CarCell

Skarprättervägen 1, 176 77 Järfälla — Visa karta

Vi har lång erfarenhet av såväl service som bilförsäljning. Vår fokus är att alltid ha hög kvalitet till ett bra pris. Det viktigaste för oss är nöjda kunder.
Hamringevägen 1, 14641, TULLINGE
TMH Bilskadecenter i Botkyrka AB / Autoexperten
Lilian S:
Trevligt bemötande, anpassat tiden efter kunden. Reparation av trafikskada.

Bilverkstäder nära CarCell:

DATAVÄGEN 10, Järfälla
Om du låter utföra ett jobb hos någon av Speedys bilverkstäder kan du vara säker... Läs mer ›
Sajma:
Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök...

Veddestavägen 23, JÄRFÄLLA
Välkommen! Läs mer ›
Anim M:
Väldigt bra, snabba och jättetrevlig!

Hovslagarevägen 4, SOLLENTUNA
All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med... Läs mer ›
Svenska Ishavet Ab:
Vi lämnade in bilen på tre olika verkstäder innan som inte kunde fixa problemet, Min Bil Sollentuna fixade det direkt. Kanonbra service och ...

Jämtlandsgatan 131-133, Vällingby
Varmt välkommen - Vi tar bra hand om din bil! Läs mer ›
Kristina S:
Toppen verkstad! Tog sig tid att skaffa fram en begagnad del så jag slapp betala 40000 på märkesverkstaden, det kostade 3000 istället!

Läs vad 52 kunder tycker om CarCell

• Indir
    Indir skrev om CarCell
    Min erfarenhet av CarCell är att de är ett gäng oprofessionella, otillmötesgående lurendrejare som sålde mig en bil med missvisande marknadsföring. I annonsen stog det nämligen att bilen var "i toppskick". Hade knappt kört bilen i 2 veckor innan kopplingen gick sönder. Reklamerade bilen och efter en hel del tjaffs lyckades jag få CarCell att ta sitt ansvar och byta ut kopplingen.

Bilens oljetank har också ett läckage sen dag 1, en servo som gav upp inom 1 vecka.
    Påpekade detta men CarCell har helt enkelt struntat i att åtgärda felen.

Bad flera gånger att prata med ägaren utan framgång.

De har lurat mig till att köpa en bil som helt klart är en trafikfara.

Jag vill även påpeka att jag är en van bilförare med 15+ år bakom ratten.
    Har inte kört bilen hårt eller på något sätt orsakat detta onormala slitage.

Se till att ni aldrig gör affärer med CarCell.
    Enligt mig är de mer intresserade av att tjäna snabba pengar än att ta hand om sina kunder och på sikt bygga upp ett starkt företag. Man köper en bil via bilhandlare av en simpel anledning. Trygghet. CarCell erbjuder varken trygghet, förtroende eller kundservice.

Riktigt uselt!
  • Navid O
    Navid O skrev om CarCell
    ...asdfasdfasdfasdfasdasdfasdfasdfasdfasdfasdfas
  • Ronny Ö
    Ronny Ö skrev om CarCell
    Köpte en bil under sommaren-15, när det nu i november var dags att montera de vinterdäck som följde med bilen, visade det sig att fälgarna inte passade.
    Ringde upp och påtalade att det var fel fälgar till bilen, fick till svar att det skulle ni ha kollat när ni köpte bilen.
    Att rätt fälgar medföljer bilen, bör väl vara säljarens ansvar.
    Känns väl inte riktigt seriöst att sälja bilar när det är fel fälgar till vinterdäcken, samt att vara helt ointresserad att försöka rätta till det.
  • Halal T
    Halal T skrev om CarCell
    90% av alla bra betyg är skrivna och stavade ungefär likadant, det lyser alltid igenom när det är samma person hos företaget som skriver positiva inlägg, vanligaste misstaget är att köra med samma typ av meningar och samma typ av avslut, trots att människor överlag skriver och formulerar sig väldigt olika, ett tips är att inte avsluta med /namn, det syns så tydligt att det är samma person
    Så tipset är att variera lite - formulera dig lite olika - skriv inte 2 eller 3 positiva inlägg på samma dag

Sen en till sak som märks på dessa sidor som hos Reco, företaget som är BRA får nästan aldrig några rekommendationer.

Företag som är dåliga får alltid MÅNGA rekommendationer, detta är för att när missnöjda kunder fyller sidan med negativa betyg så måste företaget kompensera med massor av positiva för att det ska se bra ut.
    Indir gillar detta
  • Annica F
    Annica F skrev om CarCell
    Riktigt usla, köp inte begagnade bilar där. Gick sönder direkt, ringer upp och då säger de att de bara har en månads garanti. Roliga är att det inte ens gått en månad. Riktig lurendrejeri!
    Indir, Halal T gillar detta
  • Peter N
    Peter N skrev om CarCell
    Klassiska skojare som dessutom misstänkligt verkar skriva sina egna fina omdömen här.
    I alla fall. Lämnar in bilen på service som ska innefatta oljebyte samt byte av luft och kupéfilter. Fick en dålig känsla och kollar upp jobbet. Inget var bytt och ändå har man mage att ta 2300 SEK för kalaset. Man svarar sedan varken på telefon eller mail... Trevligt...
    2015-08-28 CarCell Bilcenter svarar Peter N
    Hej Peter,

Tack för ditt omdöme. Vi har som våra omdömen tydligt visar en hel del nöjda och en del missnöjda kunder, vilket hör till i en sån bransch. Beklagligt att du upplevt din erfarenhet av oss på det här viset. Att ta betalt för arbete som inte gjorts ser vi självklart allvarligt på. Kan dock försäkra dig om det inte någonstans ligger i vårt intresse att tjäna in 2300 sek på detta sätt. Jag har veterligen inte fått information om att du försökt kontakta oss. Det är svårt att veta vem och vilken bil det handlar om. Mejla oss med information på info@carcell.se så lovar jag att ge återkoppling via mejl. /André, CarCell.
    2015-09-08 Peter N svarar CarCell Bilcenter
    Eller hur...
    Det passar sig nu när ni hängs ut att svara och vara lena och tillmötesgående.
    Ska man som kund till en början behöva råka ut för något liknande?
    Jag har tidigare SMSat, ringt och mailat och ni har skitit i det hela.
    Behåll mina 2300 SEK och ta "berömmelsen" här för er bluff med mig och uppenbarligen många fler.

P.S. Fyll på med lite fler egna omdömen så att ni inte hamnar under 4 i snitt
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Indir gillar detta
  • steffo t
    steffo t skrev om CarCell
    FIck bra pris för inbyte och en ännu schysstare bil i utbyte. Trevlig säljare!
  • Patrik D
    Patrik D skrev om CarCell
    Har haft min bil på MrCap och Wellkept tidigare för helrekond med lackskydd och var så sjukt impad. Allt bara glänste och luktade nytt både in och ut. Visst vid dessa tillfällen betalade jag mellan 4-5000, men hur som helst så gjorde man allt jobb på en arbetsdag och jag kunde inte se en ända liten repa fast jag har en svart bil. Köpte i alla fall den här delen via Lets Deal för 1500 och tyckte det lätt lite för bra för att vara sant och ja lite så kändes det efteråt. Visst bilen glänser och svarta bilar är svåra att få schysta. Dock undrar jag hur mycket ni polerar innan andra behandlingen påbörjades? Fanns en del spå repor som man lätt skulle få bort med polermaskin innan vaxning och skyddslack. Sen hur ni tvättar fönster är en gåta. Man kan inte tvätta en motor genom att spruta vatten med högtryck. Det krävs minst kallavfettning innan. Sen så är inga av gummimattor glansbehandlade utan bara tvättade. Det fanns fortfarande en stor smutsfläck i taket längst bak.
    Ni hade min bil i tre hela dagar pga av att någon var magsjuk. Lite väl många missar för en som vet vad helrekond betyder. Nu betalade jag 1500 via Lets Deal. Men om jag hade betalat 6990 kr som det vanligtvis kostar så skulle ni fått göra om nästan hela jobbet. Fast ni var trevliga i alla fall.
  • lukas a
    lukas a skrev om CarCell
    I början sommaren började min bil strula. Bilen gick helt plötsligt inte att starta. Krångel med bensinpumpen tänkte jag. Tog den till en märkesverkstad i norra Stockholm och de ville byta ut hela pumpen till pris på närmare 80% av bilens kostnad. Bärgade bilen till CarCell som på två dagar kunde lokalisera felet till ett relä. Snyggt jobbat!! supernöjd. Tack!
  • Jerzyy P
    Jerzyy P skrev om CarCell
    Fantastisk bra. Smidigt och enkelt som det ska va.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om CarCell
    Felsökte bilen och korrigerade felet till ett bra pris. Bra återkoppling under hela processen. /Lennart
  • Perra L
    Perra L skrev om CarCell
    Inte bara bra service. utan även ett gött gäng.

Har servat våra två bilar här nu och är lika nöjd. Ett alternativ till de stora verkstäderna.
  • Stina W
    Stina W skrev om CarCell
    Bra o proffsigt bemötande. Snabb o saklig återkoppling.
  • kaj
    kaj skrev om CarCell
    Har återigen fått bra bemötande och snabb service hos CarCell. Det var dags för storservice och efter ett bra och förtroendeingivande bemötande förra året föll valet självklart på CarCell som uppdragsverkstad.
  • Göran G
    Göran G skrev om CarCell
    Väldigt trevligt bemötande på alla plan. Gick snabbt att få en tid och väntetiden var minimal! Helnöjd kund
  • Susanna H
    Susanna H skrev om CarCell
    Köpte min drömcab nu till sommaren. Riktigt trevliga säljare och schysstbemötande. Fick bilen servad till leverans kostandsfritt. En lite plastskada åtgärdade de kostandsfritt med. Tack!
  • Kamran S
    Kamran S skrev om CarCell
    Hittade Carcell genom Letsdeal. Köpte service och rekond som jag nyttjade i förra veckan. Känns seriösare än de andra Letsdeal-verkstäderna jag provat hittills.
  • Jocke E
    Jocke E skrev om CarCell
    Supernöjd Letsdeal-kund. De fick min 3 år gamla Opel att kännas som ny igen.
  • eva m
    eva m skrev om CarCell
    Lämnade in bilen och fick vid skjuts till pendeltåget.. Hämtar upp den efter jobbet enligt avtalad tid. Bra service, rekommenderas varmt!
  • Steve L
    Steve L skrev om CarCell
    I was very pleased with my experience at Carcell. I found the used car I wanted and they were true and service minded. They were able to make this purchase really worth ..Grateful.
  • patrik f
    patrik f skrev om CarCell
    Tack grabbar! Bra och snabb service, inget att anmärka på.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om CarCell
    Snabbt och bra pris. Bra information om skada och pris för reparation. Fick dessutom en smärre lackskada reparerad på plåtverkstan.
  • zyheyr
    zyheyr skrev om CarCell
    Fick min bil servad samma dag jag kom till verkstaden. Tummen upp.
  • Christer  J
    Christer J skrev om CarCell
    Utmärkt service!! Snabb återkoppling, trevlig personal!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om CarCell
    Lämnar in bilen för rekond. CarCell ringer och påpekar att det är dags för service, något jag jag själv inte tänkt på. Får bilen servad och rekondad till på samma gång till ett bra pris.
  • Gunni L
    Gunni L skrev om CarCell
    Löste sitt jobb som förväntat till förväntat pris.
  • manne s
    manne s skrev om CarCell
    Fick min Alfa Romeo rekondad och lackskyddad nu till sommaren. Supernöjd med resultatet. Fick hjälp av en supertrevlig kille som följde med ut och visade upp bilen efter resultatet. Han kom med goda råd och tips för att hålla lacken ren och fin. Uppskattas!
  • Rouzbeh A
    Rouzbeh A skrev om CarCell
    Lite långt ut för mig som bör söder om stan. Utmärkt jobb, så värt sträckan. /rouz
  • T
    T skrev om CarCell
    köpte en Helrekond inkl lackskydd från let´s deal. Det började med att jag lämnade bilen å dom sa att den skulle vara klar dagen efter, kl 4 hade ingen hört av sig så jag ringde å då sa dom att den inte var klar men jag skulle höra av mig lite senare, vilket jag gjorde å när jag ringde igen så visste den ena ingenting om den utan gav telefonen till en annan som sa, vänta lite måste gå å fråga en annan, å tillslut fick jag till svar att säterna var inte torra än, så den måste stå ett dygn till. Å så sa han att imorgon ska den vara klar, men inte ringde nån på morgonen å sa att den var klar, utan när jag ringde så fick jag till svar ja den är klar. varför ska en kund behöva ringa å fråga efter sin bil när man avtalat att jag ska hämta bilen en viss tid (dagen innan) då borde car cell ringa å berätta för mig att den är klar. Bilen såg jätte fin ut invändigt som utvändigt, men redan dagen efter spolade jag av den bara med vatten å såg att lystern försvann direkt, å efter nån vecka så tvättade jag den med schampo å efter det så var bilen precis som den var i lacken innan jag lämnade in den, å då hade en anställd stått å sagt att du behöver inte sköta lacken på länge den kommer hålla sig fin, å i annonsen står det 24 månaders garanti men dom sa att det bara är 18 månaders garanti. Å vad är det för garanti dom lämnar?
    Så mitt omdöme om denna deal är bara skit kunde åkt in på ok å tagit deras bästa tvätt å fått samma resultat.

Missnöjd kund
    2015-05-11 CarCell Bilcenter svarar T
    Hej Thomas.
    Vi beklagar det som du har fått uppleva. Vi tar det som positiv kritik och jobbar på att bli bättre.

Angående lackskyddet, så bytte vi lackskydds leverantör ett tag. Men har återgått till den ursprungliga som vi alltid har använt, nämligen Meguiars. Du är väldigt välkommen att komma förbi så ska vi se över lackskyddet.

• Sofie
    Sofie skrev om CarCell
    Trevligt bemötande och ett förstklassigt utfört arbete!
    Resultatet blev väldig bra och jag är mycket nöjd. Rekommenderar med glädje Carcell.
    2015-05-11 CarCell Bilcenter svarar Sofie
    Tack Sofie!
    Du är varmt välkommen att besöka oss igen.
  • Nick d
    Nick d skrev om CarCell
    Besök gärna andra verkstäder i Närhet istället, mycket dyrt och reparera bilen hos parcell, skulle byta en servo rör till en Saab 9-3 de visste inte riktigt hur många timmar skulle ta fick tid på mellan
    2-4 timmar för det jobbet dvs en kostnad mellan 2000-4000kr ,
    bilen är lämnad till mekonomen verkstad i samma område , fick det fixad för 1200kr.

Antingen har mekaniken dåligt med erfarenhet och kunskap eller så tar de mycket bra betald.

hade även tidigare frågat om pris för en kamremsbyte för en Caddy och fick pris på 6500kr på Parcell vilket auktoriserad VW verkstad i Bromma tog 4800kr för det jobbet.

så fråga olika verkstäder innan du lämnar din bil för service.
    2015-05-11 CarCell Bilcenter svarar Nick d
    Hej Nick!
    Jag håller helt med dig att man ska jämföra priser. Men att bedöma oss och ge oss en 1 i betyg, för att vi råkade vara dyrare än våra kollegor på Mekonomen, tycker jag är lite för hårt.

Jag minns inte scenariot med din bil, men en servorör kostar en slant om man ska byta ut den mot en ny, sedan ska man byte ut styrservooljan och den kostar ca 200kr/l. Men om man har tur och hittar en begagnad så kan det bli billigare, typ 1200kr.

Och att VW byter kamremen för 4800kr kan stämma, de kanske hade en kampanj.
    Kan dock upplysa dig om att kamremssats och vattenpump kostar ca 3700kr utan arbete.

• Bosse B
    Bosse B skrev om CarCell
    Väldigt nöjd. Effektiva med bra kunskap, servicekänsla och ett trevligt bemötande.
    Fick hjälp av ägaren(?) André som var riktigt schysst. Han justerade en del som en annan verkstad ville byta. Sånt uppskattas!
    CarCell Bilcenter , Sofie gillar detta
  • Nisse
    Nisse skrev om CarCell
    Bytte kamrem och gjorde storservice. Extra nöjd när de ringde och påpekade att styrservopumpen läckte, ett problem jag inte riktigt orkat ta tag i. Fick den bytt till ett bra pris. Smidigt och bra.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om CarCell
    Köpte en fyrhjulsinställning via Letsdeal. Det slutade med ett antal besök och en massa strul och en ratt som ändå är sned när man kör rakt fram.
    Det är en lång historia, men när jag lämnade in bilen så var ratten sned åt höger (vid körning rakt fram) och det lyckades dem justera så att den är sned åt andra hållet i stället. Visserligen inte lika mycket men efter en professionell framvagnsinställning så förväntar man sig att det ska vara rakt.
    Så jag ringer och bokar ny tid för att få detta fixat. Jag lämnar in bilen och påpekar detta för Kundmottagaren. Han ringer några timmar senare och säger att bilen är klar. Toppen tänkte jag, då är ju allt fixat. Men det var det ju inte. Det var exakt likadant som när jag lämnade in bilen, men denna gång fick jag ett handavtryck från en smutsig hand på min ljusbeigea inredning. Inte kul.
    Men nu ger jag upp, jag blir nog tvungen att lämna in bilen någon annanstans där dem kan justera detta och förhoppnings inte lämnar något handavtryck.
  • Emanuel M
    Emanuel M skrev om CarCell
    Blev rekommenderad att lämna in bilen av en kollega. Service gjord enl Instruktionsbok. Byte till sommardäck. Snabbt utförd service i samtliga fall och bra bemötande. Kommer att fortsätta med dem.
    CarCell Bilcenter , Sofie gillar detta
  • Åsa K
    Åsa K skrev om CarCell
    Köpte bil i förra helgen. Personalen var jättetrevlig och tillmötesgående. Fick storservice och kamrem bytt vid leverans. Rekommenderas varmt! /Å
  • erik s
    erik s skrev om CarCell
    Köpte en bil hos CarCell i Dec. Innan garantin gick ut så gick ABS enheten sönder. Skickade iväg ett mail (slutet av Januari~) och har inte fått svar ännu.
    Även om det "bara" var en kostnad på 400kr att köpa en beg. del så borde dom åtminstone svara på mailet.

Bilen var servad enligt serviceboken när jag kommer hem är servon inte full, ca 1dl saknades, spolarvätskan var halv full, oljan var nästan helt tom(hoppas att inte motorn tog skada utav detta)
    Försökte kontakta dom och fick svar som borde stått i serviceboken "endast olja + filter byttes", skulle inte tro ett öre på det med tanke på att jag inte fick ut 4L ur motorn när jag sedan bytte.
    Fick kontakt med tidigare ägare(som säljaren sa köpt 2 bilar utav dom och var väldigt nöjd, han gav pga detta säljaren ett bättre pris) när jag pratat honom får man en helt annan bild...
    Han köpte en bil, som hade så mycket fel att han fick byta. Han fick även sälja bilen igen (som han fick som byte) pga fel.
    Bilen hade han lämnat med året runt däck + sommardäck. Fick endast året runt däcken.
    Kommer aldrig mer köpa något där och hoppas att folk som gjort detta misstag haft bättre tur. Förväntade inte mig detta när jag först sökte efter företaget. Och även när man träffade säljaren verkade han trevlig<som dom flesta dock :p>.
    2015-03-13 CarCell Bilcenter svarar erik s
    Hej Erik

Lite svårt att svara på då du inte skriver vilken bil du har köpt, men jag gissar på att du köpte en Saab 9-5 Aero den 23/12-2014 av årsmodell 00 som gått c:a 27000mil
    Du fick köpa bilen för 14000:- och då utan garantier. Vilket du accepterade.

Att oljeservicen inte är korrekt gjord låter konstigt och det är väldigt beklagligt, du skulle du ha kontaktat oss vi telefon så vi hade fått en chans att hjälpa dig.

Angående sommardäcken så kan jag säga att dom inte var mycket att ha. Men det ska inte spela någon roll, du godkände och accepterade bilen utan sommardäck.

Det går alltid att nå oss per telefon 08-41021004 då vi ofta är ute på ärenden och har därför lite svårt att hinna svara på alla mail.

Vänliga hälsningar,
    Andre
  • Anette N
    Anette N skrev om CarCell
    CarCell gjorde ett mycket fint jobb. Bilen fick en fantastisk glans, verkligen nöjd. Dessutom var de trevliga att ha att göra med. En perfekt deal!
  • Bosse
    Bosse skrev om CarCell
    Köpte en rekond från Letsdeal för 1500 kr som skulle enligt uppgift ta 5 - 6 tim att genomföra och normalt kostade ca 7000 kr. När jag kom för att lämna bilen föreföll det som de överbokat antal kunder med rekond. Fick lämna bilen 1,5 dagar och när jag sedan kom och skulle hämta den så stod de fortfarande och arbetade med bilen. Bilen var förvisso ren men det var inget speciellt och resultatet av jobbet de gjort hade jag nog fått om jag lämnat bilen till annan firma och betalt mindre än en tusenlapp utan någon deal. Tyvärr så motsvarade dealen absolut inte en rekond för ca 7000 kr! Det var därmed absolut inte värt besväret att ta sig ända Järfälla för detta och jag lär inte komma tillbaka.
  • Noa B
    Noa B skrev om CarCell
    Lämnade in bilen för en helrekond, hade köpt en lets deal deal. Kan konstatera att bilen tvättades utvändigt och torkades av med en trasa invändigt, uppskattad tid ca 5-10 min invändigt, ca 25 min utvändigt. Enligt annonsen skulle de lägga 6-7 timmar på bilen dvs ge den en full reckond. Kommer aldrig anlita detta företag igen, bättre att tvätta bilen på t.ex Statoil...blir typ samma resultat som deras såkallade helrekond.
    Min tid är för dyrbar på att lägga på att tjafsa med blufföretag, om du känner liknande så undvik detta företag.
    2015-01-23 CarCell Bilcenter svarar Noa B
    Hej Noa.
    Det är bra att du fläktar av dig lite, det kan vara nyttigt ibland. Ingen av våra kunder har någonsin sett oss som ett blufföretag, och vi önskar kunna ändra din bild.
    För att vi ska bli bättre så är det väldigt viktigt att du talar direkt till oss, så att vi får veta våra brister och få jobba på det. Vi skulle gärna önska att du hade tagit detta missnöje med oss direkt när du hämtade bilen så att vi hade kunnat gått igenom tillsammans vad som blivit fel.
    Nu vet vi inte ens vilken bil det gäller. Det gör det verkligen svårt för oss att reflektera tillbaka och fundera på vad som har gått fel. Nästa gång kan du skriva bilens registreringsnummer eller tala om vilken bil det gäller så vi har en chans att förklara vad som har hänt med din bil.
  • Lena H
    Lena H skrev om CarCell
    Trevligt bemötande väldigt hjälpsamma när jag lämnade in bilen för lagning av stenskott. Fick en förklaring hur man gör när man lagar. Jag är nöjd och återkommer gärna .
  • Micke R
    Micke R skrev om CarCell
    Jag nappade på reklamen jag fick i brevlådan. Har bott i Järfälla i många år och haft min bil servad på många av Järfällas större och mindre verkstäder.

Jag bestämde mig för att prova CarCell för en liten service. Jag blev så nöjd att jag även anlitade de för byte av kamrem. Skönt och glatt gäng som vet vad kundservice innebär! Har nu lämnat in sommardäcken på deras hotell. Ses snart igen!

Tack så mycket! :) /Micke
  • Mohamed R
    Mohamed R skrev om CarCell
    Medhjälpliga, inga långa väntetider jag är verkligen jätte nöjd.
    Dom löser verkligen allt som rör bilen allt mellan stenskott, plåtslageri till däckservice och bilservice.
  • LIsa A
    LIsa A skrev om CarCell
    Mycket bra och hjälpsam personal! Fick hjälp med det jag sökte för och inget mer, vilket är super bra!! Mycket bra bemötande och ett plus nya och fräscha lokaler!! Rekommenderas starkt!!
  • Ali H
    Ali H skrev om CarCell
    Allt för din bil under samma tak med mycket trevliga och kunniga grabbar. Allt flöt på snabbt och på ett väldigt professionellt sätt. Rekommenderas starkt av en återkommande kund.
  • Sam S
    Sam S skrev om CarCell
    Bilen fick sig en rejäl service denna gång. Kunnig och engagerad personal. Tack! /Sam E.
  • Richard R
    Richard R skrev om CarCell
    Väldigt bra service! Och mycket trevlig personal Tack carcell
  • Rima R
    Rima R skrev om CarCell
    Bra och snabb service! Trevlig personal
  • Tove L
    Tove L skrev om CarCell
    Otroligt bra service. Min bil fixades samma vecka som jag blev kontaktad och till en riktigt billig peng!
  • Carina E
    Carina E skrev om CarCell
    Fått bra bemötande av personal på er firma i Kallhäll

Skarprättervägen 1, 176 77 Järfälla