går rätt till. Här nedanför kan du se övergripande och specifika omdömen från auktionernas tidigare deltagare och hitta en auktionsförrättare som du får förtroende för!

Genom att sälja din begagnade bil via en auktionssajt eller bilförsäljare som jobbar med auktioner får du hjälp med värdering och iordningställande av bilen, dessutom slipper du prutande kunder och har du tur får du mer betalt för bilen än du trott från början.

Att köpa begagnad bil på auktion kan vara smartare och enklare än att försöka leta upp en bil som någon säljer helt privat. Du får en garanti på att bilen är som annonsen säger, du får ett marknadsmässigt pris eftersom det är andra köpare som är med i budgivningen och du kan ofta få tag i bilar med bara något eller några år på nacken.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till i din nästa bilaffär!

Orter i Stockholms län
Värmdö  (1 st)

Topp 18 företag inom bilauktioner i Stockholms län

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, Skärholmen
    Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar.
    Cruseman J
    Cruseman J: Bra trevligt korrekt , ordnade allt efter önskemål , och jag känner mej nöjd , ! JC

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, Handen
    Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bilar. Auktoriserad verkstad för Kia, Mazda, Subaru, Fiat, Jeep och Suzuki.
    Mikael S
    Mikael S: Helt ok. Väldigt positivt bemötande, inget negativt har jag märkt, tydliga och håller vad som lovats.

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, Vallentuna
    Varmt välkomna till Carson!
    Tommy Johannes L
    Tommy Johannes L: Mycket bra och snabb service! Proffig personal, mkt nöjd

Torvalla Bil Värmdö

Minos väg 4, Gustavsberg
    Välkommen till Torvalla Bil på Värmdö. Vi har lång erfarenhet och är återförsäljare för Mazda, Fiat och Jeep.
    Jan N
    Jan N: Helt ok, bra bemötande och så vidare.

Cardrop

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
    Varmt välkomna till Motormäklaren! Vi erbjuder marknadsledande kvalitet när det kommer till bilaffärer.
    Victor L
    Victor L: Blev mottagen otroligt bra och snabba, smarta lösningar gjordes för att underlätta köpet. Vill ge Gabriel en klapp på ax...

Mia Bilcenter i Huddinge AB

Dalhemsvägen 31, Huddinge
    Mia Bilcenter är en bilhandlare som erbjuder fri service i tre månader, två års garanti och avbetalning. Välkommen för att kolla in våra bilar eller ta del av vår service!
    Atieh A
    Atieh A: Tack mia bilcenter ni var trevliga och akta säljare som fåska inte kunder . Jag väldigt nöjd med er Mvh Attea

Familjebil-Center

Siktgatan 3A, Vällingby
    Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär!
    Annethe Margareta N
    Annethe Margareta N: Mycket bra och trevlig bemötande. Kan verkligen rekommendera dom bilaffär. Seriös , bilen i perfekt skick.

ENB Bil

Moränvägen 13, Vallentuna
    Varmt välkommen till ENB Bil! Vi har Sveriges mest prisvärda bilar och satsar 100 procent på kundnöjdhet.
    Michaela K
    Michaela K: Trevligt 🌞😊😎 väl bemött, god service, kunnig personal!

Hoffsten Motor AB

Söderbymalmsvägen 2, Handen
    Hoffsten Motor är en pålitlig partner. Vi har ständigt bilar på lager, erbjuder förmånliga finansieringslösningar och har egen verkstad. Välkommen!
    Jempa O
    Jempa O: Så duktiga och kompetenta säljare. Väldigt serviceminded!

Melinas Bilar

SPJUTVÄGEN 5 C, Järfälla
    Självklart tar vi er bil som inbyte!
    M F
    M F: Bra och seriös bilfirma. Rekommenderas!

Car Selection

Instrumentvägen 13, Hägersten
    Välkommen till oss på Car Selection! Vi anstränger oss extra för att du som kund ska bli nöjd. Här kan du både köpa, sälja och byta bil.
    Raad S
    Raad S: En bil firman med proffsiga personal som manar om sina kunder och hjälper dig som kund med hela köpet!

Arbetsbil Stockholm AB

Metallvägen 12, Rosersberg
    Välkomna till Arbetsbil! Vi förser både privatpersoner och företag med arbetsfordon.
    Grillby & F100 Rör AB
    Grillby & F100 Rör AB: Bra bemötande. Trevlig och öppen dialog med familjär känsla.

Ernryd Cars

Alphyddevägen 1, Nacka
    Välkommen till Ernryd Cars! Vi är specialister på Ford, Chevrolet, RAM Trucks och andra USA-bilar. Kom förbi vårt billager så hjälper vi dig med bilaffären!
    Magnus K

Mats G: OK bemötande jag köpte en personbil

CarCell

Skarprättervägen 1, Järfälla
    steffo t
    steffo t: FIck bra pris för inbyte och en ännu schysstare bil i utbyte. Trevlig säljare!

STHLM BIL

Murmästarvägen 41, Skärholmen
    Linda
    Linda: Vi flög från Umeå och köpte en Volvo v60 igår! Mycket bra bemötande av vår säljare Lukas! Hoppas på fler framtida affär...

Barkarby Bilcenter

Veddestavägen 25 A, Järfälla
    Välkommen till Barkarby Bilcenter, vi har mångårig erfarenhet inom fordonsbranschen. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar och ger dig som kund förstklassig service, varmt v...
    John Christer T
    John Christer T: Hjälpsamma och löste mina problemm snabbt och bra.

Södertälje City Bilcenter

GRENVÄGEN 6, Södertälje
    Mohannad A
    Mohannad A: Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad
Sida:   1