Bilverkstad i Järfälla

12 rekommenderade bilverkstäder i Järfälla

I Järfälla finns det gott om bilverkstäder, vi förstår att man vill känna sig helt trygg när man lämnar ifrån sig sin bil och att det inte alltid är helt lätt att veta vilka verkstäder som är bäst. Här på Reco tänkte vi därför guida dig till de bäst rekommenderade verkstäderna i just din del av Järfälla just nu. Det här gör vi genom att låta dig läsa vad tidigare kunder skriver om sina erfarenheter med olika verkstäder i området. Välkommen!

Här på Reco.se jobbar vi för att uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till de absolut bästa verkstäderna i Järfälla just nu. Förutom att ta del av vad tidigare kunder skrivit om de verkstäder som finns i ditt område så kan du själv gå in och skriva vad du tycker är bra, eller mindre bra med olika verkstäder du anlitat. Vi hoppas att du lyckas hitta en verkstad du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer i Järfälla som är i behov av en riktigt grym bilverkstad. Lycka till önskar vännerna på Reco!

Motordepån

Veddestavägen 23, Järfälla
    Välkommen!
    Sonja W
    Sonja W: Bra service och trevligt bemötande. Kommer gärna tillbaks.

Speedy Jakobsberg

DATAVÄGEN 10, Järfälla
    Om du låter utföra ett jobb hos någon av Speedys bilverkstäder kan du vara säker på att få mycket för pengarna.
    Anna J
    Anna J: Bra och snabb service! Fick tid för balansering och hjulskifte samma dag trots högtryck för däckbyte. Lär bli fler besö...

Mekonomen Kallhäll

Jättevägen 4, Järfälla
    Juha Kustaa Y
    Juha Kustaa Y: Kan verkligen rekommendera denna verkstad. Mycket bra och trevlig personal.

CarCell

Skarprättervägen 1, Järfälla
    steffo t
    steffo t: FIck bra pris för inbyte och en ännu schysstare bil i utbyte. Trevlig säljare!

Glow Car - Mekonomen

Flintvägen 2, Järfälla
    Gerd P
    Gerd P: Hej pris betydligt billigare än Original verkstad. Fast de hade antagligen skruvat fast delarna efter utfört jobb. Ja...

Miga Bilverkstad

SKARPRÄTTARVÄGEN 1, Järfälla
    Nettan J
    Nettan J: Supernöjd. AC funkar kanonbra. Mycket jobb för rimlig peng Tackar så mycket! ☺

Merca Bil & Motor AB

Margaretavägen 14, Järfälla
    Kristian J
    Kristian J: Trevliga killar, gott bemötande, yrkeskunnighet, snabba på att lösa problem. Bästa bilverkstaden som jag har besökt!

J.c. Bilservice

Åkervägen 8, Järfälla
    Martin N
    Martin N: Lämnade in min Audi A6-06 för service, det var inte första och kommer inte vara sista gången jag lämnar bilen hos J.C. ...

Anders Andersson Bil & Motor

Sedelvägen 4, Järfälla

Us Cars & Trucks Service AB

Runstensvägen 7, Järfälla
    Anna P
    Anna P: Är så oerhört nöjd med besöket på denna bilverkstad. Hög kompetens och trevlig attityd gjorde besöket till en mycket pos...

Wahlbom & Janssons Bilservice AB

Datavägen 1, Järfälla
    Hasse L
    Hasse L: Snabba och duktiga bra på att hitta felen till rimlig kostnad Riktiga experter på Ford

Norrorts Bil & Van Service AB

Skarprättarvägen 16, Järfälla