Backlund Bil

Runstensvägen 5, 175 61 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Backlund Bil!
Vi är en ny och modern bilverkstad som har funnits i branschen sedan mars 2019. Trots vår unga ålder har vi tillsammans över 40 års erfarenhet. Med fokus på hög kvalitet, bra priser och 100% nöjda kunder kan vi hjälpa dig med allt som rör din bil i form av biltvätt, skador, glasrutor och mycket mer.

Vi är godkända av ett antal försäkringsbolag vilket gör att vi kan utföra reparationer som täcks av just din försäkring.

Vi jobbar alltid för att du som kund ska få den bästa servicen och känna trygghet i att lämna din bil på vår verkstad. Välkommen in på en kopp kaffe så kan vi diskutera dina bilbekymmer och se till att de blir lösta. Snabbt, smidigt och till ett sjyst pris!

Mejla oss gärna på: Backlundbil@post.com
Öppet just nu
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Backlund Bil

• 2019-08-14

Lotta A skrev om Backlund Bil
    Mycket bra pris på kamremsbytet. Otroligt god service och snabbt gjort. Klart över förväntan. Rekommenderar Backlunds Bil och kommer anlita dem igen när Pärlan behöver omvård 😀.
    Tack till Er!
    /Lotta Läs mer
  • 2019-08-12

Cecilia A skrev om Backlund Bil
    Lämnade in bilen på lagning och service. Fick tid snabbt, otroligt trevligt bemötande och professionellt utfört. Absolut det bästa bilservice stället, kan varmt rekommendera! Kommer alltid komma hit i fortsättningen. Tusen tack för allt! Läs mer
  • 2019-08-08

Matilda D skrev om Backlund Bil
    Jag bokade en service och fick tid fort från att jag ringde. När jag lämnade in bilen så gick det fort och de blev klara med bilen fort. Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Henrik J

2019-08-02

Henrik J skrev om Backlund Bil
    Ratten på min v70 skakade och den drog snett.
    Nu går den rakt som en pil och rinner fram.
    Tumme upp till Backlund bil. Dom är sköna lirare där. Läs mer
  • Kennerth A

2019-07-24

Kennerth A skrev om Backlund Bil
    En av dom bästa bilservice ställe som jag har servat bilen på. Seriös,snabb,kunnig och trevlig personal .Kan verkligen rekommendera verkstan. Läs mer
  • 2019-07-19

Daniel R skrev om Backlund Bil
    Mycket trevliga och tillmötesgående!
    Jag fick en tid för service snabbt och fick tillbaka bilen samma dag.
    Jag skriver sällan recensioner, men den här verkstaden förtjänar verkligen beröm.
    Mycket bra jobbat!!
    //Daniel Läs mer
  • 2019-07-17

Pär G skrev om Backlund Bil
    Snabb, proffsig och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-12

Afsan K skrev om Backlund Bil
    Väldigt trevlig bemötande, kunniga, snabba och kommer att anlita de i framtiden. Läs mer
  • 2019-07-07

Viktor F skrev om Backlund Bil
    Bra att ha att göra med, bra priser, bra utfört arbete. Snurriga, och inte så administrativt ordnade bara. :D Läs mer
  • 2019-07-04

Lars F skrev om Backlund Bil
    Grundservice. Trevligt och bra bemötande! Läs mer
  • 2019-06-02

Jimmy P skrev om Backlund Bil
    Bemötande var bristfälligt. Personal gick fram och tillbaka utan att ens säga hej. Läs mer
    2019-06-02 Backlund Bil svarar Jimmy P
    Hej, tråkigt att du upplevde dig dåligt bemött. Vi försöker alltid ha en tid över för våra kunder men ibland blir det stressigt pga personalbortfall. Tack för kritiken och vi tar åt oss och ska tänka en extra gång på det i fortsättningen. Du är varmt välkommen tillbaka, och då hoppas vi att du får en annan uppfattning, denna gång positiv.
  • 2019-05-30

Jamila S skrev om Backlund Bil
    Servicen var mycket billigare än på märkesverkstaden fastän det innehöll samma sak. Mycket god service och ett trevmigt bemötande. Keep up the good work 👌 Läs mer
  • 2019-05-29

Osman S skrev om Backlund Bil
    Riktigt bra service
    Mycket trevlig personal.
    Rekommenderar starkt denna verkstad till alla där ute som vill få ett bra jobb gjort för ett rimligt pris. 👍👍 Läs mer
  • 2019-05-28

Thomas E skrev om Backlund Bil
    Rekommenderar varmt!! Snabb o bra service o bemötande. Läs mer

Magnus T skrev om Backlund Bil
    Professionell och personlig service med hög kvalitet på utförande och reparationer. Läs mer
  • Henrik B

2019-05-27

Henrik B skrev om Backlund Bil
    Jag fick bromsar bytta och ett läckande oljetråg åtgärdat.
    Bra service och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera firman. Läs mer

John T skrev om Backlund Bil
    Snabb och bra service, med ett vänligt bemötande.
    // John T Läs mer

Mariam K skrev om Backlund Bil
    Toppen service av medarbetare på plats samt reperationsjobb för ett förmånligt pris. Läs mer

Mukhallad M skrev om Backlund Bil
    Bra bemötande och service. Snabba med reparation och utförde tjänsten i god tid. Läs mer
  • Max E

2019-05-27

Max E skrev om Backlund Bil
    Klockrent besök, snabb och grym hjälp. Extremt serviceminded, flexibla och lösningsorienterade!
    Har redan rekommenderat denna verkstad till mina vänner. Läs mer

Bashar M skrev om Backlund Bil
    Utmärkt företag och väldigt servicevänliga personer som hjälpe till . Hade problem med däcken vilket gjorde så att bilen automatiskt drog till höger . På väg till Backlund för att åtgärda problemet fick jag punktering vilket jag fick hjälp med av personalen på Backlund kostnadsfritt . Dem fixade problemet med däcken på ca 30 min och tvättade även bilen in & utvändigt. Aldrig sett min bil så fin och ren och bilen drar inte längre åt sidan. Jag rekommenderar Backlunds bil! Snabba , enkla och väldigt bra priser! Läs mer

Wissam F skrev om Backlund Bil
    Super!! Jätte trevliga personal som gör sitt jobb.
    Rekommenderar stort Läs mer
  • Kristoffer H

2019-05-24

Kristoffer H skrev om Backlund Bil
    Trevlig personal, tillmötesgående, löser problem med fordon(et) på ett bra sätt när man behöver det. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-24

HAYDAR K skrev om Backlund Bil
    Gjorde en Service, lagade styrservo, däckbyte inkl balansering samt in och utvändig handtvätt och allt detta fort och smidigt! Väldigt trevlig och kompetent personal. Läs mer
  • DAVID M

2019-05-24

DAVID M skrev om Backlund Bil
    Mycket bra bemötande o service
    Trevlig personal o snabb service Läs mer
  • AMER A

AMER A skrev om Backlund Bil
    Trevliga och serviceinriktade. Bytte bromsbelägg och bromsskivor samt fick bilen tvättad.
    Man känner sig riktigt nöjd när man hämtar bilen Läs mer
  • NAWRAS HASAN G

NAWRAS HASAN G skrev om Backlund Bil
    Snabb service! Samt perfekt att tvätta bilen i samband med service! Läs mer
  • ROBERT C

ROBERT C skrev om Backlund Bil
    Anlitade er för att byta bromsar. Aldrig stött på så trevlig och kompetent personal Läs mer

Runstensvägen 5, 175 61 Järfälla