Backlund Bil

Backlund Bil

Ring 072-925 32 55 backlundbil.se

Välkommen till Backlund Bil! Vi är en ny och modern bilverkstad som har funnits i branschen sedan mars 2019. Trots vår unga ålder har vi tillsammans över 40 års erfarenhet. Med fokus på hög kvalitet, bra priser och 100% nöjda kunder kan vi hjälpa dig med allt som rör din bil i form av biltvätt, skador, glasrutor och mycket mer....

29 omdömen om Backlund Bil

Moncef M
Skrev om Backlund Bil

Det bästa jag har varit med , seriös, kunnig och trevlig personal och framförallt oslagbara priser.

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1693 omdömen 4.7 av 1693 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Lotta A
Skrev om Backlund Bil

Mycket bra pris på kamremsbytet. Otroligt god service och snabbt gjort. Klart över förväntan. Rekommenderar Backlunds Bil och kommer anlita dem igen när Pärlan behöver omvård 😀. Tack till Er! /Lotta

Cecilia A
Skrev om Backlund Bil

Lämnade in bilen på lagning och service. Fick tid snabbt, otroligt trevligt bemötande och professionellt utfört. Absolut det bästa bilservice stället, kan varmt rekommendera! Kommer alltid komma hit i fortsättningen. Tusen tack för allt!

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 759 omdömen 4.5 av 759 omdömen

Billy William E Billy William E
Matilda D
Skrev om Backlund Bil

Jag bokade en service och fick tid fort från att jag ringde. När jag lämnade in bilen så gick det fort och de blev klara med bilen fort. Jag är jätte nöjd!

Henrik J
Skrev om Backlund Bil

Ratten på min v70 skakade och den drog snett. Nu går den rakt som en pil och rinner fram. Tumme upp till Backlund bil. Dom är sköna lirare där.

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2369 omdömen 4.8 av 2369 omdömen

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Kennerth A
Skrev om Backlund Bil

En av dom bästa bilservice ställe som jag har servat bilen på. Seriös,snabb,kunnig och trevlig personal .Kan verkligen rekommendera verkstan.

Daniel R
Skrev om Backlund Bil

Mycket trevliga och tillmötesgående! Jag fick en tid för service snabbt och fick tillbaka bilen samma dag. Jag skriver sällan recensioner, men den här verkstaden förtjänar verkligen beröm. Mycket bra jobbat!! //Daniel

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Pär G
Skrev om Backlund Bil

Snabb, proffsig och ett trevligt bemötande.

Afsan K
Skrev om Backlund Bil

Väldigt trevlig bemötande, kunniga, snabba och kommer att anlita de i framtiden.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4110 omdömen 4.8 av 4110 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Viktor F
Skrev om Backlund Bil

Bra att ha att göra med, bra priser, bra utfört arbete. Snurriga, och inte så administrativt ordnade bara. :D

Lars F
Skrev om Backlund Bil

Grundservice. Trevligt och bra bemötande!

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 451 omdömen 4.8 av 451 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Jimmy P
Skrev om Backlund Bil

Bemötande var bristfälligt. Personal gick fram och tillbaka utan att ens säga hej.

Svar från Backlund Bil

Hej, tråkigt att du upplevde dig dåligt bemött. Vi försöker alltid ha en tid över för våra kunder men ibland blir det stressigt pga personalbortfall. Tack för kritiken och vi tar åt oss och ska tänka en extra gång på det i fortsättningen. Du är varmt välkommen tillbaka, och då hoppas vi att du får en annan uppfattning, denna gång positiv.

Jamila S
Skrev om Backlund Bil

Servicen var mycket billigare än på märkesverkstaden fastän det innehöll samma sak. Mycket god service och ett trevmigt bemötande. Keep up the good work 👌

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Osman S
Skrev om Backlund Bil

Riktigt bra service Mycket trevlig personal. Rekommenderar starkt denna verkstad till alla där ute som vill få ett bra jobb gjort för ett rimligt pris. 👍👍

Thomas E
Skrev om Backlund Bil

Rekommenderar varmt!! Snabb o bra service o bemötande.

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1143 omdömen 4.7 av 1143 omdömen

Supersnabbt hjulskifte och trevligt bemötande.

Kerstin P Kerstin P
Magnus T
Skrev om Backlund Bil

Professionell och personlig service med hög kvalitet på utförande och reparationer.

Henrik B
Skrev om Backlund Bil

Jag fick bromsar bytta och ett läckande oljetråg åtgärdat. Bra service och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera firman.

Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 811 omdömen 4.7 av 811 omdömen

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B
John T

Snabb och bra service, med ett vänligt bemötande. // John T

Mariam K
Skrev om Backlund Bil

Toppen service av medarbetare på plats samt reperationsjobb för ett förmånligt pris.

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 811 omdömen 4.5 av 811 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Mukhallad M
Skrev om Backlund Bil

Bra bemötande och service. Snabba med reparation och utförde tjänsten i god tid.

MAX E
Skrev om Backlund Bil

Klockrent besök, snabb och grym hjälp. Extremt serviceminded, flexibla och lösningsorienterade! Har redan rekommenderat denna verkstad till mina vänner. Andra och tredje besöket tappade kvalité där det drog ut på tiden och inte blev rätt. Slutade gå till Backlund efter detta.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Bashar M
Skrev om Backlund Bil

Utmärkt företag och väldigt servicevänliga personer som hjälpe till . Hade problem med däcken vilket gjorde så att bilen automatiskt drog till höger . På väg till Backlund för att åtgärda problemet fick jag punktering vilket jag fick hjälp med av personalen på Backlund kostnadsfritt . Dem fixade problemet med däcken på ca 30 min och tvättade även bilen in & utvändigt. Aldrig sett min bil så fin och ren och bilen drar inte längre åt sidan. Jag rekommenderar Backlunds bil! Snabba , enkla och väldigt bra priser!

Wissam F

Super!! Jätte trevliga personal som gör sitt jobb. Rekommenderar stort

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Kristoffer H
Skrev om Backlund Bil

Trevlig personal, tillmötesgående, löser problem med fordon(et) på ett bra sätt när man behöver det. Rekommenderas starkt!

Haydar K
Skrev om Backlund Bil

Gjorde en Service, lagade styrservo, däckbyte inkl balansering samt in och utvändig handtvätt och allt detta fort och smidigt! Väldigt trevlig och kompetent personal.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2282 omdömen 4.7 av 2282 omdömen

Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.

Camilla Lena Elisabet N Camilla Lena Elisabet N
David M
Skrev om Backlund Bil

Mycket bra bemötande o service Trevlig personal o snabb service

Amer A
Skrev om Backlund Bil

Trevliga och serviceinriktade. Bytte bromsbelägg och bromsskivor samt fick bilen tvättad. Man känner sig riktigt nöjd när man hämtar bilen

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Nawras hasan G
Skrev om Backlund Bil

Snabb service! Samt perfekt att tvätta bilen i samband med service!

Robert C
Skrev om Backlund Bil

Anlitade er för att byta bromsar. Aldrig stött på så trevlig och kompetent personal

Mekonomen Hemmesta
4.7/5 i betyg av 1285 omdömen 4.7 av 1285 omdömen

Alltid bra bemötande och bra service!

Jonathan David H Jonathan David H